Plazan keskustelut etusivu
» Rekisteröidy käyttäjäksi
» Unohditko tunnuksesi?
Mene takaisin   Plazan keskustelut – Plaza > Ellit > Kristallipallo > Ennustukset
Plazan keskustelualusta on uudistunut - katso ohjeet

Kirjoita viesti

Työkalut Hae ketjusta
31.05.12, 09:08   #1 (linkki)

Käyttäjän Mielikuvia avatari

Rekisteröitynyt: 01/2008
Sijainti: pääkaupunkiseutu
iloisten asioiden ketju

Vastapainoksi elämän synkkyydelle tahdon perustaa pienen ilon ketjun. En tässä katso rakkausasioita vaan toivon, että kirjoitatte tänne tämän päivän hyviä ja onnea tuottavia asioita.

Minulle onnea tuotti tänään ekaluokkalainen tyttäreni, jonka kevätjuhlia vietettiin eilen. En ikinä kuvitellutkaan saavani kuulla oman lapsen laulavan koulussa suvivirttä. Toinen iloinen asia on se, että pieni kaktukseni intoutui kasvamaan ja pukkaa nyt hassua vihreää nököä :D
  Vastaa viestiin
31.05.12, 09:18   #2 (linkki)
workwork
(Vierailija)

Lainaus:
Alkuperäinen kirjoittaja Mielikuvia Näytä viesti
Vastapainoksi elämän synkkyydelle tahdon perustaa pienen ilon ketjun. En tässä katso rakkausasioita vaan toivon, että kirjoitatte tänne tämän päivän hyviä ja onnea tuottavia asioita.

Minulle onnea tuotti tänään ekaluokkalainen tyttäreni, jonka kevätjuhlia vietettiin eilen. En ikinä kuvitellutkaan saavani kuulla oman lapsen laulavan koulussa suvivirttä. Toinen iloinen asia on se, että pieni kaktukseni intoutui kasvamaan ja pukkaa nyt hassua vihreää nököä :D
minulla on työtä ja maailman ihanimmat työkaverit :)
  Vastaa viestiin
31.05.12, 09:19   #3 (linkki)
Piiapauliina ei kirj.
(Vierailija)

Lainaus:

Hei. Olin niin onnellinen aamulla kun heräsin. Tajusin, että elämässäni oleva mies on ainoa, joka on ollut tukenani eräässä vaikeassa asiassa. Tunsin myös iloa kahta vanhusta kohtaan, joita käyn auttelemassa. Siitä myös olin onnellinen, että minulla on voimaa lähteä aamulla pyörällä töihin. Työkin on maistunut paremmalta kuin vuosiin. Olen onnellinen!
  Vastaa viestiin
31.05.12, 09:25   #4 (linkki)
Ilo
(Vierailija)

Hei! Viikonloppuna tapaan tärkeitä sukulaisia pitkästä aikaa :)
  Vastaa viestiin
31.05.12, 09:26   #5 (linkki)

Käyttäjän love_fortune avatari

Rekisteröitynyt: 10/2010
Sijainti: Pääkaupunkiseutu
Ihana aurinko, vihreys ja tuoksut

Lainaus:

Min oon iloinen kun on kesä ja kärpäset.
Edesmenneen isäni sanoin:

- Onpahan köyhälläkin ystäviä :)

Aurinkoa päiväänne <3
  Vastaa viestiin
31.05.12, 09:33   #6 (linkki)

Tiedättekö, että nämä iloiset ja onnelliset asiat parantavat ihan olennaisesti koko "yhteisön" energioita...

Joten kiitos teille ja lisää vaan <3
  Vastaa viestiin
31.05.12, 09:39   #7 (linkki)
piia
(Vierailija)

olen onnellinen

Olen onneline siitäettä vaikka on ollut paljon vaikeuksia niin pärijään silti (vaikka välillä näyttää siitä että tästä nousisi ) Se antaa taas voimaa eteenpäin ... iloista päivää kaikille :)
  Vastaa viestiin
31.05.12, 09:48   #8 (linkki)
heilaton
(Vierailija)

Saan kohta jutella pomon kanssa ja saan toivottavasti hieman selkeyttä tähän hetkeen&tulevaan :) Orkidea kasvattaa uutta kukkaa, ystävän luo töitten jälkeen <3
  Vastaa viestiin
31.05.12, 10:00   #9 (linkki)
Milli
(Vierailija)

Pian lähdetään ulos aurinkoon pienten kanssa. Kiireetöntä ulkoilua, nautitaan luonnosta = elämän ihmeellisyyksistä.. :)
  Vastaa viestiin
31.05.12, 10:02   #10 (linkki)

Rekisteröitynyt: 05/2012
Sijainti: Kotona.
Ensinnäkin, Mielikuvia oli keksinyt aloittaa täällä ihanan ketjun. Kiitos Mielikuvia <3

Toisesksi, ollaan miehen kanssa molemmat nähty "tilannekatsausunta" viime yönä, saa näkökulmaa näihin käytännön tallusteluasioihin niistä. Keskustelemalla hahmottaa molempien näkökulmat. Oikein tervetullutta. Kiitos tästä.

Kolmanneksi, aurinko paistaa ainakin välillä :D ja pääsen tekemään aitaa jotta saan heppaset laitumelle pian. Onnellisia heppasia on kiva katsella. Kiitos siitä.
  Vastaa viestiin

31.05.12, 10:31   #11 (linkki)

Hip hei

Tänne vain kaikki pienimmätkin ilot!! Mitä pienempiä sen parempi.. Nostetaan tätä energiaa yhdessä ihan uudelle tasolle :D
  Vastaa viestiin
31.05.12, 10:40   #12 (linkki)
tarja
(Vierailija)

Tunsin iloa tänä aamuna, kun katselin kouluun lähtevää vanhinta poikaani (10-v.), joka kävi eilen parturissa ja oli niin komean näköinen. Hän suorastaan kupli iloa ja hyvää oloa. Ja taitaa olla tulossa tosi hyvä todistuskin.
  Vastaa viestiin
31.05.12, 10:43   #13 (linkki)
raskas sydän
(Vierailija)

Laitoin tänä aamuna uuden romanttisen puseron päälle töihin, josta tuli hyvä mieli. Koirani ei meinannut syödä ruokaansa ja ensin säikähdin, että hän on sairas. Sitten ruoka kuitenkin alkoi maistumaan, kun ensin vähän houkutteli =)
  Vastaa viestiin
31.05.12, 13:38   #14 (linkki)
nasu**
(Vierailija)

Lainaus:

Mun poika sai stipendin :) ihana katsoa kuinka hyvää se teki pojan itsetunnolle.
  Vastaa viestiin
31.05.12, 15:44   #15 (linkki)
Kiitos näistä :)
(Vierailija)

Odotin joutuvani piinapenkkiin tänään ja naama aamulla sen mukainen. Kuhan nyt selviän tästä päivästä. Kuitenkin koin että ajatukseni eivät toteutuneet ja sain iloisia sanoja jotka voivat antaa toivoa paremmista päivistä syksyllä. Hymy oli herkässä ja sain tehdä sitä toisten auttamista. On päivän poltavin aihe tässä ajassa. Pieni on kaunista ja saa sydämeni laulamaan.
  Vastaa viestiin
31.05.12, 15:50   #16 (linkki)
mie
(Vierailija)

Lainaus:

olen hirrveen hirrrveen iloinen näistä ketjuista!
  Vastaa viestiin
31.05.12, 15:50   #17 (linkki)
KaunisSydän
(Vierailija)

Iloja

Sain kiitettävän arvosanan näytöstäni ollessani päiväkodissa harjoittelussa, sekä päiväkodinjohtaja halusi yhteystietoni ylös mahdollisia sijaisuuksia varten.

Huomenna on muutto, ja jotenkin tuntuu hyvälle päästä uusiin ympyröihin, ja 'putsata' vanha elämä oikein kunnolla. Olen melkein pakannutkin.

Kesä tulee!!!

Musiikkia nyt kuunnellessani, se saa sydämen pakahtumaan ja hymyn huulille. :)
  Vastaa viestiin
31.05.12, 16:13   #18 (linkki)
peippi
(Vierailija)

Iloitsen tänään alkavasta kesälomastani ja siitä, että töitä on syksyllä tarjolla:)
Myös juhlien järjestelyissä auttavat ystävät saavat minut onnelliseksi.
Kun sään saisi vielä suotuisaksi viikonlopuksi, mutta siihen eivät toiveet auta..
  Vastaa viestiin
31.05.12, 16:31   #19 (linkki)
kisu
(Vierailija)

mielikuvia

Lainaus:

olen iloinen tästä päivästä lapsistani,kauniista luonnosta,hyvästä ruuasta,terveydestä,koirastani,siitä että voin vain olla tässä tekemättä mitään olla vain.paljon paljon on kiitoksen ja onnellisuuden aiheita.kiitos.
  Vastaa viestiin
31.05.12, 16:36   #20 (linkki)
prilli
(Vierailija)

Minä saan uudet rillit, eikä maksa mittään :)

Lauantaina tapaan uusia kavereita.

Suurin Ilo tulee kuitenkin siitä, kun oivaltaa että on itse avain omaan iloisuuteensa,
Ilo asuu minussa :D KiitosKiitosKiitos :)
  Vastaa viestiin

31.05.12, 16:42   #21 (linkki)
Heikko
(Vierailija)

olen heikoilla juuri nyt ja on hienoa nähdä miten paljon minulla on tuttuja ja ystäviä jotka välittävät.
  Vastaa viestiin
31.05.12, 16:51   #22 (linkki)
ei kuulu tänne
(Vierailija)

Tämä palsta on ennustukset ja tälläinen jakamisketju ei kuulu tänne vaan kanavointien puolelle. Aika monella täällä kysyvällä ei välttämättä löydy positiivisia asioita elämässä, joten tälläinen lällätysketju että mulla ainakin löytyy kivoja asioita on aika ikävä. "Mielikuvia" voisi keskittyä vastaamaan näille ongelmiensa kanssa painiville sen sijaan että kehuskelee täällä että itsellä menee kivasti tai vaihtaa kanavointien puolelle.
  Vastaa viestiin
31.05.12, 17:06   #23 (linkki)
Ei riidellä
(Vierailija)

Lainaus:
Alkuperäinen kirjoittaja ei kuulu tänne Näytä viesti
Tämä palsta on ennustukset ja tälläinen jakamisketju ei kuulu tänne vaan kanavointien puolelle. Aika monella täällä kysyvällä ei välttämättä löydy positiivisia asioita elämässä, joten tälläinen lällätysketju että mulla ainakin löytyy kivoja asioita on aika ikävä. "Mielikuvia" voisi keskittyä vastaamaan näille ongelmiensa kanssa painiville sen sijaan että kehuskelee täällä että itsellä menee kivasti tai vaihtaa kanavointien puolelle.

Toivottavasti ei tule riitaa, mutta olen aivan varma, että jos oikein pinnistelee ja miettii, niin vaikeankin tilanteen keskellä, jokaiselta löytyy edes yksi asia,josta voi iloita, vaikka sitä on joskus vaikea nähdäkkin. Edes sen muistaminen, voi saada mielialaa ylöspäin.

Lisäksi kun lukee muiden viestejä ketjussa, niin voi huomata, että itselläänkin olisi ne asiat kunnossa, mutta silti keskittyy muuhun ja pitää niitä itsestäänselvyyksinä.

En tiedä, mutta näin näen asian,vaikka kattokin lähtee päänpäältä, mutta minä iloitsen, että minulla on terveet lapse. :). Silti asunto vaivaa...ei sille voi mitään.....
  Vastaa viestiin
31.05.12, 17:16   #24 (linkki)
käymässä
(Vierailija)

Minä olen iloinen siitä, että pystyn liikkumaan monista sairauksistani huomimatta.
Olen iloinen siitä, että täällä on monta ihmistä joiden kanssa jakaa asioita.
Olen iloinen myös siitä, että Suomessa on sijaislapsijärjestelmä, joka minutkin on aikanaan monesta pelastanut.

Olen iloinen, että ymmärrän hymyn merkityksen ja monet muutkin ymmärtävät sen :D
  Vastaa viestiin
31.05.12, 17:31   #25 (linkki)
jaa-a
(Vierailija)

Lainaus:
Alkuperäinen kirjoittaja Ei riidellä Näytä viesti
Toivottavasti ei tule riitaa, mutta olen aivan varma, että jos oikein pinnistelee ja miettii, niin vaikeankin tilanteen keskellä, jokaiselta löytyy edes yksi asia,josta voi iloita, vaikka sitä on joskus vaikea nähdäkkin. Edes sen muistaminen, voi saada mielialaa ylöspäin.

Lisäksi kun lukee muiden viestejä ketjussa, niin voi huomata, että itselläänkin olisi ne asiat kunnossa, mutta silti keskittyy muuhun ja pitää niitä itsestäänselvyyksinä.

En tiedä, mutta näin näen asian,vaikka kattokin lähtee päänpäältä, mutta minä iloitsen, että minulla on terveet lapse. :). Silti asunto vaivaa...ei sille voi mitään.....

Ja tässä sä sitten vinoilet ja lällätät niille joiden lapset on sairaita tai pysyvästi vammasia...
  Vastaa viestiin
Kirjoita viesti

>Työkalut Hae ketjusta
>
Hae ketjusta:

Laajennettu haku