Plazan keskustelut etusivu
» Rekisteröidy käyttäjäksi
» Unohditko tunnuksesi?
Mene takaisin   Plazan keskustelut – Plaza > Ellit > Kristallipallo > Ennustukset
Plazan keskustelualusta on uudistunut - katso ohjeet

Kirjoita viesti

Työkalut Hae ketjusta
13.06.12, 16:01   #1 (linkki)
ennen aamunkoittoa
(Vierailija)

avunpyyntö sydämeen näkevälle

Pitkä onOff suhde päättyi juuri. Maailma on romuna, tässä on nyt elämässä menossa hyvin raskaita asioita muutenkin. Olisin tarvinnut häntä vaikka vain tueksi vaikean ajan yli. Annoin itse hänelle paljon hänen vaikeina aikoina. Olinko miehelle todella noin yhdentekevä vai miksi se kohteli minua niin kuin kohteli? Olen niin elämän väsyttämä, että huokailen hiljaa - jaksanko enää taivaltaa. Voimat on täysin lopussa, eikä minulla ole lähellä ketää, keltä tukea saisin. Kuolema houkuttaa elämää enemmän.
  Vastaa viestiin
13.06.12, 16:59   #2 (linkki)
ennen aamunkoittoa
(Vierailija)

Lainaus:
Alkuperäinen kirjoittaja A.K Näytä viesti
[viesti moderoitu]
Miten tämä liittyy minuun ja asiaani?

Viimeinen muokkaaja Plaza-tiimi; 13.08.12 12:21.
  Vastaa viestiin
13.06.12, 20:27   #3 (linkki)
olisiko
(Vierailija)

apua

Tämä aika vie meitä vaikeiden asioiden läpi. Se on karmallista ja kuuluu kohtaloosi,
se KIPU on sitä syvempi, mitä ilmeisimmin on edellisten elämien emotionaalisten haavojen
toistumista tässä elämässä.
Puhdista, puhdistu ja jätä vanha taakse, tulee uutta kun kaikki kuona on hävitetty.
Vaikea käsitteenä, mutta toimii. Irrottautuminen ja sen aika.

Lainaus:
Alkuperäinen kirjoittaja ennen aamunkoittoa Näytä viesti
Miten tämä liittyy minuun ja asiaani?
  Vastaa viestiin
13.06.12, 21:36   #4 (linkki)
ennen aamunkoittoa
(Vierailija)

Lainaus:
Alkuperäinen kirjoittaja olisiko Näytä viesti
Tämä aika vie meitä vaikeiden asioiden läpi. Se on karmallista ja kuuluu kohtaloosi,
se KIPU on sitä syvempi, mitä ilmeisimmin on edellisten elämien emotionaalisten haavojen
toistumista tässä elämässä.
Puhdista, puhdistu ja jätä vanha taakse, tulee uutta kun kaikki kuona on hävitetty.
Vaikea käsitteenä, mutta toimii. Irrottautuminen ja sen aika.
Eräs puhelinnäkijä sanoi samaa, koen kerrattuna tunteita joita olen petettynä kokenut edellisissä elämissä. Oma kohtaloni on tiedossa, miehen näkökulma uupuu ja se on minulle läpikäymisen takia tärkeää.
  Vastaa viestiin
13.06.12, 22:21   #5 (linkki)
olisiko
(Vierailija)

apua

Googleta haulla Karmalliset suhteet. Saat näkökulmaa ja elämänhalusi palautuu syvemmän ymmärryksen myötä. Voit esim. auttaa muita myöhemmin samanlaisessa kohtalossa

Lainaus:
Alkuperäinen kirjoittaja ennen aamunkoittoa Näytä viesti
Eräs puhelinnäkijä sanoi samaa, koen kerrattuna tunteita joita olen petettynä kokenut edellisissä elämissä. Oma kohtaloni on tiedossa, miehen näkökulma uupuu ja se on minulle läpikäymisen takia tärkeää.
  Vastaa viestiin
13.06.12, 22:40   #6 (linkki)
ennen aamunkoittoa
(Vierailija)

Lainaus:
Alkuperäinen kirjoittaja olisiko Näytä viesti
Googleta haulla Karmalliset suhteet. Saat näkökulmaa ja elämänhalusi palautuu syvemmän ymmärryksen myötä. Voit esim. auttaa muita myöhemmin samanlaisessa kohtalossa

Tuo on tuttua asiaa, yhteisen matkamme aikana olen lukenut kaiken mahdollisen. Sielu tunnistaa sielun ja siksi tämä käy kipeää. Niin erilainen rakkaus kuin kukaan muu. En tunne olevani kokonainen ilman häntä. Toinen puoli puuttuu kokonaa ja kipu on hyvin ruumiillista. Kävin istumassa ja itkemässä meidän yhteisessä paikassa. Tunsin hänen läsnäolon sielä vahvana. Aina ero satuttaa, onhan noita koettu. Tämä repii halki, kirjaimellisesti. En puhu tavallisesta eron tuskasta.
  Vastaa viestiin
Kirjoita viesti

Tagit
Tyhjä

>Työkalut Hae ketjusta
>
Hae ketjusta:

Laajennettu haku