Plazan keskustelut etusivu
» Rekisteröidy käyttäjäksi
» Unohditko tunnuksesi?
Mene takaisin   Plazan keskustelut – Plaza > Ellit > Kristallipallo > Ennustukset > Vaihdot
Plazan keskustelualusta on uudistunut - katso ohjeet

Kirjoita viesti

Työkalut Hae ketjusta
Päiväys 27.05.12, 22:41   #1 (linkki)
Patarouva
(Vierailija)

Vielä vaihtajia hereillä korttipovarille?

Itseäni kiinnostaa tulevan kesän kuviot ihmissuhteiden kanssa. Nuorempi mies pyörinyt jo kauemman aikaa rakastajana mutta niin moni asia tässä mietityttää.

Työhönkin haluaisin näkymiä. Uuden vaiheen edessä olen.

Keskityn ja katson rauhassa, en siis jaksa kuin max. 3. Toivon, että sinäkin hieman keskityt vastaamiseesi.
  Vastaa viestiin
Päiväys 27.05.12, 22:47   #2 (linkki)
Valkeaa unelmaa
(Vierailija)

Sinulle

Lainaus:
Alkuperäinen kirjoittaja Patarouva Näytä viesti
Itseäni kiinnostaa tulevan kesän kuviot ihmissuhteiden kanssa. Nuorempi mies pyörinyt jo kauemman aikaa rakastajana mutta niin moni asia tässä mietityttää.

Keskityn ja katson rauhassa, en siis jaksa kuin max. 3. Toivon, että sinäkin hieman keskityt vastaamiseesi.

Ensinnäkin ensimmäinen energia on, että olet jotenkin aikaasi edellä tai todella nopea. Yritä antaa itsesi nauttia hetkistä ja olla oikeasti mukan elämän iloissa. Älä siis anna itsesi miettiä tänään, mitä huomenna tapahtuu. Tuo rentoutuminen tuottaa vierellesi vanhemman herrasmiehen, mutta se edellyttää oman energian muutosta.

Oletko jo nyt erittäin sitotunut työhösi, vai onko se tulossa? Taitaa olla muutos tulossa, ja se herättää puheita. Sivuuta kaikki jutut, ja elä vain hetki ja haastattelu kerrallaan.

Mitä minulle näet kesään ja syksyyn. Yhteen mieheen ollut yhteys, ei ole suhde. Joko siihen tai johonkin muuhun ihmissuhteeseen.
  Vastaa viestiin
Päiväys 27.05.12, 23:01   #3 (linkki)
Patarouva
(Vierailija)

Lainaus:
Alkuperäinen kirjoittaja Valkeaa unelmaa Näytä viesti
Ensinnäkin ensimmäinen energia on, että olet jotenkin aikaasi edellä tai todella nopea. Yritä antaa itsesi nauttia hetkistä ja olla oikeasti mukan elämän iloissa. Älä siis anna itsesi miettiä tänään, mitä huomenna tapahtuu. Tuo rentoutuminen tuottaa vierellesi vanhemman herrasmiehen, mutta se edellyttää oman energian muutosta.

Oletko jo nyt erittäin sitotunut työhösi, vai onko se tulossa? Taitaa olla muutos tulossa, ja se herättää puheita. Sivuuta kaikki jutut, ja elä vain hetki ja haastattelu kerrallaan.

Mitä minulle näet kesään ja syksyyn. Yhteen mieheen ollut yhteys, ei ole suhde. Joko siihen tai johonkin muuhun ihmissuhteeseen.
Mjoo. Olen puheisiin jokseenkin varautunut, mutta kova metelikö tästä sitten nousee? Negatiivinen, vaiko myös positiivinen? Nouseeko sinulle tästä työasiasta tarkennettavaa, tunnen vahvasti että jäljillä olet.

Nyt teen pöydän sinulle.
  Vastaa viestiin
Päiväys 27.05.12, 23:06   #4 (linkki)
Kortteilija
(Vierailija)

Lainaus:
Itseäni kiinnos voi vätaa tulevan kesän kuviot ihmissuhteiden kanssa. Nuorempi mies pyörinyt jo kauemman aikaa rakastajana mutta niin moni asia tässä mietityttää.

Uusi sopimus on aivan tässä sinun sylissäsi, toiveita rahan suhteen, palkankorotuksen tms. ja talouden parantumista tähän luvataankin. Rakastunut nainen asuu sydämessäsi ja vaikka sinä haluaisitkin polkea jalkoihisi tämän ristiverisen? nuoren miehen menneiden epärehellisyyksien vuoksi, niin et sinä hänestä pääse irti. Pääsi päällä odottaa uusi elämänvaihe, uutta hyvää ja tosiaan talouden parantumista. Kohtalon kortit kertovat kesääsi liittyen rakkaasta nuoresta miehestä ja hellyydestä sekä ystävien seurasta. :)

Katseletko sinäkin minun kesästä? Työ- ja vapaa-ajan kuviot, myös terveys jos mahdollsita?
Minulla on vakityö, josta loma ja olen vapaa miessuhteista.
  Vastaa viestiin
Päiväys 27.05.12, 23:08   #5 (linkki)
Valkeaa unelmaa
(Vierailija)

tarkennusta

Lainaus:
Mjoo. Olen puheisiin jokseenkin varautunut, mutta kova metelikö tästä sitten nousee? Negatiivinen, vaiko myös positiivinen? Nouseeko sinulle tästä työasiasta tarkennettavaa, tunnen vahvasti että jäljillä olet.

Nyt teen pöydän sinulle.
Sinulle annetaan menestyksen merkit tuossa työasiassa. Se tyhjäkäynti mikä asiaan liittyy, kuuluu miehen oppeihin. Sinulle tulee kehotus olla miettimättä mihin asiat menevät, sillä paikka on Sinulle pedattu jo aiemmin. Ja niin on tarkoitettu. Olet jotenkin esimiesten suojeluksessa ja aidosta ja vilpittömästä syystä.
  Vastaa viestiin
Päiväys 27.05.12, 23:12   #6 (linkki)
Patarouva
(Vierailija)

Lainaus:
Alkuperäinen kirjoittaja Valkeaa unelmaa Näytä viesti

Korteissa nousee esiin ystävä jonka kanssa olet huolia jakanut. Ei mikään rakkaus mutta ihminen joka on ollut tukena elämän karikoissa. Liekö tämä mies josta puhuit.

Sitten nousee perhekortteja esiin. Onko sinulla jo perhettä kun energiasi ovat hieman vanhemman ihmisen kuin kortit antavat olettaa. Tai ehkä olet jotenkin vanha sielu? Perheeseen ja sukuun liittyvät asiat tuottavat nyt turvaa ja arjen iloja. Ei ole nyt suurta rakkautta kesä/syksypuoliskolla luvassa. Tilassasi aistin hieman tyytymättömyyttä. Ehkä halua seikkailla, haavetta jostakin uudesta.

Matka nousee, ja siellä romanssia.

Piristää, ei pidemmäksi.

Voin jatkaa jos hieman enemmän annat taustaa, nyt tuntui vähän haasteelliselta sinulle katsoa. Kun sinun takanasi häilyy jotenkin perheasiat, lapset ja mieskin, mutta sitten alan kuitenkin epäillä näkymiäni.
  Vastaa viestiin
Päiväys 27.05.12, 23:25   #7 (linkki)
Patarouva
(Vierailija)

Lainaus:
Alkuperäinen kirjoittaja Kortteilija Näytä viesti
Uusi sopimus on aivan tässä sinun sylissäsi, toiveita rahan suhteen, palkankorotuksen tms. ja talouden parantumista tähän luvataankin. Rakastunut nainen asuu sydämessäsi ja vaikka sinä haluaisitkin polkea jalkoihisi tämän ristiverisen? nuoren miehen menneiden epärehellisyyksien vuoksi, niin et sinä hänestä pääse irti. Pääsi päällä odottaa uusi elämänvaihe, uutta hyvää ja tosiaan talouden parantumista. Kohtalon kortit kertovat kesääsi liittyen rakkaasta nuoresta miehestä ja hellyydestä sekä ystävien seurasta. :)

Katseletko sinäkin minun kesästä? Työ- ja vapaa-ajan kuviot, myös terveys jos mahdollsita?
Minulla on vakityö, josta loma ja olen vapaa miessuhteista.

Niinhän minä polkea haluaisin. Jännää että noi tuli. Ja kiitos.

Työssäsi joku tilanne, jossa jotain joudutaan puolustamaan tai jonkun asian puolesta taistelemaan. Aiheuttaa painetta mutta en silti näkisi loppujen lopuksi tätä negatiivisena asiana. Tässä on kortti, jolle on kaksi tulkintaa ja josta en nyt saa kiinni, kumpi se sinun kohdallasi on: nuori mies, joka on työyhteisössä hieman kukkomainen, vai onko se sinun taistelijanluonne jota tällä kortilla halutaan kuvata. Koska tämä tilanne myös inspiroi sinua. Joudut sen seurauksena valintatilanteen eteen, ja näin on tarrkoitettukin. Valintatilanteessa varmuus syntyy sisältäsi ja intutiolla.

Terveysasioissa olen hieman aloittelija, mutta jos sallit niin kokeilen. Nousee lantion/alaselän kohdalle jotain oireilevaa. Voi johtua työasennosta, mutta vaiva on vähän krooninen niin että joudut kiinnittämään tähän jatkossa huomiota jumppien ym. kanssa. Myös kasvoissa olevia onteloita jotenkin ärtyneiksi kuvataan, onko allergia/nuha tms. taipumusta sinulla?

Romantiikkaa en nyt aisti mutta et jotenkin taida sitä kaivatakaan.
  Vastaa viestiin
Päiväys 27.05.12, 23:38   #8 (linkki)
Kortteilija
(Vierailija)

Lainaus:
Niinhän minä polkea haluaisin. Jännää että noi tuli. Ja kiitos.

Työssäsi joku tilanne, jossa jotain joudutaan puolustamaan tai jonkun asian puolesta taistelemaan. Aiheuttaa painetta mutta en silti näkisi loppujen lopuksi tätä negatiivisena asiana. Tässä on kortti, jolle on kaksi tulkintaa ja josta en nyt saa kiinni, kumpi se sinun kohdallasi on: nuori mies, joka on työyhteisössä hieman kukkomainen, vai onko se sinun taistelijanluonne jota tällä kortilla halutaan kuvata. Koska tämä tilanne myös inspiroi sinua. Joudut sen seurauksena valintatilanteen eteen, ja näin on tarrkoitettukin. Valintatilanteessa varmuus syntyy sisältäsi ja intutiolla.

Terveysasioissa olen hieman aloittelija, mutta jos sallit niin kokeilen. Nousee lantion/alaselän kohdalle jotain oireilevaa. Voi johtua työasennosta, mutta vaiva on vähän krooninen niin että joudut kiinnittämään tähän jatkossa huomiota jumppien ym. kanssa. Myös kasvoissa olevia onteloita jotenkin ärtyneiksi kuvataan, onko allergia/nuha tms. taipumusta sinulla?

Romantiikkaa en nyt aisti mutta et jotenkin taida sitä kaivatakaan.
Kiitos, työssä aivan oikein on parhaillaan menossa tilanne, jossa joudun puolustamaan oikeuksiani saada määrättyä tietoa. Ja tuo romantiikan tarvekaan ei ole nyt päällimmäisenä.
  Vastaa viestiin
Päiväys 28.05.12, 11:40   #9 (linkki)
PatarouvaVaihtaaVielä
(Vierailija)

Lainaus:
Alkuperäinen kirjoittaja Kortteilija Näytä viesti
Kiitos, työssä aivan oikein on parhaillaan menossa tilanne, jossa joudun puolustamaan oikeuksiani saada määrättyä tietoa. Ja tuo romantiikan tarvekaan ei ole nyt päällimmäisenä.

jos jotakuta kiinnostaa.

Kiitos palautteista Kortteilija!
  Vastaa viestiin
Päiväys 28.05.12, 11:54   #10 (linkki)
vanharouva
(Vierailija)

Lainaus:
Alkuperäinen kirjoittaja PatarouvaVaihtaaVielä Näytä viesti
jos jotakuta kiinnostaa.

Kiitos palautteista Kortteilija!
Työ on tulossa sinulle pääosaan, siellä muutokset tai jopa työn vaihto. Ongelmia tai muita riitoja, jotka eivät ole sinun vikasi. Ristiverinen nainen, itsesi ikäinen, osaa hämmentää soppaa. Syksyllä seesteisempää ja voit huokaista helpotuksesta. Tämä suhde mikä sinulla on - tiedät itsekin - on vain ohimenevää. Tosi rakkaus odottaa edessäpäin, ja silloin kyllä muut jää. Minulle tämä mies tulee vain usvaisena kuvana, mutta jämeränoloisena ja vakaana henkilönä, johon voit luottaa.
Kerää voimia, että jaksat tulevat muutoskuviot. Et saa mitään ilmaiseksi, vaikka positiiviselta tulevassa näyttää.
Juhlin lapseni yo-juhlia ja tietysti eksäni ja hänenkin sukunsa tulee, on jännitteitä, minua pelottaa. toinen huoli on tietysti raha, kuinka näet nämä juhlat ja raha-asiani? Voimat vähissä, enkä kesältä jaksa odottaa edes mitään kivaa. Olen keski-ikäinen mahonginruskea hiuksinen äityli.
  Vastaa viestiin

Päiväys 28.05.12, 11:55   #11 (linkki)
Herttarouva
(Vierailija)

Lainaus:

Nuorempi mies on rakastajasi vielä jatkossakin, mutta hiipuu pois kesän myötä. Jotenkin haluat uudistua ja saada suhdetta pysyvämpää tai oikeammin sitoutuneempaa. Keski-ikäinen mies tulee yhdessä työkuvioiden muodossa sinun kumppaniksesi. Työssä etenet haluamasi suuntaan ja saat sen mitä toivot. Olet onnekas siinä monella tapaa ja se herättää kanssakulkijoissa puhetta suuntaan jos toiseenkin. Mutta tasoittuu kyllä ja muista, että tiedät ketkä ovat ystäviäsi ja ketkä eivät. Hyvin asiat menee kunhan pysyt omassa keskuksessasi. Hymyile paljon :)

Mulla on ystävä, joka sai yllättäviä uutisia hetki sitten ja minun uutiseni hätkähdyttivät myös. On nyt ulkomailla. Mitä tai kuinka suhtautuu asiaani? Lisäksi laitoin toiselle miespuoliselle ystävälleni viestin eilen. Kuinka siihen suhtautuu? Vastaako tms.
  Vastaa viestiin
Päiväys 28.05.12, 21:00   #12 (linkki)
nostan...
(Vierailija)

patarouvalle

vastattavaksi kun ennättää.
  Vastaa viestiin
Päiväys 29.05.12, 18:15   #13 (linkki)
Herttarouvakin
(Vierailija)

nostaa :)
  Vastaa viestiin
Päiväys 29.05.12, 18:44   #14 (linkki)
Patarouva
(Vierailija)

Lainaus:
Alkuperäinen kirjoittaja vanharouva Näytä viesti
Työ on tulossa sinulle pääosaan, siellä muutokset tai jopa työn vaihto. Ongelmia tai muita riitoja, jotka eivät ole sinun vikasi. Ristiverinen nainen, itsesi ikäinen, osaa hämmentää soppaa. Syksyllä seesteisempää ja voit huokaista helpotuksesta. Tämä suhde mikä sinulla on - tiedät itsekin - on vain ohimenevää. Tosi rakkaus odottaa edessäpäin, ja silloin kyllä muut jää. Minulle tämä mies tulee vain usvaisena kuvana, mutta jämeränoloisena ja vakaana henkilönä, johon voit luottaa.
Kerää voimia, että jaksat tulevat muutoskuviot. Et saa mitään ilmaiseksi, vaikka positiiviselta tulevassa näyttää.
Juhlin lapseni yo-juhlia ja tietysti eksäni ja hänenkin sukunsa tulee, on jännitteitä, minua pelottaa. toinen huoli on tietysti raha, kuinka näet nämä juhlat ja raha-asiani? Voimat vähissä, enkä kesältä jaksa odottaa edes mitään kivaa. Olen keski-ikäinen mahonginruskea hiuksinen äityli.

Pahoittelen aluksi myöhäistä vastaamista. Netti katkesi mystisesti.

Voi voi kun nyt malttaisitte kaikki mielenne ja pitäisitte jännitteet poissa tuon poikasi -poikahan hän on? ainakin korteissa - yo-juhlista, se olisi hänelle niin tärkeää. Lapsen näen kilttinä ja toisia ajattelevana ihmisenä ja pahoittaa kovin mielensä jos hänen juhlissaan joku alkaa avautua. Alkoholia saisi välttää joku mieshenkilö tässä. Konfliktin uhka leijuu tässä yllä, kyllä, mutta on hillittävissä jos ei lähde mukaan jonkun provosointiin. Onnea nyt matkaan.

Sinulla on uskomattoman hieno lapsi, sielultaan.

Raha-asioissa ei näy nyt muutosta ennen kuin jonkun muutoksen seurauksena, ei vielä ihan lähikuukausina. Mutta teinille taitaa löytyä töitä jotain kautta joka sinuakin ilostuttaa.

Kyllä kesääsi myös iloisia hetkiä mahtuu. Mutta olet hieman alavireessä ja sinun pitäisi kiinnittää huomiota omaan vointiisi.
  Vastaa viestiin
Päiväys 29.05.12, 18:50   #15 (linkki)
Patarouva
(Vierailija)

Lainaus:
Alkuperäinen kirjoittaja Herttarouva Näytä viesti

Mulla on ystävä, joka sai yllättäviä uutisia hetki sitten ja minun uutiseni hätkähdyttivät myös. On nyt ulkomailla. Mitä tai kuinka suhtautuu asiaani? Lisäksi laitoin toiselle miespuoliselle ystävälleni viestin eilen. Kuinka siihen suhtautuu? Vastaako tms.
Kummia kortteja heitellään ekaan asiaan. En nyt oikein osaa tulkata näitä. Päiväunelmia ja haihattelunvaaraa, jonkun sanaan ei voi luottaa, sitten varoitus jostain uhasta, jopa mielenterveysongelmasta, sitten kortti joka neuvoo malttia ja viisasta varovaisuutta. Ota näistäkin selvää sitten. Olisiko ystävällä vaikeuksia niellä nyt tätä uutista, vai pelkääkö hän nyt sun puolestais jotain.

Miespuoliseen ystävään en kauheasti saa, kyllä tätä viestiä on tässä pyöritellyt, mutta vastaako niin en näe. Suhtautuminen aika neutraalia.
  Vastaa viestiin
Päiväys 29.05.12, 19:10   #16 (linkki)
vanharouva
(Vierailija)

Lainaus:
Pahoittelen aluksi myöhäistä vastaamista. Netti katkesi mystisesti.

Voi voi kun nyt malttaisitte kaikki mielenne ja pitäisitte jännitteet poissa tuon poikasi -poikahan hän on? ainakin korteissa - yo-juhlista, se olisi hänelle niin tärkeää. Lapsen näen kilttinä ja toisia ajattelevana ihmisenä ja pahoittaa kovin mielensä jos hänen juhlissaan joku alkaa avautua. Alkoholia saisi välttää joku mieshenkilö tässä. Konfliktin uhka leijuu tässä yllä, kyllä, mutta on hillittävissä jos ei lähde mukaan jonkun provosointiin. Onnea nyt matkaan.

Sinulla on uskomattoman hieno lapsi, sielultaan.

Raha-asioissa ei näy nyt muutosta ennen kuin jonkun muutoksen seurauksena, ei vielä ihan lähikuukausina. Mutta teinille taitaa löytyä töitä jotain kautta joka sinuakin ilostuttaa.

Kyllä kesääsi myös iloisia hetkiä mahtuu. Mutta olet hieman alavireessä ja sinun pitäisi kiinnittää huomiota omaan vointiisi.
Kiitos, juhlissamme ei tarjoilla alkoholia. Oikeassa olet; tappelen jaksamisen kanssa varmasti koko kesän. Hyvää kesää sinulle.
  Vastaa viestiin
Päiväys 29.05.12, 19:28   #17 (linkki)
Herttarouva
(Vierailija)

Lainaus:
Kummia kortteja heitellään ekaan asiaan. En nyt oikein osaa tulkata näitä. Päiväunelmia ja haihattelunvaaraa, jonkun sanaan ei voi luottaa, sitten varoitus jostain uhasta, jopa mielenterveysongelmasta, sitten kortti joka neuvoo malttia ja viisasta varovaisuutta. Ota näistäkin selvää sitten. Olisiko ystävällä vaikeuksia niellä nyt tätä uutista, vai pelkääkö hän nyt sun puolestais jotain.

Miespuoliseen ystävään en kauheasti saa, kyllä tätä viestiä on tässä pyöritellyt, mutta vastaako niin en näe. Suhtautuminen aika neutraalia.

Kiitos paljon. Hänen on ollut vaikea suhtautua yllättävään asiaan ja en ole varma puhuuko kaikessa edes totta. Hän ei haluaisi että teen niitä ratkasuja elämässäni mitä teen.

Toiseen ystävääni korttisi kertoi oikein ja toivoinkin neutraalia suhtautumista. Joten kiitos.
  Vastaa viestiin