Plazan keskustelut etusivu
» Rekisteröidy käyttäjäksi
» Unohditko tunnuksesi?
Mene takaisin   Plazan keskustelut – Plaza > Ellit > Kristallipallo > Ennustukset > Vaihdot
Plazan keskustelualusta on uudistunut - katso ohjeet

Kirjoita viesti

Työkalut Hae ketjusta
Päiväys 15.05.12, 10:48   #1 (linkki)
Vakkari nikki
(Vierailija)

vaihtoja maks 4kpl

Minun lähelläni pitäisi näkyä kaksi miestä, nuorempi ja vanhempi.(kuvailisitko heitä)
Millaisia miehiä näet lähelläni ja millä mielin ovat liikenteessä?

mistä sinulle haluat kerrottavan.
  Vastaa viestiin
Päiväys 15.05.12, 11:21   #2 (linkki)
Korttien mukaan
(Vierailija)

Lainaus:
Alkuperäinen kirjoittaja Vakkari nikki Näytä viesti
Minun lähelläni pitäisi näkyä kaksi miestä, nuorempi ja vanhempi.(kuvailisitko heitä)

Tämä nuorempi tuntuisi olevan fyysisesti sinua lähempänä? Aika ailahtelevainen jotenkin. En saa häntä pitkällä aikavälillä pysymään pöydässäsi....

Tämä vanhempi, josta kuitenkin tuntuu jotakin etäisyyttä, olisi vakaa liikeissään ja oikeasti erittäin mukavaa seuraa. Ei tämä papparainen ole, mutta jostain syystä saan tähän kuitenkin harmahtavaa, jos ei siis ole oikeasti hiukan harmaa, niin sitten hyvinmtasapainoinen ja kokenut sielu kyseessä, vaikka kyllä korttien mukaan on muutoinkin.

Kummatkin ovat kyllä sinusta kiinnostuneita, mutta jotenkin tämä vanhempi kuitenkin pöydässäsi seilaa.....Hänen kauttaan olisi tulossa sinulle isompi muutos mielestäni elämässäsi. Rakkaudelliset ja tunteelliset ovat kortit hänen pöydässään sinuun.

Minulla kaksi vaaleaa tässä. Myös nuorempi ja vanhempi. Saatko heistä jotakin, eli hiukan sama kysymys. :) Nuorempi on ihan tuore tuttavuus!
  Vastaa viestiin
Päiväys 15.05.12, 12:31   #3 (linkki)
JannA
(Vierailija)

Lainaus:

Vanhempi, tumma ( ? ) mies on harkitsevaista sorttia. Hänellä taitaa olla joku muukin nainen kuvioissa.Miettii sinun ja toisen välillä.
En jäisi odottamaan tätä, koska rakkautta en teille näe.
Nuorempi mies on rento, lempeä ja hänen kanssaan on helppo olla.Ehkä elää liikaakin tässä hetkessä, joka voi joskus ärsyttää. Omasta mielestäni se on hieno ominaisuus, mutta ymmärrän sen ärsyttävänkin.
Nuorempaa katsoessa näkyy, että sinun täytyy antaa "palaa". Ei miettiä, koska et saa rauhaa ennenkuin teet niin. Voimakkaat tunteet ovat pinnalla.

Tulevassa näen jotain pettymyksiä, mutta klisee " kaikella on tarkoituksensa" pitää kohdallasi paikkaansa. Tulet ymmärtämään kaiken tarpeellisuuden. Mitään kamalaa ei kuitenkaan tapahdu.

Mitä minulle rakkauteen näkyy?
  Vastaa viestiin
Päiväys 15.05.12, 12:54   #4 (linkki)
ap
(Vierailija)

kortit kertovat

Lainaus:
Alkuperäinen kirjoittaja Korttien mukaan Näytä viesti
Tämä nuorempi tuntuisi olevan fyysisesti sinua lähempänä? Aika ailahtelevainen jotenkin. En saa häntä pitkällä aikavälillä pysymään pöydässäsi....

Tämä vanhempi, josta kuitenkin tuntuu jotakin etäisyyttä, olisi vakaa liikeissään ja oikeasti erittäin mukavaa seuraa. Ei tämä papparainen ole, mutta jostain syystä saan tähän kuitenkin harmahtavaa, jos ei siis ole oikeasti hiukan harmaa, niin sitten hyvinmtasapainoinen ja kokenut sielu kyseessä, vaikka kyllä korttien mukaan on muutoinkin.

Kummatkin ovat kyllä sinusta kiinnostuneita, mutta jotenkin tämä vanhempi kuitenkin pöydässäsi seilaa.....Hänen kauttaan olisi tulossa sinulle isompi muutos mielestäni elämässäsi. Rakkaudelliset ja tunteelliset ovat kortit hänen pöydässään sinuun.

Minulla kaksi vaaleaa tässä. Myös nuorempi ja vanhempi. Saatko heistä jotakin, eli hiukan sama kysymys. :) Nuorempi on ihan tuore tuttavuus!
Minä en katso korteilla vaan intuitiolla mutta miehessä on harmaata kyllä, silmät mies on hiekan värinen siis tämä vanhempi, on minua noin 10 vuotta vanhempi, nuorempi taas on saman katon alla asuva henkilö, jotenkin koin tämän omakseni, toki halullakin että asiat menisivät noin on tekemistä asiaan :)

Sinulle tämä:

Tämä tuoreempi tuttavuus on lähinnä virkistämässä elämääsi, valitettavasti kokisin että hän on vain käymässä mutta tämä käynti antaa sinulle kyllä paljon.
Hiljalleen hän niin sanotusti vain hiipuu pois.
Mutta tämä vanhempi joka häilyilee täällä rajoilla tekee jossainvaiheessa yllättävän liikkeen suuntaasi ja olet ehkä pöyristynyt tai järkyttynyt, en koe asiaa epämieluisana kuin hetken, et ehkä ole tottunut kovaäänisiin eleisiin:)
Täällä vain kun minä saan vielä uuden tuttavuuden joka ei ole vaalea vaan siinä välillä hän on hiljainen ja varovainen ja tulee hiukan juhannuksen jälkeen tai siinä tienoilla elämääsi, hän sitten muuttaa paljon asioita, tätä vaaleaa herraa työnnetään tänne väliin kuitenkin kokoajan että joudutkohan vielä suurin valintojen eteen.
Kuitenkin kuva aurastasi tulee minulle selkeänä (en yleensä saa aura kuvia) että tiedät mitä haluat ja mitä ptää valinnan tullessa vastaan tehdä.
Menneessäsi näkyy vaikeita valintoja jota ovat kouluttaneet sinua tulevaa varten, oletko ehkä elänyt kaaoksessa, ainakin sille tämä tarkemmin katseltuna näyttäisi, hiukka kaaoksessa elät vielä hetkenkin mutta vuoden päästä rupeaa tuolta ulapalta selkenemään ja tyyntä ja tasaista riittääkin sitten pitkään.
  Vastaa viestiin
Päiväys 15.05.12, 13:01   #5 (linkki)
ap
(Vierailija)

jannalle

Lainaus:
Alkuperäinen kirjoittaja JannA Näytä viesti
Vanhempi, tumma ( ? ) mies on harkitsevaista sorttia. Hänellä taitaa olla joku muukin nainen kuvioissa.Miettii sinun ja toisen välillä.
En jäisi odottamaan tätä, koska rakkautta en teille näe.
Nuorempi mies on rento, lempeä ja hänen kanssaan on helppo olla.Ehkä elää liikaakin tässä hetkessä, joka voi joskus ärsyttää. Omasta mielestäni se on hieno ominaisuus, mutta ymmärrän sen ärsyttävänkin.
Nuorempaa katsoessa näkyy, että sinun täytyy antaa "palaa". Ei miettiä, koska et saa rauhaa ennenkuin teet niin. Voimakkaat tunteet ovat pinnalla.

Tulevassa näen jotain pettymyksiä, mutta klisee " kaikella on tarkoituksensa" pitää kohdallasi paikkaansa. Tulet ymmärtämään kaiken tarpeellisuuden. Mitään kamalaa ei kuitenkaan tapahdu.

Mitä minulle rakkauteen näkyy?

Tämä ei nyt oikeastaan mennyt sinnekkäänpäin.
Vanhempi on vaaleahko ja nuorempi on tummempi nuorempi järäpää ja melko itsekäs vanhempi hiljainen ajatteleva välitön.
Mutta ei se mitään katsotaan sattuuko minulla sinulle.

Eli rakkaus on tämän kesän aikana aika tasapaksua ihastumisia taphtuu usein mutta se oikea antaa odotuttaa itseään, en kokisi että saisit vielä tänäkesänä vakavaa parisuhdetta vaikka flirttiä ja läheisyyttä tässä olisikin piristämässä, myöhemmin en tarkkaa aikaa osaa sanoa sinua hiukan nuorempi mies tulee sitten kuvioihin jonka kanssa alku etenee hitaammin kun hauaisit mutta lopputulos kruunaa kyllä sitten odotuksen.
Tämä mies onleikkisä leppoinen vaikkakin melkoinen pässinpää, kokisin meinaan henkilön olevan tulimerkkinen oinas joka tiellesi kulkee.
  Vastaa viestiin
Päiväys 15.05.12, 13:54   #6 (linkki)
vielä 2 mahtuu
(Vierailija)

vielä kahdenkanssa vaihtelen
  Vastaa viestiin
Päiväys 15.05.12, 14:08   #7 (linkki)
latte
(Vierailija)

Lainaus:

Vanhempi näkyy vahvemmin. Hän tuntuu jämäkältä, jopa vähän jähmeältä, ei siis kovin nopealiikkeiseltä. Voimakkaampi tahto hänellä näistä kahdesta, on selvästi sinuun suuntautunut se tahto mutta samalla mies on vähän "lukossa" omien seiniensä tai muuriensa takana. Ei ole tottunut avoimuuteen ja se tuo hänelle hankaluutta tässä tilanteessa. Hyväntahtoisuutta ja huumoria, jotka saattavat sen jähmeyden vuoksi jäädä huomaamatta joiltakin. Tämän miehen kannattaisi ymmärtää että tässä on kyseessä sydämen eikä tahdon asia. Tilanteenne energia tuntuu vähän seisovalta, näkisin että kärsivällisyyttä tarvitaan jotta jähmeys alkaa sulaa kun mies alkaa uskaltaa tai luottaa enemmän.

Nuorempi näkyy valoisampana ja vähemmän maadoittuneena kuin edellinen. Ei seiso yhtä tukevasti omilla jaloillaan siis, ainakaan vielä. Jonkinlaista ailahtelevaisuutta ja hakemista, minusta vaikuttaa kuin ei oikein vielä tietäisi mitä oikeastaan tahtoo. Pohjimmiltaan ei siis ole vielä "löytänyt itseään" (enkä sano tätä mitenkään tuomiten, pitäähän ihmisellä olla aikaa tutkia). Tarvitsee positiivista, ystävällistä vahvistusta ympäriltään eikä ole tottunut sitä saamaan, mutta sellainen todella auttaisi häntä tukevoittamaan otettaan elämästä ja itsestään.

Minä olen ihmeissäni uuden tuttavuuden kanssa. Tunteet muuttuvat joka päivä, silti haluaisin kyllä tutustua paremmin, mutta en tiedä tapahtuuko sitä. Mitä näet?
  Vastaa viestiin
Päiväys 15.05.12, 21:53   #8 (linkki)
latte nostaa
(Vierailija)

Palautetta kuulisin mielelläni ainakin, vaikka olisi mennyt ihan metsäänkin :)
  Vastaa viestiin
Päiväys 16.05.12, 07:01   #9 (linkki)
ap
(Vierailija)

latte

Lainaus:
Alkuperäinen kirjoittaja latte Näytä viesti
Vanhempi näkyy vahvemmin. Hän tuntuu jämäkältä, jopa vähän jähmeältä, ei siis kovin nopealiikkeiseltä. Voimakkaampi tahto hänellä näistä kahdesta, on selvästi sinuun suuntautunut se tahto mutta samalla mies on vähän "lukossa" omien seiniensä tai muuriensa takana. Ei ole tottunut avoimuuteen ja se tuo hänelle hankaluutta tässä tilanteessa. Hyväntahtoisuutta ja huumoria, jotka saattavat sen jähmeyden vuoksi jäädä huomaamatta joiltakin. Tämän miehen kannattaisi ymmärtää että tässä on kyseessä sydämen eikä tahdon asia. Tilanteenne energia tuntuu vähän seisovalta, näkisin että kärsivällisyyttä tarvitaan jotta jähmeys alkaa sulaa kun mies alkaa uskaltaa tai luottaa enemmän.

Nuorempi näkyy valoisampana ja vähemmän maadoittuneena kuin edellinen. Ei seiso yhtä tukevasti omilla jaloillaan siis, ainakaan vielä. Jonkinlaista ailahtelevaisuutta ja hakemista, minusta vaikuttaa kuin ei oikein vielä tietäisi mitä oikeastaan tahtoo. Pohjimmiltaan ei siis ole vielä "löytänyt itseään" (enkä sano tätä mitenkään tuomiten, pitäähän ihmisellä olla aikaa tutkia). Tarvitsee positiivista, ystävällistä vahvistusta ympäriltään eikä ole tottunut sitä saamaan, mutta sellainen todella auttaisi häntä tukevoittamaan otettaan elämästä ja itsestään.

Minä olen ihmeissäni uuden tuttavuuden kanssa. Tunteet muuttuvat joka päivä, silti haluaisin kyllä tutustua paremmin, mutta en tiedä tapahtuuko sitä. Mitä näet?
Hups, aika hujahti silmissä en enää muistanut illalla tulla vastaamaan.
Vastaan nyt jos olisit vielä kuulolla... taidatpa ollakkin.

aika kohdalleen osui ainakin tuo kertomasi vanhemmasta miehestä, nuorempi on tosin impulsiivinen ja sitten itserakas. nuoremman tunnen paremmin kuten jos tuolta aiemmpia vastauksiani luet niin saat vinkkiä.

Kyllä sinä pääset tuttavuutteesi tutustumaan peremmin, jotenkin vaan tulee että on ihan täpinöissään ja niinkuin sanoit tästä minunkin nuoremmasta, etsii vielä osaa itsestään, tämä tuttavuus on juuri löytänyt jotain uutta, sittiäisen joka on kivan näköinen, ymmärrätkö mitä ajan takaa.
Mutta sen verran varoituksen sanaa että narsistisia piirteitä löytyy tästä ihmisestä joten pidä pääsi niin kaikki on hyvin.
Välillänne on magneettista energiaa, jotenkin koen että kuitenkin kaikessa ailahtelevuudessa vetelette toisianne puoleenne..
kärsivällisyys lieneekin nyt sitten päivän sana.

tarkenna sinäkin jos haluat mutta jos minulle vastaat että miten näkisit jatkanko jomman kumman miehen vierellä vielä sanotaanko muutamankin vuoden päästä.
  Vastaa viestiin
Päiväys 16.05.12, 21:06   #10 (linkki)
latte
(Vierailija)

Lainaus:
Alkuperäinen kirjoittaja ap Näytä viesti
Hups, aika hujahti silmissä en enää muistanut illalla tulla vastaamaan.
Vastaan nyt jos olisit vielä kuulolla... taidatpa ollakkin.

aika kohdalleen osui ainakin tuo kertomasi vanhemmasta miehestä, nuorempi on tosin impulsiivinen ja sitten itserakas. nuoremman tunnen paremmin kuten jos tuolta aiemmpia vastauksiani luet niin saat vinkkiä.

Kyllä sinä pääset tuttavuutteesi tutustumaan peremmin, jotenkin vaan tulee että on ihan täpinöissään ja niinkuin sanoit tästä minunkin nuoremmasta, etsii vielä osaa itsestään, tämä tuttavuus on juuri löytänyt jotain uutta, sittiäisen joka on kivan näköinen, ymmärrätkö mitä ajan takaa.
Mutta sen verran varoituksen sanaa että narsistisia piirteitä löytyy tästä ihmisestä joten pidä pääsi niin kaikki on hyvin.
Välillänne on magneettista energiaa, jotenkin koen että kuitenkin kaikessa ailahtelevuudessa vetelette toisianne puoleenne..
kärsivällisyys lieneekin nyt sitten päivän sana.

tarkenna sinäkin jos haluat mutta jos minulle vastaat että miten näkisit jatkanko jomman kumman miehen vierellä vielä sanotaanko muutamankin vuoden päästä.
Kiitos katsannosta ja palautteesta! Tuo riitti minulle oikein hyvin :)

Jatkosta sinulle...

Selkeää valintaa tarvitaan, siis itseltäsi. Rajanvetoa ja jotain voiman hakua sisältä, myös uskallusta kohti uutta, jos uutta todella haluat. Tämä vanhempi mies minulle nousee jatkuvampana, nuorempi vähän kuin liukuu ja häipyy vähitellen poispäin. Ihan kuin kaipaisit maadoittuneempaa suhdetta ja siis ihmistä kuin tämä nuori. Suhde vanhempaan on potentiaalisesti antoisa, teidän molempien tarvitsee uskaltaa avata sydäntänne ja itseänne enemmän kuin tähän saakka olette tottuneet. Se voi tuoda pintaan kivun tunteitakin, mutta ne eivät liity suhteeseen vaan menneisyyteen, tämä eväänä vielä.
  Vastaa viestiin

Päiväys 16.05.12, 21:23   #11 (linkki)
minävainen
(Vierailija)

Lainaus:

Tässä nuorempi mies tähyää johonkin kauas, ajelee urheiluauton tapaisella autolla ja on sellainen menevä mies ja pitää kaikesta mitä rahalla saa. Olisi aika erilainen kuin itse olet. Aika materialistinen tämä herra.

Vanhempi mies on hiukan sisäänpäin kääntynyt ainakin tässä kuvassa. On sellainen periaatteen mies ja aika itsepintainen joissain asioissa. Enemmän luonteenpiirteet tulee esiin näissä herroissa kuin ulkonaiset piirteet.

Ovat ehkä sinulle molemmat vähemmän sopivia. Parempia vaihtoehtoja on vielä tarjolla myöhemmin.

Millaista herraa minulle tarjotaan? Olen vaalea toimistoalan ihminen.
  Vastaa viestiin