Plazan keskustelut etusivu
» Rekisteröidy käyttäjäksi
» Unohditko tunnuksesi?
Mene takaisin   Plazan keskustelut – Plaza > Ellit > Kristallipallo > Ennustukset > Vaihdot
Plazan keskustelualusta on uudistunut - katso ohjeet

Kirjoita viesti

Työkalut Hae ketjusta
Päiväys 24.04.12, 20:19   #1 (linkki)
Kivet ja riimut
(Vierailija)

Pari-kolme vaihtoa

Iltaa palstan kävijöille. Joko mies on saanut lähettämäni lahjan ja mitä ajatuksia se hänessä herätti?

Mikä aihe Sinulle?
  Vastaa viestiin
Päiväys 24.04.12, 20:25   #2 (linkki)
minä
(Vierailija)

Saan tähän lahjaa paljon lapsenomaista iloa ja riemua. Hyvin ilahtunut lahjasta ja jotenkin aurinkoisena näen hänet. Samalla myös ehkä hämmästynyt ja jopa tuntuu, että ei heti ymmärrä kiittää tästä lahjasta. Tämä lapsen omainen "innokkuus" tässä syynä. Tulee kyllä sitten kiittämää ja jopa nolonakin, koska ei heti huomannut tätä elettä tehdä.

Näkyykö minulle mitään juhannuksena? Jostain syystä tämä juhannus minulla mielessä ja untakin monesti nähnyt tästä.(normaalisti kotona vain olen)
  Vastaa viestiin
Päiväys 24.04.12, 20:32   #3 (linkki)
Kivet ja riimut
(Vierailija)

Sinulle

Lainaus:
Alkuperäinen kirjoittaja minä Näytä viesti
Saan tähän lahjaa paljon lapsenomaista iloa ja riemua. Hyvin ilahtunut lahjasta ja jotenkin aurinkoisena näen hänet. Samalla myös ehkä hämmästynyt ja jopa tuntuu, että ei heti ymmärrä kiittää tästä lahjasta. Tämä lapsen omainen "innokkuus" tässä syynä. Tulee kyllä sitten kiittämää ja jopa nolonakin, koska ei heti huomannut tätä elettä tehdä.

Näkyykö minulle mitään juhannuksena? Jostain syystä tämä juhannus minulla mielessä ja untakin monesti nähnyt tästä.(normaalisti kotona vain olen)
Kiitos katsannostasi.

Mikä tässä aiheuttaa päänsärkyä - tai voikin olla särky siinä lähempänä juhannusta. Pohdit vähän liikaa. Kuvana näytetään kyllä tanssikengät ja kellohelma - eli olisi hyvä hakeutua muiden seuraan. Asiat kyllä menevät kyllä oikeaan suuntaan kun olet avoin.

Saan tähän alueeks länsirannikon.
  Vastaa viestiin
Päiväys 24.04.12, 20:32   #4 (linkki)
Julle
(Vierailija)

Lainaus:
Alkuperäinen kirjoittaja Kivet ja riimut Näytä viesti
Iltaa palstan kävijöille. Joko mies on saanut lähettämäni lahjan ja mitä ajatuksia se hänessä herätti?

Mikä aihe Sinulle?
Minulle tuli tuntu, että mies ei tunne niin isoa iloa tästä kuin odottaisit. Ohittaa aika arkisesti sen ja on siinä kohtaa muutenkin tympeämielisen oloinen. Ei sinun lahjasta vaan joku sellainen tilanne sattuu olemaan. Myöhemmin saat kiitosta ja se nostaa semmosta flirttimieltä, mies kuin kyynärpäällä silmää iskien sinua tökkäisi iloisena.

Mitä ajattelee minusta mies, joka tässä hetkessä vahvasti mielessä? Millaiset tunteet on ja mitä tuo tuleva meille?
  Vastaa viestiin
Päiväys 24.04.12, 20:37   #5 (linkki)
Kivet ja riimut
(Vierailija)

Sinulle Julle

Lainaus:
Alkuperäinen kirjoittaja Julle Näytä viesti
Minulle tuli tuntu, että mies ei tunne niin isoa iloa tästä kuin odottaisit. Ohittaa aika arkisesti sen ja on siinä kohtaa muutenkin tympeämielisen oloinen. Ei sinun lahjasta vaan joku sellainen tilanne sattuu olemaan. Myöhemmin saat kiitosta ja se nostaa semmosta flirttimieltä, mies kuin kyynärpäällä silmää iskien sinua tökkäisi iloisena.

Mitä ajattelee minusta mies, joka tässä hetkessä vahvasti mielessä? Millaiset tunteet on ja mitä tuo tuleva meille?
Kiitos.

Hän pitää Sinua eheänä ja näkee, että kanssasi olisi ehjä olla. Ei kuitenkaan ole vielä itse valmis.
Tulee jotenkin itse pitämään itsensä pitkään taka-alalla. Haluaa olla varma askelistaan ja valinnoistaan.

Tuntuu kuin arjessa ihailisi korkokenkiäsi ja tapaasi liikkua niissä. Hänen silmänsä lepää sulavuudessa.
  Vastaa viestiin
Päiväys 24.04.12, 20:48   #6 (linkki)
Julle
(Vierailija)

Lainaus:
Alkuperäinen kirjoittaja Kivet ja riimut Näytä viesti
Kiitos.

Hän pitää Sinua eheänä ja näkee, että kanssasi olisi ehjä olla. Ei kuitenkaan ole vielä itse valmis.
Tulee jotenkin itse pitämään itsensä pitkään taka-alalla. Haluaa olla varma askelistaan ja valinnoistaan.

Tuntuu kuin arjessa ihailisi korkokenkiäsi ja tapaasi liikkua niissä. Hänen silmänsä lepää sulavuudessa.
En käytä korkokenkiä, mutta kiitos.
  Vastaa viestiin