Plazan keskustelut etusivu
» Rekisteröidy käyttäjäksi
» Unohditko tunnuksesi?
Mene takaisin   Plazan keskustelut – Plaza > Ellit > Kristallipallo > Ennustukset > Vaihdot
Plazan keskustelualusta on uudistunut - katso ohjeet

Kirjoita viesti

Työkalut Hae ketjusta
Päiväys 20.04.12, 18:04   #1 (linkki)
Henkisellä polulla:)

Rekisteröitynyt: 07/2010
Sijainti: Turun seutu, mutta peltojen keskellä
Pitkästä aikaa vaihdan 2

Ruosteessa voinen olla. Mutta mitä katsotaan sulle? Kerro taustatietoima hiusten väri, oletko parisuhteessa ja oletko työssä vaiko etsitkö sitä.

Minua ristiveristä naista kiinnostaisi työ ja tai rakkausasiat.
Olen tällä hetkellä määräaikaisessa työssä, jonka tarkoitus päättyä kesällä.
  Vastaa viestiin
Päiväys 20.04.12, 18:20   #2 (linkki)
marianne
(Vierailija)

ristirouvanen*

Lainaus:
Alkuperäinen kirjoittaja Ristirouvanen* Näytä viesti
Ruosteessa voinen olla. Mutta mitä katsotaan sulle? Kerro taustatietoima hiusten väri, oletko parisuhteessa ja oletko työssä vaiko etsitkö sitä.

-sinun työsi ei lopu kesällä,samassa paikassa jatkuu.
-lomaa ei ole
-puoli vuotta jatkunee
-rakkautta/ihastusta sinulla jo siellä.eip taida olla kestävää plaatua .
-uutta romantiikkaa tulossa kesän kauniissa tunnelmissa.
-heinäkuuta näytettäisiin.
-vakampaa tämä uusi romantiikka kestävää.
-ei suuria elämän mullistuksia

ristiverinen nainen työssä rakkauden ja työn kuvioita kyselee.lähiajassa menoa kovinkin eripaikkoihin muutamien viikkojen sisällä näetkö mitä siellä tulee vastaan?
  Vastaa viestiin
Päiväys 20.04.12, 18:30   #3 (linkki)
mammamiia
(Vierailija)

Lainaus:

Työtä sinulle tulee jatkossakin olemaan, luultavasti tässä samassa, noin vuosi puoltoista voit olla vakituisemmassa paikassa. Nää miesjutut nää vähän epävakaina, rakkautta kaipaat mutta keneltä. Olisiko kuitenkin joku katsottuna, mutta tunteet epävarmoina. Kesä menee epävarmoissa tunnelmissa mutta syksyä kohti jotakin selkenee, uusi kumppani tai jatkoa vanhan kanssa, mutta näen sinut kuitenkin tyytyväisempänä rakkauselämääsi.
Olen ristiverinen eronnut nainen, teen määräaikaisia työsuhteita ja yritän vähän opiskellakin, tällä hetkellä tuntuu ettei mikään onnistu. suhteet lähisukuunkin ontuu, saat kertoa mitä lähitulevaan saat kiitos!
  Vastaa viestiin
Päiväys 20.04.12, 18:34   #4 (linkki)
Rr* kirjautumatta
(Vierailija)

Marianne

kiitos sinulle, lomaa tulee, romantiikkaa ei oo;) minäkin katson kortein:

jossain raha-asiassa tulossa pieni pettymyksen tynkä, mutta se järkätään kuntoon ja työsaralla on tulossa uutisia ja muutoksia jo olemassa olevien sopimisten sisällä

sulle on tulossa pieni viikonloppu/parin päivän matka mukana vaalea miespuolinen jonka kiinnostus on sinuun puoliksi ystävänä ja osittain romanttinen, mutta jokin estelee häntä

vanhempasi tai joku pariskunta (joista nainen näyttäisi sinulle lähemmältä) katsovat perääsi ja asioita miettivät

terkuin Rr*
  Vastaa viestiin
Päiväys 20.04.12, 18:38   #5 (linkki)
Rr* kirjautumatta
(Vierailija)

mammamiia

Työasiat vaivaavat sinua vielä jatkossakin, edessäsi pikaisesti matka (nyt jo tänä viikonloppuna??) onko sulla jonkun sukulaismiehen kanssa kränää, joku ristiverinen tähän tuo raha-asioita? pöytään....ja samalla joku kihloissa tai avioliitossa oleva pari sekoittavat pakkaa ja perään tulee vielä muutakin sukua...MITÄ IHMETTÄ ON TEKEILLÄ?
Tänne tulee muutaman kuukauden päähän romanttistakin kuviota, mutta epäilet asiaa nuoremman henkilön takia (jomman kumman lapsi tai liittynee lapsiin).

Sellaista sain sulle korteilla!!
Terkuin Rr*

Olen ristiverinen eronnut nainen, teen määräaikaisia työsuhteita ja yritän vähän opiskellakin, tällä hetkellä tuntuu ettei mikään onnistu. suhteet lähisukuunkin ontuu, saat kertoa mitä lähitulevaan saat kiitos![/QUOTE]
  Vastaa viestiin
Päiväys 20.04.12, 18:45   #6 (linkki)
marianne
(Vierailija)

rv*

Lainaus:
Alkuperäinen kirjoittaja Rr* kirjautumatta Näytä viesti
kiitos sinulle, lomaa tulee, romantiikkaa ei oo;) minäkin katson kortein:

jossain raha-asiassa tulossa pieni pettymyksen tynkä, mutta se järkätään kuntoon ja työsaralla on tulossa uutisia ja muutoksia jo olemassa olevien sopimisten sisällä

sulle on tulossa pieni viikonloppu/parin päivän matka mukana vaalea miespuolinen jonka kiinnostus on sinuun puoliksi ystävänä ja osittain romanttinen, mutta jokin estelee häntä

vanhempasi tai joku pariskunta (joista nainen näyttäisi sinulle lähemmältä) katsovat perääsi ja asioita miettivät

terkuin Rr*
pari vkl tulossa onko vaalea mies kauimmaisella matkalla vai lähemmäs suuntautuvalla reissulla?
olisiko muita kivoja miespuolisia tyyppejä mukana?vai eikö toinen reissu onnistuisi?
  Vastaa viestiin
Päiväys 20.04.12, 18:48   #7 (linkki)
rr:lle
(Vierailija)

korttipöytä

ruosteessa voinen olla. Mutta mitä katsotaan sulle? Kerro taustatietoima hiusten väri, oletko parisuhteessa ja oletko työssä vaiko etsitkö sitä.
Olen tällä hetkellä määräaikaisessa työssä, jonka tarkoitus päättyä kesä
saan myllerrystä lähimenneeseen, tapahtumia jotka vaatineet sinulta suunnan muutosta, joku asia sai selkeyttä,,rahaa on ollut sen minkä olet tarvinnut,ehkä joku "raha"yllätyskin?
näksisin sinulle työtä vielä kesän jatkona, en tiedä missä duunissa olet mutta joko se olet sinä tai pomosi vahva henkilö, joka osaa talousasiat mutta on muuten ehkä liian kriittinen ja vaativa
-toiseen kertaan tulee, että työssä onnistaa-ehkä on kyse pitempiaikaisesta työrupeamasta?
loppukesään saan rakkauteen nousemaan hyviä juttuja, mies on joko vaalea tai sitten iloluontoinen? siis nauravainen?muutenki loppukesä alkusyksy sinulle kaikin puolin hyvää ja onnellista aikaa, saavutat monella saralla tavoitteitasi, ja sinulle myös tulee yllätttäviä tilaisuuksia...
-töissä olen, kesä kiinnostaa? tapailen kiharatukkaista miestä, en nyt ihan välttämättä hänen kanssaan lomaa vietä, hän on persaukinen..
olen vaalean ruskeatukkainen ja sinisilmäinen ..aikuinen nainen
  Vastaa viestiin
Päiväys 20.04.12, 18:52   #8 (linkki)
Korttipöytää
(Vierailija)

rr lisäys

siis kortein nousi tuo dynaaminen talousihminen- liian kriittinen tai vaativa, se siis voit olla sinä, vai tunnistatko siitä nykyisen pomosi?

Lainaus:
Alkuperäinen kirjoittaja rr:lle Näytä viesti
ruosteessa voinen olla. Mutta mitä katsotaan sulle? Kerro taustatietoima hiusten väri, oletko parisuhteessa ja oletko työssä vaiko etsitkö sitä.
Olen tällä hetkellä määräaikaisessa työssä, jonka tarkoitus päättyä kesä
saan myllerrystä lähimenneeseen, tapahtumia jotka vaatineet sinulta suunnan muutosta, joku asia sai selkeyttä,,rahaa on ollut sen minkä olet tarvinnut,ehkä joku "raha"yllätyskin?
näksisin sinulle työtä vielä kesän jatkona, en tiedä missä duunissa olet mutta joko se olet sinä tai pomosi vahva henkilö, joka osaa talousasiat mutta on muuten ehkä liian kriittinen ja vaativa
-toiseen kertaan tulee, että työssä onnistaa-ehkä on kyse pitempiaikaisesta työrupeamasta?
loppukesään saan rakkauteen nousemaan hyviä juttuja, mies on joko vaalea tai sitten iloluontoinen? siis nauravainen?muutenki loppukesä alkusyksy sinulle kaikin puolin hyvää ja onnellista aikaa, saavutat monella saralla tavoitteitasi, ja sinulle myös tulee yllätttäviä tilaisuuksia...
-töissä olen, kesä kiinnostaa? tapailen kiharatukkaista miestä, en nyt ihan välttämättä hänen kanssaan lomaa vietä, hän on persaukinen..
olen vaalean ruskeatukkainen ja sinisilmäinen ..aikuinen nainen
  Vastaa viestiin
Päiväys 20.04.12, 19:08   #9 (linkki)
Rr* kirjautumatta
(Vierailija)

Hei, tulen huomenna aamulla

vastaamaan tähän
koska en ehdi ottaa nyt vielä kolmatta

Lainaus:
Alkuperäinen kirjoittaja Korttipöytää Näytä viesti
siis kortein nousi tuo dynaaminen talousihminen- liian kriittinen tai vaativa, se siis voit olla sinä, vai tunnistatko siitä nykyisen pomosi?
  Vastaa viestiin
Päiväys 20.04.12, 21:03   #10 (linkki)
vihreät niityt
(Vierailija)

Lainaus:

Ristirouvaselle pukkaa matkaa, jonka vietät jonkun uudehkon tuttavuuden kanssa. Matka tulee vesireitille.
Työssä määräaikaisuus jatkuu, saattaa olla eri paikka mutta työtä riittää.
Siinäpä ne lyhyesti ja ytiemkkäästi tulivatkin. Kesääsi et vietä pelkästään kärpästen kera siis :)

Mitäpäs minulle? Olen punertavatukkainen, sinkku, työssä. Asuntoakin katselen. Tuleeko muuttoa?Miten nuo asiat sinulle nousevat?
  Vastaa viestiin

Päiväys 20.04.12, 21:30   #11 (linkki)
Mammamiia
(Vierailija)

Lainaus:
Työasiat vaivaavat sinua vielä jatkossakin, edessäsi pikaisesti matka (nyt jo tänä viikonloppuna??) onko sulla jonkun sukulaismiehen kanssa kränää, joku ristiverinen tähän tuo raha-asioita? pöytään....ja samalla joku kihloissa tai avioliitossa oleva pari sekoittavat pakkaa ja perään tulee vielä muutakin sukua...MITÄ IHMETTÄ ON TEKEILLÄ?
Tänne tulee muutaman kuukauden päähän romanttistakin kuviota, mutta epäilet asiaa nuoremman henkilön takia (jomman kumman lapsi tai liittynee lapsiin).

Sellaista sain sulle korteilla!!
Terkuin Rr*

Olen ristiverinen eronnut nainen, teen määräaikaisia työsuhteita ja yritän vähän opiskellakin, tällä hetkellä tuntuu ettei mikään onnistu. suhteet lähisukuunkin ontuu, saat kertoa mitä lähitulevaan saat kiitos!
[/QUOTE]
Kiitos sinulle kovasti! Olet niin oikeassa; riitelen kyllä. Matka olisi tiedossa; viikon päästä olisi pienet juhlat, en tiedä menenkö, huomenna tekisi mieli tehdä 200 km reissu. Raha-asiat kiinnostaa, kuka tai mitä tapahtuu? Pelkään kovasti, että joudun johonkin ahdinkoon. Tunne on myös, että kaikki käyvät mun kimppuuni eikä kukaan suojele minua,. Jos jaksat ja viitsit olisi kiva jos vähän katsoisit tuo rahajuttua, sillä pahoille sanoille pystyn vastaamaan samalla mitalla, mutta rahaa ei ole liiemmälti. Sinulle toivon aurinkoisia kevätpäiviä!
  Vastaa viestiin
Päiväys 21.04.12, 10:56   #12 (linkki)
odottelen
(Vierailija)

kiitos odottelen

kiitos odottelen

Lainaus:
vastaamaan tähän
koska en ehdi ottaa nyt vielä kolmatta
  Vastaa viestiin
Päiväys 21.04.12, 12:22   #13 (linkki)
Rr* kirjautumatta
(Vierailija)

korttipöytää-sulle

olen vaalean ruskeatukkainen ja sinisilmäinen ..aikuinen nainen[/QUOTE]

Täällä näytetään korteissa vaikeuksia tässä tapailussa, jossa kiharatukkainen mies. Lisää ongelmia on tulossa, ei hänen asiansa vaikuta mitenkään muutenkaan olevan erityisen hyvin, vähän sellaista diipa-daapa tunnelmaa hänen kauttaan, etkä sinä sitä oikein siedä...

Mutta ilmeisesti tämän miehen kautta elämääsi tulossa ristiverinen ja edellistä vakaampi mieshlö. Jostain syystä hänelläkään ei ole annettavana sitä, mitä alitajuisesti suhteelta etsit, vaan hylkäät kovin nopeasti ajatuksen hänestä.

Menee loppukesän aurinkoisiin päiviin, kun täällä esittäytyy vielä yksi herra, vaalea, kiharatukkaisen kanssa samaa ikäluokkaa, mutta tällä on sitten jo jotakin tarjottavaa myös sydämen puolelta sinulle sen lisäksi, että muutkin asiat ovat kunnossa ja yhteistyö välillänne pelaa samoja tavoitteita kohti.

Kiitos, että jaksoit odottaa!
  Vastaa viestiin
Päiväys 21.04.12, 12:24   #14 (linkki)
Rr* kirjautumatta
(Vierailija)

marianne

Lainaus:
Alkuperäinen kirjoittaja marianne Näytä viesti
pari vkl tulossa onko vaalea mies kauimmaisella matkalla vai lähemmäs suuntautuvalla reissulla?
olisiko muita kivoja miespuolisia tyyppejä mukana?vai eikö toinen reissu onnistuisi?

Kuule valitettavasti en osaa niin tarkasti katsoa, kortit kertovat minulle aika yksinkertaisesti nuo asiat. Sorry!!!
  Vastaa viestiin
Päiväys 21.04.12, 12:27   #15 (linkki)
Rr* kirjautumatta
(Vierailija)

Mammamiia

Kiitos sinulle kovasti! Olet niin oikeassa; riitelen kyllä. Matka olisi tiedossa; viikon päästä olisi pienet juhlat, en tiedä menenkö, huomenna tekisi mieli tehdä 200 km reissu. Raha-asiat kiinnostaa, kuka tai mitä tapahtuu? Pelkään kovasti, että joudun johonkin ahdinkoon. Tunne on myös, että kaikki käyvät mun kimppuuni eikä kukaan suojele minua,. Jos jaksat ja viitsit olisi kiva jos vähän katsoisit tuo rahajuttua, sillä pahoille sanoille pystyn vastaamaan samalla mitalla, mutta rahaa ei ole liiemmälti. Sinulle toivon aurinkoisia kevätpäiviä![/QUOTE]

Kortein yritän tarkentaa näihin raha-asioihin ja saan kummallista siksakkia: kuin huonoja uutisia, hyviä uutisia, huonoja uutisia ja taas hyviä. Olisiko tässä vielä sellainen arvonnan paikka, että asiat muotoutuvat ja muuttuvat vielä? Mitään hirveää ahdinkoa ei olisi tulossa:)
Terkuin Rr*
  Vastaa viestiin
Päiväys 21.04.12, 12:47   #16 (linkki)
mammamiia
(Vierailija)

Lainaus:
Kiitos sinulle kovasti! Olet niin oikeassa; riitelen kyllä. Matka olisi tiedossa; viikon päästä olisi pienet juhlat, en tiedä menenkö, huomenna tekisi mieli tehdä 200 km reissu. Raha-asiat kiinnostaa, kuka tai mitä tapahtuu? Pelkään kovasti, että joudun johonkin ahdinkoon. Tunne on myös, että kaikki käyvät mun kimppuuni eikä kukaan suojele minua,. Jos jaksat ja viitsit olisi kiva jos vähän katsoisit tuo rahajuttua, sillä pahoille sanoille pystyn vastaamaan samalla mitalla, mutta rahaa ei ole liiemmälti. Sinulle toivon aurinkoisia kevätpäiviä!

Kortein yritän tarkentaa näihin raha-asioihin ja saan kummallista siksakkia: kuin huonoja uutisia, hyviä uutisia, huonoja uutisia ja taas hyviä. Olisiko tässä vielä sellainen arvonnan paikka, että asiat muotoutuvat ja muuttuvat vielä? Mitään hirveää ahdinkoa ei olisi tulossa:)
Terkuin Rr*[/QUOTE]
Kiitos, juuri noin raha-asiani liikkuvat. Kuule jos joskus teet näitä hommia rahan edestä, niin mielelläni maksaisinkin sinulle näistä katselmuksista, sulla on (ainakin mun kohdallani) hyvin osuvia juttuja.
  Vastaa viestiin
Päiväys 21.04.12, 20:38   #17 (linkki)
Rr* kirjautumatta
(Vierailija)

Mammamiia

Kiitos paljon, teen tätä vain joskus harrasteena. Osun noin puolelle ja toisten kanssa menen aivan mettähän. ;)
Hyvää jatkoa Sinulle!

Lainaus:
Alkuperäinen kirjoittaja mammamiia Näytä viesti
Terkuin Rr*
Kiitos, juuri noin raha-asiani liikkuvat. Kuule jos joskus teet näitä hommia rahan edestä, niin mielelläni maksaisinkin sinulle näistä katselmuksista, sulla on (ainakin mun kohdallani) hyvin osuvia juttuja.[/QUOTE]
  Vastaa viestiin
Päiväys 21.04.12, 21:05   #18 (linkki)
haamu
(Vierailija)

Vieläkö oisit paikalla? Tahtoisin vaihtaa.
  Vastaa viestiin