|
14.11.11, 10:05
|
#1 (linkki)
| | (Vierailija) | Muutama vaihto
Vastaan illalla (viimeistään).
Katsotko minulle Rakkautta! Olisin nyt valmis ottamaan elämääni se todellisen sielunkumppani. Minkälaisena hänet näet?
| |
| |
14.11.11, 10:47
|
#2 (linkki)
| | (Vierailija) | Lainaus:
Alkuperäinen kirjoittaja -hanna- Vastaan illalla (viimeistään).
Katsotko minulle Rakkautta! Olisin nyt valmis ottamaan elämääni se todellisen sielunkumppani. Minkälaisena hänet näet? |
Todelliset sielunkumppanit on harvassa eikä niitä oteta, ne annetaan. Ristiverinen pyörii lähistöllä, alkon tai mielen kanssa ongelmia. Vaaleakin näkyy, hänestä et kiinnostu. Koen ettet ole valmis vastaanottamaan sitä vastausta mikä sinulle tulossa olisi.
| |
| |
14.11.11, 11:05
|
#3 (linkki)
Alkuperäinen kirjoittaja kaari Todelliset sielunkumppanit on harvassa eikä niitä oteta, ne annetaan. Ristiverinen pyörii lähistöllä, alkon tai mielen kanssa ongelmia. Vaaleakin näkyy, hänestä et kiinnostu. Koen ettet ole valmis vastaanottamaan sitä vastausta mikä sinulle tulossa olisi. |
Olen valmis ottamaan sen vastauksen mikä annetaan.
| |
| |
14.11.11, 16:37
|
#4 (linkki)
Katsotko minulle Rakkautta! Olisin nyt valmis ottamaan elämääni se todellisen sielunkumppani. Minkälaisena hänet näet? |
Rakkaus on ihan edessäsi jo. Ajatuksen tasolla tässä nousee tummahko mies, pitkä hoikka, jopa komeakin. Hiukan on jo hiusrajaa noussut mutta eipä haitanne tahtia. Mies on akateeminen ja fiksu. Käsittelee jotain luontoon liittyviä asioita työssään. Luonnonläheinen tyyppi muutenkin. Kovin sinua mietiskelee ja haluaisi ottaa yhteyttä. Onko jo lähelläsi kun niin sinua mittiikin? Joku tilanne tulossa on, jossa mies tulee lähellesi. Yhdistääkö teitä työ tai harrastus, joku sellainen kontakti tässä tulee. Siitä sitten etenee hurjaa vauhtia suhteeksi. Mies on henkisesti ainakin vapaa. Joku sidos menneeseen hänellä vielä on, jota työstää mielessään.
Minulle katsotko miesrintamaa myös? Olen vaaleahko, vapaa, sielunkumppania vailla ja minua ymmärtävää miestä. Onko minulle sellainen varattuna?
| |
| |
14.11.11, 20:16
|
#5 (linkki)
Alkuperäinen kirjoittaja mondayM Rakkaus on ihan edessäsi jo. Ajatuksen tasolla tässä nousee tummahko mies, pitkä hoikka, jopa komeakin. Hiukan on jo hiusrajaa noussut mutta eipä haitanne tahtia. Mies on akateeminen ja fiksu. Käsittelee jotain luontoon liittyviä asioita työssään. Luonnonläheinen tyyppi muutenkin. Kovin sinua mietiskelee ja haluaisi ottaa yhteyttä. Onko jo lähelläsi kun niin sinua mittiikin? Joku tilanne tulossa on, jossa mies tulee lähellesi. Yhdistääkö teitä työ tai harrastus, joku sellainen kontakti tässä tulee. Siitä sitten etenee hurjaa vauhtia suhteeksi. Mies on henkisesti ainakin vapaa. Joku sidos menneeseen hänellä vielä on, jota työstää mielessään.
Minulle katsotko miesrintamaa myös? Olen vaaleahko, vapaa, sielunkumppania vailla ja minua ymmärtävää miestä. Onko minulle sellainen varattuna? |
Sinnulle tulee pitkä mies. Jolla on voimakkaan vaaleat hiukset. Käyttää tumma sankaisia silmälaseja. Viihtyy aika paljon itsekseen vaikka hänellä on kavereitäkin. EI ole kuitenkaan kovin seurallinen. Aikuinen lapsi tai lapsia. Asuu suurehkossa kaupungissa. Vanhassa kerrostalossa. Viihtyisää aluetta. Eronut tai leski. Ja siitä on jo aikaa. Ei ole uraohjus, mutta menestyy työssään. Lukee paljon eriliasta kirjallisuutta niin amaatikirjallisuutta kuin romaanejakin.
Kiitos kaunis Sinulle! Tuon miehen jos saisin olisin todella onnellinen!
| |
| |
14.11.11, 20:28
|
#6 (linkki)
Alkuperäinen kirjoittaja -hanna- Sinnulle tulee pitkä mies. Jolla on voimakkaan vaaleat hiukset. Käyttää tumma sankaisia silmälaseja. Viihtyy aika paljon itsekseen vaikka hänellä on kavereitäkin. EI ole kuitenkaan kovin seurallinen. Aikuinen lapsi tai lapsia. Asuu suurehkossa kaupungissa. Vanhassa kerrostalossa. Viihtyisää aluetta. Eronut tai leski. Ja siitä on jo aikaa. Ei ole uraohjus, mutta menestyy työssään. Lukee paljon eriliasta kirjallisuutta niin amaatikirjallisuutta kuin romaanejakin.
Kiitos kaunis Sinulle! Tuon miehen jos saisin olisin todella onnellinen! | Kiitos sinulle -hanna-.
Jos voin vielä kysyä miehestä niin mitähän työtä tämä vaalea mies tekee? Millainen kerrostalo, saatko jotain siitäkin?
| |
| |
14.11.11, 20:34
|
#7 (linkki)
Alkuperäinen kirjoittaja mondayM Kiitos sinulle -hanna-.
Jos voin vielä kysyä miehestä niin mitähän työtä tämä vaalea mies tekee? Millainen kerrostalo, saatko jotain siitäkin? |
Jotakin teknistä työtä, joka jollakin lailla liittyy luonnonvaroihin tai mineraaleihin.
Kerrostalo on sellainen -40-50-luvun n. 3. kerroksinen talo. Rapattu julkisivu, väri vaalean keltainen tai vihreä.
Saisitkohan sinä vielä tuohon mieheen lissää? Esim. onko lapsia? Missä / miten asuu?
| |
| |
14.11.11, 20:40
|
#8 (linkki)
Katsotko minulle Rakkautta! Olisin nyt valmis ottamaan elämääni se todellisen sielunkumppani. Minkälaisena hänet näet? | Nousi heti pitkä vaalea mies. Vaikuttaa siltä, että tutkisi jotakin, joku asia häntä kiinnostaa johon on uppoutunut, vissiin tekee sitä työkseensä myös...Mikä ala on en sitä näe. Hän on sellainen "vakava" ja syvällinen ihminen.
Minkälaisena näet seuraavan kumppanini?Olen vaalea nainen.
| |
| |
14.11.11, 20:44
|
#9 (linkki)
Alkuperäinen kirjoittaja -hanna- Jotakin teknistä työtä, joka jollakin lailla liittyy luonnonvaroihin tai mineraaleihin.
Kerrostalo on sellainen -40-50-luvun n. 3. kerroksinen talo. Rapattu julkisivu, väri vaalean keltainen tai vihreä.
Saisitkohan sinä vielä tuohon mieheen lissää? Esim. onko lapsia? Missä / miten asuu? |
Kiitos vielä. Koitan vielä katsoa.
Lapsia on joko kaksi tai kolme, aikuisia lähes jo. Asuu jossakin lähellä vettä. Omakotitalo tai muu vastaava, saattaa olla rivitalokin. Suuri ja avara valoisa huoneisto. Nainen tummahko siis tämä lastensa äiti. Jonkinlainen sidos heillä vielä on, mutta nainen ei asuisi mielestäni enää talossa. Välimatkaa heillä toisiinsa.
| |
| |
14.11.11, 20:48
|
#10 (linkki)
Alkuperäinen kirjoittaja juissi Nousi heti pitkä vaalea mies. Vaikuttaa siltä, että tutkisi jotakin, joku asia häntä kiinnostaa johon on uppoutunut, vissiin tekee sitä työkseensä myös...Mikä ala on en sitä näe. Hän on sellainen "vakava" ja syvällinen ihminen.
Minkälaisena näet seuraavan kumppanini?Olen vaalea nainen. |
Pitkä tumma mies, jolla on vahva tumma tukka. Tukka on taipuisa. Mies pukeutuu melko tavallisesti, eli farkkuihin tms. ja nahkatakkiin. Luonnossa liikkuu ja on mukana jossakin yhdistystoiminnassa. Siis aktiivinen ja yhteiskunnallisesti kantaa ottava. Hänelle joku vaalea pieni tyttö on tärkeä. Tämä ei välttämättä ole hänen oma lapsi vaan voi olla sukulaislapsi esim. tai kummilapsi.
Kiitos Sinulle!
| |
| |
14.11.11, 20:49
|
#11 (linkki)
| | (Vierailija) | Ei enempää tähän ketjuun!
Kiitos!
-hanna-
| |
| |
12.07.12, 03:48
|
#12 (linkki)
| | (Vierailija) |
Tämän ketjun katsaantoon, jos teillä on.
Terv. -hanna-
| |
| |
12.07.12, 18:39
|
#13 (linkki)
Alkuperäinen kirjoittaja Palaute mondayM, juissi Tämän ketjun katsaantoon, jos teillä on.
Terv. -hanna- |
Hei -hanna-!
Huomasin että olit nostanut tätä ketjuasi. Tuollaista miestä ei ole vielä elämääni tullut, mutta yhden tunnen aikalailla samanlaisen. Tukka vain ei ole noin vaalea, ristiverinen paremminkin. Kerrostalossa ei asu, mutta omakotitalo on 3 kerroksinen. Saisitko tähän jotain uutta nyt kun aikaa on kulunut tovi?
Näetkö miten tuo ajattelemani mies minua nyt miettii?
| |
| |
12.07.12, 19:15
|
#14 (linkki)
Alkuperäinen kirjoittaja mondayM Hei -hanna-!
Huomasin että olit nostanut tätä ketjuasi. Tuollaista miestä ei ole vielä elämääni tullut, mutta yhden tunnen aikalailla samanlaisen. Tukka vain ei ole noin vaalea, ristiverinen paremminkin. Kerrostalossa ei asu, mutta omakotitalo on 3 kerroksinen. Saisitko tähän jotain uutta nyt kun aikaa on kulunut tovi?
Näetkö miten tuo ajattelemani mies minua nyt miettii? |
MIehen mietteissä olet. Mutta mies nyt uppoutunut niin omiin puuhiinsa, että ei suuremmin ole tilaa nyt ihmisille. Tykkääkös mies nikkaroida? Kun tässä näyssäni näyttäisi taloaan kunnostavan. Onko hänellä muuten valkoinen koira?
Sellainen hyvin karainen kuvaani juoksi.
Kylä mies siis sinua miettii ja välillä ajattelee ottavansa yhteyttä mutta ei oikein rohekus sriitä. Saatko sinä tuohon näkemässi mieheen vielä jotakin?
| |
| |
12.07.12, 19:45
|
#15 (linkki)
Alkuperäinen kirjoittaja -hanna- MIehen mietteissä olet. Mutta mies nyt uppoutunut niin omiin puuhiinsa, että ei suuremmin ole tilaa nyt ihmisille. Tykkääkös mies nikkaroida? Kun tässä näyssäni näyttäisi taloaan kunnostavan. Onko hänellä muuten valkoinen koira?
Sellainen hyvin karainen kuvaani juoksi.
Kylä mies siis sinua miettii ja välillä ajattelee ottavansa yhteyttä mutta ei oikein rohekus sriitä. Saatko sinä tuohon näkemässi mieheen vielä jotakin? |
Kiitos. Kyllä nikkaroi taloaan ja valkoinen pikkukoira liittyy mieheen suvun kautta. Yhteydenottoa itsekin olen miettinyt, mutta en oikein uskaltaisi. Voi kunpa löytyisi rohkeus ottaa ja soittaa vaikka...
Mies on vähän hunningolla ajatuksineen, ei tiedä miten jatkaisi ja mten sen sinulle kertoisi. Halua on mutta myös uskalluksen puutetta. Itsekseen mieluusti oleilee, eikä oikein tahdo sitoutua ainakaan vielä tiiviimmin. Sebn aika vielä tulee, kunhan aikansa mittii ja kärvitelee yksinään. Maisuu puulle yksinäisyys aika pian. Ennen lumia jo tulisi luoksesi.
| |
| | | | |