Plazan keskustelut etusivu
» Rekisteröidy käyttäjäksi
» Unohditko tunnuksesi?
Mene takaisin   Plazan keskustelut – Plaza > Ellit > Kristallipallo > Ennustukset
Plazan keskustelualusta on uudistunut - katso ohjeet

Kirjoita viesti

Työkalut Hae ketjusta
26.05.12, 20:21   #1 (linkki)
heilaton
(Vierailija)

mielikuvia

hei, voisitko katsoa mittä nousee minulle rakkauteen? Olen nelikymppinen vaalea nainen. Kiitos paljon
  Vastaa viestiin
31.05.12, 09:43   #2 (linkki)
nostan jos ehdit:)
(Vierailija)

Lainaus:
Alkuperäinen kirjoittaja heilaton Näytä viesti
hei, voisitko katsoa mittä nousee minulle rakkauteen? Olen nelikymppinen vaalea nainen. Kiitos paljon

Kiitos
  Vastaa viestiin
31.05.12, 10:04   #3 (linkki)

Käyttäjän Mielikuvia avatari

Rekisteröitynyt: 01/2008
Sijainti: pääkaupunkiseutu
Sun kyljessä on vielä kiinni aikamoinen ukonköriläs. Onko se ex vai mikä hän on?

Eli kun sulla on joku sillai aatoksen ja energian tasolla, se jotenkin "estää" näitä uusiakin sulhoja. Vaikka sulla tuolla juhanneksen liepeillä näkyykin pientä kesäromanssia, ei se etene sen körilään takia. Teeppä asiat selväksi ensin sen kanssa, niin pääset kesälaitumille vapaana :D
  Vastaa viestiin
31.05.12, 10:25   #4 (linkki)
heilaton
(Vierailija)

Lainaus:
Alkuperäinen kirjoittaja Mielikuvia Näytä viesti
Sun kyljessä on vielä kiinni aikamoinen ukonköriläs. Onko se ex vai mikä hän on?

Eli kun sulla on joku sillai aatoksen ja energian tasolla, se jotenkin "estää" näitä uusiakin sulhoja. Vaikka sulla tuolla juhanneksen liepeillä näkyykin pientä kesäromanssia, ei se etene sen körilään takia. Teeppä asiat selväksi ensin sen kanssa, niin pääset kesälaitumille vapaana :D
No oho :) Muutama viikko sitten oli pientä säpinää tumman miehen kanssa jonka kanssa oli pientä sutinaa reilusti yli kymmenen vuotta sitten. Mies ei kuitenkaan ollut yhteydessä kun piti joten poistin numeron :/ Ja kun otti, näpäytin että olisi voinut ilmoittaa treffien peruuntumisen, niin sitten ei enään kuulunut mitään...
Sitten kun otin vähän trinksua murheeseen törmäsin ex heilaan joka aikoinaan teki mulle kurjasti. Pyysi anteeksi ja lupasi tulla toissa perjantaina ja lauantaina, mutta kuik ollakaan perui :/ Siispä poistin numeron ;) Sitten laittoi viestiä kui en uskonut hänen keuhkoputkentulehdusta joka siis ilmeni yön aikana, sanoi palaavansa. eipä palannut :0
Kuukausi sitten mies kymmenen vuoden takaa otti yhteyttä. Juttu kuivui kasaan ensimmäisten kahvien jälkeen :/
Niin että mitähän tähän nyt mahdettiin näyttää?
  Vastaa viestiin
31.05.12, 11:23   #5 (linkki)
heilaton
(Vierailija)

Niin ja ennen kaikkea kiitos ja ihanaa kesää :)
  Vastaa viestiin
31.05.12, 11:43   #6 (linkki)

Käyttäjän Mielikuvia avatari

Rekisteröitynyt: 01/2008
Sijainti: pääkaupunkiseutu
Mietin tuossa punttisalilla käydessä, että se voi olla kyllä tulevakin..

se oli isompi kuin sinä, roteva ( ei vatsakas) ja aikamoisen tumma mies. Laineikas tukka ja vähän karskin oloinen ulkoisesti. Mutta teillä oli joku hyvä sielujen yhteys kuitenkin...

enempää ei sitten tästä :) Hyvää kesää!
  Vastaa viestiin
31.05.12, 13:01   #7 (linkki)
heilaton
(Vierailija)

Lainaus:
Alkuperäinen kirjoittaja Mielikuvia Näytä viesti
Mietin tuossa punttisalilla käydessä, että se voi olla kyllä tulevakin..

se oli isompi kuin sinä, roteva ( ei vatsakas) ja aikamoisen tumma mies. Laineikas tukka ja vähän karskin oloinen ulkoisesti. Mutta teillä oli joku hyvä sielujen yhteys kuitenkin...

enempää ei sitten tästä :) Hyvää kesää!

Ainut noista edellisistä miehistä johin kuvaus sopisi on ensimmäinen. Tosin sanoin ystävälle että jännä kun näen hänet edelleen samana kuin nuoruudessa, vaikka nyt iso maha ja vähän kaljua. Siis mä näen hänet komeana, nuorena ja timmissä kunnossa :D:D:D
En tiedä miten teille näkijöille näytetään ;) Tai sitten joku uusi tuloillaan ;)
Kiitti ja ihanaa rentouttavaa kesää!
  Vastaa viestiin
05.06.12, 14:06   #8 (linkki)
heilaton palauttaa
(Vierailija)

Tuohon tummaan törmäsin viikonloppuna. Sanoi vai moi ja poistui äkkiä. En siis usko tämän enään ottavan tuulta purjeisiin ja kahteen muuhun ei sovi ollenkaan.
Tuli mieleen että kuvaus saattaisi sopia mahdollisesti tulevaan pomoon. Tämä asia täysin auki...
Jos energiat ei näkyisi romanttisina vaan vain energioissa. Tätä työjuttua kun mietin..
  Vastaa viestiin
Kirjoita viesti

Tagit
Tyhjä

>Työkalut Hae ketjusta
>
Hae ketjusta:

Laajennettu haku