| |  | | |
29.05.12, 12:56
|
#26 (linkki)
| | (Vierailija) |
Eli katsellaan uuden ketjun puitteissa joko tänään taikka joku toinen päivä.
Pahoittelen, mutta tarkemmin en osaa sanoa.
Palautteet otan vastaan mielellään, risut / ruusut mitä vain :)
Ihanan aurinkoista päivää - nauttikaa kesästä, omien resurssien puitteissa, mitä pystytte! <3
| |
| | |
29.05.12, 12:57
|
#27 (linkki)
| | (Vierailija) | Lainaus:
Alkuperäinen kirjoittaja energialla harjoitellen Meni järjestys sekaisin, mutta nyt sinulle Riise:
Tämä on vain elämäntilanne tällä hetkellä. Näkisin turhaa stressiä turhautuneesta energiasta vain. Et tietenkään tule tulevassa aina olemaan tässä tilanteessa. Tämähän kuuluu asiaan tällä hetkellä että elät lapsesi kautta koska on pieni. Arvostat sitä tulevassa.
Harrastuksia näen tulevaan paljolti, luovaa tekemistä. ITsenäisenä naisena näen sinut tulevassa. Jos kaipaat omaa itseäsi tällä hetkellä, en usko että olen siinä mikään neuvomaan, mutta ota aikaa itsellesi välillä ja kirjoita, tuo ulos tunteesi, kyllä sinä siellä vielä olet olemassa.
Luovana ihmisenä nouset minulle esille. |
Kiitos paljon sinulle!
"Entisessä elämässäni" tuotin luovia asioita, elin luovuuteni kautta. Nyt tämä lapseni vie kaiken huomioni, aikani ja jaksamiseni, omalle tekemiselle ja luovuudelle ei ole mahdollisuutta. Jollain tapaa hukassa siis olen. Mutta pitää jaksaa uskoa, että joskus tilanne on sillä tavalla toinen, että pystyy tekemään sellaisia asioita, mistä saa itselleen enemmän.
| |
| | |
29.05.12, 13:03
|
#28 (linkki)
| | (Vierailija) | PALAUTE
Totta, olen tyytyväinen, kun minulla kuitenkin on töitä.
En ole väsynyt työstä, vaan jatkuvasta epävarmuudesta ja työttömyysuhan alaisuudesta.
Eli väsynyt tähän pätkäelämään, sitä on ollut eri paikoissa jo 14-15 vuotta.
Olenkin aika varma, että minua ei oteta tai edes voidakaan ottaa täällä vakkariksi. Enkä siitä täällä haaveilekaan. Yleisesti toivoisin- kuten kaikki- haastavaa ja ok-palkattua- suhteellisen pitkäaikaista työtä- tai edes 12 kk:n pätkissä.
| |
| | |
29.05.12, 13:09
|
#29 (linkki)
Alkuperäinen kirjoittaja energialla harjoitellen Kovuutta tähän nousee sydämesi vielä jotenkin kovana tämän asian suhteen on. Menneisyydestä on päästetty irti, mutta se on vienyt veronsa ja tarkoittaa sitä että olet hyvin tarkka kenet rinnallesi otat.
Hieman vielä menee aikaa, pehmennystä ja hyväksyntää tulee kehityksenä sinulle asiassa ja sitä kautta sitten mies. Hiustenvärissä olen huono, mutta minulle näytetään tummanruskea hiuksista miestä sinulle tulevaksi. Tämä ihankuin olisi jo ovella vaikka sanoin että aikaa menee. Eli hän saattaa fyysisesti jo kohta vaikuttaa elämääsi, mutta henkisesti hyväksyt vasta ajan myötä. |
Muuta en voi tähän vielä palautetta antaa, mutta lupaavaltahan tuo vastauksesi kuulostaa.
Eli ei vielä kannata kirvestä kaivoon heittää tuon mies asian takia, vaan katsoa vielä hetki mitä tuleva tuo tullessaan.
Kiitos kovasti vastauksestasi.
| |
| | |
29.05.12, 13:54
|
#30 (linkki)
| | (Vierailija) | Kiitos - tuntuu omalta!
Paljon asiaa ja melkoisesti mietittävää sait minulle! :)
Olenkin kuin avaran taivaan alla, kädet levällään taivasta kohden, että jotain tapahtuisi. Ehkä en sitten ole niin 'tukossa' kuin miltä tuntuu, tämä paikoillaan tallaaminen vain tuntuu siltä.
Herkkyydestä olen aistivani pikkuista eteenpäin menoakin. Näitä henkimaailman ''ihmeellisyyksiä'', kuin hipaisuja, on sattunut lähiaikoina enemmänkin, ääniä, tuntemuksia, unia ym. vaan vielä ei ole oikein selvyyttä mikä on heillä (hänellä) asiana. Viime viikolla eräs 'herkkä' vieras näki jonkun valkoisen kulkevan pihallani samaan aikaan kun itse äkisti käännyni ikkunaan päin,(päivällä) minä en nähnyt mitään mutta pienen hetken päästä jokin kova ääni takanani tuntui ihmeelliseltä, (olin sisällä) mistä se sitten tulikaan! Sen jälkeen varsinkin illalla tuntuu etten ole yksin. Vähän on pelottanut ja olen myöhään nukkumaan mennessäni pyytänyt että lähtee jotta saan nukutuksi.
Auki, vastaanottavainen, olen myös isolle muutokselle elämääni (eräs pitkäaikainen toive) ja sehän tässä on, kun tulee tunne, ettei edistystä tapahdu, ei sitten millään, tämän kautta uskon (tunne) että uutta olisi tulossa, siis olisi tietty järjestys miten asioita alkaisi tapahtumaan. Jotain täytyy tapahtua että jotain tapahtuu, jotenkin näin) Kerrot että uutta on tulossa kovastikin, olenko ollut nyt sitten ns. vain uskon puutteessa? Paljon sekin on mahdollista, kun sitä konkretiaa ei ole näkynyt, alkaa usko herkästi horjua, ihminen kun olen.
*
- "Rakkaus siirtyi pois, mutta siksi että uutta tulossa sinulle. Ensin tämä konkreettinen asia alta pois, sen jälkeen rakkauskuvioita, mutta saan että siinä on tukahdutettua energiaa koska flirttiä on ollut ja kevyttä kiinnostusta, jotenkin väkinäistä - tuskin sinä sellaista haluat oikeasti??
Menneisyyden kaipuuta, siinä kiinni olemista rakkausasiassa. Kun menneisyyden rakkaus on vapautettu sydämestä ja se on tyhjä siihen voi saapua uusi. " -
Rakkaus-kuviossa sanot nappiin, on ollut todella tuollainen ahdistunut olo, itsekkään, voimakkaan persoonan kautta, olen ollut kuin sidottu paikoilleni, mutta nyt olen tehnyt tietoisesti eroa ja se on tuntunut hyvältä, tosin vieläkin hän ottaa yhteyyttä ja silloin aina menen kuin kasaan, kyselen itseltäni teenkö sittenkään oikein vai väärin. Intuitio kuitenkin on tiukkana ja sanoo että kaikki menee nyt paremmin kun en ole häneen kosketukssissa. Voi hyvinkin olla kyse narsistista jonka valtapiiriiin olen jäänyt, mutta nyt viimein olen räpiköinyt pois ja uuden alkuun on hinku!
- "Tämä mies tulee jotenkin jonkin harrastus / työjutun kautta, kuitenkin jokin projekti minkä kautta tulee. Mutta on nyt niin tukahdutettu, etten saa kunnolla kiinni tuo rakkauspuoli, juurikin kolhujen takia mitä menneessä ollut. " -
Miehellä tukahdutettuja tunteita? Näin käsitin tuosta, minulle on joskus kauan sitten kerrottu että kun tapaan SEN miehen, hän on juuri eronnut tai muuta sellaista ja on niissä energioissa vielä tavatessamme eli joka se nyt viimein pitkän odottelun jälkeen tulisi tälle kesää/vuotta. Toivotaan!
Vastauksesi antaa minulle nyt kyllä toivoa ja sitä paljon kaivattua uskoa!!! Suuri kiitos!
| |
| | |
29.05.12, 17:50
|
#31 (linkki)
Alkuperäinen kirjoittaja energialla harjoitellen Ei vaihtoa, koska ennustuspuoli :)
En näe niin tarkkaan että energioista voisin tulevaa työtäsi kuvailla mitä se on, mutta minusta se vaikuttaa helpommalta kuin olet kuvitellut. Kuin vettä vaan menisi työsi, sellainen tunne nousee. Selkeitä linjoja nousee esille mitä pitkin työtä teet. Ei yksityiskohtiin menemistä, vaan selkeitä linjoja jotenkin. Hyvin selkeät kuviot miten työtä teet ja toimit siinä. Menestymisestä sanoisin että jotenkin et pääse ainakaan nyt aluksi kiinni sellaisiin töihin, missä uran nousu olisi mahdollista. Ensin tätä selkeää työtä pidemmän aikaa. Nauti työstäsi, älä luo vielä uranousun paineita näin alussa. Ja nautitkin kun suhtaudut siihen työnä mitä teet, vaikeaa selittää tätä :O
Tähän viivettä nousee kuitenkin. Asut vielä jonkinaikaa. Mahdollinen muutto työpaikkaan liittyen jossain vaiheessa. En aikaa saa, viivettä nousee.
Ihana mies sinulle Kuu? Ihana mies ja syksy tähän nousee. Syksy jotenkin sinulle muutenkin muutosten aikaa kaiken suhteen, kuin kaikki tulisi yhtäaikaa muutoksissa ja uusissa tuulissa.
Mies, jalat maassa, hoikahko syksy sellainen ympärillesi nousee syksyn iltoihin. | Kiitos sinulle:)
Hoitoalan yrittäjäksi olen ajatellut alkaa kesän aikana. Olen monenlaisia kursseja hoitoalalta käynyt. En vain vielä tiedä tarkkaan millaista hoitoa teen. Mietinnässä;)
Olisin kaivannut miestä jo kesäksi, mutta onhan se kiva, että edes pimeisiin syysiltoihin hän tuo valoa:)
| |
| | | | |