| |
16.05.12, 21:34
|
#1 (linkki)
| | (Vierailija) | Seven, kanavoitko mulle vaihtaen?
Minua vaivaa miesihminen, joka on ollut elämäni merkittävin kasvukumppani. Vastauksia on saamatta. Ystävätärkin sekottui tähän, näkijänainen. Saatko kerrotuksi, mitä heillä on minua kohtaan ajatuksissa? Tilanne tässä on kai vieläkin auki, ja se vaivaa minua, kun en tiedä miten pitäisi suhtautua, mitä odottaa. Mitä näet tilanteeseen?
| |
| |
17.05.12, 20:32
|
#2 (linkki)
| | (Vierailija) |
ccccccccccccccccc
| |
| |
18.05.12, 12:51
|
#3 (linkki)
| | (Vierailija) | Laitan viestiä tulemaan, vaikka kadun jo nyt Lainaus:
Alkuperäinen kirjoittaja Philippa Minua vaivaa miesihminen, joka on ollut elämäni merkittävin kasvukumppani. Vastauksia on saamatta. Ystävätärkin sekottui tähän, näkijänainen. Saatko kerrotuksi, mitä heillä on minua kohtaan ajatuksissa? Tilanne tässä on kai vieläkin auki, ja se vaivaa minua, kun en tiedä miten pitäisi suhtautua, mitä odottaa. Mitä näet tilanteeseen? | Mitä Philippan tärkein kasvukumppani, Philippan mainitsema miesihminen sanoo?
Hän on s:nan naisihminen. Ei minulla häntä kohtaan mitään tunteita. Hän kuvittelee kaiken. Hän on kuvitellut, että meillä on suhde, vaikka sitä ei ole. En ole hänen miehensä.
Mitä tämä Philippan mainitsema näkijänainen sanoo: Hän on meistä kummastakin huvittava. Ei hänellä ole mitään otetta tähän mieheen, eikä minuunkaan.
En jatka heidän kertomaansa enempää, mutta kysyn, miten Philippan pitäisi suhtautua tähän tilanteeseen?
Minulle tulee, että olet naurun kohde, jollet jätä tätä miestä rauhaan.
Mutta kerrot, että tilanne on auki, etkä tiedä miten suhtautua tilanteeseen, mitä odottaa?
Hänen pitää jatkaa elämäänsä eteenpäin. Näistä kahdesta ei ole sinulle läheisiksi ysstäviksi, mutta kaikki on mahdollista elämässäsi, sillä sinä olet näkijä. Eivät he. Philippan pitään siirtyä tästä henkisen tiedon yhteisöstä eteenpäin, ja kehittää näkemisen taitoaan. Hän ei tarvitse näitä henkilöitä, jotka hän mainiteee. Hän on itsessään hyvä. Hyvä kaikkeen siihen, mitä hän haluaa tehdä ihmisten ja itsensä hyväksi.
Tajuatko itse, mistä tässä viestissä on kyse? Lähden matkoille iltapäivälennolla, joten en tule kommentoimaan tätä viestiä.
| |
| |
18.05.12, 19:08
|
#4 (linkki)
| | (Vierailija) | Lainaus:
Alkuperäinen kirjoittaja Seven Mitä Philippan tärkein kasvukumppani, Philippan mainitsema miesihminen sanoo?
Hän on s:nan naisihminen. Ei minulla häntä kohtaan mitään tunteita. Hän kuvittelee kaiken. Hän on kuvitellut, että meillä on suhde, vaikka sitä ei ole. En ole hänen miehensä.
Mitä tämä Philippan mainitsema näkijänainen sanoo: Hän on meistä kummastakin huvittava. Ei hänellä ole mitään otetta tähän mieheen, eikä minuunkaan.
En jatka heidän kertomaansa enempää, mutta kysyn, miten Philippan pitäisi suhtautua tähän tilanteeseen?
Minulle tulee, että olet naurun kohde, jollet jätä tätä miestä rauhaan.
Mutta kerrot, että tilanne on auki, etkä tiedä miten suhtautua tilanteeseen, mitä odottaa?
Hänen pitää jatkaa elämäänsä eteenpäin. Näistä kahdesta ei ole sinulle läheisiksi ysstäviksi, mutta kaikki on mahdollista elämässäsi, sillä sinä olet näkijä. Eivät he. Philippan pitään siirtyä tästä henkisen tiedon yhteisöstä eteenpäin, ja kehittää näkemisen taitoaan. Hän ei tarvitse näitä henkilöitä, jotka hän mainiteee. Hän on itsessään hyvä. Hyvä kaikkeen siihen, mitä hän haluaa tehdä ihmisten ja itsensä hyväksi.
Tajuatko itse, mistä tässä viestissä on kyse? Lähden matkoille iltapäivälennolla, joten en tule kommentoimaan tätä viestiä. | Tajuanko? Minua on käytetty hyväksi, käytetty pilkkana oman itsen kohottamiseen. Kanavoitujen viestien sisältö saa minut oksentamaan, mutta heillä ei ole aihetta nauruun, jos näkevät omat osuutensa tilanteeseen.
| |
| |
19.05.12, 23:18
|
#5 (linkki)
| | (Vierailija) |
Seven, minua on vaivannut tämä mitä sanot. Tiedän että oot nyt matkalla, toivottavasti joskus palaat ja näet tämän. Haluaisin jatkaa tätä asiaa, mutta en halua tehdä sitä täällä julkisella puolella. Minulle jäi tunne, että näet pelkojen ja vaikeimpien tähän liittyvien eri osapuolien tunteiden kautta nämä asiat. Siksi, että jos kuuntelen itseäni pelkojen kautta (niitä on tähän asiaan liittyen paljon) kuulen samanlaista viestiä. Jos taas katson asiaan seestyneemmässä tilassa, se näyttää eriltä, vähän pehmeämmältä negasävyistä huolimatta.
En halua väittää kanavoimaasi vastaan, sinusta tuntee, että olet jotain tavallisesta palstalaisesta poikkeavaa. Itse olen oppinut näkemään aina asioissa useita puolia, myös positiivisia vaikka asia olisi kuinka vaikea tahansa. Minusta tuntuu hurjalta ajatus, että nämä ihmiset joita kanavoit olisivat pelkästään vain noin negatiivisia ajatuksissaan. Voihan se olla niin, että olen vain todella sinisilmäinen, enkä näe tai pysty (halua) nähdä asiaa. Tuntuu vain hirveän pahalta kuulla, että minusta ajateltaisiin noin pahasti, koska en ole tässä ainoa toimija ja kyse on minun rakkaussuhteeni ihmisestä.
Jos joku toinen näkijä haluaa kommentoida tai tuoda näkökulmia tähän, otan ilolla vastaan. Vaihtoperiaatteella tietenkin. Mutta ei mitään yleisluonteista jorinaa, vaan kunnolla näkemistä tässä kohti.
| |
| |
20.05.12, 08:33
|
#6 (linkki)
| | (Vierailija) |
Sorry kun sekaannun ketjuun, mutta olen kiinnittänyt myös huomiota näihin negatiivissävytteisiin kanavointeihin. Esitin sevenille muutamia kysymyksiä täällä http://keskustelu.plaza.fi/ellit/kri...even-voisitko/ ja vähät saamani vastaukset nyt ei ole mitenkään kovin vakuuttavia, vaikka eivät niin ylinegoja olekaan.
Jotain kanavoinnista on kerrottu täällä: Kanavoidut viestit Yhden laki ja tähtiportti 2012 ensin on yleistä asiaa ennen kuin kirjoittaja käsittelee muutamaa tunnettua kanavoitsijaa. Ehkä tärkeimpänä, positiiviset olennot kertoilee jotain aivan muuta kuin kiroilee. Kummallinen pelon lietsonta ei mahdu mun todellisuuteeni ja sellainen ei kuulu yhdenkään oikeasti auttamishaluisen olennon tapoihin.
En sitten tiedä onko seven aina ollut sama ihminen, koska luin tämän http://keskustelu.plaza.fi/ellit/kri...eilan-nikilla/ ja vaikuttaisi että on jotenkin muotia esiintyä muiden nikeillä.
| |
| |
20.05.12, 09:34
|
#7 (linkki)
Alkuperäinen kirjoittaja elisabeth Sorry kun sekaannun ketjuun, mutta olen kiinnittänyt myös huomiota näihin negatiivissävytteisiin kanavointeihin. Esitin sevenille muutamia kysymyksiä täällä http://keskustelu.plaza.fi/ellit/kri...even-voisitko/ ja vähät saamani vastaukset nyt ei ole mitenkään kovin vakuuttavia, vaikka eivät niin ylinegoja olekaan.
Jotain kanavoinnista on kerrottu täällä: Kanavoidut viestit Yhden laki ja tähtiportti 2012 ensin on yleistä asiaa ennen kuin kirjoittaja käsittelee muutamaa tunnettua kanavoitsijaa. Ehkä tärkeimpänä, positiiviset olennot kertoilee jotain aivan muuta kuin kiroilee. Kummallinen pelon lietsonta ei mahdu mun todellisuuteeni ja sellainen ei kuulu yhdenkään oikeasti auttamishaluisen olennon tapoihin.
En sitten tiedä onko seven aina ollut sama ihminen, koska luin tämän http://keskustelu.plaza.fi/ellit/kri...eilan-nikilla/ ja vaikuttaisi että on jotenkin muotia esiintyä muiden nikeillä. | Alkuperäiselle: jos olen tulkinnut oikein, että kyseessä on sama näkijä, joka korostaa olevansa "kovan luokan näkijä" ja "yksi suurimmista parantajista, jota aikamme on nähnyt" ja niin rehellinen, että ihmiset eivät kestä sitä kuulla. En ole ihan vakuuttunut, että tämä mainostamansa rehellisyys tarkoittaa ehdotonta erehtymättömyyttä ja totuutta. Olen saanut häneltä katselmuksen, jossa "rehellisesti" kertoi eräästä henkilöstä elämässäni (jo poismennyt). Suhteemme ei ollut lainkaan sellainen, mitä hän väitti sen olevan. En tiedä mitä tai miten hän on kanavoinut, en pysty ollenkaan allekirjoittamaan, että sellaista olisi tapahtunut, mitä väitti. Eikä kyse ole siitä, että en kestäisi rehellisyyttä ja totuutta. Minusta vaan ei mennyt yhtään kohdalleen hänen katselmuksensa. Ja niin, rehellinen saa olla, mutta minusta myös kiroilu, olkoon vaikka kuinka rehellisyyden merkki jonkun mielestä, ei kuulu kanavointeihin.
Luota siis vain itseesi tässä asiassa, älä pane liikaa painoarvoa yhdelle katselmukselle.
| |
| |
20.05.12, 09:45
|
#8 (linkki)
| | (Vierailija) |
Olen huomannut samaa, että näitä negtiivisiä kanavointeja on tullut useampaa ketjuun ja monesti vielä niin, ettei hän tahdo katsontaa itselleen. Jotenkin syyllistämistä monesti mukana ja tuntuu pahalta monien puolesta. Turhaan sekoittaa toisten päitä tälläisillä.
| |
| |
20.05.12, 11:10
|
#9 (linkki)
| | (Vierailija) |
Näen itsekin nämä ilmiöt täällä. 'sivusta minäkin' toinen linkki oli valaiseva. Samaa hain, kun ajattelin sitä mistä lähteestä, miltä tasolta, tällainen viesti saadaan. Tiedän, että tasoja ja viestin lähteitä on useampia. En halua lähteä arvioimaan Sevenin kykyä tai tapaa, itse omasta vapaasta tahdosta kysyin häneltä ja tiesin, että viesti voi olla ihan mitä vaan. Otin vastuun siitä, mitä tästä voi tulla.
Edelleenkin perään asioiden eri puolien perään. Ei ole syytä epäillä, etteikö tuollaisia kanavoitujen ajatusten tapaisia ajatuksia ko. henkilöillä olisi, tilanne on sellainen. Mutta en haluaisi pitää sitä päätotuutena vaan yhtenä sävynä heidän ajattelusta. Siksi lähdin kysymään, saako kukaan toinen näkevä asiaan näkökulmaa. Tarkoitus ei ole arvostella tässä Sevenin tyyliä, joten sitä ei kannata jatkaa. Kiitos näkökulmista kuitenkin.
| |
| |
20.05.12, 15:40
|
#10 (linkki)
Alkuperäinen kirjoittaja Philippa Tajuanko? Minua on käytetty hyväksi, käytetty pilkkana oman itsen kohottamiseen. Kanavoitujen viestien sisältö saa minut oksentamaan, mutta heillä ei ole aihetta nauruun, jos näkevät omat osuutensa tilanteeseen. | Sain joku päivä sitten viestin, että olet kovan luokan näkijä?
Mitä se merkitsee?
Jos hän harjoittaa näkemisen lahjaa, hän on se, joka ns. näkee, eivätkä hänen ystävänsä, jotka hän mainitsee viestissään.
Hän voi nousta kaiken yli. Hän on näkijä! Eivät hänen "ystävänsä".
| |
| |
20.05.12, 15:58
|
#11 (linkki)
Alkuperäinen kirjoittaja Seven Sain joku päivä sitten viestin, että olet kovan luokan näkijä?
Mitä se merkitsee?
Jos hän harjoittaa näkemisen lahjaa, hän on se, joka ns. näkee, eivätkä hänen ystävänsä, jotka hän mainitsee viestissään.
Hän voi nousta kaiken yli. Hän on näkijä! Eivät hänen "ystävänsä". |
näillä palstoilla on todentotta monlaista näkijää.
On niitäkin jotka luulevat olevansa kovan luokan näkijöitä.
Myös ihan huijareita ja kusettajia.
| |
| |
20.05.12, 16:53
|
#12 (linkki)
Alkuperäinen kirjoittaja Seven Sain joku päivä sitten viestin, että olet kovan luokan näkijä?
Mitä se merkitsee?
Hän voi nousta kaiken yli. Hän on näkijä! Eivät hänen "ystävänsä". |
Pidän rakkautta tärkeämpänä. Kaikenlaista rakkautta.
| |
| |
20.05.12, 17:04
|
#13 (linkki)
Alkuperäinen kirjoittaja Philippa Pidän rakkautta tärkeämpänä. Kaikenlaista rakkautta. | Tajuan että olen kirjoittanut ns. liian rankkaa, kun vastaus on: Pidän rakkautta tärkeämpänä. Kaikenlaista rakkautta.
Oletko ollut pitkäänkin henkisissä piireissä?
| |
| |
20.05.12, 17:07
|
#14 (linkki)
Alkuperäinen kirjoittaja seven Tajuan että olen kirjoittanut ns. liian rankkaa, kun vastaus on: Pidän rakkautta tärkeämpänä. Kaikenlaista rakkautta.
Oletko ollut pitkäänkin henkisissä piireissä? |
Hyväksyn raa'atkin puolet, mutta halauan nähdä valon, sillä siitä löytyy voima ja ilo. En oikeastaan ole henkisissä piireissä vai mitä tarkoitat kysymyksellä tarkalleen?
| |
| |
20.05.12, 17:25
|
#15 (linkki)
Alkuperäinen kirjoittaja Phi Hyväksyn raa'atkin puolet, mutta halauan nähdä valon, sillä siitä löytyy voima ja ilo. En oikeastaan ole henkisissä piireissä vai mitä tarkoitat kysymyksellä tarkalleen? | Pitäydy "valossa, rakkaudellisessa " tästä lähtien, sillä sieltä löydät voiman ja ilon! Kuten olet löytänyt tähänkin asti. Mutta mistä löydät elantosi?
Olet työtön yksinhuoltaja. Kaksi lasta ja lainaa?
| |
| |
20.05.12, 17:46
|
#16 (linkki)
Alkuperäinen kirjoittaja Seven Pitäydy "valossa, rakkaudellisessa " tästä lähtien, sillä sieltä löydät voiman ja ilon! Kuten olet löytänyt tähänkin asti. Mutta mistä löydät elantosi?
Olet työtön yksinhuoltaja. Kaksi lasta ja lainaa? |
Henkilööni meneviä tunnisteita en kerro julkisella puolella. Miksi kysyt?
| |
| |
20.05.12, 18:52
|
#17 (linkki)
Alkuperäinen kirjoittaja Philippa Henkilööni meneviä tunnisteita en kerro julkisella puolella. Miksi kysyt? | Miten olen mennyt sinun Philippa "henkilöösi?
Et oikeasti kiinnosta minua mitenkään!
| |
| |
20.05.12, 18:57
|
#18 (linkki)
| | (Vierailija) | Viestit
Joskus kun saan viestin kysyttyyn kysymykseen ja se tulee negatiivisena on se vaikea välittää kysyjälle sellaisena, mutta toisaalta haluan antaa rehellisen vastauksen.
| |
| |
20.05.12, 19:30
|
#19 (linkki)
Alkuperäinen kirjoittaja Minun mielipide Joskus kun saan viestin kysyttyyn kysymykseen ja se tulee negatiivisena on se vaikea välittää kysyjälle sellaisena, mutta toisaalta haluan antaa rehellisen vastauksen. |
Saan niin rehellisiä vastauksia, etteivät vastaanottajat pysty niitä yksinkertaisesti ottamaan vastaan?
Sinusta sanotaan, että olet kovan luokan näkijä? Miten pärjäät tämän dilemman kanssa? Näet! Mutta minulle tulee, ettet ole aina rehellinen työssäsi?
Annatko rehellisen vastauksen, vai annatko elantosi vuoksi siloiteltuja vastauksia?
Minulle tulee, että olet kovan luokan näkijä, mutta että et ole vielä valmis siihen valtakuntaan, jossa sinua tarvitaan. Olet tällä hetkellä liian ylimielinen.
Hän tarvitsee apua. Hän kuvittelee tisestään liikaa tällä hetkellä. Hän ei ole oikeataan mitään, vaikka hän kuvittelee itsestään vaikka mitä. Hän on yksi niistä, joilla on mahdollisuus. Ei sen enempää. Jokainen ns. henkinen kuvittelee, että hän tietää, kuten "minun mielipide" kuvitteleen, mutta kukaan heistä ei tiedä yksinkertaisesti mitään.
Heidän pitää ansaita paikkansa. Mahdollisuutensa olla minun valtakunnassani.
| |
| |
20.05.12, 20:10
|
#20 (linkki)
Alkuperäinen kirjoittaja Seven Miten olen mennyt sinun Philippa "henkilöösi?
Et oikeasti kiinnosta minua mitenkään! |
Ei ku nyt ymmärsit väärin. En loukkaantunut tai muuta, tarkoitin, etten halua kertoa julkisella palstalla minuun liittyviä yksityiskohtia kuten perhe, työ tai muita taustoja :) Kysyin siksi, että tuli tunne että sinulla on lisää viestiä välitettävänä ja kysyt sen takia tarkistekysymyksiä. Ei se minua haittaa, että kysyit. Siksi tuolla alussa sanoinkin, että juttelisin sinun kanssa mieluiten yksityisviestein. Ei hermostuta, ei oo aihetta hermostua. Mua kiinnostaa sun tapa nähdä ja myös se, mitä näet.
| |
| |
20.05.12, 20:12
|
#21 (linkki)
Alkuperäinen kirjoittaja Minun mielipide Joskus kun saan viestin kysyttyyn kysymykseen ja se tulee negatiivisena on se vaikea välittää kysyjälle sellaisena, mutta toisaalta haluan antaa rehellisen vastauksen. |
Kerron itsekin ns. huonot asiat, mutta ne ei ole koskaan koko totuus kun asioissa on eri puolia.
| |
| |
20.05.12, 20:14
|
#22 (linkki)
Alkuperäinen kirjoittaja Seven Saan niin rehellisiä vastauksia, etteivät vastaanottajat pysty niitä yksinkertaisesti ottamaan vastaan?
Sinusta sanotaan, että olet kovan luokan näkijä? Miten pärjäät tämän dilemman kanssa? Näet! Mutta minulle tulee, ettet ole aina rehellinen työssäsi?
Annatko rehellisen vastauksen, vai annatko elantosi vuoksi siloiteltuja vastauksia?
Minulle tulee, että olet kovan luokan näkijä, mutta että et ole vielä valmis siihen valtakuntaan, jossa sinua tarvitaan. Olet tällä hetkellä liian ylimielinen.
Hän tarvitsee apua. Hän kuvittelee tisestään liikaa tällä hetkellä. Hän ei ole oikeataan mitään, vaikka hän kuvittelee itsestään vaikka mitä. Hän on yksi niistä, joilla on mahdollisuus. Ei sen enempää. Jokainen ns. henkinen kuvittelee, että hän tietää, kuten "minun mielipide" kuvitteleen, mutta kukaan heistä ei tiedä yksinkertaisesti mitään.
Heidän pitää ansaita paikkansa. Mahdollisuutensa olla minun valtakunnassani. |
Onko tämä viestin sisältö minulle vai sille, jonka kommentti lainautuu tähän?
| |
| |
20.05.12, 20:27
|
#23 (linkki)
Alkuperäinen kirjoittaja Philippa Onko tämä viestin sisältö minulle vai sille, jonka kommentti lainautuu tähän? |
Viestini on Philippalle! Sinulle.
| |
| |
20.05.12, 20:41
|
#24 (linkki)
Alkuperäinen kirjoittaja Seven Saan niin rehellisiä vastauksia, etteivät vastaanottajat pysty niitä yksinkertaisesti ottamaan vastaan?
Heidän pitää ansaita paikkansa. Mahdollisuutensa olla minun valtakunnassani. |
No sitten kommentoin :)
En usko olevani kovan luokan näkijä vaikka joskus minulla hetkeni onkin. En osaa luottaa itseeni tarpeeksi. Vaikeiden asioiden käsittelyssä en ole hyvä, kuten ensimmäisen viestisi kohdalla.
Minun elämä on ollu enimmäkseen ylämäkeä, siksi hakeudun pois ikävistä asioista. En ole ylimielinenkään omasta mielestä. Olen hirveän suora ja siitä ei kaikki pidä. Heittäydyn täysillä eikä siitäkään moni pidä.
Rehellisyys asiaan en osaa vastata, kun en ymmärrä mihin se liittyy tai mitä sillä tarkemmin tarkoitat.
Mihin tarvitsen apua. Siitä asiasta kertovaa kappaletta en ymmärrä myöskään. En tiedä, mitä koet minun kuvittelevan, mihin asiaan liittyy oletettu kuvittelu. Mulla on tosi heikko itsetunto ja olen epävarma itsestäni.
En tunne valtakuntaa, josta puhut. En oo oikeastaan pyrkimässä tästä yhtään mihinkään. Mitä ja miten minun sitten pitäisi jotain ansaita. Menee tosi vaikeaksi näin tavallisen ihmisen ymmärtää tuollaisia viestejä :)
| |
| |
20.05.12, 21:09
|
#25 (linkki)
| | (Vierailija) | Seven outo Lainaus:
Alkuperäinen kirjoittaja Seven Viestini on Philippalle! Sinulle. | Olet aika outo tapaus, minäkin olen vuosia täällä ollut, mutta sinun kaltaista täällä ei ole ollut. Pilkkaatko näitä näkijöitä, palstalaisia ja kysyjiä? Näetkö aivan oikeasti jotain vai oletko tahallisesti ilkeä? Minulla on halu tuoda hyvää ja rakastaa lähimmäistä niin kuin itseäni, mitkä on sinun motiivisi?
| |
| | | | |