| |
14.05.12, 07:56
|
#1 (linkki)
| | (Vierailija) | Vaihtoa työasiaan hätätila
Työkkäri pukkasi minulle 3 kk karenssin ja hätä uudesta työstä onkin siis kova. Saatko esille löydänkö kuinka nopeasti työtä ja miltä näyttäisi tuo tuleva työn parissa tai muutokset vaihdot uuteen työhön. Yhden työhaastattelun olen jo käynyt läpi. Kiitos!
Mitä sinulle? Katson ja tunnustelen ja kerron mitä nousee.
| |
| |
14.05.12, 08:43
|
#2 (linkki)
| | (Vierailija) | Lainaus:
Alkuperäinen kirjoittaja VaihtariRaisa Työkkäri pukkasi minulle 3 kk karenssin ja hätä uudesta työstä onkin siis kova. Saatko esille löydänkö kuinka nopeasti työtä ja miltä näyttäisi tuo tuleva työn parissa tai muutokset vaihdot uuteen työhön. Yhden työhaastattelun olen jo käynyt läpi. Kiitos!
Mitä sinulle? Katson ja tunnustelen ja kerron mitä nousee. |
Olen koko päivän tavoiteltavissa :) muutaman tunnin viiveellä :) Vastauksen saat siis tänään.
| |
| |
14.05.12, 09:25
|
#3 (linkki)
| | (Vierailija) |
Hei
Sydämen tykytyksiä on tulossa. Jotenkin keinotellen asioita eteenpäin viet. Työpaikan saat, mutta sen aloitus on jostakin syystä epäselvä.. ajan suhteen eli milloin alkaa ja sen takia työkkärin kanssa vekslataan.
Uudessa työssä sun vastuulla on joku "linja", mutta siihen liittyy muutakin. Ei niinkään asiakaspalvelutyötä vaan jotain muuta työtä.. osaat sen kyllä, mutta tuurata muita pitää ja siinä on vielä kait ihminen töissäkin..
Työhön ottaja on kyllä ymmärtäväinen sinua kohtaan. Jälkeen päin mietit, että olisi pitänyt toimia suoraviivaisemmin!
Miten minun työni.. työttömänä olen eikä mikään hakemus tuota tulosta.. miltä jatko näyttää?
| |
| |
14.05.12, 09:36
|
#4 (linkki)
Alkuperäinen kirjoittaja kivipaasi Hei
Sydämen tykytyksiä on tulossa. Jotenkin keinotellen asioita eteenpäin viet. Työpaikan saat, mutta sen aloitus on jostakin syystä epäselvä.. ajan suhteen eli milloin alkaa ja sen takia työkkärin kanssa vekslataan.
Uudessa työssä sun vastuulla on joku "linja", mutta siihen liittyy muutakin. Ei niinkään asiakaspalvelutyötä vaan jotain muuta työtä.. osaat sen kyllä, mutta tuurata muita pitää ja siinä on vielä kait ihminen töissäkin..
Työhön ottaja on kyllä ymmärtäväinen sinua kohtaan. Jälkeen päin mietit, että olisi pitänyt toimia suoraviivaisemmin!
Miten minun työni.. työttömänä olen eikä mikään hakemus tuota tulosta.. miltä jatko näyttää? | Kiitos!
Siis tarkoitatko että itse keinottelen jotenkin työn suhteen? :O Sydämen tykytykset ovat tuttuja täällä päässä :D ... ei kivaa.
Sinulle:
Jokin tekee sen ettei työnhaku teetä tulosta, mitä jos kokeilisit kepillä jäätä vähän eri tyylillä, niin herättäisit mielenkiintoa lisää. Ota rennompi asenne työnhakuun ja uskalla katsoa hieman laajemmalta alueeltakin. Rohkeasti, älä heitä kirvestä kaivoon tai masennu, kyllä töitä tulee!!
Saan sinut haastatteluun, miespuolinen siinä ja hän ottaa sinut töihin johtuen siitä että näkee sinut sopivaksi paikkaan. Näkee tarkkuutesi ja vakavan asenteesi työhön haluamisen suhteen.
Työhön astut mieluisin tuntein, hieman outoa on kun oudot ympyrät jne, mutta siitä se työelämä sitten taas lähtee liikkeelle.
| |
| |
14.05.12, 09:42
|
#5 (linkki)
| | (Vierailija) |
Kiitos. Näetkö yhtään, että koska tuo työ voisi tulla?? Muuten kuvaus meni hyvin :D
Tuo keinottelu on yhdessä työnantajan kanssa.. kun se työ alkaisi jotenkin syksyllä, mutta sitä saadaan alkamaan nyt kesälläkin jo. Jotenkin se " junailu" ei uppoa työkkäriin :)
Mieti kuviot selväksi etukäteen, äläkä ryhdy liian monimutkaisia järjestelyjä tekemään.. tulee vain murheita :D
| |
| |
14.05.12, 09:57
|
#6 (linkki)
Alkuperäinen kirjoittaja VaihtariRaisa Työkkäri pukkasi minulle 3 kk karenssin ja hätä uudesta työstä onkin siis kova. Saatko esille löydänkö kuinka nopeasti työtä ja miltä näyttäisi tuo tuleva työn parissa tai muutokset vaihdot uuteen työhön. Yhden työhaastattelun olen jo käynyt läpi. Kiitos!
Mitä sinulle? Katson ja tunnustelen ja kerron mitä nousee. | Minulle nousee, että kesäkuulla olet töissä. Oletko sitten "pimeästi"?? Näin saan.
mitä vanhempi ristiverinen mies minusta ajattelee?
| |
| |
14.05.12, 10:05
|
#7 (linkki)
Alkuperäinen kirjoittaja kivipaasi Kiitos. Näetkö yhtään, että koska tuo työ voisi tulla?? Muuten kuvaus meni hyvin :D
Tuo keinottelu on yhdessä työnantajan kanssa.. kun se työ alkaisi jotenkin syksyllä, mutta sitä saadaan alkamaan nyt kesälläkin jo. Jotenkin se " junailu" ei uppoa työkkäriin :)
Mieti kuviot selväksi etukäteen, äläkä ryhdy liian monimutkaisia järjestelyjä tekemään.. tulee vain murheita :D |
Kiitos vinkistä, pitää pitää silmät auki sitten näiden työkuvioiden kanssa, ettei mene liian monimutkaiseksi.... :O
Kesän molemminpuolin, voipi olla toukokuun loppupuolikin tai kesänloppupuolta. Olen niin huono ajoissa.... :/
| |
| |
14.05.12, 10:34
|
#8 (linkki)
Alkuperäinen kirjoittaja kaisuli Minulle nousee, että kesäkuulla olet töissä. Oletko sitten "pimeästi"?? Näin saan.
mitä vanhempi ristiverinen mies minusta ajattelee? | -------------
| |
| |
14.05.12, 10:41
|
#9 (linkki)
Alkuperäinen kirjoittaja kaisuli Minulle nousee, että kesäkuulla olet töissä. Oletko sitten "pimeästi"?? Näin saan.
mitä vanhempi ristiverinen mies minusta ajattelee? |
Wow, anteeksi en huomannut vastaustasi!!! Todellakin vastaan!!! :D
En usko kyllä että pimeästi olisin töissä... ei mun juttu tai mahdollinen, mutta voi tarkoittaa jotain muutakin?
Sinulle:
Jotenkin hätäisen oloinen kaveri, vaikea saada ote mitä sen päässä pyörii, siis nämä tuntemukset ja kuvat, miten ne saisin nyt sanoiksi.
Ihankuin katsoisi taakseen kun sinua katsoo, hieman hätäilevä ilme päällä on tuossa. Pelästyneen oloinen, miksi? Häntä harmittaa jokin asia, aika paljoltikkin tässä hetkessä. Tämän kaiken huolen takaa nousee lopulta hymy kasvoiltaan esille.
Eli tällä hetkellä hukassa ajatustensa kanssa, lopputuloksena lähestyy ajatuksin positiivisesti.
| |
| |
14.05.12, 10:41
|
#10 (linkki)
mitä vanhempi ristiverinen mies minusta ajattelee? |
Wow, anteeksi en huomannut vastaustasi!!! Todellakin vastaan!!! :D
En usko kyllä että pimeästi olisin töissä... ei mun juttu tai mahdollinen, mutta voi tarkoittaa jotain muutakin?
Sinulle:
Jotenkin hätäisen oloinen kaveri, vaikea saada ote mitä sen päässä pyörii, siis nämä tuntemukset ja kuvat, miten ne saisin nyt sanoiksi.
Ihankuin katsoisi taakseen kun sinua katsoo, hieman hätäilevä ilme päällä on tuossa. Pelästyneen oloinen, miksi? Häntä harmittaa jokin asia, aika paljoltikkin tässä hetkessä. Tämän kaiken huolen takaa nousee lopulta hymy kasvoiltaan esille.
Eli tällä hetkellä hukassa ajatustensa kanssa, lopputuloksena lähestyy ajatuksin positiivisesti.
| |
| |
14.05.12, 10:48
|
#11 (linkki)
Alkuperäinen kirjoittaja Ap. Wow, anteeksi en huomannut vastaustasi!!! Todellakin vastaan!!! :D
Sinulle:
Eli tällä hetkellä hukassa ajatustensa kanssa, lopputuloksena lähestyy ajatuksin positiivisesti. | kiitos, en nyt tiedä näitkö oikeaan mieheen. Eräs toinen saattaisi olla pelästynyt, mutta tämä... osaatko kuvailla miestä, joka nousi sinulle?
| |
| |
14.05.12, 11:10
|
#12 (linkki)
Alkuperäinen kirjoittaja kaisuli kiitos, en nyt tiedä näitkö oikeaan mieheen. Eräs toinen saattaisi olla pelästynyt, mutta tämä... osaatko kuvailla miestä, joka nousi sinulle? |
Oli enemmän vaaleahko tämä minkä näin... kuvaileppa se mies mistä kysyit, siis ei ulkoisesti, mutta jokin tapahtuma välillänne vaikka yhdellä lauseella, niin saa kiinni. Oli meinaan TOSI vaikea saada tuosta kiinni....
| |
| |
14.05.12, 11:18
|
#13 (linkki)
Alkuperäinen kirjoittaja Ap. Oli enemmän vaaleahko tämä minkä näin... kuvaileppa se mies mistä kysyit, siis ei ulkoisesti, mutta jokin tapahtuma välillänne vaikka yhdellä lauseella, niin saa kiinni. Oli meinaan TOSI vaikea saada tuosta kiinni.... |
Mies josta kysyin on huumorintajuinen. Kohtelias, huomioonottava ja hauskaa ollut yhdessä. Mies usein sanoo, ethän suutu tai loukkaannu.
| |
| |
14.05.12, 11:32
|
#14 (linkki)
Alkuperäinen kirjoittaja kaisuli Mies josta kysyin on huumorintajuinen. Kohtelias, huomioonottava ja hauskaa ollut yhdessä. Mies usein sanoo, ethän suutu tai loukkaannu. |
Voikun söpö! :D
Hän on sulaa vahaa käsissäsi, jaksatko itse olla kiinnostunut, on toinen juttu. :)
Kiinnostunut on sinusta, liiankin kiltti olettaisin jotenkin. Ajatuksia on kiinnostuneita suuntaasi, pettyy ellei onnistu aikalailla, herkkä mies.
| |
| |
14.05.12, 12:19
|
#15 (linkki)
Alkuperäinen kirjoittaja Ap. Voikun söpö! :D
Hän on sulaa vahaa käsissäsi, jaksatko itse olla kiinnostunut, on toinen juttu. :)
Kiinnostunut on sinusta, liiankin kiltti olettaisin jotenkin. Ajatuksia on kiinnostuneita suuntaasi, pettyy ellei onnistu aikalailla, herkkä mies. |
kiitos : ) kiltti on mies joo, sitä tässä mietinkin, että onko liian kiltti.. Äitini ei jotenkin hyväksy tätä miestä?? Tietää miehen ennestään jotain kautta.
| |
| |
14.05.12, 12:39
|
#16 (linkki)
Alkuperäinen kirjoittaja kaisuli kiitos : ) kiltti on mies joo, sitä tässä mietinkin, että onko liian kiltti.. Äitini ei jotenkin hyväksy tätä miestä?? Tietää miehen ennestään jotain kautta. |
niin, palaan vielä sinun kysymykseesi. Saattaa kyllä tarkoittaa jotain muutakin kuin pimeitä töitä. voisi olla myö jokin osa-aikatyö tms.
| |
| |
14.05.12, 13:06
|
#17 (linkki)
Alkuperäinen kirjoittaja kaisuli niin, palaan vielä sinun kysymykseesi. Saattaa kyllä tarkoittaa jotain muutakin kuin pimeitä töitä. voisi olla myö jokin osa-aikatyö tms. |
Kiitos, niitä olen myös hakenut! :)
| |
| |
20.05.12, 12:51
|
#18 (linkki)
Alkuperäinen kirjoittaja Ap. Wow, anteeksi en huomannut vastaustasi!!! Todellakin vastaan!!! :D
Sinulle:
Eli tällä hetkellä hukassa ajatustensa kanssa, lopputuloksena lähestyy ajatuksin positiivisesti. | Kaisuli kyselee vielä tähän hätäiseen mieheen, jos olet täällä. Haukuin häntä narsistiseksi. Miksi mies on hiljaa, eikä kommentoi viesteihini?
| |
| |
22.05.12, 10:33
|
#19 (linkki)
Alkuperäinen kirjoittaja oletko vielä täällä? Kaisuli kyselee vielä tähän hätäiseen mieheen, jos olet täällä. Haukuin häntä narsistiseksi. Miksi mies on hiljaa, eikä kommentoi viesteihini? |
Sattumalta :D olen. Hän on vihainen yksinkertaisesti, ei nyt kaipaa tällaista nokittelua mielestään. Hämmentynyt, hätäinen. Pitää hiljaista linjaa nyt päällä. On aika vihainen tuosta sanomastasi.
Töitä ei ole vielä kuulunut ja tilanne painaa pahasti täällä päälle... voih :(
| |
| |
22.05.12, 11:01
|
#20 (linkki)
Alkuperäinen kirjoittaja VaihtariRaisa Sattumalta :D olen. Hän on vihainen yksinkertaisesti, ei nyt kaipaa tällaista nokittelua mielestään. Hämmentynyt, hätäinen. Pitää hiljaista linjaa nyt päällä. On aika vihainen tuosta sanomastasi.
Töitä ei ole vielä kuulunut ja tilanne painaa pahasti täällä päälle... voih :( | Niin, mutta eikö mies tajua, että kohteli minua todella niin kuin narsisti kohtelee?? Kerroin erään julman tapahtuman hänelle( eräs toinen henkilö kohteli minua väkivaltaisesti), hän syytti siitä MINUA!!
Työn suhteen, katsastappa rekrytointifirmat, pikaisesti : )
| |
| |
22.05.12, 11:50
|
#21 (linkki)
Alkuperäinen kirjoittaja kaisuli Niin, mutta eikö mies tajua, että kohteli minua todella niin kuin narsisti kohtelee?? Kerroin erään julman tapahtuman hänelle( eräs toinen henkilö kohteli minua väkivaltaisesti), hän syytti siitä MINUA!!
Työn suhteen, katsastappa rekrytointifirmat, pikaisesti : ) |
No oikein olet toiminut mielestäni, miehen mieli taas erilainen. Hän on aika sisukas mielipiteissään. Hänellä on omanlaisensa ajatusmaailma. Nyt en pääse siihen tarkemmin kiinni, oma mieliala on aikamoisessa myllerryksessä täällä :(... voidaan palata, mutta myöhemmin vasta asiaan jos haluat ja saan esille jotain lisää tilanteelle.
Kävin katsomassa ja muutenkin tökkii kaikki paperihommat ja kaikki... argh :( snif! ;(
| |
| |
22.05.12, 12:18
|
#22 (linkki)
Alkuperäinen kirjoittaja VaihtariRaisa No oikein olet toiminut mielestäni, miehen mieli taas erilainen. Hän on aika sisukas mielipiteissään. Hänellä on omanlaisensa ajatusmaailma. Nyt en pääse siihen tarkemmin kiinni, oma mieliala on aikamoisessa myllerryksessä täällä :(... voidaan palata, mutta myöhemmin vasta asiaan jos haluat ja saan esille jotain lisää tilanteelle.
Kävin katsomassa ja muutenkin tökkii kaikki paperihommat ja kaikki... argh :( snif! ;( | Palataan vaan : )
Mars sinne rekrytointifirmaan paikanpäälle!
| |
| |
22.05.12, 12:44
|
#23 (linkki)
Alkuperäinen kirjoittaja kaisuli Palataan vaan : )
Mars sinne rekrytointifirmaan paikanpäälle! |
Laitoin sähköpostia yhdestä paikasta, mihin hain jo aikaisemmin.
Kyllä on paperijutut ärsyjä ja muutenkin kaikki :) ... en taida nyt ihan paikanpäälle kuitenkaan mennä vielä, Kiitti kannustuksesta. :)
| |
| |
22.05.12, 20:26
|
#24 (linkki)
Alkuperäinen kirjoittaja kaisuli Niin, mutta eikö mies tajua, että kohteli minua todella niin kuin narsisti kohtelee?? Kerroin erään julman tapahtuman hänelle( eräs toinen henkilö kohteli minua väkivaltaisesti), hän syytti siitä MINUA!!
Työn suhteen, katsastappa rekrytointifirmat, pikaisesti : ) |
Narsisti ei ole mutta sellainen miten sanoisin jykevä, jyrkkä mielipiteissään, osaksi huono päivä, mutta perusluonne ei ole aina ymmärtäväinen. Tähän en nyt lähtisi enempiä spekuloimaan, koska kyseessä hetken konflikti. Tulee vastaamaan viestiisi jossain vaiheessa, ajattelee sinua jyrkkänä, se reaktio minkä sait hänen syytöksistään (hän ei itse tajunnut syyttävänsä) jotenkin hämmensi häntä. Tämän enempiä en saa hänen ajatuksista nyt kiinni. Eri luonteisia jotenkin ootta miun mielest... mutta katso itse miltä tuntuu, se selkiää sitten sinullekkin mitä haluat! Itseä on turha syyttää, mielipiteitä pitää olla ja pitää oikeuksistaan kiinni ( tämä oli henk. koht mielipide)
| |
| |
22.05.12, 20:56
|
#25 (linkki)
Alkuperäinen kirjoittaja VaihtariRaisa Narsisti ei ole mutta sellainen miten sanoisin jykevä, jyrkkä mielipiteissään, osaksi huono päivä, mutta perusluonne ei ole aina ymmärtäväinen. Tähän en nyt lähtisi enempiä spekuloimaan, koska kyseessä hetken konflikti. Tulee vastaamaan viestiisi jossain vaiheessa, ajattelee sinua jyrkkänä, se reaktio minkä sait hänen syytöksistään (hän ei itse tajunnut syyttävänsä) jotenkin hämmensi häntä. Tämän enempiä en saa hänen ajatuksista nyt kiinni. Eri luonteisia jotenkin ootta miun mielest... mutta katso itse miltä tuntuu, se selkiää sitten sinullekkin mitä haluat! Itseä on turha syyttää, mielipiteitä pitää olla ja pitää oikeuksistaan kiinni ( tämä oli henk. koht mielipide) |
Näitä hetken konflikteja on ollut tämän miehen kanssa paljon. Olemme erilaisia. Mies osaa olla todella ilkeä, vakavan tapahtuman jälkeen sanoin viimeiseksi sanakseen, pärjäile. Ei minkäänlaista empaattisuutta ole koskaan miehen puolelta ollut. En tiedä onko narsisti, mutta piirteet ovat kuin suoraan oppikirjasta. Tyypillinen yhteydenottaja: ihan hiljaa monta kuukautta ja sitten taas alkaa pommittamaan viestein. Omituinen mies. Täytyy sanoa, että ainoa ihminen ketä ole koskaan vihannut! Katkera kai olen...
| |
| | | | |