Plazan keskustelut etusivu
» Rekisteröidy käyttäjäksi
» Unohditko tunnuksesi?
Mene takaisin   Plazan keskustelut – Plaza > Ellit > Kristallipallo > Ennustukset > Vaihdot
Plazan keskustelualusta on uudistunut - katso ohjeet

Kirjoita viesti

Työkalut Hae ketjusta
Päiväys 02.05.12, 17:46   #1 (linkki)
kaipaus
(Vierailija)

lyhyesti vaihtoja

olen ehdottelemassa miehelle treffejä ensi viikon alkuun.
mitä näet - tuleeko treffimme onnistumaan ja tuleeko myöntävä päätös asialle ulkopuolelta ja mieheltä?

täsmät tämän illan teemana.
  Vastaa viestiin
Päiväys 02.05.12, 18:13   #2 (linkki)
Korteilla
(Vierailija)

Lainaus:
Alkuperäinen kirjoittaja kaipaus Näytä viesti
mitä näet - tuleeko treffimme onnistumaan ja tuleeko myöntävä päätös asialle ulkopuolelta ja mieheltä?

Mielestäni treffit tulee, nykyhetkeen tuli hyviä uutisia. Tulevassa kuitenkin painavalta tuntuva sydän. Onko mies jotenkin dominoiva? Sellainen viesti tuli korteilta. Ota varauksella harjoittelen vasta korteilla.

Minulle jos katsot ihmissuhteisiin. Tuleeko vaalea mies vielä katumapäälle suhteeni? Nyt ainakin meno hänellä kova.
  Vastaa viestiin
Päiväys 02.05.12, 18:38   #3 (linkki)
kaipaus
(Vierailija)

Korteilla

Lainaus:
Alkuperäinen kirjoittaja Korteilla Näytä viesti
Mielestäni treffit tulee, nykyhetkeen tuli hyviä uutisia. Tulevassa kuitenkin painavalta tuntuva sydän. Onko mies jotenkin dominoiva? Sellainen viesti tuli korteilta. Ota varauksella harjoittelen vasta korteilla.

Minulle jos katsot ihmissuhteisiin. Tuleeko vaalea mies vielä katumapäälle suhteeni? Nyt ainakin meno hänellä kova.

Kiitos sinulle.

Minusta vaalea mies ei tule katumapäälle, vaan jatkaa menoaan eteenpäin. Vilkaisee kyllä vielä suuntaasi, mutta ottaa kuitenkin askeleen eteenpäin omaa elämäänsä kohti.
  Vastaa viestiin
Päiväys 02.05.12, 18:41   #4 (linkki)
Korteilla
(Vierailija)

Lainaus:
Kiitos sinulle.

Minusta vaalea mies ei tule katumapäälle, vaan jatkaa menoaan eteenpäin. Vilkaisee kyllä vielä suuntaasi, mutta ottaa kuitenkin askeleen eteenpäin omaa elämäänsä kohti.

Eli historia ei toista itseään tässä. Kiitos sinulle ja hyvää kevättä.
  Vastaa viestiin
Päiväys 02.05.12, 20:34   #5 (linkki)
kaipaus
(Vierailija)

Lainaus:

haluaisiko joku vielä vaihtaa?
  Vastaa viestiin
Päiväys 02.05.12, 20:39   #6 (linkki)
kokeilen
(Vierailija)

Lainaus:

treffit kyllä tulee, mutta ajankohdasta en ole varma. Mutta onkohan mies ihan vilpittömin mielin liikenteessä, toivottavasti ei hae vai hetken hurmaa?

Tapasin viikonloppuna pitkän miehen. Mitä näet häneen tai tulevaan?
  Vastaa viestiin
Päiväys 02.05.12, 20:46   #7 (linkki)
höyhen
(Vierailija)

Lainaus:

Uskaltaako täällä enää vastata vai joko lopetit? Voisin vastata, mutta vastaan vain jos olet vielä paikalla.

Minulle voisi katsoa mitä tulee pitkänhoikahkon sinisilmäisen miehen kanssa? Miten lähestyisin vai lähestyykö hän? Onko enää kiinnostusta?
  Vastaa viestiin
Päiväys 02.05.12, 21:06   #8 (linkki)
kaipaus
(Vierailija)

Lainaus:
Alkuperäinen kirjoittaja kokeilen Näytä viesti
treffit kyllä tulee, mutta ajankohdasta en ole varma. Mutta onkohan mies ihan vilpittömin mielin liikenteessä, toivottavasti ei hae vai hetken hurmaa?

Tapasin viikonloppuna pitkän miehen. Mitä näet häneen tai tulevaan?

lämpimähkö tuntu tulee tästä miehestä, joskin vähän etäinen ja pidättyväinen kuitenkin. etsii ja hakee jotakin, josta ei oikein itsekään tiedä loppuviimeinen jäsentyneenä mitä se oikein on. vähän kulkurimaisena luonteena nousee minulle esille tähän.
  Vastaa viestiin
Päiväys 02.05.12, 21:08   #9 (linkki)
kaipaus
(Vierailija)

Lainaus:
lämpimähkö tuntu tulee tästä miehestä, joskin vähän etäinen ja pidättyväinen kuitenkin. etsii ja hakee jotakin, josta ei oikein itsekään tiedä loppuviimeinen jäsentyneenä mitä se oikein on. vähän kulkurimaisena luonteena nousee minulle esille tähän.

Niin ja tosiaan, kiitos sinulle.
  Vastaa viestiin
Päiväys 02.05.12, 21:19   #10 (linkki)
otan riskin
(Vierailija)

Lainaus:

ja vastaan..

treffikutsu yllättää mutta vastaanotto myönteinen, treffit onnistuvat, mikäli ajankohdan saatte sopimaan. Yksi ehdotus ei aikataulullisesti onnistu..mutta etteköhän saa sovittua ajan.
Asian ulkopuolelta myöntävä päätös, mutta miks mies tässä ihmettelee, hämmentyneen näköinen.

t.höyhen
  Vastaa viestiin

Päiväys 02.05.12, 22:46   #11 (linkki)
höyhen
(Vierailija)

Näin se tämäkin katsoja siis katosi. Useita liikkeellä kun selailee ketjuja taaksepäin.
  Vastaa viestiin
Päiväys 03.05.12, 19:49   #12 (linkki)
kaipaus
(Vierailija)

Lainaus:
Alkuperäinen kirjoittaja höyhen Näytä viesti
Uskaltaako täällä enää vastata vai joko lopetit? Voisin vastata, mutta vastaan vain jos olet vielä paikalla.

Minulle voisi katsoa mitä tulee pitkänhoikahkon sinisilmäisen miehen kanssa? Miten lähestyisin vai lähestyykö hän? Onko enää kiinnostusta?
Anteeksi vastaamiseni kestämistä.
Kiitos sinulle katsonnastasi.

Minulle mies näyttäytyy sellaisena, että hän vain on. Kiinnostus on tällä hetkellä enemmän vain sinun puoleltasi. Mies on "jäädyttynyt" itsensä ja tehnyt ikäänkuin suojan itselleen, vaikkakin seisoo kyllä sinuun päin. Iso työ sinulla näyttäisi tässä olevan edessä, mikäli tuon miehen haluat vielä sulattaa itsellesi. Liian suorasta lähestymisestä säikähtää ja torjuu. Liian arkaa lähestymistä ei huomaa ja ota vakavasti. Annetaan myös jotenkin näin, ettei aika ole kypsä, mutta toisaalta myös, että aika on käymässä vähiin.. Elämä kuljettaa eteenpäin. Jos haluat toimia, niin toimi nyt.
  Vastaa viestiin