Plazan keskustelut etusivu
» Rekisteröidy käyttäjäksi
» Unohditko tunnuksesi?
Mene takaisin   Plazan keskustelut – Plaza > Ellit > Kristallipallo > Ennustukset
Plazan keskustelualusta on uudistunut - katso ohjeet

Kirjoita viesti

Työkalut Hae ketjusta
26.05.12, 09:58   #1 (linkki)
Helia
(Vierailija)

Mielikuvia, terve

Ehkä muistat mut... on joskus vaihdeltu. Olen ollut poissa palstalta, mutta nyt flunssassa ja tulin lueskelemaan aikani kuluksi. Mitä elämääsi kuuluu? Itse löysin pitkän vääntämisen jälkeen oman alan vakityön... tehtävänkuva vaan ei nätisti sanottuna innosta ja mietin, lähtisinkö jatkamaan opintoja. Mies on kuvioissa edelleen, mutta hän ei minun suuntaani muuta ja mä taas en sieltäpäin töitä saa, joten vähän luovutusfiiliksillä mennään. Ihanaa kevättä ja kesää sulle jos ja kun tämän luet! <3
  Vastaa viestiin
26.05.12, 18:24   #2 (linkki)

Käyttäjän Mielikuvia avatari

Rekisteröitynyt: 01/2008
Sijainti: pääkaupunkiseutu
Lainaus:
Alkuperäinen kirjoittaja Helia Näytä viesti
Ehkä muistat mut... on joskus vaihdeltu. Olen ollut poissa palstalta, mutta nyt flunssassa ja tulin lueskelemaan aikani kuluksi. Mitä elämääsi kuuluu? Itse löysin pitkän vääntämisen jälkeen oman alan vakityön... tehtävänkuva vaan ei nätisti sanottuna innosta ja mietin, lähtisinkö jatkamaan opintoja. Mies on kuvioissa edelleen, mutta hän ei minun suuntaani muuta ja mä taas en sieltäpäin töitä saa, joten vähän luovutusfiiliksillä mennään. Ihanaa kevättä ja kesää sulle jos ja kun tämän luet! <3
MOi :)
Tottakait minä muistan. Mä olen katsonut sulle kerran mökillä ruohonleikkuria työnnellessäni.. jotenkin jäi mieleen :D

Laitanko sulle reikiä??
  Vastaa viestiin
26.05.12, 19:05   #3 (linkki)
Helia
(Vierailija)

Joo, voi kiitos, tottakai saat laittaa! :) Mulla on ollut järjetön hedari koko päivän eikä mitkään tropit auta. Ja harmittaa, kun ei voi mennä ulos, vaikka olisi vapaata ja upea keli. Sun viestistä tulee muuten aivan ihanan raikas iloinen tunne, jossa on hirveästi positiivista energiaa. Kaikki taitaa olla hyvin? Ei tarvitse kertoa jos et halua, mutta toivon että niin on...
  Vastaa viestiin
26.05.12, 20:12   #4 (linkki)

Käyttäjän Mielikuvia avatari

Rekisteröitynyt: 01/2008
Sijainti: pääkaupunkiseutu
Lainaus:
Alkuperäinen kirjoittaja Helia Näytä viesti
Joo, voi kiitos, tottakai saat laittaa! :) Mulla on ollut järjetön hedari koko päivän eikä mitkään tropit auta. Ja harmittaa, kun ei voi mennä ulos, vaikka olisi vapaata ja upea keli. Sun viestistä tulee muuten aivan ihanan raikas iloinen tunne, jossa on hirveästi positiivista energiaa. Kaikki taitaa olla hyvin? Ei tarvitse kertoa jos et halua, mutta toivon että niin on...
Hih... on kesä!!! Se korvaa kaiken :D No, mä laitan reikiä tulemaan.. noin 20 min.. ;)
  Vastaa viestiin
26.05.12, 20:37   #5 (linkki)
Mielikuvia k
(Vierailija)

Vähänpä sulla sydän läpättää juu.. flunssaa näyttää olevan ja vasen poskiontelo karvastelee.. Ota rennosti, ettei sydän turhaan rasitu :D
  Vastaa viestiin
26.05.12, 21:09   #6 (linkki)
Helia
(Vierailija)

Lainaus:
Alkuperäinen kirjoittaja Mielikuvia k Näytä viesti
Vähänpä sulla sydän läpättää juu.. flunssaa näyttää olevan ja vasen poskiontelo karvastelee.. Ota rennosti, ettei sydän turhaan rasitu :D
Sohvalla joo menee loppuilta ja varmaan koko huominen päivä. Hikeä pukkaa... Sait muuten hedarin häipymään. :) Kiitokset ja hienoa kesää!
  Vastaa viestiin
Kirjoita viesti

Tagit
Tyhjä

>Työkalut Hae ketjusta
>
Hae ketjusta:

Laajennettu haku