Plazan keskustelut etusivu
» Rekisteröidy käyttäjäksi
» Unohditko tunnuksesi?
Mene takaisin   Plazan keskustelut – Plaza > Ellit > Kristallipallo > Ennustukset > Vaihdot
Plazan keskustelualusta on uudistunut - katso ohjeet

Kirjoita viesti

Työkalut Hae ketjusta
Päiväys 22.04.12, 19:53   #1 (linkki)
colours
(Vierailija)

Vaihtoa max 3 asiaan näkeville

Jos joku näkee ois tosi mahtava juttu. Miksi hän perääntyi, mitä hän pelästyi? Minulle kerrottiin täällä aikaisemmin, että me kohtaamme vielä. Sitä ei ole kuitenkaan vielä tapahtunut. Kuuluuko elämäänsä hyvää ja onko se mallillaan?

Katson uusin menetelmin sinulle jota on minulle annettu. Sen harjoittaminen on vasta alussa ja on vaikea kuvata menetelmää. Näen kuitenkin selkeästi kuvina. Toivon selkeää kysymystä ja NIMIMERKKIÄ jotta kuljen oikeasta portista sissään.
  Vastaa viestiin
Päiväys 22.04.12, 20:02   #2 (linkki)
Joutsenen siivin
(Vierailija)

Lainaus:
Alkuperäinen kirjoittaja colours Näytä viesti
Jos joku näkee ois tosi mahtava juttu. Miksi hän perääntyi, mitä hän pelästyi? Minulle kerrottiin täällä aikaisemmin, että me kohtaamme vielä. Sitä ei ole kuitenkaan vielä tapahtunut. Kuuluuko elämäänsä hyvää ja onko se mallillaan?

Katson uusin menetelmin sinulle jota on minulle annettu. Sen harjoittaminen on vasta alussa ja on vaikea kuvata menetelmää. Näen kuitenkin selkeästi kuvina. Toivon selkeää kysymystä ja NIMIMERKKIÄ jotta kuljen oikeasta portista sissään.
Nousi pöytään vaalea,nuorempi ajattelevainen avulias mies.Hänelle vastoinkäymiset kääntyvät onneksi.Luuluukohan elämääsi tälläinen nuori mies.Sitten nousi vanhempi mies.Hän on älykäs menestyvä ja maailmaa tunteva.Hän tunsi olonsa jotenkin ahdistuneeksi.Kuin olisi roikkunut hirressä.Innostusta ja uusia vaiheita on sinulle tulossa elämään.

Mitä näkyisi minulle rakkauteen tulevassa?
  Vastaa viestiin
Päiväys 22.04.12, 20:20   #3 (linkki)
colours
(Vierailija)

unohdin tuossa alussa sanoa, että pystyn vastaamaan vasta huomenna. Aikaa kolmeen kysymykseen menee noin 3 tuntia, koska uusi juttu ja teen sen yöllä kaikille kolmelle, jos niin paljon vaihtoja tulee.
  Vastaa viestiin
Päiväys 22.04.12, 20:42   #4 (linkki)
SkorppariN
(Vierailija)

Lainaus:

tulee tuntumana, että mies ei ole valmis sitoutumaan. Käsittelemättömiä asioita hänellä. Kyllä hän lähitulevassa kykenee taas katsomaan tulevaisuteen. Mutta juuri nyt ei ole sen aika.

Onko iloa näkyvissä lähitulevassa? Olen ruskeatukkainen, aikuinen nainen.
  Vastaa viestiin
Päiväys 22.04.12, 21:04   #5 (linkki)
colours
(Vierailija)

Lainaus:
Alkuperäinen kirjoittaja Joutsenen siivin Näytä viesti
Nousi pöytään vaalea,nuorempi ajattelevainen avulias mies.Hänelle vastoinkäymiset kääntyvät onneksi.Luuluukohan elämääsi tälläinen nuori mies.Sitten nousi vanhempi mies.Hän on älykäs menestyvä ja maailmaa tunteva.Hän tunsi olonsa jotenkin ahdistuneeksi.Kuin olisi roikkunut hirressä.Innostusta ja uusia vaiheita on sinulle tulossa elämään.

Mitä näkyisi minulle rakkauteen tulevassa?

Tää ei nyt toimi niinkuin ajattelin, että vanhalla tyylillä pitää mennä. Ei siis onnistu vaihtojen kanssa.

Rakkaudessa ei sinulle valitettavasti näy mitään ihmeellistä. Hyvin kaukana on vanha nainen, jonka rinnalla keski-ikäinen mies. Nainen on suruasussa ja menossa elon tien päätökseen. Liittyy siis tilanteeseen, jossa surua ja miehen sydämen kohdalla valo sinua kohti. Suru yhdistää jotenkin ja saa aitouden esiin.
  Vastaa viestiin
Päiväys 22.04.12, 21:05   #6 (linkki)
Anni.
(Vierailija)

Alan katsomaan sinulle, minulle voi katsoa rakkautta, sinkkuna elelen.
  Vastaa viestiin
Päiväys 22.04.12, 21:07   #7 (linkki)
colours
(Vierailija)

Lainaus:
Alkuperäinen kirjoittaja SkorppariN Näytä viesti
tulee tuntumana, että mies ei ole valmis sitoutumaan. Käsittelemättömiä asioita hänellä. Kyllä hän lähitulevassa kykenee taas katsomaan tulevaisuteen. Mutta juuri nyt ei ole sen aika.

Onko iloa näkyvissä lähitulevassa? Olen ruskeatukkainen, aikuinen nainen.

Sinulla on raskas ihmissuhteeseen liittyvä tapahtuma takanasi ja siksi koet elämän harmaampana kuin se oikeesti on. On tarkoitus myös muiden tapahtumien jälkeen, että löydät ilon pienistä sioista. klisee varmaankin sinun ja monen muunkin mielestä, mutta totta. Iloa tulee kesällä pirskahtelevasti, kuplivasta kupista. Ei liity alkomahooliin vaan muutoin elämääsi. Tee rauhassa irtiotto ihmissuhteeseen, se kun ei tuo sitä mitä tahdot. Tuunteiden kautta opit tuntemaan itsesi ja lahja avautuu.
  Vastaa viestiin
Päiväys 22.04.12, 21:18   #8 (linkki)
Anni.
(Vierailija)

Lainaus:

En näe mitään yksittäistä yytä sille, miksi perääntyi,vaan tähän liittyy monia tekijöitä. Asia liittyy hänen keskeneräisyyteensä ja siihen, että haluaa olla nyt ns. rauhassa. Tässä on taannoin ollut hänellä joku nainen, jonka takia näyttäisi tulleen hyvin varovaiseksi ja araksikin. On vetäytynyt tämän takia eikä näyttäisi uskaltavan ottaa ketään vakavasti elämäänsä. On turhautunut ja sysää ajatuksensa syrjään. Kesällä näyttäisi tulevan yllättävä tapaaminen tämän ihmisen kanssa, josssa mahdollista keskustella näistä asioista. Hän on pahoillaan tapahtuneista. Kesällä myös energiansa muuttuvat ja kykenee ajattelemaan selkeämmin ja eteenpäin suuntautuvammin, nyt kiertää vielä ajatuksineen kehää ja aktiivinen toiminta ei onnistu.
  Vastaa viestiin
Päiväys 22.04.12, 22:03   #9 (linkki)
colours
(Vierailija)

Lainaus:
Alkuperäinen kirjoittaja Anni. Näytä viesti
Alan katsomaan sinulle, minulle voi katsoa rakkautta, sinkkuna elelen.

Kiitos. Sinkkuilut tulee sinkkuiltua sinulla pariin kertaan parin vuoden sisään. Tahtoo sanoa siis, että kesällä ruskea tukkainen (värjätyt) mies astuu kuin salama elämääsi, vie ja tuudittaa rakkauden aalloille tuoden rantaan ja jatkaen matkaa. tässä on kuitenkin olemassa se mahdollisuus, että jatkuu. Mutta saan tunteen, että loukkaanut miehen liian itsellisestä toiminnasta. loppusyksyn tienoilla on sitten revanssin aika.
  Vastaa viestiin