| |  | | |
29.05.12, 10:50
|
#1 (linkki)
| | (Vierailija) | Ketju 5:lle
Teillä on paljon täällä kysymyksiä mitkä vaivaavat mieltä, joten uskaltautuisin harjoittelemaan teille. Ottakaa sitten varauksella nämä, koska olen mielestäni ikuinen harjoittelija, eikä mitään "ehdottomia" totuuksia katsomisella aina tulekkaan esille.
Vaihdan 5:lle ketjun, mutta mahdollisesti viiveellä ja kaikille en välttämättä näe.
Muistakaa - varauksella ja harjoitellen tämä ketju ja ehkä viiveellä!
Laita tilanteestasi LYHYT kuvaus ja kysymyksesi johon katson. En vastaa mielelläni sairauteen liittyviin kysymyksiin.
Mukavaa aurinkoista päivää kaikille! :)
| |
| | |
29.05.12, 10:52
|
#2 (linkki)
| | (Vierailija) | Lainaus:
Alkuperäinen kirjoittaja energialla harjoitellen Teillä on paljon täällä kysymyksiä mitkä vaivaavat mieltä, joten uskaltautuisin harjoittelemaan teille. Ottakaa sitten varauksella nämä, koska olen mielestäni ikuinen harjoittelija, eikä mitään "ehdottomia" totuuksia katsomisella aina tulekkaan esille.
Vaihdan 5:lle ketjun, mutta mahdollisesti viiveellä ja kaikille en välttämättä näe.
Laita tilanteestasi LYHYT kuvaus ja kysymyksesi johon katson. En vastaa mielelläni sairauteen liittyviin kysymyksiin.
Mukavaa aurinkoista päivää kaikille! :) |
No hei, katsoisitko minulle sinkkulle kesään..onko mitään menoa tai muuta kivaa piristystä ;) olen ristiverinen ja en sinänsä mitään etsi mutta kysynpähän nyt kuitenkin ;) kiitos
| |
| | |
29.05.12, 10:52
|
#3 (linkki)
| | (Vierailija) |
Minulle voisi katsella henkiseen kehitykseen..tuntuu olevan huikea nousu :) Olenko oikeassa?
| |
| | |
29.05.12, 10:53
|
#4 (linkki)
| | (Vierailija) | Kysyn vaan... Lainaus:
Alkuperäinen kirjoittaja energialla harjoitellen Teillä on paljon täällä kysymyksiä mitkä vaivaavat mieltä, joten uskaltautuisin harjoittelemaan teille. Ottakaa sitten varauksella nämä, koska olen mielestäni ikuinen harjoittelija, eikä mitään "ehdottomia" totuuksia katsomisella aina tulekkaan esille.
Jäi epäselväksi katsotko vaihtamatta myös?
No olen reilu kolmikymppinen perheenäiti ja ajoittain masentaa tämä elämäntilanne. Onko näkyvissä jatkuuko tämä suhde ja kotielämä näin vai onko muutoksia tulossa? Raha-asiat myös stressaa. Näkyykö huojennusta niihin?
| |
| | |
29.05.12, 10:56
|
#5 (linkki)
| | (Vierailija) | Harjoittelijalle
Työtilanne ollut monta vuotta sitä sun tätä määräaikaisena. Onko mahdollisuutta parempaan tai pysyvämpään tänä vuonna? Mitä vinkkejä? Väsynyt...
| |
| | |
29.05.12, 10:57
|
#6 (linkki)
| | (Vierailija) |
Eronnut monta vuotta sitten ja uuden miehen jo rinnaleni haluaisin.
Mitä tähän näent tuleeko mies ja millainen?
| |
| | |
29.05.12, 10:57
|
#7 (linkki)
| | (Vierailija) | Lisätietoa
Talous- ja toimistoalalla oleva perheellinen nainen olen.
| |
| | |
29.05.12, 10:58
|
#8 (linkki)
| | (Vierailija) | kesä
Olen 45 v sinkkuäiti.Mites kesä sujuu tuleeko rakkautta elämääni ? kiitos
| |
| | |
29.05.12, 10:59
|
#9 (linkki)
Alkuperäinen kirjoittaja ttt No hei, katsoisitko minulle sinkkulle kesään..onko mitään menoa tai muuta kivaa piristystä ;) olen ristiverinen ja en sinänsä mitään etsi mutta kysynpähän nyt kuitenkin ;) kiitos |
Vene, kesä, vesi, aurinko, kaveripiiri/ryhmä jonka kanssa tämä kokonaisuus. Siellä mies jonka kanssa sinulla pilkettä silmäkulmassa näytetään. Iloa, naurua ja flirttiä. Tämän jälkeen viestimistä ja tutustumista hänen kanssaan.
| |
| | |
29.05.12, 11:01
|
#10 (linkki)
| | (Vierailija) | iso kiitos :) Lainaus:
Alkuperäinen kirjoittaja energialla harjoitellen Vene, kesä, vesi, aurinko, kaveripiiri/ryhmä jonka kanssa tämä kokonaisuus. Siellä mies jonka kanssa sinulla pilkettä silmäkulmassa näytetään. Iloa, naurua ja flirttiä. Tämän jälkeen viestimistä ja tutustumista hänen kanssaan. |
sopisi kyllä hyvin mulle..tällaista saattaa olla tuloillaan :) kiitos ja mukavaa kesää!
| |
| | |
29.05.12, 11:06
|
#11 (linkki)
Minulla on jumiutunut elämäntilanne. Pieni lapsi on, ja jotenkin en osaa elää enää elämää muuta kuin lapseni kautta ja jatkeena, ikäänkuin muuta elämää ei olisikaan. Näetkö parannusta asiaan? Mistä lähtisin tätä purkamaan?
| |
| | |
29.05.12, 11:08
|
#12 (linkki)
Mukavaa aurinkoista päivää kaikille! :) | Hei!
Voin tehdä sinulle vaihdonkin jos haluat.
Uusi tuleva työni mietityttaa. Mitä se kongreettisesti on? Ja menestynkö siinä?
Minusta tuntuu, etten asu nykyyisessä kodissani enää kauaa. Kuinka on muutanko, milloin ja minne?
Tietenkin kiinnostaa löydänkö iteslleni koskaan ihanaa miestä?
| |
| | |
29.05.12, 11:14
|
#13 (linkki)
Alkuperäinen kirjoittaja tinttinen Minulle voisi katsella henkiseen kehitykseen..tuntuu olevan huikea nousu :) Olenko oikeassa? |
tinttinen, sinulle henkisestä kehityksestäsi. Se tuntuu olevan tärkeää sinulle. Tulet kyllä löytämään asian askelmien myötä.
Tässä on (tarotit otin apuun) tilanne missä olet ihan uuden edessä. Kehoituksena että älä turhia tästä paineita ota, jotta et ihan uupumukseen asti itseäsi mietinnöissäsi vie. Upeaa ja luovaa on tämä kulkusi tällä hetkellä ja siitä olet tietoinen itsekkin. Elä tätä hetkeä ja tunne tämän hetken asiat, eli elämä on tässä ja nyt ja sitä kautta löydät askelmien takaa uusia asioita elämällesi. Kehoituksena tulee ottaa elämä seikkailuna, joka tuo sinulle aina uusia asioita eteen.
Ja nyt varauksella tämä seuraava, katson tunnustelen ilman kortteja!! Tuntuisi että sinussa on aukeamassa jokin uusi juttu, minkä eteen olet tehnyt tietoisesti töitä. Usko kuitenkin ettei työtä tällaisen eteen tarvitse tehdä. Kaikki mikä on tullakseen näissä asioissa tulee itsekseen, tarkoituksen myötä. Sinulle energia on väline missä värit ovat osaltaan tärkeä elementti myös. Saan chakran tapaista tulkintajuttua sinulle mahdollisesti tulevaan, ellei jo nyt ole työstettävänä. Taidat myös meditoida jonkin verran. Entisiä elämiäsi olet myös nähnyt.
Muista kuitenkin, jalat maassa :) (tämä omakohtainen elämäni neuvo)
| |
| | |
29.05.12, 11:22
|
#14 (linkki)
Alkuperäinen kirjoittaja Kysyjä<3 Jäi epäselväksi katsotko vaihtamatta myös?
No olen reilu kolmikymppinen perheenäiti ja ajoittain masentaa tämä elämäntilanne. Onko näkyvissä jatkuuko tämä suhde ja kotielämä näin vai onko muutoksia tulossa? Raha-asiat myös stressaa. Näkyykö huojennusta niihin? |
Ei vaihtoja, siksi olen "ennustuspuolella" :)
Tämä on jotenkin vaikea nyt saada kiinni. Yritän!
Alakulo nousee vahvasti sieltä esiin, ihan palan saan kurkkuun kun siihen syvennyn enemmän.
Suhteesi jotenkin vaivaa ja painaa sinua. Tässä mies aistii, vaikka ei tietoisesti tämän alakuloisuutesi. Kehoittaisin sinua katsomaan ulos ja nauttimaan tuosta ihanasta auringosta ja elämän pienistä iloista!! Älä ota niin paljon stressiä alitajuntaasi asioista, miten menee ja mitä tulee juttuja...
Pientä hämmennystä on välillenne miehen kanssa tulossa, johtuu muusta stressistä mitä ympärilläsi on. Nämä asiat vaikuttavat tilanteeseen, joka johtaa keskusteluun myös parisuhdekuvion merkeissä. Kehoituksena siis miten tilanne saataisiin auki, olisi että pidettäisiin suhde erillään tästä raha-kuviosta yms. Mies on jotenkin ymmärtäväisen oloinen ja tuo raikkautta elämääsi. JA puhu, puhu ja puhu!!! Sinulla on jotain sanottavana mitä et ulos tuo nyt suhteessa mieheesi!
Rahapuoli on tuollaista pinnistelyä, mutta onko raha kaikki? Ei ole, kuten tiedät! :)
Helpotusta rahaan? Syksy tuo helpotusta, pientä sellasta. Työn kautta.
| |
| | |
29.05.12, 11:27
|
#15 (linkki)
Alkuperäinen kirjoittaja Jopola Työtilanne ollut monta vuotta sitä sun tätä määräaikaisena. Onko mahdollisuutta parempaan tai pysyvämpään tänä vuonna? Mitä vinkkejä? Väsynyt... |
Olet tyytyväinen kun sinulla kuitenkin töitä. Annat itsestäsi paljon töissä, etkä oikeasti ole ihan niin väsynyt kuitenkaan. Kevyitä energioita saan sinusta tähän. Jokin kesäloman järjestelykysymys töissä sinua harmittaa tällä hetkellä ja sai myös laittamaan tämän kysymyksen tänne, koska jotenkin nostatti tämän väsymyksen esille.
Tähän minulle sanotaan että Jopola tämä on sinustakin pitkälti kiinni, että mitä annat itsesi ottaa vastaan! Toimistotöissä siellä ei oteta sinua vakkariksi, sen tiedätkin ja anteeksi sanon sen näin, MUTTA OTA VARAUKSELLA (harjoittelija).
Näitä pätkiä on edelleen tiedossa jatkossa sinulle.
Ehdotan työpaikan vaihtoa. Laita hakemuksia paikkoihin, missä etsitään vakituista. He tulevat arvostamaan työkokemustasi ja sitä kautta saat vakituisen paikan joskus.
Tässä työssäsi et sitä saa, jonkinlaista hyväksikäyttöä on firmasi puolelta, mielestäni liikkeellä.
Mutta, voi olla että se on vain sitä nyky-ajan työelämää vaan...
| |
| | |
29.05.12, 11:31
|
#16 (linkki)
| | (Vierailija) | kiitos
hyvin osui ja upposi...kiiitos todella paljon..tunsin energiasi kehossani :)
joo totta että välillä liitelen hieman jalat irti maasta..tämä elämä kun on niin jännää:)
kiitos kiitos kiitos!
| |
| | |
29.05.12, 11:31
|
#17 (linkki)
Alkuperäinen kirjoittaja Pilvinen päivä Eronnut monta vuotta sitten ja uuden miehen jo rinnaleni haluaisin.
Mitä tähän näent tuleeko mies ja millainen? |
Kovuutta tähän nousee sydämesi vielä jotenkin kovana tämän asian suhteen on. Menneisyydestä on päästetty irti, mutta se on vienyt veronsa ja tarkoittaa sitä että olet hyvin tarkka kenet rinnallesi otat.
Hieman vielä menee aikaa, pehmennystä ja hyväksyntää tulee kehityksenä sinulle asiassa ja sitä kautta sitten mies. Hiustenvärissä olen huono, mutta minulle näytetään tummanruskea hiuksista miestä sinulle tulevaksi. Tämä ihankuin olisi jo ovella vaikka sanoin että aikaa menee. Eli hän saattaa fyysisesti jo kohta vaikuttaa elämääsi, mutta henkisesti hyväksyt vasta ajan myötä.
| |
| | |
29.05.12, 11:39
|
#18 (linkki)
| | (Vierailija) | toivottavasti näkyy sinulle
Minulla oli keväällä melkoinen henkinenkasvu vaan nyt tuntuu että jotenkin punainenlanka on kadoksissa. Olin iinnostunut olin kuin kohta olisin löytänyt oikean aarteen elämää ajatellen ja hyvinvointia ja että elämä hymyilisi. Mutta mistä johtunee ettei nyt ole kuin hiljaisuutta kaikki kuin ryöstetty? Asiat jotenkin takkuaa tai polkee paikallaan, ihmisietkin kaikkoaa, on ikäänkuin mahdollisuudet olisi viety ja mitään ei näy sellaista että auttaisi eteeenpäin. Tältä tuntuu. Siis mikä auttaa ja mitä näkyy tulevaan kesään? Kiinnostaisi tietty henk.koht. sydämen asiatkin, siirtyikö rakkauskin jonnekin kauas ehkä seuraavaan elämään. :'(
| |
| | |
29.05.12, 11:48
|
#19 (linkki)
| | (Vierailija) | ei enempää tähän ketjuun
Sekoittaa ja muutenkin oikeasti laitan teille uuden ketjun jossain vaiheessa, jos harjoittelijalta vastaanotatte vastauksia! :)
Muille mitkä meni tässä 5:n yli vastaan viiveellä! :)
Terveisin
Energialla Harjoitellen
| |
| | |
29.05.12, 11:51
|
#20 (linkki)
Alkuperäinen kirjoittaja ei enempää tähän ketjuun Sekoittaa ja muutenkin oikeasti laitan teille uuden ketjun jossain vaiheessa, jos harjoittelijalta vastaanotatte vastauksia! :)
Muille mitkä meni tässä 5:n yli vastaan viiveellä! :)
Terveisin
Energialla Harjoitellen |
Kiitos;)
| |
| | |
29.05.12, 12:37
|
#21 (linkki)
Alkuperäinen kirjoittaja kesäheinä Olen 45 v sinkkuäiti.Mites kesä sujuu tuleeko rakkautta elämääni ? kiitos |
Sinulla joko on nyt tai tulossa huomattavasti jotenkin nuorempi mies kuvioihin arkeasi piristyttämään. Tunnistatko? Kesän loppupuolta näkyisi ainakin oletettavasti ajallisesti tähän.
| |
| | |
29.05.12, 12:43
|
#22 (linkki)
Alkuperäinen kirjoittaja Kuu Hei!
Voin tehdä sinulle vaihdonkin jos haluat.
Uusi tuleva työni mietityttaa. Mitä se kongreettisesti on? Ja menestynkö siinä?
Minusta tuntuu, etten asu nykyyisessä kodissani enää kauaa. Kuinka on muutanko, milloin ja minne?
Tietenkin kiinnostaa löydänkö iteslleni koskaan ihanaa miestä? |
Ei vaihtoa, koska ennustuspuoli :)
En näe niin tarkkaan että energioista voisin tulevaa työtäsi kuvailla mitä se on, mutta minusta se vaikuttaa helpommalta kuin olet kuvitellut. Kuin vettä vaan menisi työsi, sellainen tunne nousee. Selkeitä linjoja nousee esille mitä pitkin työtä teet. Ei yksityiskohtiin menemistä, vaan selkeitä linjoja jotenkin. Hyvin selkeät kuviot miten työtä teet ja toimit siinä. Menestymisestä sanoisin että jotenkin et pääse ainakaan nyt aluksi kiinni sellaisiin töihin, missä uran nousu olisi mahdollista. Ensin tätä selkeää työtä pidemmän aikaa. Nauti työstäsi, älä luo vielä uranousun paineita näin alussa. Ja nautitkin kun suhtaudut siihen työnä mitä teet, vaikeaa selittää tätä :O
Tähän viivettä nousee kuitenkin. Asut vielä jonkinaikaa. Mahdollinen muutto työpaikkaan liittyen jossain vaiheessa. En aikaa saa, viivettä nousee.
Ihana mies sinulle Kuu? Ihana mies ja syksy tähän nousee. Syksy jotenkin sinulle muutenkin muutosten aikaa kaiken suhteen, kuin kaikki tulisi yhtäaikaa muutoksissa ja uusissa tuulissa.
Mies, jalat maassa, hoikahko syksy sellainen ympärillesi nousee syksyn iltoihin.
| |
| | |
29.05.12, 12:44
|
#23 (linkki)
| | (Vierailija) | kesä Lainaus:
Alkuperäinen kirjoittaja energialla harjoitellen Sinulla joko on nyt tai tulossa huomattavasti jotenkin nuorempi mies kuvioihin arkeasi piristyttämään. Tunnistatko? Kesän loppupuolta näkyisi ainakin oletettavasti ajallisesti tähän. | On olemassa nuorempi mies joka jäi vahvasti mieleen.. kohtasimme työpaikalla ..kemia ilmassa mutta juttu ei edennyt (pitkä tumma mies ) On vaan semmonen olo että vielä kohtaamme voisiko olla hän ? kiitos :)
| |
| | |
29.05.12, 12:47
|
#24 (linkki)
Alkuperäinen kirjoittaja Riise Minulla on jumiutunut elämäntilanne. Pieni lapsi on, ja jotenkin en osaa elää enää elämää muuta kuin lapseni kautta ja jatkeena, ikäänkuin muuta elämää ei olisikaan. Näetkö parannusta asiaan? Mistä lähtisin tätä purkamaan? |
Meni järjestys sekaisin, mutta nyt sinulle Riise:
Tämä on vain elämäntilanne tällä hetkellä. Näkisin turhaa stressiä turhautuneesta energiasta vain. Et tietenkään tule tulevassa aina olemaan tässä tilanteessa. Tämähän kuuluu asiaan tällä hetkellä että elät lapsesi kautta koska on pieni. Arvostat sitä tulevassa.
Harrastuksia näen tulevaan paljolti, luovaa tekemistä. ITsenäisenä naisena näen sinut tulevassa. Jos kaipaat omaa itseäsi tällä hetkellä, en usko että olen siinä mikään neuvomaan, mutta ota aikaa itsellesi välillä ja kirjoita, tuo ulos tunteesi, kyllä sinä siellä vielä olet olemassa.
Luovana ihmisenä nouset minulle esille.
| |
| | |
29.05.12, 12:53
|
#25 (linkki)
Alkuperäinen kirjoittaja kaulaa myöten suossa Minulla oli keväällä melkoinen henkinenkasvu vaan nyt tuntuu että jotenkin punainenlanka on kadoksissa. Olin iinnostunut olin kuin kohta olisin löytänyt oikean aarteen elämää ajatellen ja hyvinvointia ja että elämä hymyilisi. Mutta mistä johtunee ettei nyt ole kuin hiljaisuutta kaikki kuin ryöstetty? Asiat jotenkin takkuaa tai polkee paikallaan, ihmisietkin kaikkoaa, on ikäänkuin mahdollisuudet olisi viety ja mitään ei näy sellaista että auttaisi eteeenpäin. Tältä tuntuu. Siis mikä auttaa ja mitä näkyy tulevaan kesään? Kiinnostaisi tietty henk.koht. sydämen asiatkin, siirtyikö rakkauskin jonnekin kauas ehkä seuraavaan elämään. :'( |
Sinulle kaulaa myöten suossa et kyllä mielestäni ole, kun näin aukinaisia energioita jotka valmiita vastaanottamaan uusia asioita elämääsi. Uutta, uutta ja uutta tulossa elämääsi. Olet niin auki kaikelle uudelle. Sitä on niin paljon tulossa, että et tiedä mitä kaikkea elämääsi mahtuu ja mihin on aikaa. Saan niin hyvät uuden ajan energiat sinusta elämällesi, että ei sinulla ole mitään hätää mielestäni, mistä moinen ahdistus?
Tämä on uuden alku ja olet siitä tulevassa tyytyväinen. Konkreettinen uusi asia on ihan tässä pari päivää jokin mistä jo tiedät. Siitä lähde liikkeelle. Rakkaus siirtyi pois, mutta siksi että uutta tulossa sinulle. Ensin tämä konkreettinen asia alta pois, sen jälkeen rakkauskuvioita, mutta saan että siinä on tukahdutettua energiaa koska flirttiä on ollut ja kevyttä kiinnostusta, jotenkin väkinäistä - tuskin sinä sellaista haluat oikeasti??
Menneisyyden kaipuuta, siinä kiinni olemista rakkausasiassa. Kun menneisyyden rakkaus on vapautettu sydämestä ja se on tyhjä siihen voi saapua uusi. Tämä mies tulee jotenkin jonkin harrastus / työjutun kautta, kuitenkin jokin projekti minkä kautta tulee. Mutta on nyt niin tukahdutettu, etten saa kunnolla kiinni tuo rakkauspuoli, juurikin kolhujen takia mitä menneessä ollut.
| |
| | | | |