|
22.05.12, 12:56
|
#1 (linkki)
| | (Vierailija) | Muutama vaihto
Rakkausasioihin katsotko minulle? En kerro taustaa, jotta se ei sekoita sinua. Tarvittaessa toki voin taustoittaa asiaa.
| |
| |
22.05.12, 14:15
|
#2 (linkki)
| | (Vierailija) |
Hei
Minä näen pitkän parisuhteen, joka näyttää ulospäin ehyeltä ja vakaalta, mutta sisäisesti siellä on "särö". Ei mitään riitaa vaan enemmänkin olette omissa oloissanne. Tässä sun viereen on jossakin vaiheessa hiipinyt toinen mies. Se on jollakin tavalla hailakammin tässä kuvassa ja häneenkin on olemassa jokin särö.. Tosin ymmärrän tuon, jos aviomies sattuu olemaan vielä kuviossa :D
Tuntuu kuitenkin, että kukaan ei ole ihan oikea sinulle tai et halua täysillä ketään. Jotenkin tuo kolminaisuus katkeaa aika äkisti, lähes repäisten tässä kesällä. Mies tulee asiasta tietoiseksi ja sinun on valittava puolesi. Minä en saa oikein mitään otetta siihen toiseen mieheen, hän on jotenkin hajuton ja mauton tässä. Miehesi on hyvin loukkaantunut ja sinä haluat palata entiseen.
Voit kysyä tästä vielä lisää.. jos nimittäin osui
Minulle voisi katsoa, että toteutuuko matkani ja löytyykö kiva työ?
| |
| |
22.05.12, 14:21
|
#3 (linkki)
| | (Vierailija) | Lainaus:
Alkuperäinen kirjoittaja rinkka Hei
Minä näen pitkän parisuhteen, joka näyttää ulospäin ehyeltä ja vakaalta, mutta sisäisesti siellä on "särö". Ei mitään riitaa vaan enemmänkin olette omissa oloissanne. Tässä sun viereen on jossakin vaiheessa hiipinyt toinen mies. Se on jollakin tavalla hailakammin tässä kuvassa ja häneenkin on olemassa jokin särö.. Tosin ymmärrän tuon, jos aviomies sattuu olemaan vielä kuviossa :D
Tuntuu kuitenkin, että kukaan ei ole ihan oikea sinulle tai et halua täysillä ketään. Jotenkin tuo kolminaisuus katkeaa aika äkisti, lähes repäisten tässä kesällä. Mies tulee asiasta tietoiseksi ja sinun on valittava puolesi. Minä en saa oikein mitään otetta siihen toiseen mieheen, hän on jotenkin hajuton ja mauton tässä. Miehesi on hyvin loukkaantunut ja sinä haluat palata entiseen.
Minulle voisi katsoa, että toteutuuko matkani ja löytyykö kiva työ? |
Kylläpä hyvin näit. Tosin mieheni olisi valmis eroaa eikä ole toisesta miehestä moksiskaan. ELi oisko tulkinnassasi miehet väärin päin. Ja särö toisella miehellä voisi olla hänen tuleva ex. ELi saatko tähän vielä lisää?
Katson sinulle möyhemmin, kun pystyn keskittymään.
| |
| |
22.05.12, 14:37
|
#4 (linkki)
| | (Vierailija) |
no.. mä näin "kuvan" päällepäin kauniin sileästä paksusta laudasta.. laudan alapuolella oli puolessa välissä ura.. pitkä ura, joka ei ole kuitenkaan kovin syvä. Nämä kaksi laudan puolikasta olivat vakaasti kiinni toisissaan.. ns. alkuperäiset.. ( tämmöistä lautaa on muuten ennen ollut esim. ikkunalaudoissa ;)
Siihen rinnalle oli tullut kuitenkin se kolmas puolisko.. se ei ollut niin kiinteä, sillä se häivähteli siihen ja pois.. se oli vaan ilmaantunut siihen jostain matkan varrella. Nyt kesäkuussa se koko "lauta" jostakin syystä meni räpsähtäen poikki.. ei osapuolet erilleen vaan koko lauta poikki.. ei kauniisti vaan säleiksi, josta törrötti tikkuja irti .. osaat varmaan kuvitella..
Joku ulkopuolinen oli tämän saanut aikaan paljastuksellaan ja se suututti sun miehen.. siksi siihen pitää tulla loppu. En osaa katsoa tuon toisen miehen omaa suhdetta vaan tämä tuli sinun näkökulmastasi ja siis suhteessa sinuun.
En kyllä näkisi tähän onnellista loppua ainakaan tuota kautta. Sinä itse jäät tuossa ikävään asemaan ja lopulta lähes yksin. sillä se uusi mies jotenkin katoaa myös. Myöhemmin nykyisellä miehelläsikin on joku uusi ystävä, jonka kanssa elämä on seesteistä.
Minusta tässä on nyt neuvo...
Tee asioille ajoissa jotain, äläkä odota ulkopuolisen paljastusta!! Sen kautta asiat mutkistuvat. Ja ikävä kyllä, se uusi rakkaus ei näytä niin hehkeältä tässä...
Mutta kun elämä on vapaan tahdon alaista niin ratkaise itse, ettei ulkopuolinen tee sitä.
| |
| |
22.05.12, 15:13
|
#5 (linkki)
Alkuperäinen kirjoittaja rinkka Hei
Minulle voisi katsoa, että toteutuuko matkani ja löytyykö kiva työ? |
Matka toteutuu. Olet vapaa henkisesti sillä matkalla ja nautit olostasi. Matka on myös jonkunlainen henkinen puhdistautuminen sinulle. Matkalla käyt syvällisiä ja henkisiä keskustelu hoikan henkisesti valveutuneen miehen kanssa.
Työasia ei ratkea ennen syksyä. Loppu syksyyn meneen.
Kiitos sinulle tarkennuksista.
| |
| |
22.05.12, 15:20
|
#6 (linkki)
Alkuperäinen kirjoittaja -ap.- Matka toteutuu. Olet vapaa henkisesti sillä matkalla ja nautit olostasi. Matka on myös jonkunlainen henkinen puhdistautuminen sinulle. Matkalla käyt syvällisiä ja henkisiä keskustelu hoikan henkisesti valveutuneen miehen kanssa.
Työasia ei ratkea ennen syksyä. Loppu syksyyn meneen.
Kiitos sinulle tarkennuksista. | Kiitos.. saanko kysyä vielä, että lähdenkö sinne yksin vain saanko matkaani kaverin?
| |
| |
22.05.12, 15:23
|
#7 (linkki)
Alkuperäinen kirjoittaja rinkka Kiitos.. saanko kysyä vielä, että lähdenkö sinne yksin vain saanko matkaani kaverin? |
Lähdet yksin.
| |
| |
22.05.12, 15:28
|
#8 (linkki)
| | (Vierailija) |
Kiitos tarkennuksesta
| |
| | | | |