|
10.02.12, 08:11
|
#1 (linkki)
| | (Vierailija) | vaihdatko kanssani?
Hyvää huomenta. Tehdäänkö muutamat vaihdot. Katson selvänäköisesti. Tarvitsen asiaasi selkeyttävän kysymyksen onnistuakseni.
Vaihtokysymykseni liittyy tähän kevääseen-kesään. Näen monenlaisiin muutoksiin viittaavia unia.
Unissa teen usein matkaa kohti uutta päämäärää milloin minkinlaisilla kulkuvälineillä, kommelluksiakin välillä on. Unissa on vahva päämäärätieto ja tieto onnistumisesta. Mihin olen menossa ja mitä on tulossa?
| |
| |
10.02.12, 09:19
|
#2 (linkki)
| | (Vierailija) | Lainaus:
Alkuperäinen kirjoittaja perjantaivaihdot Hyvää huomenta. Tehdäänkö muutamat vaihdot. Katson selvänäköisesti. Tarvitsen asiaasi selkeyttävän kysymyksen onnistuakseni.
Vaihtokysymykseni liittyy tähän kevääseen-kesään. Näen monenlaisiin muutoksiin viittaavia unia.
Unissa teen usein matkaa kohti uutta päämäärää milloin minkinlaisilla kulkuvälineillä, kommelluksiakin välillä on. Unissa on vahva päämäärätieto ja tieto onnistumisesta. Mihin olen menossa ja mitä on tulossa? | Mitä uniisi tulee, on ne selkeitä viestejä uudistumisten puolesta. Mikäänhän ei suju niin kuin elokuvissa :). Sanot, että unissa olet määrätietoinen. Valve-elämässäkö sitten epäröit?
Minulle näytetään niin että mitä nopeammin tet elämääsi muutoksia, sitä parempi se on onnistumisen puolesta. Ehkäpä toistuvat unesikin koittavat sanoa, että aika on juurikin nyt kypsä. Kesällä ehkä jo myöhäistä. Et kerro tarkemmin mistä on kyse joten en osaa katsoa mitkä on mahdolliset kompastuskivet. Tiedät ne varmasti itse, ja sanotaan että suurin osa "peloistasi" on aiheettomia. Älä jätä itsellesi liikaa vaihtoehtoja tai ns. takaportteja. Ne voin sekoittavat päämäärääsi. Myöhemmin voi todellakin olla jo myöhäistä.
Meillä miehen kanssa aaltoilevaa. Välillä hyvin ja välillä hyvin huonosti. Pitkä historia takana, enkä ole valmis luovuttamaankaan, vaikka monesti kysyn itseltäni asioiden mielekkyyttä. Paljon ulkopuolisia aiheuttajia asiassa, eikä ne tee miehenikään elämästä helppoa. Miten näet tulevan? Löytääkö mies rohkeuden muuttaa elämäänsä ja meidän elämän?
| |
| |
10.02.12, 10:48
|
#3 (linkki)
Alkuperäinen kirjoittaja perjantaivaihdot Hyvää huomenta. Tehdäänkö muutamat vaihdot. Katson selvänäköisesti. Tarvitsen asiaasi selkeyttävän kysymyksen onnistuakseni.
Unissa teen usein matkaa kohti uutta päämäärää milloin minkinlaisilla kulkuvälineillä, kommelluksiakin välillä on. Unissa on vahva päämäärätieto ja tieto onnistumisesta. Mihin olen menossa ja mitä on tulossa? |
Nostin kortteja sinulle . Taustalla näkyy vilkasta , paljon miehiä ympärillä. Yksi näistä tuttu jonkun paperiasioiden kautta, ihastusta syttynyt siinä sitten. Nyt juuri joku suvantovaihe meneillään, kiirettä, turhautumista. Kevään mittaan toivoa paremmasta, isoja suunnitelmia, sitkeitä vastuksia.
Kesällä toistuu tämänhetkiset tunnelmat. Nuori viehättävä kaveri, mutta ei herätä luottamusta, kannattaa siis pitää tiettyä etäisyyttä tähän.
Syksyyn mennessä vapaudut turhauttavista pienistä harmeista, elämä näyttäisi aukeavan kaikin puolin hyvissä merkeissä. Rakkauden kautta avautuu ihan uusiakin mahdollisuuksia. Voisi olla joku kaukomatkakin suunnitteilla silloin.
Minulla on työn kannalta tärkeä jakso meneillään. Joudunko luopumaan yrityksestä, mitä uutta tilalle ?
| |
| |
10.02.12, 12:31
|
#4 (linkki)
| | (Vierailija) |
vastata vaihtaneille, vai oliko tämä osoitettu viereiselle palstalle?
| |
| |
10.02.12, 13:24
|
#5 (linkki)
Alkuperäinen kirjoittaja Hämeen hämärästä Mitä uniisi tulee, on ne selkeitä viestejä uudistumisten puolesta. Mikäänhän ei suju niin kuin elokuvissa :). Sanot, että unissa olet määrätietoinen. Valve-elämässäkö sitten epäröit?
Minulle näytetään niin että mitä nopeammin tet elämääsi muutoksia, sitä parempi se on onnistumisen puolesta. Ehkäpä toistuvat unesikin koittavat sanoa, että aika on juurikin nyt kypsä. Kesällä ehkä jo myöhäistä. Et kerro tarkemmin mistä on kyse joten en osaa katsoa mitkä on mahdolliset kompastuskivet. Tiedät ne varmasti itse, ja sanotaan että suurin osa "peloistasi" on aiheettomia. Älä jätä itsellesi liikaa vaihtoehtoja tai ns. takaportteja. Ne voin sekoittavat päämäärääsi. Myöhemmin voi todellakin olla jo myöhäistä.
Meillä miehen kanssa aaltoilevaa. Välillä hyvin ja välillä hyvin huonosti. Pitkä historia takana, enkä ole valmis luovuttamaankaan, vaikka monesti kysyn itseltäni asioiden mielekkyyttä. Paljon ulkopuolisia aiheuttajia asiassa, eikä ne tee miehenikään elämästä helppoa. Miten näet tulevan? Löytääkö mies rohkeuden muuttaa elämäänsä ja meidän elämän? |
Saan kuvan miehestä, joka käy Jaakobin painia itsensä kanssa. Koen hänessä painetta solarin alueella, tunnepuoltaan on tarkastelemassa. Liekö tässä joku häiriö pään alueella, joko lääkkeiden tai sairauden takia, hän on tavallaan toispuoleinen energioissaan.
Siinulla itsetuntoon ja rakkauteen liittyviä asioita ja päänsärkyä.
En näe eroa, en suuria mullistuksia. Selkeytymistä kyllä pätkä pätkältä, kun sinä jaksat ja teet sitä edelleen mahdolliseksi.
| |
| |
10.02.12, 13:40
|
#6 (linkki)
Alkuperäinen kirjoittaja Sanndra Nostin kortteja sinulle . Taustalla näkyy vilkasta , paljon miehiä ympärillä. Yksi näistä tuttu jonkun paperiasioiden kautta, ihastusta syttynyt siinä sitten. Nyt juuri joku suvantovaihe meneillään, kiirettä, turhautumista. Kevään mittaan toivoa paremmasta, isoja suunnitelmia, sitkeitä vastuksia.
Kesällä toistuu tämänhetkiset tunnelmat. Nuori viehättävä kaveri, mutta ei herätä luottamusta, kannattaa siis pitää tiettyä etäisyyttä tähän.
Syksyyn mennessä vapaudut turhauttavista pienistä harmeista, elämä näyttäisi aukeavan kaikin puolin hyvissä merkeissä. Rakkauden kautta avautuu ihan uusiakin mahdollisuuksia. Voisi olla joku kaukomatkakin suunnitteilla silloin.
Minulla on työn kannalta tärkeä jakso meneillään. Joudunko luopumaan yrityksestä, mitä uutta tilalle ? |
Näen niin, että joudut leikkaamaan jotain, irrottamaan jonkin osan pois liittyen työhön tai yrittämiseen, se on kuitenkin vain osa tai palanen. Se mitä jää jäljelle, istutetaan uudelleen tai uuteen paikkaan. Siltä pohjalta voit tehdä sitten työtä, joka näyttäisi lähtevään kehittymään ja vie eteenpäin. Osa uudessakaan asetelmassa ei tuo isoja muutoksia, pysyy ennallaan mutta sieltä löytyy yksi sektori/asia jonka varassa elämäsi kantaa.
| |
| |
10.02.12, 13:54
|
#7 (linkki)
Alkuperäinen kirjoittaja perjantaivaihdot Näen niin, että joudut leikkaamaan jotain, irrottamaan jonkin osan pois liittyen työhön tai yrittämiseen, se on kuitenkin vain osa tai palanen. Se mitä jää jäljelle, istutetaan uudelleen tai uuteen paikkaan. Siltä pohjalta voit tehdä sitten työtä, joka näyttäisi lähtevään kehittymään ja vie eteenpäin. Osa uudessakaan asetelmassa ei tuo isoja muutoksia, pysyy ennallaan mutta sieltä löytyy yksi sektori/asia jonka varassa elämäsi kantaa. | Kiitos tästä, kuulostaa mahdolliselta. Hyvää viikonloppua sinulle !
| |
| |
10.02.12, 14:36
|
#8 (linkki)
Alkuperäinen kirjoittaja perjantaivaihdot Saan kuvan miehestä, joka käy Jaakobin painia itsensä kanssa. Koen hänessä painetta solarin alueella, tunnepuoltaan on tarkastelemassa. Liekö tässä joku häiriö pään alueella, joko lääkkeiden tai sairauden takia, hän on tavallaan toispuoleinen energioissaan.
Siinulla itsetuntoon ja rakkauteen liittyviä asioita ja päänsärkyä.
En näe eroa, en suuria mullistuksia. Selkeytymistä kyllä pätkä pätkältä, kun sinä jaksat ja teet sitä edelleen mahdolliseksi. |
Hyvin kuvasit tuon Jaakobin painin. Juuri tälläinen hänellä on menossa. toivottavasti hän saa selätettyä vihollisensa,joka ikäväkyllä on moneltakin osalta hänen kuvitelmaa.
| |
| |
10.02.12, 15:39
|
#9 (linkki)
Unissa teen usein matkaa kohti uutta päämäärää milloin minkinlaisilla kulkuvälineillä, kommelluksiakin välillä on. Unissa on vahva päämäärätieto ja tieto onnistumisesta. Mihin olen menossa ja mitä on tulossa? |
Rahaa tulee ja menee. Tulee ihan mielikuva jostakin perintöasiasta? Voiko olla mahdollista,että jokin tämmöinen teema osuisi tähän? Oletko miettinyt muuttoa? Sellainen tulisi mahdolliseksi. Keväässäsi näkyy myös vamhempi vaaleahko tai harmaa mieskin, joka on jyvällä asialla, mutta jotain epäilyjäkin näkyy, että olisiko nämä kuitenkin sinun puoleltasi.
Toivon, että poimien oikein, koska yleensä tarvin selkeän kysymyksen avaamaan. :)
Olen kanssasi vähän samassa tilanteessa kevät kesään liittyen. Muutoksen alla on kaikki isot elämänaluuet. En näe unia, mutta vaistoan niiden lähenemisen koko ajan. Että minne olen menossa ja mitä on tulossa? :)
| |
| |
10.02.12, 19:31
|
#10 (linkki)
| | (Vierailija) |
Taakse olet jättämässä vaikeaa ja pimeää aikaa, jonka kaikuja heijastuu elämääsi vielä, vaikka itse asia on jo sivullasi menossa takavasemmalle. Muutokset liittyvät ilmeisesti työhön, unelmasi näkyvät tässä hentoina haaveina kuin pieninä pörröisinä kananpoikasina, hyvin vaalean keltaisina ja voimistuvat sitten konkreettiseksi tekemiseksi. Tulee kuvaa tummanvihreästä metsästä ja kypsyvistä viljavainioista, ilmeisesti sekin tarkoittaa tekemisen aikaa, laiho kasvaa kortta ja tekee tähkää mutta sadonkorjuuta saat vielä odotella. Tummat havupuut taustalla taitavat kuvata selviteltäviä asioita, joiden kanssa joudut vielä jonkin aikaa olemaan varppeillasi.
Pitkään odottamani muutos on nyt käsillä ja moni asia on toisin. Johtaako valittu suunta oikeasti toivomiani asioita kohti, vai olenko vain kiertämässä ympyrää - jolloin palaan lähtöpisteeseen?
| |
| |
11.02.12, 09:00
|
#11 (linkki)
| | (Vierailija) |
Suuret kiitokset vastanneille. Tietenkin vastaan teille takaisin näin lauantainakin, jahka pää alkaa toimimaan.
| |
| |
12.02.12, 09:05
|
#12 (linkki)
Alkuperäinen kirjoittaja Heips Rahaa tulee ja menee. Tulee ihan mielikuva jostakin perintöasiasta? Voiko olla mahdollista,että jokin tämmöinen teema osuisi tähän? Oletko miettinyt muuttoa? Sellainen tulisi mahdolliseksi. Keväässäsi näkyy myös vamhempi vaaleahko tai harmaa mieskin, joka on jyvällä asialla, mutta jotain epäilyjäkin näkyy, että olisiko nämä kuitenkin sinun puoleltasi.
Toivon, että poimien oikein, koska yleensä tarvin selkeän kysymyksen avaamaan. :)
Olen kanssasi vähän samassa tilanteessa kevät kesään liittyen. Muutoksen alla on kaikki isot elämänaluuet. En näe unia, mutta vaistoan niiden lähenemisen koko ajan. Että minne olen menossa ja mitä on tulossa? :) | Kiitos. Perintöä ei liene tulossa, jos vaikka voittais jotain tai saisin myyntituloa. Muuttoajatuksia on ollut, muutto edellyttää työasioiden järjestymistä paljon paremmalle tolalle tai ainakin raha-asioiden.
- todellakin Sinulla on käynnissä monimutkaisen asiakokonaisuuden tarkastelu ja uudelleen järjestely. Katsot tässä yli horisontin, näkökenttääsi ensin varjostaa pilvivalli, et pääse perille mitä siellä on. Sitten älyät tikkaat ja nouset ylös katsomaan ja alat hahmottaa tulevaisuutesi paremmin. Samalla sinun on päätettävä, on ehdolla kolme suuntaa, kaakko, lounas ja länsi.
Suoraan etelään näytetään "tyhjyyttä" kuin erämaassa. Kaakkoon olisi suorin reitti ja se olisi lähes valmis, siihen vain liittyy epäilys tai paine. Lounas on vielä hahmottumassa, länsi vasta aavistuksena. Käännyt myös ja katsot kohti pohjoista, se olisi uusi ja raikas valinta.
En osaa sanoa miksi näytetään näin tämä kuva. Otat reppusi ja lähdetkin sitten pohjoiseen päin, päättäväisesti, sinisiä energioita ja matka on pitempi, sinne kutsu kuitenkin käy.
Kuva voi tarkoittaa myös sisäitä muutostasi, sinisempiin energioihin, henkiseen kasvuun voimaa.
Sinä muutat elämääsi, myös fyysisesti. Koet työsi jossain vaiheessa raskaaksi, tunne haihtuu ja asiat helpottavat. Huolen energiat solarin alueella sekä sydämellä viipyvät sinussa pitkälle kesään, heilut vähän kuin kahdella pallilla, punniten vaihtoehtojasi, ennen kuin olet valmis ja tiedät vastaukset.
| |
| |
12.02.12, 09:13
|
#13 (linkki)
Alkuperäinen kirjoittaja Lännenpihta Taakse olet jättämässä vaikeaa ja pimeää aikaa, jonka kaikuja heijastuu elämääsi vielä, vaikka itse asia on jo sivullasi menossa takavasemmalle. Muutokset liittyvät ilmeisesti työhön, unelmasi näkyvät tässä hentoina haaveina kuin pieninä pörröisinä kananpoikasina, hyvin vaalean keltaisina ja voimistuvat sitten konkreettiseksi tekemiseksi. Tulee kuvaa tummanvihreästä metsästä ja kypsyvistä viljavainioista, ilmeisesti sekin tarkoittaa tekemisen aikaa, laiho kasvaa kortta ja tekee tähkää mutta sadonkorjuuta saat vielä odotella. Tummat havupuut taustalla taitavat kuvata selviteltäviä asioita, joiden kanssa joudut vielä jonkin aikaa olemaan varppeillasi.
Pitkään odottamani muutos on nyt käsillä ja moni asia on toisin. Johtaako valittu suunta oikeasti toivomiani asioita kohti, vai olenko vain kiertämässä ympyrää - jolloin palaan lähtöpisteeseen? |
- kiitokset kuvauksesta.
Sinulla vielä pelkoa päällä, onko ratkaisu sittenkään oikea. Et kierrä ympyrää, olet menossa vastapäivään kyllä ympyrän kehällä ja kun olet lännen-luoteen välissä, käännät suuntaa myötäpäivään ja nouset muutenkin ulkokehälle. Ulkokehällä ei ole valmista polkua olemassa, vaan teet sen itse, et kulje mitenkään suoraviivaisesti, vaan välillä katsot sivupolkujakin ja mietit, pysähdyt. Sinun ei tarvitse palata, vaan asetut pitemmäksi aikaa paikkaan, joka näyttää olevan sinulle hyvä. Se uudistaa sinua.
| |
| |
12.02.12, 10:34
|
#14 (linkki)
| | (Vierailija) |
Kiitos paljon. Länsi-luode-suuntaan olen entisestä kulkenutkin. Nykytilanne ei täysin vastaa toiveitani, mutta vanhassa oli mahdotonta jatkaa. Pelkään vain, että tehty ratkaisu estää kauemmalle tähtäävien suunnitelmieni toteutumisen.
En tiedä palaatko tähän ketjuun enää. Kerron kuitenkin, että sinulle näkemäni kuva jäi ns. päälle eikä jätä rauhaan, ennenkuin kerron loputkin. Tulkita en sitä osaa, mutta toivottavasti ymmärrät itse paremmin mistä on kysymys. Havupuiden takaa nousi myrsky, tummia pilviä ja salamat löivät. Myrsky ei tullut päälle, mutta kuitenkin satoi rankasti ja taivas oli tasaisen harmaa. Viljalle se ei kuitenkaan tehnyt haittaa. Hassua on se, että sateen aikana pelto muuttui keltaisesta vihreäksi eli mentiin ajassa taaksepäin. Mahtaako olla kysymys jostakin menneessä tehdyn päätöksen muuttamisesta tai korjaamisesta. Päätöksen, joka vaikuttaa siihen mihin suuntaan tästä nyt jatkat.
| |
| |
12.02.12, 10:57
|
#15 (linkki)
Alkuperäinen kirjoittaja Lännenpihta Kiitos paljon. Länsi-luode-suuntaan olen entisestä kulkenutkin. Nykytilanne ei täysin vastaa toiveitani, mutta vanhassa oli mahdotonta jatkaa. Pelkään vain, että tehty ratkaisu estää kauemmalle tähtäävien suunnitelmieni toteutumisen.
En tiedä palaatko tähän ketjuun enää. Kerron kuitenkin, että sinulle näkemäni kuva jäi ns. päälle eikä jätä rauhaan, ennenkuin kerron loputkin. Tulkita en sitä osaa, mutta toivottavasti ymmärrät itse paremmin mistä on kysymys. Havupuiden takaa nousi myrsky, tummia pilviä ja salamat löivät. Myrsky ei tullut päälle, mutta kuitenkin satoi rankasti ja taivas oli tasaisen harmaa. Viljalle se ei kuitenkaan tehnyt haittaa. Hassua on se, että sateen aikana pelto muuttui keltaisesta vihreäksi eli mentiin ajassa taaksepäin. Mahtaako olla kysymys jostakin menneessä tehdyn päätöksen muuttamisesta tai korjaamisesta. Päätöksen, joka vaikuttaa siihen mihin suuntaan tästä nyt jatkat. |
Ymmärrän asian. Pitää muuttaa suunnitelmia, tilanteet ympärillä pakottavat siihen, onneksi ei tarviset uusia jyviä peltoon laittaa, vaan riittää pienempi korjaus.... Tämä aukeni minulle jo hieman ja nyt lähden miettimään mitä on muutettava. Kiitos.
| |
| | | | |