| |
26.05.12, 18:03
|
#1 (linkki)
| | (Vierailija) | Kysymyksesi/Seven tämä on sinulle, loukkaa vain minua...
Olen valmis suuressa mitättömyydessäni vastaanottamaan sinulta viestin koskien elämäni muutoksia. En ehkä ole sinun arvoisesti tai mitään muutakaan. Jos saisin sitä kautta näkijän lahjani paranemaan.
| |
| |
26.05.12, 18:09
|
#2 (linkki)
| | (Vierailija) |
Pahoittelen että tulen ketjuusi,..mutta sekaantumisen vuoksi ilmoitan vain, ettei meitä sekoiteta toisiimme ja että "minä vain"-nimellä/ketjuilla olen kirjoitellut täällä. Alempanakin olen tehnyt ketjun. Mutta ei minua haittaa vaikka sama nimi on.(kuhan ilmoitin :))
| |
| |
26.05.12, 18:25
|
#3 (linkki)
| | (Vierailija) | Lainaus:
Alkuperäinen kirjoittaja Minä vain Olen valmis suuressa mitättömyydessäni vastaanottamaan sinulta viestin koskien elämäni muutoksia. En ehkä ole sinun arvoisesti tai mitään muutakaan. Jos saisin sitä kautta näkijän lahjani paranemaan. |
Jumalat kaketi auttavat sinua nousemaan siitä "suuresta mitättömyydestä" , jossa elät tällä hetkellä!
| |
| |
26.05.12, 18:32
|
#4 (linkki)
Alkuperäinen kirjoittaja Seven Jumalat kaketi auttavat sinua nousemaan siitä "suuresta mitättömyydestä" , jossa elät tällä hetkellä! | Kiitos. Tyhjää sanahelinää. Jumalat? Suuri mitättömyys?
Ja sori minä vain, kun en huomannut sinun olevan samalla nimimerkillä.
| |
| |
26.05.12, 18:44
|
#5 (linkki)
| | (Vierailija) |
Etkö Seven pysty nyt paremmin loukkaamaan?!?!? Varsinkin kun sitä sinulta suuri kanava oikein pyydetään?
| |
| |
26.05.12, 18:53
|
#6 (linkki)
| | (Vierailija) |
Kysyt seuraavasti:
"Olen valmis suuressa mitättömyydessäni vastaanottamaan sinulta viestin koskien elämäni muutoksia. En ehkä ole sinun arvoisesti tai mitään muutakaan. Jos saisin sitä kautta näkijän lahjani paranemaan."
| |
| |
26.05.12, 18:57
|
#7 (linkki)
Alkuperäinen kirjoittaja Seven Kysyt seuraavasti:
"Olen valmis suuressa mitättömyydessäni vastaanottamaan sinulta viestin koskien elämäni muutoksia. En ehkä ole sinun arvoisesti tai mitään muutakaan. Jos saisin sitä kautta näkijän lahjani paranemaan." | Niin kysyn. Eli tarkoitat että olen niin mitätön, että et edes vastaa. Näin minä sen ajattelinkin olevan. Kaltaisenne suuret kanavat tiedetään jo :D
| |
| |
26.05.12, 19:19
|
#8 (linkki)
Alkuperäinen kirjoittaja ap Niin kysyn. Eli tarkoitat että olen niin mitätön, että et edes vastaa. Näin minä sen ajattelinkin olevan. Kaltaisenne suuret kanavat tiedetään jo :D | Olet ajatellut asian täysin oikein!
Ja keitä he ovat: Kaltaisenne suuret kanavat tiedetään jo.
Olen suuri kanava, mutta keitä ne muut "suuret kanavat" lisäkseni ovat?
| |
| |
26.05.12, 19:25
|
#9 (linkki)
Alkuperäinen kirjoittaja Seven Olet ajatellut asian täysin oikein!
Ja keitä he ovat: Kaltaisenne suuret kanavat tiedetään jo.
Olen suuri kanava, mutta keitä ne muut "suuret kanavat" lisäkseni ovat? |
Sinä suuri kanava sen varmasti saat itse selville parhaiten :D Toki eihän sinua suurempaa olekaan :D
| |
| |
26.05.12, 20:36
|
#10 (linkki)
Alkuperäinen kirjoittaja ap Sinä suuri kanava sen varmasti saat itse selville parhaiten :D Toki eihän sinua suurempaa olekaan :D |
Minua huomattavasti suurempi "kanava" elää maapallon päällä tällä hetkellä! Ja saan monta asiaa selville kanavoimalle itselleni!
Kiitos kyynisestä vastauksestasi!
| |
| |
26.05.12, 21:11
|
#11 (linkki)
Alkuperäinen kirjoittaja Seven Minua huomattavasti suurempi "kanava" elää maapallon päällä tällä hetkellä! Ja saan monta asiaa selville kanavoimalle itselleni!
Kiitos kyynisestä vastauksestasi! | Ole hyvä :)
| |
| |
26.05.12, 21:30
|
#12 (linkki)
Alkuperäinen kirjoittaja Seven Minua huomattavasti suurempi "kanava" elää maapallon päällä tällä hetkellä! Ja saan monta asiaa selville kanavoimalle itselleni!
Kiitos kyynisestä vastauksestasi! |
Niin ajattelinkin sinun ajattelevan. Mitä teet sillä tiedolla mitä saat selville?
Ja (kana)voimalle vai (kana)voimalla teet sen?
Taivaskanava? :D
| |
| |
28.05.12, 19:23
|
#13 (linkki)
Alkuperäinen kirjoittaja ap :) Niin ajattelinkin sinun ajattelevan. Mitä teet sillä tiedolla mitä saat selville?
Taivaskanava? :D |
Etkö vastaa enää?
| |
| |
28.05.12, 19:40
|
#14 (linkki)
Alkuperäinen kirjoittaja Sevenille Etkö vastaa enää? | Mitä nimimerkistä "minä vain" sanotaan!
Hän kuvittelee itsestään liikoja. Hän kuvittelee jopa olevansa näkijä. Hän on loukannut sinua viesteillään. Hän on mitätön.
Tietysti tiedän, että hän on tehnyt sen. Mitä näille sanoa?
Ihmiskunnan tulevaisuus on vaakalaudalla. Kaikki mitä nyt on, ei ole pitkään. Ihmiskunnalla ei ole tulevaisuutta mielestäni, vaikka maailmankaikkeuden Luoja katsoo, että sillä muka olisi sellainen.
Minkä tason tietoisuus sinulla nimimerkki "minä vain" -on? Mikä on imielestäi hmiskunnan tie tästä päivästä lukien?
| |
| |
28.05.12, 19:45
|
#15 (linkki)
Alkuperäinen kirjoittaja Seven Mitä nimimerkistä "minä vain" sanotaan!
Hän kuvittelee itsestään liikoja. Hän kuvittelee jopa olevansa näkijä. Hän on loukannut sinua viesteillään. Hän on mitätön.
Ihmiskunnan tulevaisuus on vaakalaudalla. Kaikki mitä nyt on, ei ole pitkään. Ihmiskunnalla ei ole tulevaisuutta mielestäni, vaikka maailmankaikkeuden Luoja katsoo, että sillä muka olisi sellainen.
Minkä tason tietoisuus sinulla nimimerkki "minä vain" -on? Mikä on imielestäi hmiskunnan tie tästä päivästä lukien? |
Kovin taitavasti yritit kääntää kirjoituksen toisaalle, mutta voitko vastata itse ensin nimimerkin "minä vain" kysymyksiin?
| |
| |
28.05.12, 20:07
|
#16 (linkki)
Alkuperäinen kirjoittaja Sevenille Kovin taitavasti yritit kääntää kirjoituksen toisaalle, mutta voitko vastata itse ensin nimimerkin "minä vain" kysymyksiin? | Kenelle minun pitäisi vastata. Nimimerkille "minä vain"? Vai nimimerkille 'wink'?
Muuten mikä ylipäätään oli nimimerkin "minä vain" kysymys?
| |
| |
28.05.12, 20:15
|
#17 (linkki)
|
Rekisteröitynyt: 05/2012 Sijainti: Kotona.
| Lainaus:
Alkuperäinen kirjoittaja Seven Mitä nimimerkistä "minä vain" sanotaan!
Minkä tason tietoisuus sinulla nimimerkki "minä vain" -on? Mikä on imielestäi hmiskunnan tie tästä päivästä lukien? |
Voi ystäväiseni. Mikä on kanavointisi tarkoitus? Haluatko toimia ihmiskunnan parhaaksi ihan aidosti, vai oletko ajamassa vain omaa etuasi vai seilaatko näiden välillä? Tiedätkö kun minusta tuntuu että olet joutunut tuon kanavointihomman kanssa nyt vähän väärään seuraan, ellet ole sitten tietoisesti hakeutunut pelolla hallittavaan maailmaan. Itse kun pidän rakkautta niin paljon parempana ohjenuorana, että pelolla hallinta ja kaikkinainen ihmisten säikyttely tuntuu minusta kovin vieraalta.
| |
| |
28.05.12, 20:16
|
#18 (linkki)
Alkuperäinen kirjoittaja Seven Kenelle minun pitäisi vastata. Nimimerkille "minä vain"? Vai nimimerkille 'wink'?
Muuten mikä ylipäätään oli nimimerkin "minä vain" kysymys? |
Tässä ne kysymykset: (Minua huomattavasti suurempi "kanava" elää maapallon päällä tällä hetkellä! Ja saan monta asiaa selville kanavoimalle itselleni!)
Mitä teet sillä tiedolla mitä saat selville?
Taivaskanava? :D
| |
| |
28.05.12, 20:37
|
#19 (linkki)
| | (Vierailija) |
Olenko loukannut sinua Seven viesteilläni? Kuvittelenko itsestäni liikoja -jaa-a- kyllä olen elämäni aikana tehnyt niin monta kertaa ja maksanut rankat oppiläksyt. Kuvittelenko olevani näkijä -jaa-a- pieni sellainen ja kanavointisi mukaan minulla ei ole mahdollisuutta siinä kasvaa.
Voin vastata kysymyksiisi kyllä mitä olet ketjussa kysynyt. Vastaa sinä ensin. Sinä nimittäin kysyt paljon, mutta et vastaa juuri mihinkään. Kun kysyt, etsit tietoa jota sinulla ei vielä ole?
| |
| |
28.05.12, 21:11
|
#20 (linkki)
Alkuperäinen kirjoittaja 1234 sonja Voi ystäväiseni. Mikä on kanavointisi tarkoitus? Haluatko toimia ihmiskunnan parhaaksi ihan aidosti, vai oletko ajamassa vain omaa etuasi vai seilaatko näiden välillä? Tiedätkö kun minusta tuntuu että olet joutunut tuon kanavointihomman kanssa nyt vähän väärään seuraan, ellet ole sitten tietoisesti hakeutunut pelolla hallittavaan maailmaan. Itse kun pidän rakkautta niin paljon parempana ohjenuorana, että pelolla hallinta ja kaikkinainen ihmisten säikyttely tuntuu minusta kovin vieraalta. |
Näitä tällaisia ilmestyy aina ajoittain elämäntielle. Heillä on jopa yhteisojä, yhdityksiä tai järjestöjä, joissa saattavat opettaa itsensä johtamista, mielenhallinta tekniikoita, pelonhallintaa jne. Todellisuudessa he keräävät tietoa ihmisistä ja rupeavat hallitsemaan pelolla tai muilla heikoilla kohdilla. Sekoittavat ihmismieliä jne. Myös eri uskontojen taustalla on sama juttu. Mutta jokainen henkisen tien kulkija tietää, että totuus on uskontoja, pelotteita ja vallanhalua suurempi. Koska sitähän Seven tekee vain loukkaamisen muodossa.
| |
| |
28.05.12, 21:27
|
#21 (linkki)
|
Rekisteröitynyt: 05/2012 Sijainti: Kotona.
| Lainaus:
Alkuperäinen kirjoittaja ap :) Näitä tällaisia ilmestyy aina ajoittain elämäntielle. Heillä on jopa yhteisojä, yhdityksiä tai järjestöjä, joissa saattavat opettaa itsensä johtamista, mielenhallinta tekniikoita, pelonhallintaa jne. Todellisuudessa he keräävät tietoa ihmisistä ja rupeavat hallitsemaan pelolla tai muilla heikoilla kohdilla. Sekoittavat ihmismieliä jne. Myös eri uskontojen taustalla on sama juttu. Mutta jokainen henkisen tien kulkija tietää, että totuus on uskontoja, pelotteita ja vallanhalua suurempi. Koska sitähän Seven tekee vain loukkaamisen muodossa. | Juuh näinhän se taitaa olla, mutta kaikki eivät ole tuollaisessa mukana pahuuttaan. Ehkä olen himpan sinisilmäinen mutta sallin sen itselleni niin kauan kun siitä ei koidu liikaa harmia :)
Haluaisin ihan todella vastaukset noihin kysymyksiin jotka esitin :)
| |
| |
28.05.12, 21:37
|
#22 (linkki)
Alkuperäinen kirjoittaja 1234 sonja Juuh näinhän se taitaa olla, mutta kaikki eivät ole tuollaisessa mukana pahuuttaan. Ehkä olen himpan sinisilmäinen mutta sallin sen itselleni niin kauan kun siitä ei koidu liikaa harmia :)
Haluaisin ihan todella vastaukset noihin kysymyksiin jotka esitin :) |
Eivät olekaan. Olen ihan samaa mieltä. Jotkut jäävät siihen liian pitkäksi aikaa ja pää sekoittuu. Näitä olen nähnyt liian läheltä ja liian paljon. Toivon, että Seven vastaa kysymyksiin. Ja toivon myös, että hän löytää rakkauden tien uudelleen.
| |
| |
28.05.12, 22:23
|
#23 (linkki)
| | (Vierailija) |
Olet siis ilmeisesti kanavoinut itsellesi koko ajan, koska saat niin paljon tietoa kanavoidessasi itsellesi.
Ole ystävällinen ja kanavoi se salattu tieto. Se tietohan on saatavilla jo monesta lähteestä... vai mitä..
| |
| |
28.05.12, 22:47
|
#24 (linkki)
| | (Vierailija) |
Kuka on tämä sinua suurempi kanava joka elää maan päällä tällä hetkellä?
Saatko nyt näistä uteliaista ja odottavista kysymyksistä paljon energiaa? Oletko hänen välikappaleensa energiaimurina?
| |
| |
30.05.12, 19:28
|
#25 (linkki)
| | (Vierailija) |
Voisitko ystävällisesti vastata joihinkin sinulle esitettyihin kysymyksiin? Kukaan ei varmaan pahastu jos viestistä tulee pitkä.
| |
| | | | |