|
06.05.12, 19:30
|
#1 (linkki)
| | (Vierailija) | Sunnuntai-iltaisia vaihtoja
Hei!
ottaisin mielelläin vaihtoja näin iltaan. olen koneella joten pystyn vastailemaan saman tien. minun kysymys tai aihe on seuraava: miehen kanssa oli kovaa riitaa eilisyönä, on ollut todella humalapäissään ja löi. tänään vielä sekaisin mies myös ollut. selviämmekö riidasta? rakkautta on paljon? lyökö mies uudestaan? ei ole koskaan aiemmin lyönyt, ja hän oli eilen hirvittävän viinapirun vallassa...alkoholin kanssa ongelmia on, on juomaputkia, sellainen nytkin, ja hän aivan sekaisin. en usko että mies selvinpäin koskaan löisi. mitä vaan meihin saat, olen kiitollinen.
rakastan tätä miestä tosi paljon, enkä haluaisi luovuttaa vaan taistella.
kerro sinäkin hieman taustaa kysymyksellesi ja mieluiten jokin oikein sinua kuvaava nimimerkki niin katselen piakkoin takaisin! mieluiten selkeitä kysymyksiä kuin avoimia. olen aidoilla mielin liikenteessä, toivottavasti sinäkin :)
| |
| |
06.05.12, 19:35
|
#2 (linkki)
| | (Vierailija) | Lainaus:
Alkuperäinen kirjoittaja Laulupeipponen Hei!
ottaisin mielelläin vaihtoja näin iltaan. olen koneella joten pystyn vastailemaan saman tien. minun kysymys tai aihe on seuraava: miehen kanssa oli kovaa riitaa eilisyönä, on ollut todella humalapäissään ja löi. tänään vielä sekaisin mies myös ollut. selviämmekö riidasta? rakkautta on paljon? lyökö mies uudestaan? ei ole koskaan aiemmin lyönyt, ja hän oli eilen hirvittävän viinapirun vallassa...alkoholin kanssa ongelmia on, on juomaputkia, sellainen nytkin, ja hän aivan sekaisin. en usko että mies selvinpäin koskaan löisi. mitä vaan meihin saat, olen kiitollinen.
kerro sinäkin hieman taustaa kysymyksellesi ja mieluiten jokin oikein sinua kuvaava nimimerkki niin katselen piakkoin takaisin! mieluiten selkeitä kysymyksiä kuin avoimia. olen aidoilla mielin liikenteessä, toivottavasti sinäkin :) | Miehen paha olo lisääntyy lyönnistään. Tämä ei hyvin pääty. Ymmärrät sen myöhemmin. Taistelet, etkä haluaisi irrottaa. Mutta mies on päättänyt toisin. Hänen olonsa ja vastuunkantonsa vaatii lähtemään. Pahoittelen, että sain toisin kuin odotat. Oikean rakkauden tulet vielä tuntemaan. Toipumiseen ja kiinni pitämiseen menee aikaa. Viisi vuotta kuulostaa pitkältä, mutta on ihmiselämässä lyhyt. Silloin olet jo liitossa.
Olen keski-ikäinen nainen. Lapset lähestyvät kodista lähdön ikää. Parisuhdetta ei ole eron jälkeen ollut: avointa, aitoa. Miten jatko, mitä rakkauteen annetaan ja siitä kerrotaan?
| |
| |
06.05.12, 19:53
|
#3 (linkki)
Alkuperäinen kirjoittaja myötämieli Miehen paha olo lisääntyy lyönnistään. Tämä ei hyvin pääty. Ymmärrät sen myöhemmin. Taistelet, etkä haluaisi irrottaa. Mutta mies on päättänyt toisin. Hänen olonsa ja vastuunkantonsa vaatii lähtemään. Pahoittelen, että sain toisin kuin odotat. Oikean rakkauden tulet vielä tuntemaan. Toipumiseen ja kiinni pitämiseen menee aikaa. Viisi vuotta kuulostaa pitkältä, mutta on ihmiselämässä lyhyt. Silloin olet jo liitossa.
Olen keski-ikäinen nainen. Lapset lähestyvät kodista lähdön ikää. Parisuhdetta ei ole eron jälkeen ollut: avointa, aitoa. Miten jatko, mitä rakkauteen annetaan ja siitä kerrotaan? |
Kiitos sinulle. Saan sinusta vaaleaa energiaa, oletkohan vaaleahiuksinen tai jotenkin vain lempeä ja aurinkoinen ihminen. onkohan sinulla korviin asti ylettyvät lyhyet hiukset. olet hyvin lempeä ihminen ja pidä huolta toisista ja osoitat rakkauttasi leipomalla ja pitämällä hyvää huolta. sinullekin on vielä rakkautta luvassa. sinun sydämestäsi lähtee kaunista ja ihanaa rakkauden energiaa, joka oikein vetää puoleensa rakkautta, saat tuota rakkautta minusta oikein hyvin pian, olisikohan sellainen ristiverinen keskikokoinen mies, ihan hiukan sinua nuorempi. ei tarvitse kauankaan odotella. vaaleanpunaista energiaa sinusta lähtee kovin.
| |
| |
06.05.12, 20:05
|
#4 (linkki)
Alkuperäinen kirjoittaja Laulupeipponen Kiitos sinulle. Saan sinusta vaaleaa energiaa, oletkohan vaaleahiuksinen tai jotenkin vain lempeä ja aurinkoinen ihminen. onkohan sinulla korviin asti ylettyvät lyhyet hiukset. olet hyvin lempeä ihminen ja pidä huolta toisista ja osoitat rakkauttasi leipomalla ja pitämällä hyvää huolta. sinullekin on vielä rakkautta luvassa. sinun sydämestäsi lähtee kaunista ja ihanaa rakkauden energiaa, joka oikein vetää puoleensa rakkautta, saat tuota rakkautta minusta oikein hyvin pian, olisikohan sellainen ristiverinen keskikokoinen mies, ihan hiukan sinua nuorempi. ei tarvitse kauankaan odotella. vaaleanpunaista energiaa sinusta lähtee kovin. | :) Kiitos Sinulle. Leipomaan en kovin usein ryhdy, mutta muutoin kyllä huolta "pienistäni" pidän:)
| |
| |
06.05.12, 20:07
|
#5 (linkki)
kerro sinäkin hieman taustaa kysymyksellesi ja mieluiten jokin oikein sinua kuvaava nimimerkki niin katselen piakkoin takaisin! mieluiten selkeitä kysymyksiä kuin avoimia. olen aidoilla mielin liikenteessä, toivottavasti sinäkin :) | Tämä nyt ei automaattisesti tarkoita sitä, että te eroaisitte. Jotenkin se riippuvuus tulee myös sinuun samalla tavalla kuin viinaan. Kuitenkin, mitä pidemmälle annat tämän mennä, sitä vaikeammaksi eronne käy, sillä miehen ongelma pahenee. toisin kun ajattelet, on miehenkin "paranemisen" kannalta parempi, että eroatte. Näin hän tulee näkemään konkreettisesti, että joutuu ottamaan itsestään ja tekemisistään vastuuta. Sinun valintasi tämä aika pitkälle on. Nyt ratkaisu helpompi kuin myöhemmin, vaikka helppo ei missään tapauksessa ole.
Minä olen ollut pitkään sinkkuna. Lapsia on. Olisi ihanaa löytää elämänkumppani rinnalleni...vaan miltä se näyttää. Tuleeko ketään...millainen?...milloin?
| |
| |
06.05.12, 20:08
|
#6 (linkki)
kerro sinäkin hieman taustaa kysymyksellesi ja mieluiten jokin oikein sinua kuvaava nimimerkki niin katselen piakkoin takaisin! mieluiten selkeitä kysymyksiä kuin avoimia. olen aidoilla mielin liikenteessä, toivottavasti sinäkin :) | Kuten itsekin kerrot miehellä on ongelma alkoholin suhteen. Tilanne ei näytä helpottavan, koska alkoholia ei saada kuvioista pois. Sinä et siihen voi vaikuttaa. Tilanteet kärjistyvät jatkossakin. Tiedän että haluat taistella ja sinun pitääkin sitä tietä kulkea sen verran kuin tunnet sydämessäsi tarpeelliseksi. Muutoksen tulet itse tekemään jossakin vaiheessa kun ei miehestä siihen ole. Tämän riidan tulette selvittämään, mutta uusi tulee kun tilanne taas alkoholin myötä kärjistyy. Sinä teet parhaasi mutta ethän sinä voi häntä estää. Joskus rakkaus ei riitä.
Minä putosin kärryltä. Tumma mies teki jotain sellaista josta minä mietin, että onko hänellä toinen, haluaako viestiä minulle tällä jonkun merkityksellisen oivalluksen vai mistä on kysymys? Missä mennään tämän miehen kanssa? Haluaako tämän olevan ohi? Miten tämä tästä jatkuu?
| |
| |
06.05.12, 20:25
|
#7 (linkki)
Alkuperäinen kirjoittaja terapia... Tämä nyt ei automaattisesti tarkoita sitä, että te eroaisitte. Jotenkin se riippuvuus tulee myös sinuun samalla tavalla kuin viinaan. Kuitenkin, mitä pidemmälle annat tämän mennä, sitä vaikeammaksi eronne käy, sillä miehen ongelma pahenee. toisin kun ajattelet, on miehenkin "paranemisen" kannalta parempi, että eroatte. Näin hän tulee näkemään konkreettisesti, että joutuu ottamaan itsestään ja tekemisistään vastuuta. Sinun valintasi tämä aika pitkälle on. Nyt ratkaisu helpompi kuin myöhemmin, vaikka helppo ei missään tapauksessa ole.
Minä olen ollut pitkään sinkkuna. Lapsia on. Olisi ihanaa löytää elämänkumppani rinnalleni...vaan miltä se näyttää. Tuleeko ketään...millainen?...milloin? |
Kiitos sinulle. Sain sinusta aika nuoret energiat, olisitkohan 30-40 vuotias. hoikka. tummat, pitkät hiukset? urheilullinen? lenkkeiletköhän tai käytkö usein jumpassa...sellainen urheilllinen kroppa. sinulla riittää paljon tekemistä lasten kanssa, olet aika aktiivinen ihminen. vielä ihan kulman takana tuo rakkaus ei ole, mutta ei sinun tarvitse yksin loppuelämääsi olla, jotenkin ikäänkuin juuri nyt ei "mahdu" mies elämään, siivoa vähän tilaa, symbolisesti ja oikeasti kotonasi uudelle miehelle, niin hän tulee. jotenkin ulkonäöltään tulee olemaan samantyyppinen kuin sinä, urheilullinen ja pitkä tuo sinun miehesi.
| |
| |
06.05.12, 20:27
|
#8 (linkki)
Alkuperäinen kirjoittaja Laulupeipponen Kiitos sinulle. Sain sinusta aika nuoret energiat, olisitkohan 30-40 vuotias. hoikka. tummat, pitkät hiukset? urheilullinen? lenkkeiletköhän tai käytkö usein jumpassa...sellainen urheilllinen kroppa. sinulla riittää paljon tekemistä lasten kanssa, olet aika aktiivinen ihminen. vielä ihan kulman takana tuo rakkaus ei ole, mutta ei sinun tarvitse yksin loppuelämääsi olla, jotenkin ikäänkuin juuri nyt ei "mahdu" mies elämään, siivoa vähän tilaa, symbolisesti ja oikeasti kotonasi uudelle miehelle, niin hän tulee. jotenkin ulkonäöltään tulee olemaan samantyyppinen kuin sinä, urheilullinen ja pitkä tuo sinun miehesi. | Olen erittäin vaalea ja normaalivartaloinen. noin 40. Lenkkeilen, mutten pidä vartaloani kovin kauniina ja urheilullisena. Näitköhän jonkun toisen tulevaa?
| |
| |
06.05.12, 20:29
|
#9 (linkki)
Alkuperäinen kirjoittaja aitous Kuten itsekin kerrot miehellä on ongelma alkoholin suhteen. Tilanne ei näytä helpottavan, koska alkoholia ei saada kuvioista pois. Sinä et siihen voi vaikuttaa. Tilanteet kärjistyvät jatkossakin. Tiedän että haluat taistella ja sinun pitääkin sitä tietä kulkea sen verran kuin tunnet sydämessäsi tarpeelliseksi. Muutoksen tulet itse tekemään jossakin vaiheessa kun ei miehestä siihen ole. Tämän riidan tulette selvittämään, mutta uusi tulee kun tilanne taas alkoholin myötä kärjistyy. Sinä teet parhaasi mutta ethän sinä voi häntä estää. Joskus rakkaus ei riitä.
Minä putosin kärryltä. Tumma mies teki jotain sellaista josta minä mietin, että onko hänellä toinen, haluaako viestiä minulle tällä jonkun merkityksellisen oivalluksen vai mistä on kysymys? Missä mennään tämän miehen kanssa? Haluaako tämän olevan ohi? Miten tämä tästä jatkuu? |
Kiitos aitous. Tämä sinun tilanteesi näyttää mutkikkaalta, koska tuo mies on kyllä aika salaperäinen ja monimutkainen tapaus. ei hänestä todella ota selvää, hänen mielensä on kuin labyrintti, minunkin on vaikea tuon mystisen verhon alta nähdä, tulee tosiaan labyrintti mieleen. haluatko kuvata tarkemmin mitä mies teki? hän halusi selkeästi jotain sinulle tällä kertoa, se on jokin arvoituksellinen viesti, mutta en osaa sanoa mikä. jokin ovela juttu tässä hänellä, on ylpeä tästä miten ovelasti sai viestinsä laitettua ja ymmärrätkö sinä viestin...tämä tumma mies tulee hoikkana tähän, on hyvin älykäs, mutta vaikeakin luonne...
| |
| |
06.05.12, 20:33
|
#10 (linkki)
Alkuperäinen kirjoittaja Laulupeipponen Kiitos aitous. Tämä sinun tilanteesi näyttää mutkikkaalta, koska tuo mies on kyllä aika salaperäinen ja monimutkainen tapaus. ei hänestä todella ota selvää, hänen mielensä on kuin labyrintti, minunkin on vaikea tuon mystisen verhon alta nähdä, tulee tosiaan labyrintti mieleen. haluatko kuvata tarkemmin mitä mies teki? hän halusi selkeästi jotain sinulle tällä kertoa, se on jokin arvoituksellinen viesti, mutta en osaa sanoa mikä. jokin ovela juttu tässä hänellä, on ylpeä tästä miten ovelasti sai viestinsä laitettua ja ymmärrätkö sinä viestin...tämä tumma mies tulee hoikkana tähän, on hyvin älykäs, mutta vaikeakin luonne... |
Kiitos. Kyllä tuo mitä kerrot miehestä on totta, hän on älykäs, mutta hankala. Meidän kemia toimi eräällä tavalla hyvin. :) Minulle tuli aiemmin tunne, että hän kokee mustasukkaisuutta minusta. Kyse ei ollut varsinaisen viestin saamisesta vaan erää ratkaisun tekemisestä. Mietin vain haluaako hän tällä viestiä sitä, että hänellä on joku toinen vai että minut siten ettei ole muita välillä ja itse näyttää esimerkkiä. Jos tuo on hankala katsoa, niin kyllä minulle riittäisi sekin viesti, että pääsenkö minä tämän hankalan miehen viereen vai onko meidän juttu ohi?
| |
| |
06.05.12, 20:40
|
#11 (linkki)
kerro sinäkin hieman taustaa kysymyksellesi ja mieluiten jokin oikein sinua kuvaava nimimerkki niin katselen piakkoin takaisin! mieluiten selkeitä kysymyksiä kuin avoimia. olen aidoilla mielin liikenteessä, toivottavasti sinäkin :) | Miehesi ei ole oikeasti väkivaltainen luonne, normaalisti pystyy hallitsemaan itsensä ja tilanteensa. Nyt koen hänen energioissaan kovempaa painetta ja myös ajan vahvat energiat, kuutamo sun muut ovat vaikuttaneet häneen. Miehesi on enemmänkin lempeä ja hyvä luonne, purkaa pahaa oloaan sitten viinan kanssa, kun muuten ei oikein osaa. Kuten meissä kaikissa hänessäkin on hyvä ja paha, jotka käyvät omaa taistoaan. Näen teille ihan hyvää tulevaisuutta ja lapsia ympärille, perhe-elämää. Liekö lapset omia vai muuten kuuluvat kuvioihin.
Kun näkisin myös niin, että viina ongelma tulee väistymään ja vähentymään selkeästi, miehesi saa suoraselkäisyyttä ja elämän voimaa. Puhu hänen kanssaan ja hän kyllä pyrkii pitämään lupauksensa. Rukoilen Luojan suojelusta ja vahvaa otetta teidän elämänne paranemiseksi.
Menin viime yönä unissa uudelleen naimisiin, muistan miehen nimenkin, Järvinen. Oli jonkinlainen opettaja. Olen naimisissa. Itse tulkitsen, että jokin asia elämässä korjaantuisi. Mitä näet kevääseeni?
| |
| |
06.05.12, 21:01
|
#12 (linkki)
| | (Vierailija) |
Hei maalta ja aitous, katson teille vielä huomenna. nyt niin väsynyt olo, ettei näkeminen meinaa onnistua. sinun unesi kuulosti todella kiinnostavalta ja paneudun siihen vielä huomenna maalta ja katson sinullekin vielä uudelleen aitous.
hyvät yöt!
| |
| |
06.05.12, 21:14
|
#13 (linkki)
Alkuperäinen kirjoittaja Laulupeipponen Hei maalta ja aitous, katson teille vielä huomenna. nyt niin väsynyt olo, ettei näkeminen meinaa onnistua. sinun unesi kuulosti todella kiinnostavalta ja paneudun siihen vielä huomenna maalta ja katson sinullekin vielä uudelleen aitous.
hyvät yöt! | Hyvät yöt. Hyvä kun ilmoitit. Täällä odottelen huomenna. :)
| |
| |
06.05.12, 21:40
|
#14 (linkki)
rakastan tätä miestä tosi pa aljon, enkä haluaisi luovuttaa vaan taistella.
kerro sinäkin hieman taustaa kysymyksellesi ja mieluiten jokin oikein sinua kuvaava nimimerkki niin katselen piakkoin takaisin! mieluiten selkeitä kysymyksiä kuin avoimia. olen aidoilla mielin liikenteessä, toivottavasti sinäkin :) | Tulin surulliseksi kun luin kirjoittamasi tekstin. Haluaisin sanoa sinulle, että kaikki kääntyy hyväksi. Jos niin sanoisin, valehtelisin. Kun mies tajuaa mitä on tapahtunut, tilanne pahenee.
Tulee syyllisyydentunteita ja syy juoda yhä lisää. Tähän tulee voimakkaasti että tämä ei olisi ensimmäinen kerta kun hän lyö naista. Tulee sellainen tilanne, että silloin olisi ollut lapsiakin läsnä. En ole varma, mutta sellaista kuvaa tulee minulle.Oletko muuten ajatellut mikä ajaa miehen juomaan?
Odottaako vaalea keski-ikäinen mies tapaamistamme kuukauden kuluttua? Meillä olisi silloin yhteinen juhla jos niin haluaisimme? Kutsuuko hän kesällä luokseen maalle? Tapaammeko eräässä kaupungissa tanssin merkeissä?
| |
| |
07.05.12, 18:36
|
#15 (linkki)
Alkuperäinen kirjoittaja maalta Miehesi ei ole oikeasti väkivaltainen luonne, normaalisti pystyy hallitsemaan itsensä ja tilanteensa. Nyt koen hänen energioissaan kovempaa painetta ja myös ajan vahvat energiat, kuutamo sun muut ovat vaikuttaneet häneen. Miehesi on enemmänkin lempeä ja hyvä luonne, purkaa pahaa oloaan sitten viinan kanssa, kun muuten ei oikein osaa. Kuten meissä kaikissa hänessäkin on hyvä ja paha, jotka käyvät omaa taistoaan. Näen teille ihan hyvää tulevaisuutta ja lapsia ympärille, perhe-elämää. Liekö lapset omia vai muuten kuuluvat kuvioihin.
Kun näkisin myös niin, että viina ongelma tulee väistymään ja vähentymään selkeästi, miehesi saa suoraselkäisyyttä ja elämän voimaa. Puhu hänen kanssaan ja hän kyllä pyrkii pitämään lupauksensa. Rukoilen Luojan suojelusta ja vahvaa otetta teidän elämänne paranemiseksi.
Menin viime yönä unissa uudelleen naimisiin, muistan miehen nimenkin, Järvinen. Oli jonkinlainen opettaja. Olen naimisissa. Itse tulkitsen, että jokin asia elämässä korjaantuisi. Mitä näet kevääseeni? |
kiitoksia sinulle maalta! olet herkkä ja tarkka unien näkijä. naimisiin meno on hyvä enne unessa, se tarkoittaa että elämäsi helpottaa ja jotain onnea luvassa. ei kuitenkaan tarkoita naimisiinmenoa, vaan on symboli helpommalle elämälle. minäkin tulkitsisin, että elämässä jokin asia korjaantuisi....itse poimmin tuon miehen nimestä järvinen, sanan "järvi"....merkitseekö järvi jotain erityistä sinulle? olet minusta jo osannut tulkita untasi paljon, sen verran kuin tarvitseekin., häät ovat kuitenkin hyvä enne unessa. minulle tuli valtavan helpottunut olo kun luin unestasi, ihan kuin elämäsi todella olisi alkamassa helpottamaan ja unesi oli siitä vahva viesti. minusta varsinkin kesästäsi tulee kaunis ja raikas, kevät vielä hiukan arkea, mutta ei vaikeaa, enemmänkin sellaista rauhallista, tavallista arkea. kesällä sitten kaunista luvassa.
| |
| |
07.05.12, 18:40
|
#16 (linkki)
Alkuperäinen kirjoittaja kuvia Tulin surulliseksi kun luin kirjoittamasi tekstin. Haluaisin sanoa sinulle, että kaikki kääntyy hyväksi. Jos niin sanoisin, valehtelisin. Kun mies tajuaa mitä on tapahtunut, tilanne pahenee.
Tulee syyllisyydentunteita ja syy juoda yhä lisää. Tähän tulee voimakkaasti että tämä ei olisi ensimmäinen kerta kun hän lyö naista. Tulee sellainen tilanne, että silloin olisi ollut lapsiakin läsnä. En ole varma, mutta sellaista kuvaa tulee minulle.Oletko muuten ajatellut mikä ajaa miehen juomaan?
Odottaako vaalea keski-ikäinen mies tapaamistamme kuukauden kuluttua? Meillä olisi silloin yhteinen juhla jos niin haluaisimme? Kutsuuko hän kesällä luokseen maalle? Tapaammeko eräässä kaupungissa tanssin merkeissä? |
hei kuvia ja kiitos sinullekin! tuo meis odottaa kyllä tapaamistanne, onko keskikokoinen/ hieman pyöreähkö mies? pyöreät kasvot, sellainen symppiksen suomi-pojan oloinen, vähän nallekarhumainen ja lupsakka? yhteinen juhla toteutuu. tuohon kesään en vielä tarkemmin näe, mutta tulette olemaan jatkossa yhdessä, minusta olette pienellä paikkakunnalla tässä....eli ei sinulla huolta ole, yhdessä ja positiivista tästä minä saan!
| |
| |
07.05.12, 18:48
|
#17 (linkki)
Alkuperäinen kirjoittaja aitous Kiitos. Kyllä tuo mitä kerrot miehestä on totta, hän on älykäs, mutta hankala. Meidän kemia toimi eräällä tavalla hyvin. :) Minulle tuli aiemmin tunne, että hän kokee mustasukkaisuutta minusta. Kyse ei ollut varsinaisen viestin saamisesta vaan erää ratkaisun tekemisestä. Mietin vain haluaako hän tällä viestiä sitä, että hänellä on joku toinen vai että minut siten ettei ole muita välillä ja itse näyttää esimerkkiä. Jos tuo on hankala katsoa, niin kyllä minulle riittäisi sekin viesti, että pääsenkö minä tämän hankalan miehen viereen vai onko meidän juttu ohi? |
hei taas aitous! yämä dinun kysymyksesi on vaikea....näyttää että tämän miehen kanssa olisi vaikeaa vaikka yhdessä olisitte, jotenkin vaikka tuota kemiaa on niin vaikealta näyttää, pahoitteluni tästä! fyysinen vetovoima on välillänne voimakas ja nyt tulevaan tuntuu, kuin hankaluutta teidän välillä, jonkinlaista kipuilua....mutta kohtaatte kyllä vielä ja voimakasta tunnetta on. myöhemmin tämä saattaa ratketa paremmaksi, mennä paremmaksi, mutta nyt sellaista vaikeutta jotenkin, pahoittelut tästä...
| |
| |
07.05.12, 18:49
|
#18 (linkki)
| | (Vierailija) |
otan mielelläni vielä vaihtoja jos halukkaita löytyy!
laulupeipponen
| |
| |
07.05.12, 19:54
|
#19 (linkki)
kerro sinäkin hieman taustaa kysymyksellesi ja mieluiten jokin oikein sinua kuvaava nimimerkki niin katselen piakkoin takaisin! mieluiten selkeitä kysymyksiä kuin avoimia. olen aidoilla mielin liikenteessä, toivottavasti sinäkin :) |
kiitos vaihdosta ketjuuni. et varsinaisesti vastannut siihen, mitä kysyin, enemmänkin kuvailit tätä hetkeä osittain osuen, osittain et.
sinun mies on mennyt hetkellisesti sekaisin. en koe häntä hakkaajana pysyvämmin. tästä eteen päin ei muutamiin viikkoihin esiinny väkivaltaa ja tapahtumista säikähtäneenä viinaakin kuluu vähemmän. täysin selvä ei pysty olemaan. kesän keskellä tulee kiristävä tilanne, joka saa miehen kädet nyrkkiin ja uhkaava tilanne syntyy. miten siinä käy, sitä en tiedä. molempien pitää miettiä tilannetta tahollaan. katsoa totuutta silmiin ja miettiä, että mitäs nyt. unohtamalla ei ratkea mikään, vaan asia pitäisi käsitellä siten, ettei mies koe painostusta tai vaatimista. aika vaikea tilanne on suoraan sanottuna. vielä pitkään olet hänen rinnalla, et ehkä kuitenkaan ikuisesti.
| |
| |
07.05.12, 19:58
|
#20 (linkki)
Alkuperäinen kirjoittaja non tässä kiitos vaihdosta ketjuuni. et varsinaisesti vastannut siihen, mitä kysyin, enemmänkin kuvailit tätä hetkeä osittain osuen, osittain et.
sinun mies on mennyt hetkellisesti sekaisin. en koe häntä hakkaajana pysyvämmin. tästä eteen päin ei muutamiin viikkoihin esiinny väkivaltaa ja tapahtumista säikähtäneenä viinaakin kuluu vähemmän. täysin selvä ei pysty olemaan. kesän keskellä tulee kiristävä tilanne, joka saa miehen kädet nyrkkiin ja uhkaava tilanne syntyy. miten siinä käy, sitä en tiedä. molempien pitää miettiä tilannetta tahollaan. katsoa totuutta silmiin ja miettiä, että mitäs nyt. unohtamalla ei ratkea mikään, vaan asia pitäisi käsitellä siten, ettei mies koe painostusta tai vaatimista. aika vaikea tilanne on suoraan sanottuna. vielä pitkään olet hänen rinnalla, et ehkä kuitenkaan ikuisesti. |
kiitos non paljon. itsekin huomasin, että lähinnä kuvailin nykytilannetta, jotenkin ne sanat vedestä yms. vain tulivat, ja tulevasta en oikein saanut mitään. pahoitteluni siitä. kiitos vielä sinulle kun jaksoit katsoa minulle!
| |
| |
07.05.12, 20:18
|
#21 (linkki)
kerro sinäkin hieman taustaa kysymyksellesi ja mieluiten jokin oikein sinua kuvaava nimimerkki niin katselen piakkoin takaisin! mieluiten selkeitä kysymyksiä kuin avoimia. olen aidoilla mielin liikenteessä, toivottavasti sinäkin :) | Heippa.
Miehestä nousee voimakkaasti paha olo. Ikävää, että tämä purkautuu sinuun ja noin hirveällä tavalla. Jokin asia tuntuu miehellä olevan voimakkaasti murheena sisällään ja ei osaa käsitellä asiaa. Juomalla pakenee näitä tunteita ja yrittää näin saada sisältää pois nämä. Jotenkin mennään näissä asioissa hyvin hyvin kauas menneisyyteen. Jokin lapsuudesta koettu vääryys painaa sisällä. Juominen ei tuo helpotusta,vaikka hetkittäin kuvittelee niin ja mukamas rentoutuu tällätavoin. Nämä asiat nousevat juomalla enemmän pintaa ja varsinkin siinä vaiheessa, kun ollaan otettu muutaman ylimääräinen liikaa. Purkautuu sitten kiukkuna. Sinulle tuntuu kiukuttelevan siksi, että yrität ojentaa häntä ja hänellä tuntuu olevan kapina tälläistä määräystä vastaa. Kuvittelee, ettei hänen tekemisiä saa määrätä ja käyttäytyy lapsellisesti siksi.
Lyömistä hän ei muista, tämä kohta hänen päässään täysin mustana ja tänä hetkenä ei ole ollut oma itsensä.
En näe tähän tulevan enää lyömistä. Koska asia nostetaan pöydälle ja mies joutuu todella katsomaan tilannetta. Vaikka ottaa tästä vielä toisen syyn nauttia juomia ja poistaa sillä tämä tilanne mielestään.
Alkoholista tuntuu tulevan ongelmia. Hänen tapansa keksiä itselleen syitä juomiselle ja saisi itselleen paremman mielen saada juoda.
Sinä tunnut olevan liian kiltti katselemaan tätä tilannetta ja pelkäät, että tämä suhde loppuisikin. Tämä pelko antaa sinun hyväksyä juomisen.Tiedät kuitenkin, että huoli aina tässä kohtaa on suuri ja ettet voi hyväksyä juomista. Silti jokin sisälläsi aina ymmärtää,vaikka samalla jokin kuiskaa sinulle "puutu tähän, ei näin voi jatkua".
Viestiä tässä nousee, jossa kehoitetaan sinua katsomaan tarkasti tilannetta jossa elät. Mitä se sinulle antaa? Haluatko kamppailla tämän tunteen kanssa ja pelon, joka vaanii sisälläsi?
Osaksesi alat ymmärtää sinun sisäisiä ääniä ja kuuntelemaa, mikä vaihtoehto on parhain.
Näen jatkuvuutta ja siihen tulee sinun puolesta pieni pysähdys. Jotenkin ajattelet ottaa tilanteesta taukoa ja annat tavallaan miehelle mahdollisuuden nähdä, mitä hän menettäisi.
Tilanne vaatii juuri tälläisen täysin seisahduksen, vaikka se riipaisee epätietoisuudella sinua ja mietit, mitä tule tuokaan. Mies tarvitsee juuri tämän nähdäkseen asian oikein.
Jos vielä kysyttävää, niin vastaan.
| |
| |
07.05.12, 21:59
|
#22 (linkki)
Alkuperäinen kirjoittaja Laulupeipponen hei kuvia ja kiitos sinullekin! tuo meis odottaa kyllä tapaamistanne, onko keskikokoinen/ hieman pyöreähkö mies? pyöreät kasvot, sellainen symppiksen suomi-pojan oloinen, vähän nallekarhumainen ja lupsakka? yhteinen juhla toteutuu. tuohon kesään en vielä tarkemmin näe, mutta tulette olemaan jatkossa yhdessä, minusta olette pienellä paikkakunnalla tässä....eli ei sinulla huolta ole, yhdessä ja positiivista tästä minä saan! | Kiitos Laulupeipposelle! Mies on keskikokoinen, urheilullinen ei pyöreä.
| |
| | | | |