|
15.04.12, 20:10
|
#1 (linkki)
| | (Vierailija) | 2 Vaihtoa
-Mies (ristiverinen,alle keskipituuden, älykkömäinen) vetäytyi ja hänestä ei ole kuulunut.Miksi koki helpommaksi vetäytyä? Sanojensa ja tekojensa välilä on ristiriitaa, enkä osaa irrottautua tästä vielä. Tosin en ole enää varma,voinko luottaa itseeni ja omaan tuntemukseeni asiassa, joka siis ei anna rauhaa tälle vielä. Tunteeni häntä kohtaan ovat lämpimät ja syvät.
Miten koet tämän tilanteen: miten tuntee minua kohtaan ja aikooko ottaa vielä yhteyttä. Näetkö tulevan olevan mahdollinen kanssaan? Vai näetkö jonkun muun tulevan? Jonkun, joka olisi minulle mahdollisesti sopivampi ja tukisi kasvuani ihmisenä ja naisena?
-Vastailethan, jos näet/koet tämän asian. Toiveeni ovat aika vahvat, toivottavasti ei sekoita. Avaatko omaasi, ei mielellään työ- eikä terveyskysymyksiä.
| |
| |
15.04.12, 20:43
|
#2 (linkki)
| | (Vierailija) | Lainaus:
Alkuperäinen kirjoittaja Kaipuun kasvot-* -Mies (ristiverinen,alle keskipituuden, älykkömäinen) vetäytyi ja hänestä ei ole kuulunut.Miksi koki helpommaksi vetäytyä? Sanojensa ja tekojensa välilä on ristiriitaa, enkä osaa irrottautua tästä vielä. Tosin en ole enää varma,voinko luottaa itseeni ja omaan tuntemukseeni asiassa, joka siis ei anna rauhaa tälle vielä. Tunteeni häntä kohtaan ovat lämpimät ja syvät.
Miten koet tämän tilanteen: miten tuntee minua kohtaan ja aikooko ottaa vielä yhteyttä. Näetkö tulevan olevan mahdollinen kanssaan? Vai näetkö jonkun muun tulevan? Jonkun, joka olisi minulle mahdollisesti sopivampi ja tukisi kasvuani ihmisenä ja naisena?
-Vastailethan, jos näet/koet tämän asian. Toiveeni ovat aika vahvat, toivottavasti ei sekoita. Avaatko omaasi, ei mielellään työ- eikä terveyskysymyksiä. |
Tämä on jotenkin monimutkainen juttu, kuin tähän liittyisi joku muukin ihminen, en näe toista naista mutta jonkun kuvion jota hän käy läpi, toiveena hänellä on vielä mahdollisesti tavata sinut mutta hän ei tiedä odotatko, luulee tuntevansa niin mutta on myös tunteineen jotenkin solmussa tällä hetkellä, näen yhteyden oton vielä hänen suunnaltaan mutta en ihan vielä kuitenkaan.
Itselleni: myös lujat tunteet mieheen, näetkö meille tulevaisuutta,liittoa, lasta?
| |
| |
15.04.12, 20:51
|
#3 (linkki)
Alkuperäinen kirjoittaja hei Tämä on jotenkin monimutkainen juttu, kuin tähän liittyisi joku muukin ihminen, en näe toista naista mutta jonkun kuvion jota hän käy läpi, toiveena hänellä on vielä mahdollisesti tavata sinut mutta hän ei tiedä odotatko, luulee tuntevansa niin mutta on myös tunteineen jotenkin solmussa tällä hetkellä, näen yhteyden oton vielä hänen suunnaltaan mutta en ihan vielä kuitenkaan.
Itselleni: myös lujat tunteet mieheen, näetkö meille tulevaisuutta,liittoa, lasta? |
Kiitos. Kovin pitkälle meneviä ja kauaskantoisia asioita näytetään harvemmin, mutta näkisin, suhteesi miehen kanssa tulee syventymään. Tämä tulee tapahtumaan nopeammin kuin osaat arvatakaan kun alkuun kunnolla pääsee! Näkyy yhteenmuutto ja yhteinen elämä tätä kautta.
| |
| |
15.04.12, 20:52
|
#4 (linkki)
Alkuperäinen kirjoittaja Kaipuun kasvot-* -Mies (ristiverinen,alle keskipituuden, älykkömäinen) vetäytyi ja hänestä ei ole kuulunut.Miksi koki helpommaksi vetäytyä? Sanojensa ja tekojensa välilä on ristiriitaa, enkä osaa irrottautua tästä vielä. Tosin en ole enää varma,voinko luottaa itseeni ja omaan tuntemukseeni asiassa, joka siis ei anna rauhaa tälle vielä. Tunteeni häntä kohtaan ovat lämpimät ja syvät.
-Vastailethan, jos näet/koet tämän asian. Toiveeni ovat aika vahvat, toivottavasti ei sekoita. Avaatko omaasi, ei mielellään työ- eikä terveyskysymyksiä. | Ei mieskään vielä sinusta irti ole päästänyt. Haluaisi kyllä itseään irrottaa, mutta tunteet eivät anna periksi. Jokin kasattu möykky tulee väliinne. Mies haluaa tähänkin etäisyyttä, mutta tunnesiteet eivät päästä häntä irti. Tulee tunne, että tämän möykyn kasaamisen takana olisikin juuri tuo mies. Järjen ääni. Järki ja tunteet ovat ottaneet keskenään jaakobin painia hänen sisällään, ja järki on ottanut voittoa kasatakseen tuon möykyn. Tunteet vain eivät ole taipuneet tuohon samaan.
Tunteet tulevat ottamaan paikkansa takaisin miehen elämässä, mutta miten tuo möykky tulee poistumaan tieltä - se vain poistuu. Mies tulee ottamaan sinuun vielä yhteyttä, mutta aprikoi kyllä sittenkin, onko liian myöhäistä.. Onko liikaa jo ehtinyt tapahtua... Miehelle tulisi jotenkin saada viestitetyksi, jos et ole jo hänelle kertonutkin, että odotat häntä. Mutta toisaalta sanotaan myös, että yhteydenotto miehen puoleen ei ole hyvästä. Asioiden tulisi tapahtua nyt miehen ehdoilla, jos haluat saavuttaa toiveesi mukaisen lopputuloksen.
Haasteelliselta kuulostaa :)
Minulle jos katsoisit miesrintaman asioihin myös.
Ihan mitä vain sieltä nousee. Saat siitä kyllä kiinni :)).
| |
| |
15.04.12, 21:04
|
#5 (linkki)
Alkuperäinen kirjoittaja s. Ei mieskään vielä sinusta irti ole päästänyt. Haluaisi kyllä itseään irrottaa, mutta tunteet eivät anna periksi. Jokin kasattu möykky tulee väliinne. Mies haluaa tähänkin etäisyyttä, mutta tunnesiteet eivät päästä häntä irti. Tulee tunne, että tämän möykyn kasaamisen takana olisikin juuri tuo mies. Järjen ääni. Järki ja tunteet ovat ottaneet keskenään jaakobin painia hänen sisällään, ja järki on ottanut voittoa kasatakseen tuon möykyn. Tunteet vain eivät ole taipuneet tuohon samaan.
Tunteet tulevat ottamaan paikkansa takaisin miehen elämässä, mutta miten tuo möykky tulee poistumaan tieltä - se vain poistuu. Mies tulee ottamaan sinuun vielä yhteyttä, mutta aprikoi kyllä sittenkin, onko liian myöhäistä.. Onko liikaa jo ehtinyt tapahtua... Miehelle tulisi jotenkin saada viestitetyksi, jos et ole jo hänelle kertonutkin, että odotat häntä. Mutta toisaalta sanotaan myös, että yhteydenotto miehen puoleen ei ole hyvästä. Asioiden tulisi tapahtua nyt miehen ehdoilla, jos haluat saavuttaa toiveesi mukaisen lopputuloksen.
Haasteelliselta kuulostaa :)
Minulle jos katsoisit miesrintaman asioihin myös.
Ihan mitä vain sieltä nousee. Saat siitä kyllä kiinni :)). |
Kiitos. Kysyn ensin, tunnetko vaalean pitkän, "suloisen" miehen? Näytetään sellaista.
Voisikohan tuo möykky olla sitten osittain pelkoa,epävarmuutta ym. Myönsi kyllä tulleensa araksi. Mutta kun itsekin olen arka, niin ehkä alkoi tulkita tätä sitten väärin-kommunikaatio-ongelma.
Olen hänelle laittanut viestin, jossa olen kertonut ajatukseni ja tunteeni, mutta en sanonut odottavani häntä, koska mielestäni tuollainen olisi väärin itseäni kohtaan. En ole tämän jälkeen ottanut yhteyttä eikä hänestäkään ole kuulunut, olen päätellyt, ettei taida välittää. Siksi mietinkin, että onkohan tässä vain irtipäästämisen läksy minulla.
| |
| |
15.04.12, 21:20
|
#6 (linkki)
Alkuperäinen kirjoittaja Kaipuun kasvot-* Kiitos. Kysyn ensin, tunnetko vaalean pitkän, "suloisen" miehen? Näytetään sellaista.
Voisikohan tuo möykky olla sitten osittain pelkoa,epävarmuutta ym. Myönsi kyllä tulleensa araksi. Mutta kun itsekin olen arka, niin ehkä alkoi tulkita tätä sitten väärin-kommunikaatio-ongelma.
Olen hänelle laittanut viestin, jossa olen kertonut ajatukseni ja tunteeni, mutta en sanonut odottavani häntä, koska mielestäni tuollainen olisi väärin itseäni kohtaan. En ole tämän jälkeen ottanut yhteyttä eikä hänestäkään ole kuulunut, olen päätellyt, ettei taida välittää. Siksi mietinkin, että onkohan tässä vain irtipäästämisen läksy minulla. |
vaalea pitkä mies -en osaa häntä yhdistää keneenkään...
voisiko vaaleus olla luonteeseen liittyvää juttua? pituus ja söpöys lienee suhteellista :)
mutta kerro vain mitä sieltä tulee... :)
live-elämässä on tumma "syötävän hyvä" tapaus olemassa välimatkan päässä, mutta... ??
järjenäänenä tuo möykky voi hyvinkin kuvastaa juuri pelkoa, epävarmuutta etc..
| |
| |
15.04.12, 21:24
|
#7 (linkki)
-Vastailethan, jos näet/koet tämän asian. Toiveeni ovat aika vahvat, toivottavasti ei sekoita. Avaatko omaasi, ei mielellään työ- eikä terveyskysymyksiä. |
Ensiksi saan suhteenne tilasta tunteen, että on joitain tekijöitä, jotka hidastavat etenemistä ja sitten koen miehen ihan kuin ottavan askeleita taaksepäin vähän kuin epäileväinen ilme kasvoillaan. Tarkennan kysymystä ja saan niin, että tällä ristiverisellä miehellä on nyt henkisen kehityksen kausi meneillään. Se ilmenee syvempänä heräämisenä henkisellä tasolla. Hän myös keskittää energiansa yhteen asiaan yhä keskittyneemmin. Hän voisi pyytää apuja yläkerralta, että voisi myös keskittyä kahteenkin asiaan, mutta koen ettei ole osannut tässä tilanteessa sitä pyytää vaan tarvitsee oman tilansa. Sitten kuvataan uudistumistakin sitä tukevalla värillä. Uudistumisen edellytyksenä on vanhojen asioiden, vanhojen tunteiden käsitteleminen loppuun. Joku tunteisiin vaikuttava nainen hänellä menneessä, jonka vuoksi luottamus rakkauteen horjuu. Keskeneräiset asiat hidastavat ja lopulta pysäyttävät jos niitä ei käsitellä. Tämä aika on sinulle piinaavaa, mutta näin sen on mentävä. Kun hän on valmis luopumaan menneistä kokonaan ja saa mielensä kirkkaaksi, hän ottaa sinuun yhteyttä kyllä. Sitten mietitte jatkosta yhdessä.
Kysyn rakkaudesta ja siitä onko sitä minulle luvassa vielä joskus? Toiveita on ollut ja kiinnostavia ihmisiäkin, mutta en osaa enää heittäytyä rakkauden vietäväksi. Ehkä se sielunkumppani ei edes ole minua vastaan kävellyt vielä.. Olen aina miettinyt, että sitten, kun se oikea tulee kohdalle niin se on menoa sitten, mutta entä jos se olisikin jo kävellyt ja pelkoni olisi estänyt minua huomaamasta sen. Henkisen polun viitoituksista olisin myös kiinnostunut.
| |
| |
15.04.12, 21:30
|
#8 (linkki)
| | (Vierailija) |
Olen niin hidas näissä hommissa, että en ehtinyt kahden joukkoon.. Auts :)
| |
| |
15.04.12, 21:31
|
#9 (linkki)
Alkuperäinen kirjoittaja s. vaalea pitkä mies -en osaa häntä yhdistää keneenkään...
voisiko vaaleus olla luonteeseen liittyvää juttua? pituus ja söpöys lienee suhteellista :)
mutta kerro vain mitä sieltä tulee... :)
live-elämässä on tumma "syötävän hyvä" tapaus olemassa välimatkan päässä, mutta... ??
järjenäänenä tuo möykky voi hyvinkin kuvastaa juuri pelkoa, epävarmuutta etc.. |
Tämä näkyisi ihan vaaleana väriltään. Näin tulkitsisin. Katselee tässä sinua etäältä, voi olla että on sinua jo tovin jossain yhteydessä katsellut, mutta ei ole tehnyt aloitetta vielä. Toisaalta voi tarkoittaa sitä, että suhde ei alussa etene kovin nopeasti, koska miehen puolelta vähän tuollaista katselua ja varoivaisesti ottamista. En kokisi, että tarkoitetaan samaa henkilöä, kuin josta mainitset.
| |
| |
15.04.12, 21:33
|
#10 (linkki)
Alkuperäinen kirjoittaja Anna.. Olen niin hidas näissä hommissa, että en ehtinyt kahden joukkoon.. Auts :) | Katson toki sinullekin, kiitos avaavasta vastauksesta.
| |
| |
15.04.12, 21:37
|
#11 (linkki)
Alkuperäinen kirjoittaja ap. Tämä näkyisi ihan vaaleana väriltään. Näin tulkitsisin. Katselee tässä sinua etäältä, voi olla että on sinua jo tovin jossain yhteydessä katsellut, mutta ei ole tehnyt aloitetta vielä. Toisaalta voi tarkoittaa sitä, että suhde ei alussa etene kovin nopeasti, koska miehen puolelta vähän tuollaista katselua ja varoivaisesti ottamista. En kokisi, että tarkoitetaan samaa henkilöä, kuin josta mainitset. |
En osaa kyllä yhtään yhdistää kenestä voisi olla kyse.
How knows.. kun noin on etäällä, niin enpä ole varmaan kiinnittänytkään mitään huomiotahäneen.
| |
| |
15.04.12, 21:37
|
#12 (linkki)
Alkuperäinen kirjoittaja ap. Katson toki sinullekin, kiitos avaavasta vastauksesta. |
Ok. kiitos :)
| |
| |
15.04.12, 21:48
|
#13 (linkki)
Alkuperäinen kirjoittaja Anna.. Ensiksi saan suhteenne tilasta tunteen, että on joitain tekijöitä, jotka hidastavat etenemistä ja sitten koen miehen ihan kuin ottavan askeleita taaksepäin vähän kuin epäileväinen ilme kasvoillaan. Tarkennan kysymystä ja saan niin, että tällä ristiverisellä miehellä on nyt henkisen kehityksen kausi meneillään. Se ilmenee syvempänä heräämisenä henkisellä tasolla. Hän myös keskittää energiansa yhteen asiaan yhä keskittyneemmin. Hän voisi pyytää apuja yläkerralta, että voisi myös keskittyä kahteenkin asiaan, mutta koen ettei ole osannut tässä tilanteessa sitä pyytää vaan tarvitsee oman tilansa. Sitten kuvataan uudistumistakin sitä tukevalla värillä. Uudistumisen edellytyksenä on vanhojen asioiden, vanhojen tunteiden käsitteleminen loppuun. Joku tunteisiin vaikuttava nainen hänellä menneessä, jonka vuoksi luottamus rakkauteen horjuu. Keskeneräiset asiat hidastavat ja lopulta pysäyttävät jos niitä ei käsitellä. Tämä aika on sinulle piinaavaa, mutta näin sen on mentävä. Kun hän on valmis luopumaan menneistä kokonaan ja saa mielensä kirkkaaksi, hän ottaa sinuun yhteyttä kyllä. Sitten mietitte jatkosta yhdessä.
Kysyn rakkaudesta ja siitä onko sitä minulle luvassa vielä joskus? Toiveita on ollut ja kiinnostavia ihmisiäkin, mutta en osaa enää heittäytyä rakkauden vietäväksi. Ehkä se sielunkumppani ei edes ole minua vastaan kävellyt vielä.. Olen aina miettinyt, että sitten, kun se oikea tulee kohdalle niin se on menoa sitten, mutta entä jos se olisikin jo kävellyt ja pelkoni olisi estänyt minua huomaamasta sen. Henkisen polun viitoituksista olisin myös kiinnostunut. | Kiitos vielä vastauksesta, koen todella iloisena asiana sen, että hänessä olisi tuo henkinen puoli heräämässä ja kokisi elämää tuotakin kautta. Olin aina ajatellut että se hänessä on, mutta tapaamisemme aikoihin kävi selväksi, että on haudannut itsessään tuon puolen eikä ole sallinut sen nousta esiin. Muutenkin elämä on häntä kohdellut jotenkin ikävästi (tunnen hänet usean vuoden ajalta), oli muuttunut siten, että rajoitti itseään kamalasti. Selvästi kärsi tästä, ajatteli varmaan, että haluan hänen olevan tietynlainen. En ole muuna haluannut kuin omana itsenään.
Tähän näkyy tällainen ruskeatukkainen silmälasipäinen mies, joka on täysin hautautunut omiin tekemisiinsä. Jonkinlainen tutkijatyyppi, kírjallisuus liittyy häneen myös. Omistautunut työlleen ja voisipa sanoa, että unohtanut sen rakkaudellisen puolen kokonaan-ajatellut, ettei hänelle sellaista ole tarjolla. Tämä alkaa hitaasti ja tunnustellen, herätellen. Näytetään jonkinlaista monikerroksista tummakivistä rakennusta, jossa paljon lasia. Jonkinlaisia viistoja kulmia paljon. Paljon yhtäläisyyttä syvemmällä tasolla teillä. Kiintymys ja lempeä rakkaudellinen suhde sanotaan olevan.
Kirjoituksestasi saa käsityksen, että pelkoja sinun tulisi käsitellä enemmän. Avata niitä, analysoidakin:mistä ne johtuvat ja miksi kannat niitä edelleen mukanasi. Ne estävät sinua elämästä sellaista elämää, jota haluaisit, aina tätä ei edes huomaa. Pelot ovat loppujen lopuksi itse luomamme vankila. Vapautuminen vaatii aktiivista ajatustyötä, ei vain hetken verran, vaan aktiivisesti tätä totuutta unohtamatta.
| |
| |
15.04.12, 22:05
|
#14 (linkki)
Alkuperäinen kirjoittaja ap. Kiitos vielä vastauksesta, koen todella iloisena asiana sen, että hänessä olisi tuo henkinen puoli heräämässä ja kokisi elämää tuotakin kautta. Olin aina ajatellut että se hänessä on, mutta tapaamisemme aikoihin kävi selväksi, että on haudannut itsessään tuon puolen eikä ole sallinut sen nousta esiin. Muutenkin elämä on häntä kohdellut jotenkin ikävästi (tunnen hänet usean vuoden ajalta), oli muuttunut siten, että rajoitti itseään kamalasti. Selvästi kärsi tästä, ajatteli varmaan, että haluan hänen olevan tietynlainen. En ole muuna haluannut kuin omana itsenään.
Tähän näkyy tällainen ruskeatukkainen silmälasipäinen mies, joka on täysin hautautunut omiin tekemisiinsä. Jonkinlainen tutkijatyyppi, kírjallisuus liittyy häneen myös. Omistautunut työlleen ja voisipa sanoa, että unohtanut sen rakkaudellisen puolen kokonaan-ajatellut, ettei hänelle sellaista ole tarjolla. Tämä alkaa hitaasti ja tunnustellen, herätellen. Näytetään jonkinlaista monikerroksista tummakivistä rakennusta, jossa paljon lasia. Jonkinlaisia viistoja kulmia paljon. Paljon yhtäläisyyttä syvemmällä tasolla teillä. Kiintymys ja lempeä rakkaudellinen suhde sanotaan olevan.
Kirjoituksestasi saa käsityksen, että pelkoja sinun tulisi käsitellä enemmän. Avata niitä, analysoidakin:mistä ne johtuvat ja miksi kannat niitä edelleen mukanasi. Ne estävät sinua elämästä sellaista elämää, jota haluaisit, aina tätä ei edes huomaa. Pelot ovat loppujen lopuksi itse luomamme vankila. Vapautuminen vaatii aktiivista ajatustyötä, ei vain hetken verran, vaan aktiivisesti tätä totuutta unohtamatta. |
Kiitos Sinulle. Mukavalta tuollainen mies kuulostaisi :)
Olen työstänyt tuota pelkoa aika lailla vuosien mittaan. Se on todellakin rajoittanut elämääni paljonkin, mutta nyt se on jo parempi :) Tuntuu, että vaadin itseltäni liikaa enkä aina hyväksy itseäni sellaisena kuin olen. Lapsuudessani on myös joitakin asioita, joiden luulisin liittyvän näihin pelkoihin. Kerran eräs mies kysyi minulta, että mikä vika minussa oikein on, kun noin kaunis nainen on vieläkin yksin. Ei uskonut, kun sanoin suoraan, että huono itseluottamus sekä sitoutumiskyvyttömyys sekä vaikea luonne :D
| |
| | | | |