Plazan keskustelut etusivu
» Rekisteröidy käyttäjäksi
» Unohditko tunnuksesi?
Mene takaisin   Plazan keskustelut – Plaza > Ellit > Kristallipallo > Ennustukset > Vaihdot
Plazan keskustelualusta on uudistunut - katso ohjeet

Kirjoita viesti

Työkalut Hae ketjusta
Päiväys 22.05.12, 15:52   #1 (linkki)
vaihdatko?
(Vierailija)

Osaisitko Seven kertoa

Miksi sisälläni tuntuu välillä voimakas ahdistus?
  Vastaa viestiin
Päiväys 22.05.12, 16:14   #2 (linkki)
Seven
(Vierailija)

Etköhän tiedä

Lainaus:
Alkuperäinen kirjoittaja vaihdatko? Näytä viesti
Miksi sisälläni tuntuu välillä voimakas ahdistus?
itsekin, "miksi sisälläsi tuntuu välillä voimakas ahdistus!" Sillä, eikö jokainen maapallon päällä elävä elä ahdistuksessa?

Ja miksi ylipäätään vastaisin esittämääsi pilakysymykseen?
  Vastaa viestiin
Päiväys 22.05.12, 18:39   #3 (linkki)
vaihdatko?
(Vierailija)

Lainaus:
Alkuperäinen kirjoittaja Seven Näytä viesti
itsekin, "miksi sisälläsi tuntuu välillä voimakas ahdistus!" Sillä, eikö jokainen maapallon päällä elävä elä ahdistuksessa?

Ja miksi ylipäätään vastaisin esittämääsi pilakysymykseen?

Pahoittelen että tästä tulee sinulle mieleen pilakysymys. Ei ole.
Mietin tätä ahdistuksen tunnetta ja miksi se valtaa usein mielen. Johtuuko tämä viimeiaikoisista kovista kokemuksista vai mistä... ja koska tämä helpottaa.
  Vastaa viestiin
Päiväys 22.05.12, 19:03   #4 (linkki)
Seven
(Vierailija)

Lainaus:
Pahoittelen että tästä tulee sinulle mieleen pilakysymys. Ei ole.
Mietin tätä ahdistuksen tunnetta ja miksi se valtaa usein mielen. Johtuuko tämä viimeiaikoisista kovista kokemuksista vai mistä... ja koska tämä helpottaa.

Olet pilailumielellä liikkeellä edelleenkin!
  Vastaa viestiin
Päiväys 22.05.12, 19:07   #5 (linkki)
Jos---
(Vierailija)

Lainaus:

joku täällä on pilailumielellä liikkeellä niin sinä! Mahdat saada huvia noista "kanavoinneistasi."
  Vastaa viestiin
Päiväys 22.05.12, 20:10   #6 (linkki)
Seven
(Vierailija)

Lainaus:
Alkuperäinen kirjoittaja Jos--- Näytä viesti
joku täällä on pilailumielellä liikkeellä niin sinä! Mahdat saada huvia noista "kanavoinneistasi."
Kuulin, että nimimerkki "Osaisitko Seven kertoa" pilailee kanssani!

En vastannut hänelle, koska hän mielestäni pilaili kanssani. Jos olen väärässä, nimimerkki "Osaisitko Seven kertoa" voi kääntyä muiden puoleen! Kysyä muilta! Vaikka sinulta nimimerkki Jos--?

Jokaisen on tosiaan saatava vastauksensa! Mutta minä en anna vastausta nimimerkille "Osaisitko Seven kertoa":lle?

Oletko kanava nimimerkki Jos---? Jos olet, mitä hupia saat kanavoidessasi? Mielenkiintoinen sanavalinta tuo "hupi", joten uskon, ettet tiedä kanavoinnista mitään!
  Vastaa viestiin
Päiväys 22.05.12, 20:14   #7 (linkki)
neuvo
(Vierailija)

Lainaus:
Kuulin, että nimimerkki "Osaisitko Seven kertoa" pilailee kanssani!

En vastannut hänelle, koska hän mielestäni pilaili kanssani. Jos olen väärässä, nimimerkki "Osaisitko Seven kertoa" voi kääntyä muiden puoleen! Kysyä muilta! Vaikka sinulta nimimerkki Jos--?

Jokaisen on tosiaan saatava vastauksensa! Mutta minä en anna vastausta nimimerkille "Osaisitko Seven kertoa":lle?

Oletko kanava nimimerkki Jos---? Jos olet, mitä hupia saat kanavoidessasi? Mielenkiintoinen sanavalinta tuo "hupi", joten uskon, ettet tiedä kanavoinnista mitään!

ööh, kannattaisiko Seven kääntyä ammattiauttajan puoleen? Ystävällinen neuvo..
  Vastaa viestiin
Päiväys 22.05.12, 20:35   #8 (linkki)
vaihdatko?
(Vierailija)

Ei tästä tälläistä ketjua pitänyt tulla.Ikävää että näin tämä kääntyi negatiiviseksi.
En ole pilailu mielessä liikenteessä.Ikävää,että näin tulee sinulle :( En vain ole.

Olen kokenut viimeisen vuoden aikana todella paljon kaikkea harmillista. Nyt kun tilanne on hiljentynyt, silti tulee kova ahdistus välillä ja pelkokin, että tapahtumat uusiutuu. Ei sitä liian montaa iskua kestä ja minä vain olen saanut vuoden aikana niin paljon "kärsimään".
Olisin tahtonut kuulla, että onko tämä menossa parempaa suuntaa ja joko saisin kokea niitä ihaniakin hetkiä elämässä.Toki niitä on nytkin, mutta kuitenkin..
Pahoittelen, että tämä käänty tälläiseksi.
  Vastaa viestiin
Päiväys 22.05.12, 20:46   #9 (linkki)
Ymmärräthän...
(Vierailija)

Lainaus:
Ei tästä tälläistä ketjua pitänyt tulla.Ikävää että näin tämä kääntyi negatiiviseksi.
En ole pilailu mielessä liikenteessä.Ikävää,että näin tulee sinulle :( En vain ole.

Olen kokenut viimeisen vuoden aikana todella paljon kaikkea harmillista. Nyt kun tilanne on hiljentynyt, silti tulee kova ahdistus välillä ja pelkokin, että tapahtumat uusiutuu. Ei sitä liian montaa iskua kestä ja minä vain olen saanut vuoden aikana niin paljon "kärsimään".
Olisin tahtonut kuulla, että onko tämä menossa parempaa suuntaa ja joko saisin kokea niitä ihaniakin hetkiä elämässä.Toki niitä on nytkin, mutta kuitenkin..
Pahoittelen, että tämä käänty tälläiseksi.
että kyseinen nimimerkki "seven" pilailee vastailemalla ihmisille ns. kanavana. Lue palautteita niin näet, että kyse ei ole oikeasta auttajasta.
  Vastaa viestiin
Päiväys 22.05.12, 21:05   #10 (linkki)
Seven
(Vierailija)

Lainaus:
Alkuperäinen kirjoittaja neuvo Näytä viesti
ööh, kannattaisiko Seven kääntyä ammattiauttajan puoleen? Ystävällinen neuvo..
Olet oikeassa!

Olen varmaan kirjoittanut täällä "ammattiauttajan tarpeessa olevana", ja olen sitä myöten kirjoittanut lukijoiden mielestä "ylilyöntejä", joten jätän tältä erin kirjoittelun täällä.

Kiitos viestistäsi ja silmien avaamisesta nimimerkki "neuvo"!

Mitkä olisivat ne aiheet, joista täällä voi kirjoittaa? Mitä sinä kirjoittaisit nimimerkki "neuvo"? Ja ennen kaikkea mistä? Viestisi oli ööh-luokkaa. Onko sinulla ööh:n lisäksi jotain muuta tietoa henkisestä tiedosta, kanavoimisesta.?

Uskon, että sinulla ei ole kommenttisi mukaan mitään aihetta kääntyä ammattiauttajan puoleen kuten minulla tietysti on, joten kerro terveenä, elinkelpoisena kirjoittajana, mitä ja miten täällä kirjoitetaan?

Odotan nöyränä vastaustasi, ammattiapua odottaessani!
  Vastaa viestiin

Päiväys 22.05.12, 21:14   #11 (linkki)
en ole ketä lainaat
(Vierailija)

Lainaus:
Olet oikeassa!

Olen varmaan kirjoittanut täällä "ammattiauttajan tarpeessa olevana", ja olen sitä myöten kirjoittanut lukijoiden mielestä "ylilyöntejä", joten jätän tältä erin kirjoittelun täällä.

Kiitos viestistäsi ja silmien avaamisesta nimimerkki "neuvo"!

Mitkä olisivat ne aiheet, joista täällä voi kirjoittaa? Mitä sinä kirjoittaisit nimimerkki "neuvo"? Ja ennen kaikkea mistä? Viestisi oli ööh-luokkaa. Onko sinulla ööh:n lisäksi jotain muuta tietoa henkisestä tiedosta, kanavoimisesta.?

Uskon, että sinulla ei ole kommenttisi mukaan mitään aihetta kääntyä ammattiauttajan puoleen kuten minulla tietysti on, joten kerro terveenä, elinkelpoisena kirjoittajana, mitä ja miten täällä kirjoitetaan?

Odotan nöyränä vastaustasi, ammattiapua odottaessani!

mutta itse mietin tapaasi kirjoittaa. Se on ruma ja tökerö, kanavoitko siis käytöstavattomia henkiä vai mitä? Sillä eihän se noin mene, taidat itsekin tietää. Toinen asia mikä kiinnitti huomioin, on tapasi korostaa omia sanojasi kohtuuttoman paljon. Huomaatko käyttävästi käskyjä ja jumalattoman paljon huutomerkkejä. Sekin kertoo jostain....

Lähinnä herättelisin sinulle ajatusta, että kanavoimasi ei ole tervettä tekstiä. Millään lailla en tarkoita, että lataamoa tarvitset ilmanmuuta, mutta nuo viestisi johtuvat jostain. Ja se jostain ei ole hyvästä.
  Vastaa viestiin
Päiväys 22.05.12, 21:19   #12 (linkki)
sivusta kommentoin vaan
(Vierailija)

Lainaus:

Luota vain itseesi. Täällä jos muuallakin on liikkeellä paljon pilailijoita / toisten nimissä kyseleviä.

Saahan nimimerkki Seven vastata kenelle haluaa.
  Vastaa viestiin
Päiväys 22.05.12, 21:23   #13 (linkki)
sivusta vielä
(Vierailija)

Lainaus:
Alkuperäinen kirjoittaja en ole ketä lainaat Näytä viesti
mutta itse mietin tapaasi kirjoittaa. Se on ruma ja tökerö, kanavoitko siis käytöstavattomia henkiä vai mitä? Sillä eihän se noin mene, taidat itsekin tietää. Toinen asia mikä kiinnitti huomioin, on tapasi korostaa omia sanojasi kohtuuttoman paljon. Huomaatko käyttävästi käskyjä ja jumalattoman paljon huutomerkkejä. Sekin kertoo jostain....

Lähinnä herättelisin sinulle ajatusta, että kanavoimasi ei ole tervettä tekstiä. Millään lailla en tarkoita, että lataamoa tarvitset ilmanmuuta, mutta nuo viestisi johtuvat jostain. Ja se jostain ei ole hyvästä.

Kirosanoja yms. en minäkään ymmärrä, mutta jos hänellä on muuten oma tyyli, entä sitten. Viestien mahdolliseen lähteeseen en ota kantaa.
  Vastaa viestiin
Päiväys 22.05.12, 21:24   #14 (linkki)
sevenille
(Vierailija)

Lainaus:
Alkuperäinen kirjoittaja en ole ketä lainaat Näytä viesti

komppaan edellistä kirjoittajaa. sun viestit on niin kovin eritasoisia, että voisi kuvitella ettei ne kaikki ainakaan korkeimmasta ja puhtaimmasta lähteestä tule...? kanavoimista ja näkemistä harjoitteleville on joskus korostettu erottelukyvyn harjoittamista, joka käsittääkseni tarkoittaa eri tasojen tunnistamista energioiden perusteella. onko tääkin sun mielestäsi vanhaa ja mitätöntä tietoa? jos on, se voisi selittää aika paljon.
  Vastaa viestiin