Plazan keskustelut etusivu
» Rekisteröidy käyttäjäksi
» Unohditko tunnuksesi?
Mene takaisin   Plazan keskustelut – Plaza > Ellit > Kristallipallo > Ennustukset
Plazan keskustelualusta on uudistunut - katso ohjeet

Kirjoita viesti

Työkalut Hae ketjusta
31.05.12, 23:07   #1 (linkki)
Kuluttavassa tilanteessa
(Vierailija)

Hiljaista on..

..mutta kokeilen silti. :) Kysymys koskee ihmissuhteita. Elikkä, onko mahdollista, että tämä soutaminen ja huopaaminen jatkuu vielä entisen kumppanin kanssa? Vai onko minulle näkyvissä joku muu ihminen kumppanikseni?
  Vastaa viestiin
01.06.12, 15:48   #2 (linkki)
vika
(Vierailija)

Jatkuu varmasti niin kauan kuin jaksat jatkaa, päästä irti vaan ja tee uudet suunnitelmat.
  Vastaa viestiin
01.06.12, 17:33   #3 (linkki)
Alkp.
(Vierailija)

Tässä ollaan erossa nyt oltu, minun päätöksestä viimeiseksi. Tilanteet kärjistyi sen verran etten tahdo sellaista elämää. Mietin vaan välillä, että olenko kaikkeni yrittänyt kuitenkin tämän eteen, ettei tulisi katumista myöhemmin. Ainahan nämä tietysti hankalia asioita kun pieni vauvakin tässä.
  Vastaa viestiin
01.06.12, 20:11   #4 (linkki)
vika
(Vierailija)

Sitäkin paremmalla syyllä jos on pieniä lapsia, on syytä miettiä toisia vaihtoehtoja jos ei löydy sopua kommunikoimalla vaan menee entistä enemmän solmuun. Lapsi kärsii enemmän riidoista kuin siitä ettei isä ole siinä jokahetki, tiedän sen kokemuksesta ja kyllä lapset jollain ihmekeinolla löytävät itselleen sitten miesmallia jos eivät isältään sitä saa.
Miksi sinun pitäisi kaikki yrittää, teitähän on kaksi ?
  Vastaa viestiin
01.06.12, 20:25   #5 (linkki)
a-ha-hah!!
(Vierailija)

että me ollaan naurettavia!!?
kysellään täällä tällasia. toivottavasti ei toimita annettujen neuvojen mukaan!!!!! reps*:DDDDD
  Vastaa viestiin
01.06.12, 21:24   #6 (linkki)
Alkp.
(Vierailija)

Mukava jos joku saa naurutkin tästä. Olen ihan järkevä ihminen vaikka tällaista kyselenkin täällä. Voisin kysyä tätä asiaa missä tahansa muuallakin. Päätökset tottakai teen viime kädessä itse. Tiedän, että joku pystyy aistimaan tilanteita täällä ja ihmisiä. Sitä on vaan niin kysymysmerkkien äärellä tässä, että kaipaa tietynlaista ajatusten vaihto asiaan. Olen nyt valinnut tien yksin lasteni kanssa. Silti epäröin, teinkö aivan oikean ratkaisun.
  Vastaa viestiin
01.06.12, 22:44   #7 (linkki)
vika
(Vierailija)

Elä sitä elämää ja etsi sitä elämää, joka antaa Ilon, Rauhan ja Rakkauden, muu on pelon elämää.
  Vastaa viestiin
Kirjoita viesti

Tagit
Tyhjä

>Työkalut Hae ketjusta
>
Hae ketjusta:

Laajennettu haku