|
26.05.12, 03:38
|
#1 (linkki)
| | (Vierailija) | Vaihdot päivään, vaikka yöllä yksin vaeltaa
Minä rakastuin häneen jo kauan sitten. Tunsin, että meillä on yhteys. Hänkin sanoi niin. Oliko se vain sanahelinää vai mitä? Tunnen suurta yksinäisyyttä elämässäni. Olen suhteessa, jossa olen henkisesti yksin. Nyt yöllä tätä kirjoitan. Olen päättänyt erota. Yksin jääminen pelottaa. Milta tuleva näistä kuvioista nähden näyttää.
Rakkaudella Sinulle katson takaisin. Noin kolme vaihtoa.
| |
| |
26.05.12, 10:21
|
#2 (linkki)
| | (Vierailija) | Lainaus:
Alkuperäinen kirjoittaja ppmm Minä rakastuin häneen jo kauan sitten. Tunsin, että meillä on yhteys. Hänkin sanoi niin. Oliko se vain sanahelinää vai mitä? Tunnen suurta yksinäisyyttä elämässäni. Olen suhteessa, jossa olen henkisesti yksin. Nyt yöllä tätä kirjoitan. Olen päättänyt erota. Yksin jääminen pelottaa. Milta tuleva näistä kuvioista nähden näyttää.
Rakkaudella Sinulle katson takaisin. Noin kolme vaihtoa. | Ero ottaa voimille ja koet uusia, mukavia käänteitä. Toki vielä tulee yksinäisyyden hetkiä ja suruakin, mutta suunta on ylöspäin. Tiukkaa taloudellisestikin voi olla, mutta henkinen olotilasi paranee.Tämä kertomasi henkilö viipyy vähän aikaa elämässäsi auttamassa erosta selviämiseen, mutta toinen ihminen on tulossa rinnallesi pysyväksi kumppaniksi. Edelleen minulle näytetään vaihteikkaista tulevaa, tällä hetkellä näen ympärilläsi kaiken ikään kuin seisahtaneena paikoilleen. Sellainen usvainen syksymäinen tunnelmä on ympärilläsi, raskasta ja voimia vievää.
Katsotko minulle talouteen ja rakkauteen, rahaa on vähän eikä rakkautta lainkaan olen kuitenkin tällainen ikuinen optimisti: pyöreä ja hymyilevä.
| |
| |
26.05.12, 12:58
|
#3 (linkki)
Alkuperäinen kirjoittaja kki Ero ottaa voimille ja koet uusia, mukavia käänteitä. Toki vielä tulee yksinäisyyden hetkiä ja suruakin, mutta suunta on ylöspäin. Tiukkaa taloudellisestikin voi olla, mutta henkinen olotilasi paranee.Tämä kertomasi henkilö viipyy vähän aikaa elämässäsi auttamassa erosta selviämiseen, mutta toinen ihminen on tulossa rinnallesi pysyväksi kumppaniksi. Edelleen minulle näytetään vaihteikkaista tulevaa, tällä hetkellä näen ympärilläsi kaiken ikään kuin seisahtaneena paikoilleen. Sellainen usvainen syksymäinen tunnelmä on ympärilläsi, raskasta ja voimia vievää.
Katsotko minulle talouteen ja rakkauteen, rahaa on vähän eikä rakkautta lainkaan olen kuitenkin tällainen ikuinen optimisti: pyöreä ja hymyilevä. |
Kiitos. Talous on edelleen niukkaa ja olemassa olon tärkeyttä korostetaan. Eli se mitä on, se riittää kuitenkin aina. Kohenemista vasta loppuvuodesta, vuodenvaihteessa. Kesää kohti meet todellakin iloisin ja avoimin mielin. Kumppania ihminen aina kaipaa, mutta kuka jaksaa aloittaa alusta tutustumaan uuteen ihmiseen ja pettymään taas. Näitä ajatuksia nousee kuin alitajunnastasi käsin. Heilaa en varsinaisesti saa näkymään. Toki mukavia keskusteluja käyt ihmisten kanssa. Eräs varattu mies tässä näkyy myös seuraasi tulevan enemmät mielessään mutta torjut sen.
| |
| |
26.05.12, 17:29
|
#4 (linkki)
| | (Vierailija) |
nostaa jos joku haluaa katsoa (max 2)
| |
| |
26.05.12, 18:01
|
#5 (linkki)
Alkuperäinen kirjoittaja ppmm Minä rakastuin häneen jo kauan sitten. Tunsin, että meillä on yhteys. Hänkin sanoi niin. Oliko se vain sanahelinää vai mitä? Tunnen suurta yksinäisyyttä elämässäni. Olen suhteessa, jossa olen henkisesti yksin. Nyt yöllä tätä kirjoitan. Olen päättänyt erota. Yksin jääminen pelottaa. Milta tuleva näistä kuvioista nähden näyttää.
Rakkaudella Sinulle katson takaisin. Noin kolme vaihtoa. | Yksinäisyys pelottaa aina, sitä ei tarvitse hävetä. Tutut asiat jäävät taa ja joskus mielummin pitää niistä kiinni, kuin päästää irti. Pelko saattaa lamaannuttaa kun pitäisi liikkua. Älä pelkää, elämääsi tulee asioita jotka korvaavat tuttua ja turvallista. Teillä on ollut yhteys joka on kadonnut, mies on jotenkin ottanut askeleen pois päin. hän tuntuu jotenkin omaan maailmaansa kääriytyneeltä, ei taida edes kunnolla ymmärtää tilanteen vakavuutta.
Ole yhteydessä ystäviin, hae jo hiljalleen tukiverkkoa, joka auttaa. Hiljalleen asiat paranevat ja pääset taas elämään energialla mukaan.
Kaikkea onnea sinulle!
itse olen vaalea nainen auki ihastumiselle, ehkäpä rakkaudelle. Mitä tähän saat? Toki, jos joku muu asia kerrotaan kauttasi, otan senkin vastaan.
| |
| |
26.05.12, 18:42
|
#6 (linkki)
Alkuperäinen kirjoittaja c'est moi ici Yksinäisyys pelottaa aina, sitä ei tarvitse hävetä. Tutut asiat jäävät taa ja joskus mielummin pitää niistä kiinni, kuin päästää irti. Pelko saattaa lamaannuttaa kun pitäisi liikkua. Älä pelkää, elämääsi tulee asioita jotka korvaavat tuttua ja turvallista. Teillä on ollut yhteys joka on kadonnut, mies on jotenkin ottanut askeleen pois päin. hän tuntuu jotenkin omaan maailmaansa kääriytyneeltä, ei taida edes kunnolla ymmärtää tilanteen vakavuutta.
Ole yhteydessä ystäviin, hae jo hiljalleen tukiverkkoa, joka auttaa. Hiljalleen asiat paranevat ja pääset taas elämään energialla mukaan.
Kaikkea onnea sinulle!
itse olen vaalea nainen auki ihastumiselle, ehkäpä rakkaudelle. Mitä tähän saat? Toki, jos joku muu asia kerrotaan kauttasi, otan senkin vastaan. | Sinun aikasi rakkaudelle tulee, mutta en näe sitä kovin lähiajan tapahtumaksi. Toiveesi on kuitenkin kuultu ja asioita järjestellään jo haluttuun suuntaan. Kohtaaminen tulee toisella paikkakunnalla. Näkyy joki ja kävelymatkan päässä satama. Jokin reissu on, mutta ei liity pelkästään vapaaseen vaan kenties työhön tai haastatteluun. Mies on pitkä ja pitkä villakangastakki päällä. Se on ihastumista, tutustumista ja hiljaa etenevää. Muutoin elämäsi on muutoksessa jo tämän vuoden puolella, työn ja ihmissuhteiden osalta. Muut ottavat vastuuta enemmän.
Kiitos sinulle.
En vastaa enempää. Tämän palstan henki on muuttunut radikaalisti.
| |
| | | | |