Plazan keskustelut etusivu
» Rekisteröidy käyttäjäksi
» Unohditko tunnuksesi?
Mene takaisin   Plazan keskustelut – Plaza > Ellit > Kristallipallo > Ennustukset
Plazan keskustelualusta on uudistunut - katso ohjeet

Kirjoita viesti

Työkalut Hae ketjusta
01.06.12, 09:47   #1 (linkki)
Chaos
(Vierailija)

Onko joidenkin tehtävä tuoda tuhoa mukanaan?

Onko joillakin rikkojan, repijän, riitauttajan, tuhontuojan tehtävä täällä maailmankaikkeudessa, jotta vanhoja huonoja ajatusrakenteita ja asioita saadaan uusittua? Onko kenelläkään viisautta vastatata tähän? Olen niin väsynyt... Muutun välillä täysin, enkä tiedä mistä se tulee. Narsistiseksi, tuhosta nauttivaksi ihmiseksi, joka saa sitä aikaan muiden elämässä. Selitänkö tätä itselleni nyt parhain päin, itselleni mieleiseksi, mystifioin omaa paikkaani ja ajoittaista pahuuttani, vai olenko lainkaan oikeilla jäljillä? Väliilä sattuu todella kummallisia ja omituisia tapahtumia ympärilläni. Olen ns. henkinen ihminen, mutta "vasemman käden polku" kiinnostaa enemmän. Valta enemmän kuin viisaus.

Näkisikö joku tähän?
  Vastaa viestiin
01.06.12, 09:57   #2 (linkki)
kokemusta
(Vierailija)

Lainaus:
Alkuperäinen kirjoittaja Chaos Näytä viesti
Onko joillakin rikkojan, repijän, riitauttajan, tuhontuojan tehtävä täällä maailmankaikkeudessa, jotta vanhoja huonoja ajatusrakenteita ja asioita saadaan uusittua? Onko kenelläkään viisautta vastatata tähän? Olen niin väsynyt... Muutun välillä täysin, enkä tiedä mistä se tulee. Narsistiseksi, tuhosta nauttivaksi ihmiseksi, joka saa sitä aikaan muiden elämässä. Selitänkö tätä itselleni nyt parhain päin, itselleni mieleiseksi, mystifioin omaa paikkaani ja ajoittaista pahuuttani, vai olenko lainkaan oikeilla jäljillä? Väliilä sattuu todella kummallisia ja omituisia tapahtumia ympärilläni. Olen ns. henkinen ihminen, mutta "vasemman käden polku" kiinnostaa enemmän. Valta enemmän kuin viisaus.

Näkisikö joku tähän?

Minä näen sinut vain seisomassa portilla. Olet taistelemassa oman "riivaajasi" kanssa. Kumman valitset? Toisilla meistä se riivaaja on huonot miessuhteet, alkoholi tai mikä tahaansa, joka estää meitä toteuttamasta sielun tehtävää.

Minä en usko, että kenenkään sielun tehtävä voi olla tuhon luominen. Enemmänkin sielu repsahtaa siihen ja makselee niitä sitten seuraavissa elämissä senkin edestä. Jos joku on sinua joskus kohdellut huonosti, voit valita koston tai anteeksiannon.

Minä mietin tätä joskus omalla kohdallani aika pitkään, kun olin taistelemassa oman riivaajani kanssa. Silloin tajusin, että se on vain haaste ja minä voin valita. En minäkään ylpeä menneisyydestäni ole, mutta ymmärsin lopettaa.. Ei se mikään helppo juttu ole..
  Vastaa viestiin
01.06.12, 15:40   #3 (linkki)
ika
(Vierailija)

Kyllä niitä täälläkin pallolla (maa) on, joiden motiivi on enemmän tuho kuin rakkauteen yhdistyminen. He mieluusti kuitenkin pukeutuvat auttajan rooliin, mutta saavat enemmänkin tuhoa aikaan.
Kaikki tämä kuuluu Jumalan suureen suunnitelmaan. Elämme kaksinaisuuden maailmassa.
  Vastaa viestiin
01.06.12, 23:23   #4 (linkki)
Chaos
(Vierailija)

Huhuilen edelleen viisasta näkijää, joka selventäisi paremmin, olenko oikeilla jäljillä lainkaan, vai hukassa...

Näistä vastauksista olen entistä hämmentyneempi.
  Vastaa viestiin
02.06.12, 18:45   #5 (linkki)
arvasinkin
(Vierailija)

ettei kenelläkään tällä palstalla ole viisautta vastata kysymykseeni. Pyöritään vain miesten, rahan jne. ympärillä.
  Vastaa viestiin
02.06.12, 18:53   #6 (linkki)

Käyttäjän Mielikuvia avatari

Rekisteröitynyt: 01/2008
Sijainti: pääkaupunkiseutu
Ehkä meistä kukaan ei vain tiedä tuota :) Eikä annetut vastaukset sinulle tuntuneet sopivilta. Minäkin ymmärrän kysymyksesi kyllä ja luulen, että kyseessä on vain oma haasteesi. Samanlaisia on meillä kaikilla.
  Vastaa viestiin
Kirjoita viesti

Tagit
Tyhjä

>Työkalut Hae ketjusta
>
Hae ketjusta:

Laajennettu haku