|
24.04.12, 21:20
|
#1 (linkki)
| | (Vierailija) | Vaihtoja ti-ke
Kysyn nyt teiltä henkimaailman kautta viestiä ja en kaipaa moralismia ollenkaan. Tunnen ajoittain suurta yksinäisyyttä suhteessani. Ollaan oltu iät ja ajat yhdessä. Välillä on onnellisia aikoja, kun olen kiinnostunut hänen maailmastaan. Sitten jossain vaiheessa tuntuu taas yksinäiseltä, koska hän ei ole kauheen kiinnostunut mun asioista tai maailmasta. Sitten sitä tekee mieli mennä aidantaakse vihreämmille laitumille. Rohkeus kuitenkin puuttuu. On sitä ns.peilikuvia hakenut ja saanutkin hetken olevansa jotain, mutta tunteiden noustessa olen paennut. Tai mulla nousee tunteet toista kohtaan liian voimakkaiksi, johtuen varmaan tyhjyydestä mitä ajoittain tunnen. Asiaan jos jotain näät, että miten tulevaisuus ja kokonaisuus.
Sinulle katson kanssa taustoitettuun täsmään. Kiitos paljon.
| |
| |
24.04.12, 22:41
|
#2 (linkki)
| | (Vierailija) |
huomiseen
| |
| |
25.04.12, 17:30
|
#3 (linkki)
| | (Vierailija) |
jos joku
| |
| |
25.04.12, 18:49
|
#4 (linkki)
| | (Vierailija) | Lainaus:
Alkuperäinen kirjoittaja wanha wakkari Kysyn nyt teiltä henkimaailman kautta viestiä ja en kaipaa moralismia ollenkaan. Tunnen ajoittain suurta yksinäisyyttä suhteessani. Ollaan oltu iät ja ajat yhdessä. Välillä on onnellisia aikoja, kun olen kiinnostunut hänen maailmastaan. Sitten jossain vaiheessa tuntuu taas yksinäiseltä, koska hän ei ole kauheen kiinnostunut mun asioista tai maailmasta. Sitten sitä tekee mieli mennä aidantaakse vihreämmille laitumille. Rohkeus kuitenkin puuttuu. On sitä ns.peilikuvia hakenut ja saanutkin hetken olevansa jotain, mutta tunteiden noustessa olen paennut. Tai mulla nousee tunteet toista kohtaan liian voimakkaiksi, johtuen varmaan tyhjyydestä mitä ajoittain tunnen. Asiaan jos jotain näät, että miten tulevaisuus ja kokonaisuus.
Sinulle katson kanssa taustoitettuun täsmään. Kiitos paljon. |
Henkimaailmasta minulle avattiin asiasi niin, että tässä kohtaat kokonaisuudessasi omaa ns.pimeää puoltasi. Jokin pelko ehkä taustalla, joka sen pohjimmiten aiheuttaa. Tähän liittyy jokin tavallaan harhaluulokin, jonka vankina olet, ja josta eroon päästyäsi (masennustakin voi olla tuo ns. harhaluulo). Ihan kuin kahleissa näyt, ja uskot, että muuta mahdollisuutta ei ole. Tunteet ovat nyt jokseenkin erikseen ymmärryksestä- parhaassaa tapauksessahan ne on yhdistyneet (no, kelläpä nyt olisi, mutta sinulla nyt tämän aiheen kanssa). Voit kyllä voittaa ja alistaa tämän pelon tms., mutta minulle ei näytetä suoranaisesti kyllä anneta vastausta, kuinka... Tulevassa kuitenkin olet sen selättänyt, koska näyt vakaalla pohjalla, josta ilmaan lähettelet uusia ajatuksia, ja jäät odottelemaan mitä tapahtuu. Kauniit värit kultaavat taustan ja tulee seesteinen olo. Mutta jotain on, mikä kohtelee jotakuta epäoikeudenmukaisestikin. Sinua vai joku joka kokee sinun tekevän näin? Kohtelijalla on punertavat hiukset.
Minulle mitä saat meille tulevaan? Kyse on eräästä minua vanhemmasta, maailmaakin nähneestä miehestä, suhtkoht tuoreesta tutusta, vaikka olen tiennyt olemassaolonsa kyllä pitkään, mutta nyt vasta kunnolla alettu tutustua... Kiitos :)
| |
| |
25.04.12, 19:05
|
#5 (linkki)
Alkuperäinen kirjoittaja mimaaria Henkimaailmasta minulle avattiin asiasi niin, että tässä kohtaat kokonaisuudessasi omaa ns.pimeää puoltasi. Jokin pelko ehkä taustalla, joka sen pohjimmiten aiheuttaa. Tähän liittyy jokin tavallaan harhaluulokin, jonka vankina olet, ja josta eroon päästyäsi (masennustakin voi olla tuo ns. harhaluulo). Ihan kuin kahleissa näyt, ja uskot, että muuta mahdollisuutta ei ole. Tunteet ovat nyt jokseenkin erikseen ymmärryksestä- parhaassaa tapauksessahan ne on yhdistyneet (no, kelläpä nyt olisi, mutta sinulla nyt tämän aiheen kanssa). Voit kyllä voittaa ja alistaa tämän pelon tms., mutta minulle ei näytetä suoranaisesti kyllä anneta vastausta, kuinka... Tulevassa kuitenkin olet sen selättänyt, koska näyt vakaalla pohjalla, josta ilmaan lähettelet uusia ajatuksia, ja jäät odottelemaan mitä tapahtuu. Kauniit värit kultaavat taustan ja tulee seesteinen olo. Mutta jotain on, mikä kohtelee jotakuta epäoikeudenmukaisestikin. Sinua vai joku joka kokee sinun tekevän näin? Kohtelijalla on punertavat hiukset.
Minulle mitä saat meille tulevaan? Kyse on eräästä minua vanhemmasta, maailmaakin nähneestä miehestä, suhtkoht tuoreesta tutusta, vaikka olen tiennyt olemassaolonsa kyllä pitkään, mutta nyt vasta kunnolla alettu tutustua... Kiitos :) | KIITOS. Olen itsekin tiedostanut, että ns. pimeää puolta tässä käsitellään. Kahleissa tunnen olevani. Tarkoitatko tällä ymmärryksellä sitä, että koen yksinäisyyttä tässä suhteessa vain sen takia, että pelkään vai sitä, että pelkään lähteä suhteesta? Tämä epäoikeudenmukaisuuskin tässä hämmentää? Minulla tai tuntemillani läheisillä ei ole punertavia hiuksia.. hmm..
Alan katselemaan sinulle.
| |
| |
25.04.12, 19:20
|
#6 (linkki)
Alkuperäinen kirjoittaja wanha wakkari Kysyn nyt teiltä henkimaailman kautta viestiä ja en kaipaa moralismia ollenkaan. Tunnen ajoittain suurta yksinäisyyttä suhteessani. Ollaan oltu iät ja ajat yhdessä. Välillä on onnellisia aikoja, kun olen kiinnostunut hänen maailmastaan. Sitten jossain vaiheessa tuntuu taas yksinäiseltä, koska hän ei ole kauheen kiinnostunut mun asioista tai maailmasta. Sitten sitä tekee mieli mennä aidantaakse vihreämmille laitumille. Rohkeus kuitenkin puuttuu. On sitä ns.peilikuvia hakenut ja saanutkin hetken olevansa jotain, mutta tunteiden noustessa olen paennut. Tai mulla nousee tunteet toista kohtaan liian voimakkaiksi, johtuen varmaan tyhjyydestä mitä ajoittain tunnen. Asiaan jos jotain näät, että miten tulevaisuus ja kokonaisuus.
Sinulle katson kanssa taustoitettuun täsmään. Kiitos paljon. | Yksinäisyydestä. Olemme jokainen parisuhteessa yksin ja elämme omaa elämäämme. Tiedäthän tikapuut. Kaksi yhdensuuntaista pitkää puuta, joita yhdistää puolat. Mitä enemmän puolia on, sitä helpompaa tikkaita on kiivetä ylöspäin.
Kiinnostuksesta. Jokainen haluaa puhua itseään kiinnostavista asioista, mutta kuka haluaa kuunnella ja ottaa vastaan puhetulvaa. Ja mitä sen jälkeen, kun kiinnostavat aiheet on puhuttu ja kuultu.
Peilikuvista. Tunteista. On ihmisiä, jotka saavat tunteet liikkeelle. He saavat omasta itsestä esiin puolet, joita tuskin haluaa tietää itsessään olevankaan, mutta ne tunteet ovat siellä ja siksi heitä tarvitsemme; herättämään huomaamaan, mitä meiltä puuttuu. Epämiellyttävä on tuo tunne, jolle pitäisi tehdä jotakin ja ihminen itsessään vertailee itseään muihin, miettii, mitä jos minäkin vihreämpää kokeilisin. Pelko kuitenkin estää aikeet. Sitten tulee järjen ääni. Sitten tulee ihana hetki nykyisen kumppanin kanssa. Sitten tulee jälleen yksinäisyys jne. Ympyrä pyörii kunnes pelko karisee pois, järjestä ei ole häivääkään, kumppanin kanssa keskustellaan ja lähdet aidantaakse vihreämmälle nurmikolle. On kaikelle aikansa.
Tiedäthän, että elämästämme poistuu asioita aina vasta sitten kun ne ovat menettäneet kaiken merkityksensä meille tai me niille.
Hienosti sinä punnitset elämääsi ja kuuntelet, tunnet itseäsi.
Pysy armollisena itsellesi, olet vahva ihminen <3
Wanha wakkari, kiitos, jos haluat vaihtaa näin, taustana: teen pätkätöitä näköjään vuodesta toiseen, tyytyväisenä siihen, mitä kulloinkin saan. Elämääni ihmetellään. On oltava reipas toisten vuoksi. Näetkö miten muuttaisin itseäni tai miten voin vaikuttaa tilanteeseeni?
Toinen VV
| |
| |
25.04.12, 19:22
|
#7 (linkki)
Alkuperäinen kirjoittaja wanha wakkari KIITOS. Olen itsekin tiedostanut, että ns. pimeää puolta tässä käsitellään. Kahleissa tunnen olevani. Tarkoitatko tällä ymmärryksellä sitä, että koen yksinäisyyttä tässä suhteessa vain sen takia, että pelkään vai sitä, että pelkään lähteä suhteesta? Tämä epäoikeudenmukaisuuskin tässä hämmentää? Minulla tai tuntemillani läheisillä ei ole punertavia hiuksia.. hmm..
Alan katselemaan sinulle. | Hmmm. tuo ymmärrys... Se tulee sillee, että jokin tunne on sen ymmärryksen vieressä, erillään siitä. Ilmeisesti se mitä tunnet on jotain mitä et ymmärrä tässä kuviossa. Niin, yksinäisyyttä! Vai pelkoa? Mutta kun ymmärrys ja tunne yhdistyvät, on helpompi asiaa työstää eteenpäin. Se oikeudenmukaisuus oli niin tulevassa, että voisin kuvitella, että et tunne tai tiedäkään vielä tätä ihmistä. Minusta hiukset ovat punertavat kyllä. Saattaahan ne olla ruskeatkin, kun ei näytä kirkuvan punaisilta, mutta kuitenkin vivahtaa sen verran, että uskalsin mainita...
| |
| |
25.04.12, 19:29
|
#8 (linkki)
| | (Vierailija) |
Mulla tuli niin tunteiden sekainen skaala nyt, että käyn lenkillä ensin ja sitten katson <3 Kiitos kauheesti ja palaan illemmalla<3
| |
| |
25.04.12, 19:34
|
#9 (linkki)
Sinulle katson kanssa taustoitettuun täsmään. Kiitos paljon. | tämä on sinun tapasi käsitellä karmallisia asioita. Jokin pelko menneisyydestä estää sinua heittäytymästä täysin suhteeseesi. Ikäänkuin haet ulkopuolelta apua ahdistukseesi. Pelkotilasi on ensin käsiteltävä pois, sitten pystyt elämään tasapainoisempana. Tämän jälkeen et enää pelkää heittäytyä onnellisuuden lähteille.
Jännä tilanne äskettäin, jotenkin tämä tumma, pitkä mies sykähdytti. Tällaista ei ole ennen ollut. Mitä hän ajattelee tilanteesta? Tapaammeko vielä?
| |
| |
25.04.12, 19:34
|
#10 (linkki)
Alkuperäinen kirjoittaja Wanha wakkari Mulla tuli niin tunteiden sekainen skaala nyt, että käyn lenkillä ensin ja sitten katson <3 Kiitos kauheesti ja palaan illemmalla<3 |
jäämmä odottelemaan... Koitahan saada ajatukset selkiytettyä...
| |
| |
25.04.12, 21:19
|
#11 (linkki)
Alkuperäinen kirjoittaja mimaaria Henkimaailmasta minulle avattiin asiasi niin, että tässä kohtaat kokonaisuudessasi omaa ns.pimeää puoltasi. Jokin pelko ehkä taustalla, joka sen pohjimmiten aiheuttaa. Tähän liittyy jokin tavallaan harhaluulokin, jonka vankina olet, ja josta eroon päästyäsi (masennustakin voi olla tuo ns. harhaluulo). Ihan kuin kahleissa näyt, ja uskot, että muuta mahdollisuutta ei ole. Tunteet ovat nyt jokseenkin erikseen ymmärryksestä- parhaassaa tapauksessahan ne on yhdistyneet (no, kelläpä nyt olisi, mutta sinulla nyt tämän aiheen kanssa). Voit kyllä voittaa ja alistaa tämän pelon tms., mutta minulle ei näytetä suoranaisesti kyllä anneta vastausta, kuinka... Tulevassa kuitenkin olet sen selättänyt, koska näyt vakaalla pohjalla, josta ilmaan lähettelet uusia ajatuksia, ja jäät odottelemaan mitä tapahtuu. Kauniit värit kultaavat taustan ja tulee seesteinen olo. Mutta jotain on, mikä kohtelee jotakuta epäoikeudenmukaisestikin. Sinua vai joku joka kokee sinun tekevän näin? Kohtelijalla on punertavat hiukset.
Minulle mitä saat meille tulevaan? Kyse on eräästä minua vanhemmasta, maailmaakin nähneestä miehestä, suhtkoht tuoreesta tutusta, vaikka olen tiennyt olemassaolonsa kyllä pitkään, mutta nyt vasta kunnolla alettu tutustua... Kiitos :) | Teidän yhteiset energiat, jotka siis välillänne ovat, ovat seesteiset ja rauhalliset. Miehen energiat ovat todella rauhalliset, vaikkakin kepeän energiset. Hänellä on viisautta sydämessään, kokemuksia takanaa ja hän osaa suhtautua niihin oikein ja kauniin muistoin. Tämä alustus siksi, että jossain vaiheessa saatat tuntea mustasukkaisuutta, uteliaisuutta hänen naissuhteisiinsa. Se tie on loputon mustasukkaisuuden ja vähemmyyden tunteen kanssa, jos siihen lähdet. Ainakin nyt näyttäisi siltä, mutta se tie on häilyvä joten ei varmaa. Kuten edellisestä kerronnasta voit jo itsekin päätellä, teillä on yhteinen tulevaisuus. Itsenäisyyttä korostetaan ja Suomen lippukin tähän tulee. Kotimaa on asuinpaikkanne, seikkailuja yhdessä teette ulkomailla. Sinun haasteesi on tässä se, että osaat arvostaa omaa itseäsi yhtä kokemuksia saaneena ja tasa-arvoisena. Mies on muuten hyvä rakastaja ;)
| |
| |
25.04.12, 21:32
|
#12 (linkki)
Sinulle katson kanssa taustoitettuun täsmään. Kiitos paljon. |
Tunnen sinut todella yksinäisenä sieluna, liittyen tähän suhteeseesi. Mies elää jotenkin omassa maailmassaan ja on siihen aika uppoutunut. Sinä kaipaisit enemmän yhteistä/yhteyttä. Tämä on sinulle itsesi tutkailua ja mietiskelyä mitä haluat. Minusta sinä haet tulevassa enemmän (rohkeammin) liittosi ulkopuolelta sitä mitä vaille jäät liitossa. Tulette kyllä jossain vaiheessa punnitsemaan liittonne kohtaloa oikein tosissaan ja näkisin, että tämän jälkeen sinulle avautuu lupa katsella muitakin. Sinulle tämä merkitsee itsesi kohtaamista syvemmin kuin ennen.
Katsotko minulle tummahkoa, hoikkaa, vähän nuorempaa miestä jonka kanssa olemme tapailleet vähän aikaa, mutta ei tässä kyllä puhuta vielä suhteesta ollenkaan. En taida ymmärtää tätä miestä. Missä mennään? Ottaako etäisyyttä tarkoituksella vai onko tämä minulle jokin viesti? Onko kyse mustasukkaisuudesta vai jostakin jota en edes ymmärrä?
| |
| |
25.04.12, 22:19
|
#13 (linkki)
Alkuperäinen kirjoittaja wanhalle wakkarille Yksinäisyydestä. Olemme jokainen parisuhteessa yksin ja elämme omaa elämäämme. Tiedäthän tikapuut. Kaksi yhdensuuntaista pitkää puuta, joita yhdistää puolat. Mitä enemmän puolia on, sitä helpompaa tikkaita on kiivetä ylöspäin.
Kiinnostuksesta. Jokainen haluaa puhua itseään kiinnostavista asioista, mutta kuka haluaa kuunnella ja ottaa vastaan puhetulvaa. Ja mitä sen jälkeen, kun kiinnostavat aiheet on puhuttu ja kuultu.
Peilikuvista. Tunteista. On ihmisiä, jotka saavat tunteet liikkeelle. He saavat omasta itsestä esiin puolet, joita tuskin haluaa tietää itsessään olevankaan, mutta ne tunteet ovat siellä ja siksi heitä tarvitsemme; herättämään huomaamaan, mitä meiltä puuttuu. Epämiellyttävä on tuo tunne, jolle pitäisi tehdä jotakin ja ihminen itsessään vertailee itseään muihin, miettii, mitä jos minäkin vihreämpää kokeilisin. Pelko kuitenkin estää aikeet. Sitten tulee järjen ääni. Sitten tulee ihana hetki nykyisen kumppanin kanssa. Sitten tulee jälleen yksinäisyys jne. Ympyrä pyörii kunnes pelko karisee pois, järjestä ei ole häivääkään, kumppanin kanssa keskustellaan ja lähdet aidantaakse vihreämmälle nurmikolle. On kaikelle aikansa.
Tiedäthän, että elämästämme poistuu asioita aina vasta sitten kun ne ovat menettäneet kaiken merkityksensä meille tai me niille.
Hienosti sinä punnitset elämääsi ja kuuntelet, tunnet itseäsi.
Pysy armollisena itsellesi, olet vahva ihminen <3
Wanha wakkari, kiitos, jos haluat vaihtaa näin, taustana: teen pätkätöitä näköjään vuodesta toiseen, tyytyväisenä siihen, mitä kulloinkin saan. Elämääni ihmetellään. On oltava reipas toisten vuoksi. Näetkö miten muuttaisin itseäni tai miten voin vaikuttaa tilanteeseeni?
Toinen VV | Kiitos. Hyvin kuvastit sanalliseen muotoon tuntemuksiani. Niin, tarkoitatko että petän jossain vaiheessa kumppaniani fyysisesti tai lähden muuten. Koska pelko rajoittaa molempia. Kiitos rohkaisusta, en aina tunne olevani vahva ihminen.
Sanoessasi olevasi reipas toisten vuoksi... minulle se tulee kuitenkin siten, että olet reipas oman itsesi vuoksi. Näytät toisille sitä roolia, mitä olet halunnut muille näyttää. Olet "roolisi" vanki. Olet haaveillut muusta ja ollut mielikuvitusmaailmassa muualla. Siihen sinulla on oikeus myös todellisuudessa, oikeus olla sinä itse. Ryhtiliike ja suuri yleisön hämmästys on tulossa. Nimittäin nyt riittää-energia. Tähän tulee myös jokin uusi suunta työelämään, vakituista ja mielekästä. Siihen menee kyllä aikaa. Tähän on noussut koko ajan sellainen vanhempi nainen, ei eläkeläinen, mutta lähellä sitä. Hänellä on tosi äidilliset ja hoivaavat energiat, silmissään roihuaa tuli ja tulkitsen hänen antamansa viestin siten, että on oltava vaativampi ja agressiivisempi arjen toiminnassa. Ja toinen tässä on se, että tulet saamaan jotenkin sisäisen tulesi ja intohimosi palon uuteen liekkiin. Sinulla ei ole mitään hävittävää tässä elämässä, päinvastoin voitettavaa!
| |
| |
25.04.12, 22:52
|
#14 (linkki)
Alkuperäinen kirjoittaja undo tämä on sinun tapasi käsitellä karmallisia asioita. Jokin pelko menneisyydestä estää sinua heittäytymästä täysin suhteeseesi. Ikäänkuin haet ulkopuolelta apua ahdistukseesi. Pelkotilasi on ensin käsiteltävä pois, sitten pystyt elämään tasapainoisempana. Tämän jälkeen et enää pelkää heittäytyä onnellisuuden lähteille.
Jännä tilanne äskettäin, jotenkin tämä tumma, pitkä mies sykähdytti. Tällaista ei ole ennen ollut. Mitä hän ajattelee tilanteesta? Tapaammeko vielä? |
Kiitos. Voihan asia olla tietysti näinkin. Onnellisten hetkien jälkeen, joita itse mielelläni vaalin, yksinäisyys iskee päin kasvoja välinpitämättömyyden takia.
Tapaatte te, mutta miehellä on eri vaatteet kuin oikeasti on. Näin tulee kuvana ja sitä olen tässä yrittänyt tuumata, että mitä tarkoittaa. Keisarin uudet vaatteet tulee tähän. Viittaako ammatinvaihtoon mutta vahvemmin tulee että ei ole se mikä on, koska ns. maski vaihtuu koko ajan.
| |
| |
25.04.12, 23:10
|
#15 (linkki)
Alkuperäinen kirjoittaja ihme ja kumma Tunnen sinut todella yksinäisenä sieluna, liittyen tähän suhteeseesi. Mies elää jotenkin omassa maailmassaan ja on siihen aika uppoutunut. Sinä kaipaisit enemmän yhteistä/yhteyttä. Tämä on sinulle itsesi tutkailua ja mietiskelyä mitä haluat. Minusta sinä haet tulevassa enemmän (rohkeammin) liittosi ulkopuolelta sitä mitä vaille jäät liitossa. Tulette kyllä jossain vaiheessa punnitsemaan liittonne kohtaloa oikein tosissaan ja näkisin, että tämän jälkeen sinulle avautuu lupa katsella muitakin. Sinulle tämä merkitsee itsesi kohtaamista syvemmin kuin ennen.
Katsotko minulle tummahkoa, hoikkaa, vähän nuorempaa miestä jonka kanssa olemme tapailleet vähän aikaa, mutta ei tässä kyllä puhuta vielä suhteesta ollenkaan. En taida ymmärtää tätä miestä. Missä mennään? Ottaako etäisyyttä tarkoituksella vai onko tämä minulle jokin viesti? Onko kyse mustasukkaisuudesta vai jostakin jota en edes ymmärrä? |
Tämä mies ei ole sitoutuvaa tyyppiä ollenkaan. On saanut siipeensä ja ei ole sinut oman itsensä kanssa. Hän sinkoileevähän paikasta toiseen. Huono itsetunto taustalla, vaikka esittää muuta ajoittain. Hän on tunneköyhä ja ajattelematon. Nousee semmoinen musta harso hänen selkäänsä. Kovin on mustissa tunnelmissa. Ei johdu sinusta vaan itsensä kanssa on vaikeaa. Ottaa siksi etäisyyttä ja luota sydämesi ääneen tässä ja tiedät mitä ratkaisuja teet.
| |
| |
26.04.12, 08:05
|
#16 (linkki)
Alkuperäinen kirjoittaja wanha wakkari Kiitos. Voihan asia olla tietysti näinkin. Onnellisten hetkien jälkeen, joita itse mielelläni vaalin, yksinäisyys iskee päin kasvoja välinpitämättömyyden takia.
Tapaatte te, mutta miehellä on eri vaatteet kuin oikeasti on. Näin tulee kuvana ja sitä olen tässä yrittänyt tuumata, että mitä tarkoittaa. Keisarin uudet vaatteet tulee tähän. Viittaako ammatinvaihtoon mutta vahvemmin tulee että ei ole se mikä on, koska ns. maski vaihtuu koko ajan. |
en tarkoittanut narsistimiestä vaan pitkää, hoikkaa, tummaa miestä.
| |
| |
26.04.12, 22:19
|
#17 (linkki)
Alkuperäinen kirjoittaja wanha wakkari Teidän yhteiset energiat, jotka siis välillänne ovat, ovat seesteiset ja rauhalliset. Miehen energiat ovat todella rauhalliset, vaikkakin kepeän energiset. Hänellä on viisautta sydämessään, kokemuksia takanaa ja hän osaa suhtautua niihin oikein ja kauniin muistoin. Tämä alustus siksi, että jossain vaiheessa saatat tuntea mustasukkaisuutta, uteliaisuutta hänen naissuhteisiinsa. Se tie on loputon mustasukkaisuuden ja vähemmyyden tunteen kanssa, jos siihen lähdet. Ainakin nyt näyttäisi siltä, mutta se tie on häilyvä joten ei varmaa. Kuten edellisestä kerronnasta voit jo itsekin päätellä, teillä on yhteinen tulevaisuus. Itsenäisyyttä korostetaan ja Suomen lippukin tähän tulee. Kotimaa on asuinpaikkanne, seikkailuja yhdessä teette ulkomailla. Sinun haasteesi on tässä se, että osaat arvostaa omaa itseäsi yhtä kokemuksia saaneena ja tasa-arvoisena. Mies on muuten hyvä rakastaja ;) |
Kiitokseni haluan tulla tänne vielä ilmaisemaan. Hän on juurikin kyseessä. Koskaan en ole vielä tavannut niin rauhallista miestä, enkä elämää nähnyttä, kokenuttakaan. Viimeiseen lauseeseen en osaa kommentoida, heh, mutta aina parempi jos näin on. Uteliaisuutta on kyllä naissuhteisiin minulla jo ollutkin, ja paljon kysellyt, mutta omia muita ajatuksia selvittääkseni ennemminkin. Toivottavasti en tosiaan sille mustasukkaisuuden tielle lähde- se voisi olla hyvinkin raastavaa ;/. Pidän tämän mielessäni ja talletan sydämeeni- voipi olla vaikka vahvistuksena sitten jos tuleekin heikko hetki.
| |
| |
27.04.12, 22:20
|
#18 (linkki)
|
Rekisteröitynyt: 01/2012
| wanha wakkari Lainaus:
Alkuperäinen kirjoittaja mimaaria Kiitokseni haluan tulla tänne vielä ilmaisemaan. Hän on juurikin kyseessä. Koskaan en ole vielä tavannut niin rauhallista miestä, enkä elämää nähnyttä, kokenuttakaan. Viimeiseen lauseeseen en osaa kommentoida, heh, mutta aina parempi jos näin on. Uteliaisuutta on kyllä naissuhteisiin minulla jo ollutkin, ja paljon kysellyt, mutta omia muita ajatuksia selvittääkseni ennemminkin. Toivottavasti en tosiaan sille mustasukkaisuuden tielle lähde- se voisi olla hyvinkin raastavaa ;/. Pidän tämän mielessäni ja talletan sydämeeni- voipi olla vaikka vahvistuksena sitten jos tuleekin heikko hetki. | Kiitos palautteesta, se on kivaa, koska tietää ainakin, että viesti on luettu :)
| |
| |
27.04.12, 22:23
|
#19 (linkki)
|
Rekisteröitynyt: 01/2012
|
nyt tuli viesti väärään ketjuun.
| |
| | | | |