Plazan keskustelut etusivu
» Rekisteröidy käyttäjäksi
» Unohditko tunnuksesi?
Mene takaisin   Plazan keskustelut – Plaza > Ellit > Kristallipallo > Ennustukset > Vaihdot
Plazan keskustelualusta on uudistunut - katso ohjeet

Kirjoita viesti

Työkalut Hae ketjusta
Päiväys 01.05.12, 17:15   #1 (linkki)
vappukukka
(Vierailija)

pari täsmävaihtoa

Sydämellä on iso ikävä rakasta ihmistä. Mitä näet hänellä pyörivän ympärillä ja mielessä? Mitä ajattelee minusta?
  Vastaa viestiin
Päiväys 01.05.12, 17:40   #2 (linkki)
kerallasi
(Vierailija)

Lainaus:
Alkuperäinen kirjoittaja vappukukka Näytä viesti
Sydämellä on iso ikävä rakasta ihmistä. Mitä näet hänellä pyörivän ympärillä ja mielessä? Mitä ajattelee minusta?

Tässä korostuu ihminen, joka on sidottu muualle. Ei ole antanut, eikä antamassa, lupauksia tulevaisuudesta yhteisestä. Ottaa yhteyttä eli tapaamisia tulee. Ne aina silloin, kun hän jotenkin kuormittunut tai stressaantunut. Sinä olet kärsivällinen ja odottava. Ihan kuin muitakin tässä samassa tilanteessa olisi?

Minkälaisia asioita saat minulle nousemaan: ihmissuhteet ja rakkaus kiinnostavat. LÄheistä selalista ei ole. Kerrotaanko työstä jotain?
  Vastaa viestiin
Päiväys 01.05.12, 17:47   #3 (linkki)
Tuuleen kirjoitettu
(Vierailija)

Lainaus:
Jos hän voisi, hän olisi luonasi.Hänellä ihmisiä ympärillä, jotka eivät kuulu millään tavalla sinun elämääsi. On joko työ tai harrastus, koska näen miesjoukon hänen ympärillään. Näin lyhyesti.

Minulla myös haikeus entistä rakasta kohtaan, vaikka tiedän sen olevan turhaa. Mitä hänelle nyt kuuluu? Sidos ei ole vielä täysin kokonaan katkennut minun puoleltani, vaikka olen mennyt harppauksin eteenpäin. Ajatteleeko minua? Tiedän, hän ei rakasta minua.
  Vastaa viestiin
Päiväys 01.05.12, 17:51   #4 (linkki)
vappukukka
(Vierailija)

Lainaus:
Alkuperäinen kirjoittaja kerallasi Näytä viesti
Tässä korostuu ihminen, joka on sidottu muualle. Ei ole antanut, eikä antamassa, lupauksia tulevaisuudesta yhteisestä. Ottaa yhteyttä eli tapaamisia tulee. Ne aina silloin, kun hän jotenkin kuormittunut tai stressaantunut. Sinä olet kärsivällinen ja odottava. Ihan kuin muitakin tässä samassa tilanteessa olisi?

Minkälaisia asioita saat minulle nousemaan: ihmissuhteet ja rakkaus kiinnostavat. LÄheistä selalista ei ole. Kerrotaanko työstä jotain?

Miksi se ottaa yhteyttä jos ei yhteistä halua? Muuta syytä ei ole yhteyttä pidellä? Mitä muita näet tilanteessa?
  Vastaa viestiin
Päiväys 01.05.12, 17:56   #5 (linkki)
vappukukka
(Vierailija)

Lainaus:
Alkuperäinen kirjoittaja Tuuleen kirjoitettu Näytä viesti
Jos hän voisi, hän olisi luonasi.Hänellä ihmisiä ympärillä, jotka eivät kuulu millään tavalla sinun elämääsi. On joko työ tai harrastus, koska näen miesjoukon hänen ympärillään. Näin lyhyesti.

Minulla myös haikeus entistä rakasta kohtaan, vaikka tiedän sen olevan turhaa. Mitä hänelle nyt kuuluu? Sidos ei ole vielä täysin kokonaan katkennut minun puoleltani, vaikka olen mennyt harppauksin eteenpäin. Ajatteleeko minua? Tiedän, hän ei rakasta minua.

Mitä ajattelee minusta?
  Vastaa viestiin
Päiväys 01.05.12, 17:56   #6 (linkki)
kerallasi
(Vierailija)

Lainaus:
Miksi se ottaa yhteyttä jos ei yhteistä halua? Muuta syytä ei ole yhteyttä pidellä? Mitä muita näet tilanteessa?

En osaa sanoa sen paremmin kuin ensimmäisessä: stressi tai kuormitus, omasta tilanteesta kertoo. On oma tarve, ei yhteinen. Siis jollain tavoin tarvetta, kun raskas olo. Kevennystä, vaihtelua, muuta ajanvietettä. Kun nyt alan tulkita, on tietysti pakko olla tunteita. Mutta, pahoittelen, en saa syvällistä, altruismia tai rakkauden puhtautta tähän.
  Vastaa viestiin
Päiväys 01.05.12, 18:00   #7 (linkki)
tämä kertoo
(Vierailija)

Lainaus:
Mitä ajattelee minusta?

mitä ajattelee sinusta

Jos hän voisi, hän olisi luonasi.
  Vastaa viestiin
Päiväys 01.05.12, 18:05   #8 (linkki)
vappukukka
(Vierailija)

Lainaus:

En taida yltää näkemisessä tasollesi. Tarkastelen ihmissuhdekenttääsi alueena. Et liiku sillä vapaasti koska nousee sitoumus tai side olevaan ihmiseen. Hän piirtyy selkäsi taakse, joten pois pyrit mutta et ole vielä irti. Se side hiutuu ja kun olet enää yhden säikeen varassa astelee vaalean puoleinen mies loppukesästä eteesi ihmetystä nostamaan. Se onkin sitten tarina, josta on muistelemisiksi pitkälle jälkeen päin. Yhdenlaista maanjäristystä hyvässä ja pahassa.

Työ ei näy selvästi. Sitä kuvaa tyytymättömyys ja harmaus. Jotain kaipaat ja tarvitset. Se on kuultu muttei vielä ole muutosten aika. Kiitos vaihdosta.

palautteena: tavoitat jotain oleellista miehestä, tunnen että näet asiaani. Syvän huokauksen kuulen sisältäni, en ole rakkautta tässä elossa kokeva.
  Vastaa viestiin
Päiväys 01.05.12, 18:08   #9 (linkki)
vappukukka
(Vierailija)

Lainaus:
Alkuperäinen kirjoittaja Tuuleen kirjoitettu Näytä viesti

Tämä oli aika päinvastainen näekmys edelliseen. Kiitos kuitenkin. En näe miehen pysähtyvän syvemmin ajattelemaan. Kun ohimennen sinua muistaa on surumielisyys ilmeistä. On pahoillaan ettei voinut vastata haasteeseen täysimittaisesti. Koeta päästää irti ja luopua entä jos-toiveista. Kiusaat vain itseäsi, hän on jo mennyt ja tiedät sen.
  Vastaa viestiin
Päiväys 01.05.12, 18:21   #10 (linkki)
Tuuleen kirjoitettu
(Vierailija)

Lainaus:
Tämä oli aika päinvastainen näekmys edelliseen. Kiitos kuitenkin. En näe miehen pysähtyvän syvemmin ajattelemaan. Kun ohimennen sinua muistaa on surumielisyys ilmeistä. On pahoillaan ettei voinut vastata haasteeseen täysimittaisesti. Koeta päästää irti ja luopua entä jos-toiveista. Kiusaat vain itseäsi, hän on jo mennyt ja tiedät sen.
Kiitos sinulle. Entä jos toiveet on jo menneet. Olisin saanut olla hänen lähellään hänen ehdoillaan, mutta halusin pois uutta kohti. Lisäksi hänen lähellään riski myös läheisilläni.
  Vastaa viestiin

Päiväys 01.05.12, 18:24   #11 (linkki)
Hazel-nut
(Vierailija)

Lainaus:

Minulle tulee tähän enemmän kuva että sinä kohdistat kovasti energiaa ja toiveita tähän ihmiseen, hän on ihan kuin sellaisen pyörteen keskellä, kokee imartelevana sillä tuntee huomiosi. Tilanne ei ole paras mahdollinen sinulle. Ja nousee neuvo että sinulle olisi hyväksi vetää kaikki se energia taas itseesi, keskittyä enemmän omaan elämääsi, hemmotella itseäsi ja ylipäätään olla hyvänä itsellesi joka päivä. Tiedän ettei varsinaisesti vastaa kysymyksiisi mutta ehkä on avuksi kuitenkin kun kerran tämä tuli? Kaikkea hyvää sinulle!

Minä haluaisin kuulla orastavaan ihmissuhteeseen tai sitten työhön.
  Vastaa viestiin
Päiväys 01.05.12, 18:48   #12 (linkki)
vappukukka
(Vierailija)

Lainaus:
Alkuperäinen kirjoittaja Hazel-nut Näytä viesti
Minulle tulee tähän enemmän kuva että sinä kohdistat kovasti energiaa ja toiveita tähän ihmiseen, hän on ihan kuin sellaisen pyörteen keskellä, kokee imartelevana sillä tuntee huomiosi. Tilanne ei ole paras mahdollinen sinulle. Ja nousee neuvo että sinulle olisi hyväksi vetää kaikki se energia taas itseesi, keskittyä enemmän omaan elämääsi, hemmotella itseäsi ja ylipäätään olla hyvänä itsellesi joka päivä. Tiedän ettei varsinaisesti vastaa kysymyksiisi mutta ehkä on avuksi kuitenkin kun kerran tämä tuli? Kaikkea hyvää sinulle!

Vastaan hiukan myöhemmin takaisin.
  Vastaa viestiin
Päiväys 01.05.12, 19:51   #13 (linkki)
kerallasi
(Vierailija)

Lainaus:
En taida yltää näkemisessä tasollesi. Tarkastelen ihmissuhdekenttääsi alueena. Et liiku sillä vapaasti koska nousee sitoumus tai side olevaan ihmiseen. Hän piirtyy selkäsi taakse, joten pois pyrit mutta et ole vielä irti. Se side hiutuu ja kun olet enää yhden säikeen varassa astelee vaalean puoleinen mies loppukesästä eteesi ihmetystä nostamaan. Se onkin sitten tarina, josta on muistelemisiksi pitkälle jälkeen päin. Yhdenlaista maanjäristystä hyvässä ja pahassa.

Työ ei näy selvästi. Sitä kuvaa tyytymättömyys ja harmaus. Jotain kaipaat ja tarvitset. Se on kuultu muttei vielä ole muutosten aika. Kiitos vaihdosta.

palautteena: tavoitat jotain oleellista miehestä, tunnen että näet asiaani. Syvän huokauksen kuulen sisältäni, en ole rakkautta tässä elossa kokeva.
Kiitos Sinulle. Kyllä tässä elossa kuitenkin;)
Palautteeni: tuo ihmisuhde asia voi hyvinkin olla kuvaamanlaisesi. Ja toivottavasti tuollainen vaalea loppukesästä - niin hyvässä kuin "pahassakin - ilmaantuu. Työn koen kyllä hyvänä, se mieleni mukainen ja paljon iloa tuova tällä hetkellä elämässäin. Toivottavasti ei siihen tyytymättömyyttä tule. Toki sitä paljon ja haastavaakin, mutta saajapuolella olen. Onnekseni:)
  Vastaa viestiin
Päiväys 01.05.12, 21:52   #14 (linkki)
vappukukka
(Vierailija)

Lainaus:
Kiitos Sinulle. Kyllä tässä elossa kuitenkin;)
Palautteeni: tuo ihmisuhde asia voi hyvinkin olla kuvaamanlaisesi. Ja toivottavasti tuollainen vaalea loppukesästä - niin hyvässä kuin "pahassakin - ilmaantuu. Työn koen kyllä hyvänä, se mieleni mukainen ja paljon iloa tuova tällä hetkellä elämässäin. Toivottavasti ei siihen tyytymättömyyttä tule. Toki sitä paljon ja haastavaakin, mutta saajapuolella olen. Onnekseni:)
Kiitos että palauttelit. Työasiassa en tainnut nähdä, sellainen tunne tulee.

Ihan totta, en usko rakkauteen, minä en siinä vain onnistu. En jaksa enää harjoitella ja itelle on syntynyt voimakas tunne siitä, että on parempi ollakki vain yksin, kieltää yksi tärkeä puoli itsestä, sillä sen kuuleminen tuottaa aina vain ääretöntä tuskaa ja hankaluutta.
  Vastaa viestiin
Päiväys 01.05.12, 21:53   #15 (linkki)
vappukukka
(Vierailija)

Lainaus:
Alkuperäinen kirjoittaja Hazel-nut Näytä viesti

Siirrän huomiselle, ei lähe aukeilemaan.
  Vastaa viestiin
Päiväys 01.05.12, 21:58   #16 (linkki)
Hazel
(Vierailija)

Lainaus:
Siirrän huomiselle, ei lähe aukeilemaan.

Ei haittaa. Itse asiassa minulle on parikin kertaa nyt sanottu niin. Epäilen että tarkoittaa että lakkaisin kyselemästä :) Voit hyvin vaihtarina laittaa vain hyvän kiertämään jollakin helpommalla tavalla.
  Vastaa viestiin
Päiväys 01.05.12, 22:17   #17 (linkki)
kerallasi
(Vierailija)

Lainaus:
Kiitos että palauttelit. Työasiassa en tainnut nähdä, sellainen tunne tulee.

Ihan totta, en usko rakkauteen, minä en siinä vain onnistu. En jaksa enää harjoitella ja itelle on syntynyt voimakas tunne siitä, että on parempi ollakki vain yksin, kieltää yksi tärkeä puoli itsestä, sillä sen kuuleminen tuottaa aina vain ääretöntä tuskaa ja hankaluutta.

Ymmärrän tunteesi. Kuin päätä seinään hannut itsekin tunteissani. Mutta ehkä sen tuleekin olla niin, "ettei jaksa enää harjoitella tai väkisin yrittää". Eli antautua ja luovuttaa hyvällä tavalla. Vain olla ja vastaanottaa sen, minkä elämä eteen ja kohdalle tuo - suo:) Hyväksyä, ja silloin ei tarvitse kieltää. Silloin on ehkä valmis ja kiitollinen saamaan?

Kaikkea parasta sinulle.
  Vastaa viestiin