Plazan keskustelut etusivu
» Rekisteröidy käyttäjäksi
» Unohditko tunnuksesi?
Mene takaisin   Plazan keskustelut – Plaza > Ellit > Kristallipallo > Ennustukset > Vaihdot
Plazan keskustelualusta on uudistunut - katso ohjeet

Kirjoita viesti

Työkalut Hae ketjusta
Päiväys 25.05.12, 19:06   #1 (linkki)
surun murtamat
(Vierailija)

Löytyykö täältä aitoa meediota vaihtamaan?

Kysyn tätä ensin, ennenkuin laitan muuta tähän...
  Vastaa viestiin
Päiväys 27.05.12, 18:34   #2 (linkki)
kyllä
(Vierailija)

löytyy

vastaan vain tälle kysyjälle, ei muita pyyntöjä, kiitos.

Lainaus:
Alkuperäinen kirjoittaja surun murtamat Näytä viesti
Kysyn tätä ensin, ennenkuin laitan muuta tähän...
  Vastaa viestiin
Päiväys 28.05.12, 13:12   #3 (linkki)
surun murtamat
(Vierailija)

Lainaus:
Alkuperäinen kirjoittaja kyllä Näytä viesti
vastaan vain tälle kysyjälle, ei muita pyyntöjä, kiitos.
Hei,

Kiitos sinulle jos ehdit vastaamaan jossain vaiheessa. En tiedä onko isäni mielestä oikein kysyä edes tätä kautta, jotenkin osaltaan huonoa omaatuntoa teettää, mutta kysyn kuitenkin. Äitini on surun murtama ja välillä olen huolissani hänenkin tilanteesta. Isällämme on varmaankin kaikki hyvin, olettaisin? Jos hänellä on asiaa vielä meille, niin kerrotko? Hän ei päässyt viimeisillä hetkillä kertomaan asioita, koska puhekykyä ei enää ollut, mutta tunne ja järki tuntui vielä olevan.
Pakolla en ota mitään vastaan.

Mitä sinulle katsoisin?
  Vastaa viestiin
Päiväys 29.05.12, 13:31   #4 (linkki)
kyllä
(Vierailija)

löytyy

älä tunne tästä huonoa omaatuntoa, sillä tunsin että olen tähän pyydetty vastaamaan miespuolisen pyynnöstä kun luin viestisi, joten sinulle tätä on tarkoitus välittää. Hän toivoo sinun olevan äitisi tukena ja muistavan myös itse että hän haluaa sinun olevan onnellinen ja toivoo ettet surun kyyneliä vuodata läpi elämän vaan keskityt pitämään itsestäsi huolta ja iloitsemaan vielä elämästä, hän haluaa nähdä sinut vielä onnellisena. Ainoa mikä häntä huoletti on se että ymmärrät tämän, siitä tunsi vähän surua mutta lempeydellä katsoo ja huomaa että sinä jatkat ja äitisi kanssa olette vielä iloisestikin yhdessä, kun tätä käytte ensin läpi. Hän haluaa kertoa sen että hänellä on nyt hyvä olla, ja ilon hän tahtoo äitisi ja sinun kasvoille maalata, hänen olo on kevyt ja tyytyväinen, hän pyytää muistuttamaan että nauti elämäsi matkasta ja hän on läsnä elämässäsi yhä, eri tavoin, mutta et ole koskaan yksin.

Haluatko katsoa rakkauselämääni, moni mies on osoittanut kiinnostusta, mutta vain yksi sydämessä tuntuu erityisesti, mutta edistystä ei tapahdu välillämme. Onko hän vaalea, vähän jo harmaakin tarkoitettu minulle? Meillä on paljon yhteisiä kiinnostuksen kohteita, mutta jokin on edessä?

Kiitos ja Voimaa Sinulle!

Lainaus:
Alkuperäinen kirjoittaja surun murtamat Näytä viesti
Hei,

Kiitos sinulle jos ehdit vastaamaan jossain vaiheessa. En tiedä onko isäni mielestä oikein kysyä edes tätä kautta, jotenkin osaltaan huonoa omaatuntoa teettää, mutta kysyn kuitenkin. Äitini on surun murtama ja välillä olen huolissani hänenkin tilanteesta. Isällämme on varmaankin kaikki hyvin, olettaisin? Jos hänellä on asiaa vielä meille, niin kerrotko? Hän ei päässyt viimeisillä hetkillä kertomaan asioita, koska puhekykyä ei enää ollut, mutta tunne ja järki tuntui vielä olevan.
Pakolla en ota mitään vastaan.

Mitä sinulle katsoisin?
  Vastaa viestiin
Päiväys 29.05.12, 14:14   #5 (linkki)
surun murtamat kiittää
(Vierailija)

Lainaus:
Alkuperäinen kirjoittaja kyllä Näytä viesti
älä tunne tästä huonoa omaatuntoa, sillä tunsin että olen tähän pyydetty vastaamaan miespuolisen pyynnöstä kun luin viestisi, joten sinulle tätä on tarkoitus välittää. Hän toivoo sinun olevan äitisi tukena ja muistavan myös itse että hän haluaa sinun olevan onnellinen ja toivoo ettet surun kyyneliä vuodata läpi elämän vaan keskityt pitämään itsestäsi huolta ja iloitsemaan vielä elämästä, hän haluaa nähdä sinut vielä onnellisena. Ainoa mikä häntä huoletti on se että ymmärrät tämän, siitä tunsi vähän surua mutta lempeydellä katsoo ja huomaa että sinä jatkat ja äitisi kanssa olette vielä iloisestikin yhdessä, kun tätä käytte ensin läpi. Hän haluaa kertoa sen että hänellä on nyt hyvä olla, ja ilon hän tahtoo äitisi ja sinun kasvoille maalata, hänen olo on kevyt ja tyytyväinen, hän pyytää muistuttamaan että nauti elämäsi matkasta ja hän on läsnä elämässäsi yhä, eri tavoin, mutta et ole koskaan yksin.

Haluatko katsoa rakkauselämääni, moni mies on osoittanut kiinnostusta, mutta vain yksi sydämessä tuntuu erityisesti, mutta edistystä ei tapahdu välillämme. Onko hän vaalea, vähän jo harmaakin tarkoitettu minulle? Meillä on paljon yhteisiä kiinnostuksen kohteita, mutta jokin on edessä?

Kiitos ja Voimaa Sinulle!

Kiitos! Ymmärsin täysin mitä isä tarkoitti, varsinkin tuolla itsestään huolta pitämisellä. Se on ollut vähissä viimeisinä vuosina ja olen sen hyvin peittänyt jopa häneltä, paitsi tietysti nyt hän näkee sen ja huomaa. Kyyneliä on vuodatettu jo ennempää ja hän oli aina elämässään juuri tuollainen että halusi ja toivoi että minun elämä sujuisi hyvin, sitä hän minulle aina sanoi kun näimme.
Kyllä, tämä oli isä sen tiedän! En tiedä miten äidille kertoisin tästä, kun hänellä eri näkemykset asioissa, mutta yritän jotenkin pehmeästi kertoa jotta suru hieman helpottaisi tässä.
Isälle rakkaudelliset terveiset toivon ja tiedän että hänellä on nyt hyvä olla, meillä vaan ikävä...

Sinulle kiitoksena takaisin:

Tämä turvallisen oloinen vaalea, hieman harmaa. Hänessä vetoaa jonkinasteinen turvallisuus, jämerä ote elämään, elämän kokemus, josta kepeä vahvuus onnellisuus esille tulee.
Hän tulee vaikuttamaan elämässäsi vielä, jotenkin niin vahvasti tuntuu että saat tukea häneltä elämäsi tilanteisiin. Vahvana nousee kyllä vierellesi. Onko hänellä jokin kesäpaikan oloinen paikka mihin sinut vie kesällä. Tähän nousee tummahko kesäilta ja yhdessä oloa.
Tämä on hitaasti etenevää ja vaatii hermoja edistyksissä tämä teidän juttunne.
Hän ei ole valmis yhteenmuuttoihin ja sellaisiin, hyvin tarkasti katsoo miten niissäkin asioissa etenee, johtuu elämän kokemuksesta. Vauraus vahvana jotenkin myös mukana.
Hän saa sinusta iloa ja kosketuksen herkkyyteen. Kyllä haluaa sinun rinnallasi olla, mutta hitaasti, hitaasti... eteenpäin. Olethan siihen valmis, jos hänen rinnallaan haluat kulkea?
Muut jutut onkin sitten keveitä ja kepeitä juttuja. Kiinnostuksesi on niin vahva tätä kysymääsi miestä kohtaan.
  Vastaa viestiin