Plazan keskustelut etusivu
» Rekisteröidy käyttäjäksi
» Unohditko tunnuksesi?
Mene takaisin   Plazan keskustelut – Plaza > Ellit > Kristallipallo > Ennustukset > Vaihdot
Plazan keskustelualusta on uudistunut - katso ohjeet

Kirjoita viesti

Työkalut Hae ketjusta
Päiväys 08.05.12, 16:15   #1 (linkki)
Angry Bird
(Vierailija)

Vaihtoa

Työpaikan kevätjuhlaan ei kutsuttu kaikkia henkilöryhmiä eli mistä se johtuu?
Koen itse, että me kaikki olemme uurastaneet sen edestä? Jatkuuko tämä eri arvoistava
linja jatkossa meidän kaikkien suhteen vai onko toiveissa, että hieman tasa-arvoa olisi
tulossa? Harmittaa vietävästi.
  Vastaa viestiin
Päiväys 08.05.12, 17:55   #2 (linkki)
Ap
(Vierailija)

Lainaus:
Alkuperäinen kirjoittaja Angry Bird Näytä viesti
Koen itse, että me kaikki olemme uurastaneet sen edestä? Jatkuuko tämä eri arvoistava
linja jatkossa meidän kaikkien suhteen vai onko toiveissa, että hieman tasa-arvoa olisi
??? ????
  Vastaa viestiin
Päiväys 08.05.12, 18:08   #3 (linkki)
kaksipa poikaa kurikasta
(Vierailija)

Lainaus:
Ajattelemattomuus, mutta myös kuilu ja klikki. Rakenneltu karsinoita ja "meidän puolta tai joukkuetta". Niitä samanhenkisiä. Arvoissa ja näkökannoissa, kuten myös työn tekemisessä ja ratkaisuissa eroja. Ei tähän mitään nopeaa muutosta näy. Ennemminkin kuilun syveneminen ja kaksi puolta, jotka eivät näe yhteistä päämäärää. Suunta hukassa. Uupukohan nyt se johtava ajatus eli idea työn merkityksestä? Epäolennaisuudet korostuvat.

Minulle saapi kertoa kaiken: työasiat aina kiinnostavat ja tietysti rakakusviesti, enkelinkuisketta. Kiitos.
  Vastaa viestiin
Päiväys 08.05.12, 18:20   #4 (linkki)
Angry Bird
(Vierailija)

Lainaus:
Alkuperäinen kirjoittaja kaksipa poikaa kurikasta Näytä viesti
Ajattelemattomuus, mutta myös kuilu ja klikki. Rakenneltu karsinoita ja "meidän puolta tai joukkuetta". Niitä samanhenkisiä. Arvoissa ja näkökannoissa, kuten myös työn tekemisessä ja ratkaisuissa eroja. Ei tähän mitään nopeaa muutosta näy. Ennemminkin kuilun syveneminen ja kaksi puolta, jotka eivät näe yhteistä päämäärää. Suunta hukassa. Uupukohan nyt se johtava ajatus eli idea työn merkityksestä? Epäolennaisuudet korostuvat.

Minulle saapi kertoa kaiken: työasiat aina kiinnostavat ja tietysti rakakusviesti, enkelinkuisketta. Kiitos.
Tuuli tässä kovasti hulmuaa eli muutoksen tuulet ehkä syksyn ajalle töissä. Tämä viitannee johonkin organisaatiomuutoksiin. Ihan kuin työnkuvasi tulisi hieman muuttumaan. Rakkaudessa en kokisi kovin isoja asioita tapahtuvan lähiaikoina. Hyvän miespuolisen ystävän tähän saan, mutta enemmän lämmintä ystävyyttä kuin suurta rakkautta. Kaikkea hyvää kevääseesi.
  Vastaa viestiin
Päiväys 08.05.12, 19:21   #5 (linkki)
kaksipa poikaa kurikasta
(Vierailija)

Lainaus:
Tuuli tässä kovasti hulmuaa eli muutoksen tuulet ehkä syksyn ajalle töissä. Tämä viitannee johonkin organisaatiomuutoksiin. Ihan kuin työnkuvasi tulisi hieman muuttumaan. Rakkaudessa en kokisi kovin isoja asioita tapahtuvan lähiaikoina. Hyvän miespuolisen ystävän tähän saan, mutta enemmän lämmintä ystävyyttä kuin suurta rakkautta. Kaikkea hyvää kevääseesi.
Kiitos. TYössä ei organisaatiomuutoksia tai työnkuvan muuttumisia voi olla tiedossa. Ehkä miespuolinen ystävä on tulossa, toivottavasti.
  Vastaa viestiin
Päiväys 09.05.12, 19:44   #6 (linkki)
Angry Bird
(Vierailija)

Lainaus:
Edelleen vaihtelee.
  Vastaa viestiin