Plazan keskustelut etusivu
» Rekisteröidy käyttäjäksi
» Unohditko tunnuksesi?
Mene takaisin   Plazan keskustelut – Plaza > Ellit > Kristallipallo > Ennustukset > Vaihdot
Plazan keskustelualusta on uudistunut - katso ohjeet

Kirjoita viesti

Työkalut Hae ketjusta
Päiväys 24.04.12, 13:56   #1 (linkki)
elämän makua
(Vierailija)

syvempää vaihtoa

Katsotko tilanteeseeni, jossa koetaan vaikeita tunteita rakkauden ympärillä. Juttuun on sekaantunut useampi ihiminen ja asiat on pahasti solmussa. Draama on verenmakua suussa ja karvaita kyyneleitä. Mitä tässä tapahtuu? Miksi minua kohdellaan näin? Mitä nuo ihmiset haluavat sanoa, mitä tunteita tuntevat?

Taustoita sinun asiaa. Ketju voimassa, kunnes toisin ilmoitan.
  Vastaa viestiin
Päiväys 24.04.12, 14:16   #2 (linkki)
williane
(Vierailija)

elämän maulle

Lainaus:
Alkuperäinen kirjoittaja elämän makua Näytä viesti
Katsotko tilanteeseeni, jossa koetaan vaikeita tunteita rakkauden ympärillä. Juttuun on sekaantunut useampi ihiminen ja asiat on pahasti solmussa. Draama on verenmakua suussa ja karvaita kyyneleitä. Mitä tässä tapahtuu? Miksi minua kohdellaan näin? Mitä nuo ihmiset haluavat sanoa, mitä tunteita tuntevat?

Ohhoh sentään. Sinun ei tarvitse ainakaan olla ystävällinen tässä tilanteessa. Kuin opetus sinulle on tämä. Sydämesi särkyy eittämättä. Syrjähyppy?

No, minulla on mies kyllä. Mutta rakkaus häntä kohtaan puuttuu.
  Vastaa viestiin
Päiväys 24.04.12, 14:21   #3 (linkki)
elämän makua
(Vierailija)

Lainaus:
Alkuperäinen kirjoittaja williane Näytä viesti
Ohhoh sentään. Sinun ei tarvitse ainakaan olla ystävällinen tässä tilanteessa. Kuin opetus sinulle on tämä. Sydämesi särkyy eittämättä. Syrjähyppy?

No, minulla on mies kyllä. Mutta rakkaus häntä kohtaan puuttuu.

Sydän särkyi aikaa sitten. Jatkettua petosta ja valehtelua, joka naamioitiin rakkaudeksi ja välittämisesti. Ei syrjähyppyjä.

Rakkaus ei taida herätä enää herättelemälläkään. Tämmöistä kulissieloa jatkat näköjään 1,5 - 2 vuotta. Sitten jatkat matkaa uusiin tuuliin. Kovin vaalea olemus on sillä, joka tuo taas sinulle rakastuneen ja onnellisen ihmisen hymyn kasvoille. Kiitos.
  Vastaa viestiin
Päiväys 24.04.12, 14:28   #4 (linkki)
Laina
(Vierailija)

Lainaus:

Nyt ajattelet ihan ensimmäiseksi itseäsi. Tee ratkaisut itsesi parhaaksi. Jos jatkat näin, tilanne äityy pahaksi ja saat lisää haavoja. Nyt on toiminnan aika.

miten menee viikonlopun reissu?
  Vastaa viestiin
Päiväys 24.04.12, 14:39   #5 (linkki)
trinity
(Vierailija)

Lainaus:

Tässä on nyt sellainen tilanne, että rakkautta on ollut niin paljon, että pieni lipsahdus sai aikaan suuren lumivyöryn. Tässä ei näy epärehellisyyttä, ainoastaan uskomusmaailmoiden erilaisuus ja mies, joka tietämättään aiheutti tämän. eli on viaton siinä mielessä. Rakkaus ei ole kadonnut, se pilkahtelee, mutta tämä aika on sellaista että suuret rakkauden tunteet aiheuttavat yhtä voimakkaan vastareaktion jonka tarkoituksena on puhdistautua negatiivisistä tunteista läpikäymällä ne. Koita myös itsessäsi käydä nämä tunteet, jonka jälkeen selviää, onko rakkaus aitoa mitä tunnet. Tapahtumat menevat itsestään eteenpäin. Mitään pahaa tai radikaalia ei tapahdu, katumus tulee jälkikäteen.

Minulla on hiukan samanlainen tilanne. Kestänyt jo kauan. Voi olla, että luulin rakkaudeksi jotain mikä ei ollut. Mitä näet tähän tummaan, suht pitkään ihmiseen. Mitkä ovat ajatukset hänellä suhteessa minuun.
  Vastaa viestiin
Päiväys 24.04.12, 14:41   #6 (linkki)
lisäys
(Vierailija)

Lainaus:
Alkuperäinen kirjoittaja trinity Näytä viesti
Tässä on nyt sellainen tilanne, että rakkautta on ollut niin paljon, että pieni lipsahdus sai aikaan suuren lumivyöryn. Tässä ei näy epärehellisyyttä, ainoastaan uskomusmaailmoiden erilaisuus ja mies, joka tietämättään aiheutti tämän. eli on viaton siinä mielessä. Rakkaus ei ole kadonnut, se pilkahtelee, mutta tämä aika on sellaista että suuret rakkauden tunteet aiheuttavat yhtä voimakkaan vastareaktion jonka tarkoituksena on puhdistautua negatiivisistä tunteista läpikäymällä ne. Koita myös itsessäsi käydä nämä tunteet, jonka jälkeen selviää, onko rakkaus aitoa mitä tunnet. Tapahtumat menevat itsestään eteenpäin. Mitään pahaa tai radikaalia ei tapahdu, katumus tulee jälkikäteen.

Minulla on hiukan samanlainen tilanne. Kestänyt jo kauan. Voi olla, että luulin rakkaudeksi jotain mikä ei ollut. Mitä näet tähän tummaan, suht pitkään ihmiseen. Mitkä ovat ajatukset hänellä suhteessa minuun.
ja laitan selvennykseksi, että mies on siis kolmas osapuoli, josta kirjoitan.
  Vastaa viestiin
Päiväys 24.04.12, 14:55   #7 (linkki)
elämän makua
(Vierailija)

Lainaus:
Alkuperäinen kirjoittaja Laina Näytä viesti
Nyt ajattelet ihan ensimmäiseksi itseäsi. Tee ratkaisut itsesi parhaaksi. Jos jatkat näin, tilanne äityy pahaksi ja saat lisää haavoja. Nyt on toiminnan aika.

miten menee viikonlopun reissu?

Tässä on jo kaikki ratkaisut tehty, mitä tehtävissä osaltani on.

Viikonlopun reissu on aika tavallinen reissu. Ihan kaikki odotuksesi ei toteudu ja pientä harmiakin saattaa olla esim. pahoinvoinnin takia.
  Vastaa viestiin
Päiväys 24.04.12, 15:10   #8 (linkki)
elämän makua
(Vierailija)

Lainaus:
Alkuperäinen kirjoittaja trinity Näytä viesti

Kätevä ilmaus tuo uskomusmaailmoiden erilaisuus. Varmasti sitäkin on silloin kun hyvin erilaiset maailmat kohtaa.

Tämä juttu tuntuu samanlaiselta kuin minun. Toimijat on aikuisempia ja vähemmän dramaattisia tekemisessä. Pidäteltyjä tunteita ja raktioiden väistämistä on paljon. Puhumattomuutta jonka purkaminen auttaisi paljon. Mies on paineinen, jähmettynyt tilanteessa. Tunteiden kanssa on vaikeata, ei tiedä mitä tahtoisi kun tilanne kiusaa niin, että on vaikeaa nähdä omaa parastaan. Ei sinua ole huijatta eikä petetty varsinaisesti. Vastuuta on paettu ja se on tässä vaikeasti välissä. Suuria tapahtumia ei näy välillänne ja tilanne kuivuu käsiin. Luulen, että paljoa ei ole enää pelastettavissa.
  Vastaa viestiin
Päiväys 03.05.12, 21:34   #9 (linkki)
Laina palauttaa
(Vierailija)

Lainaus:
Tässä on jo kaikki ratkaisut tehty, mitä tehtävissä osaltani on.

Viikonlopun reissu on aika tavallinen reissu. Ihan kaikki odotuksesi ei toteudu ja pientä harmiakin saattaa olla esim. pahoinvoinnin takia.

ei ollut pahoinvointia vaan niin hauskaa kuin olla ja voi : )
  Vastaa viestiin