Plazan keskustelut etusivu
» Rekisteröidy käyttäjäksi
» Unohditko tunnuksesi?
Mene takaisin   Plazan keskustelut – Plaza > Ellit > Kristallipallo > Ennustukset > Vaihdot
Plazan keskustelualusta on uudistunut - katso ohjeet

Kirjoita viesti

Työkalut Hae ketjusta
Päiväys 29.05.12, 19:36   #1 (linkki)
non tässä
(Vierailija)

non vaihtaa

joo. risti otti kontaktia. mitä sillä on mielessä? miksi lähestyi? vaikutti muuttuneen paljon, luulenko vain? kerrohan mitä tämä nyt taas tarkottaa, oon aika herkillä kun huomaan rakastavani sitä vieläkin. vaikka tää on tuttua asia monelle, niin yritä nähä tähän siten, ettei vanhat ja oma mielipide puske näkemisestä läpi, monesti huomaan niin käyvän. tunnen nimittäin itse, että joku on muuttunu tässä kuviossa. en vain tiedä, että mikä.
  Vastaa viestiin
Päiväys 29.05.12, 20:29   #2 (linkki)
matkustusinto
(Vierailija)

Onkohan käynyt niin, että sen ukkosen työkuviossa on joku muuttunut. On tavallaan tullut parempi mahdollisuus sitoutua enemmän tosissaan. Tuliko liikkuvasta työstä paikallaan pysyvää vai nousiko palkka?

Jotenkin hän tuntee nyt itsensä "aikuiseksi, joka voi sitoutua perheeseen"

Lyhyestä virsi kaunis, tuon minä sain :D

miten minun matkasuunnitelmani käy?
  Vastaa viestiin
Päiväys 29.05.12, 20:50   #3 (linkki)
non tässä
(Vierailija)

Lainaus:
Alkuperäinen kirjoittaja matkustusinto Näytä viesti
Onkohan käynyt niin, että sen ukkosen työkuviossa on joku muuttunut. On tavallaan tullut parempi mahdollisuus sitoutua enemmän tosissaan. Tuliko liikkuvasta työstä paikallaan pysyvää vai nousiko palkka?

Jotenkin hän tuntee nyt itsensä "aikuiseksi, joka voi sitoutua perheeseen"

Lyhyestä virsi kaunis, tuon minä sain :D

miten minun matkasuunnitelmani käy?

kahtaalleen keikkii mahdollisuudet puolesta ja vastaan suunnitelmille. pitkälle näyttää siltä, että reissuun en pääse ja lopulta voi olla niin, että matka toteutuu toisenlaisena kuin nyt ajattelet. kukahan on tämä vaalea nainen sinisissä vaatteissa joka tahtoo näyttäytyä? se liittyy jotenkin sinun suunnitelmiisi. onko kaveri hakusessa vielä vai loman saannista tai rahasta kiinni, jossakin semmoisessa avun tuo ellet sitten itse ole tuo nainen.
  Vastaa viestiin
Päiväys 29.05.12, 20:58   #4 (linkki)
matkustusinto
(Vierailija)

Lainaus:
Alkuperäinen kirjoittaja non tässä Näytä viesti
kahtaalleen keikkii mahdollisuudet puolesta ja vastaan suunnitelmille. pitkälle näyttää siltä, että reissuun en pääse ja lopulta voi olla niin, että matka toteutuu toisenlaisena kuin nyt ajattelet. kukahan on tämä vaalea nainen sinisissä vaatteissa joka tahtoo näyttäytyä? se liittyy jotenkin sinun suunnitelmiisi. onko kaveri hakusessa vielä vai loman saannista tai rahasta kiinni, jossakin semmoisessa avun tuo ellet sitten itse ole tuo nainen.

Kiitos'
Joku muukin näki vaalean naisen.. Kaveria ei ole tiedossa vielä ainakaan.. vähän on virallisista jutuista kiinni tuo reissu..

Näetkö naisesta muuta? Jännä juttu.. Ikää??
  Vastaa viestiin
Päiväys 29.05.12, 20:59   #5 (linkki)
non tässä
(Vierailija)

Lainaus:
Kiitos'
Joku muukin näki vaalean naisen.. Kaveria ei ole tiedossa vielä ainakaan.. vähän on virallisista jutuista kiinni tuo reissu..

Näetkö naisesta muuta? Jännä juttu.. Ikää??

katsotko sinäkin? nimittäin miltä jatko ristin kanssa näyttää? tapaamisia, jotain?
  Vastaa viestiin
Päiväys 29.05.12, 21:03   #6 (linkki)
matkustusinto
(Vierailija)

Katsotaan.. heivaan tenavan eka hiljaiseksi :D
  Vastaa viestiin
Päiväys 29.05.12, 21:12   #7 (linkki)
plörö
(Vierailija)

Lainaus:
joo. risti otti kontaktia. mitä sillä on mielessä? miksi lähestyi? vaikutti muuttuneen paljon, luulenko vain? kerrohan mitä tämä nyt taas tarkottaa, oon aika herkillä kun huomaan rakastavani sitä vieläkin. vaikka tää on tuttua asia monelle, niin yritä nähä tähän siten, ettei vanhat ja oma mielipide puske näkemisestä läpi, monesti huomaan niin käyvän. tunnen nimittäin itse, että joku on muuttunu tässä kuviossa. en vain tiedä, että mikä.
Hänellä on arvomaailma muuttunut ulkoisista tekijöistä johtuen. Vanha poistuu ja uutta hyvää energiaa tulee tilalle. On ajatellut sinua paljon ja aikaisempaa heittäytymistäsi ja rohkeuttasi. Hän ei ole vielä täysin sitoutumiseen valmis, ristiriitainen lähinnä. Mutta syvllä sisimmässään jo tuntee toisin. Kuviossa vaikuttaa myös sinun uusi suhtautumisesi häneen ja omiin tunteisiisi. Et päästä häntä haavoittamaan itseäsi. Olet tilanteen haltija tässä. Yhteyttä ja tapaamisia kesällä on. Aluksi vaikeaa ja vaimeaa, teennäistäkin. Siitä hiljalleen. Anna ristille nyt aikaa. Hänellä on sinulle jokin tärkeä viesti.

Minulle jos tahdot katsoa, niin... työkuvioihin, jotka ovat nyt muutoksessa sekä kauan kestäneeseen suhteeseeni. Tai ihan mitä vain.
  Vastaa viestiin
Päiväys 29.05.12, 21:14   #8 (linkki)
matkustusinto
(Vierailija)

Minusta teette jotain yhteistä päiväreissua kesäjuhliin. Onko sulla valkeapohjainen kukkamekko?
Tapailette kesälläkin, mutta tuo mies tuntuu jotenkin salaperäisemmältä ja jotenkin "vaarallisemmalta" hyvällä tavalla kuitenkin.. Se jotenkin pidättelee kyllä vielä.. katselee sinua vähän kuin kissa saalista.

Kuulostaa kummalta, mutta onko sen duunit jotenkin liittyneet joskus johonkin "epämääräisiin" kavereihin. Minusta se on nyt jäänyt taakse, jos jotain semmoista on ollut.

Tässä on oikeasti mahdollisuus aikamoiseen rakkaustarinaan. Mutta se tulee tällä kertaa pikkuhiljaa ja lopulta hänen itsensä tarjoamana :) Tässä on joku ehdollinen juttu.. mutta mielestäni tuo vaaleanpunainen "kupla" tulee hänen itsensä puolelta sitten yllättäenkin.
  Vastaa viestiin
Päiväys 29.05.12, 21:21   #9 (linkki)
Sekunda
(Vierailija)

Lainaus:

Ainakin tulee elämääsi rikastuttamaan tuo mies, tulee ikäänkuin lahjana ja sitähän se jo onkin jos yllättäen palasi. Ettei olisi miehen mietteet vakavoituneet noin yleensäkin elämän suhteen, miettii ehkä jollain tasolla jo lapsiakin vaikkei ihan justiinsa niitä haluaisikin. Vakavammat sävelet hällä yleensäkin tulevaisuuden suhteen.
Minä ja työ. Meneekö kaikki uurastukseni vain hukkaan? Mieltä vaivaa 8v. sitten taakse jäänyt vakityö josta läksin perheen tultua kuvioihin, työmatka oli pitkä. Olisiko sinne vielä paluuta?
  Vastaa viestiin
Päiväys 29.05.12, 21:48   #10 (linkki)
non tässä
(Vierailija)

[QUOTE=plörö;11232331]Hänellä on arvomaailma muuttunut ulkoisista tekijöistä johtuen. Vanha poistuu ja uutta hyvää energiaa tulee tilalle. On ajatellut sinua paljon ja aikaisempaa heittäytymistäsi ja rohkeuttasi. Hän ei ole vielä täysin sitoutumiseen valmis, ristiriitainen lähinnä. Mutta syvllä sisimmässään jo tuntee toisin. Kuviossa vaikuttaa myös sinun uusi suhtautumisesi häneen ja omiin tunteisiisi. Et päästä häntä haavoittamaan itseäsi. Olet tilanteen haltija tässä. Yhteyttä ja tapaamisia kesällä on. Aluksi vaikeaa ja vaimeaa, teennäistäkin. Siitä hiljalleen. Anna ristille nyt aikaa. Hänellä on sinulle jokin tärkeä viesti.

Minulle jos tahdot katsoa, niin... työkuvioihin, jotka ovat nyt muutoksessa sekä kauan kestäneeseen suhteeseeni. Tai ihan mitä vain.[/QUOT

tämä näkemys nostaa jännän tunteen vatsanpohjaan. tämä menee aika lailla yks yhteen oman vaistoni ja kokemukseni kanssa.

työasioihin sinulle on tulossa selvästi muutos alkusyksyyn tai loppu kesään. sanoisin, että talo vaihtuu, niin voimakkaana se tähän tulee. siihen liittyy muutakin muutosta joka voi olla esimerkiksi asumista koskeva muutos, jos se tilanteessasi mahdollista. asumisen muutos tulee työmuutoksen taakse, joten tapahtuu myöhemmin. aikaa en pysty sanomaan tarkemmin muutokselle.

suhde tuntuu väljähtyneeltä, enkä kyllä saa siihen virkistymisen merkkejä. yrityksiä korjata asioita on aika ajoin, mutta ne vain jotenkin valuu lopulta joka kerta kuin hiekka sormien välistä.

hiukan puuroisissa energioissa olet kokonaisvaltaisemminkin. vaikea saada tarkemmin kiinni oikein mistään.
  Vastaa viestiin

Päiväys 29.05.12, 21:49   #11 (linkki)
non tässä
(Vierailija)

[QUOTE=non tässä;11232375]
Lainaus:
Alkuperäinen kirjoittaja plörö Näytä viesti
Hänellä on arvomaailma muuttunut ulkoisista tekijöistä johtuen. Vanha poistuu ja uutta hyvää energiaa tulee tilalle. On ajatellut sinua paljon ja aikaisempaa heittäytymistäsi ja rohkeuttasi. Hän ei ole vielä täysin sitoutumiseen valmis, ristiriitainen lähinnä. Mutta syvllä sisimmässään jo tuntee toisin. Kuviossa vaikuttaa myös sinun uusi suhtautumisesi häneen ja omiin tunteisiisi. Et päästä häntä haavoittamaan itseäsi. Olet tilanteen haltija tässä. Yhteyttä ja tapaamisia kesällä on. Aluksi vaikeaa ja vaimeaa, teennäistäkin. Siitä hiljalleen. Anna ristille nyt aikaa. Hänellä on sinulle jokin tärkeä viesti.

Minulle jos tahdot katsoa, niin... työkuvioihin, jotka ovat nyt muutoksessa sekä kauan kestäneeseen suhteeseeni. Tai ihan mitä vain.[/QUOT

tämä näkemys nostaa jännän tunteen vatsanpohjaan. tämä menee aika lailla yks yhteen oman vaistoni ja kokemukseni kanssa.

työasioihin sinulle on tulossa selvästi muutos alkusyksyyn tai loppu kesään. sanoisin, että talo vaihtuu, niin voimakkaana se tähän tulee. siihen liittyy muutakin muutosta joka voi olla esimerkiksi asumista koskeva muutos, jos se tilanteessasi mahdollista. asumisen muutos tulee työmuutoksen taakse, joten tapahtuu myöhemmin. aikaa en pysty sanomaan tarkemmin muutokselle.

suhde tuntuu väljähtyneeltä, enkä kyllä saa siihen virkistymisen merkkejä. yrityksiä korjata asioita on aika ajoin, mutta ne vain jotenkin valuu lopulta joka kerta kuin hiekka sormien välistä.

hiukan puuroisissa energioissa olet kokonaisvaltaisemminkin. vaikea saada tarkemmin kiinni oikein mistään.

saatko jotain tuohon viestiin, jota hän tuo. se kiiinnostaa ja jännittää!
  Vastaa viestiin
Päiväys 29.05.12, 21:52   #12 (linkki)
non tässä
(Vierailija)

Lainaus:
Minusta teette jotain yhteistä päiväreissua kesäjuhliin. Onko sulla valkeapohjainen kukkamekko?
Tapailette kesälläkin, mutta tuo mies tuntuu jotenkin salaperäisemmältä ja jotenkin "vaarallisemmalta" hyvällä tavalla kuitenkin.. Se jotenkin pidättelee kyllä vielä.. katselee sinua vähän kuin kissa saalista.

Kuulostaa kummalta, mutta onko sen duunit jotenkin liittyneet joskus johonkin "epämääräisiin" kavereihin. Minusta se on nyt jäänyt taakse, jos jotain semmoista on ollut.

Tässä on oikeasti mahdollisuus aikamoiseen rakkaustarinaan. Mutta se tulee tällä kertaa pikkuhiljaa ja lopulta hänen itsensä tarjoamana :) Tässä on joku ehdollinen juttu.. mutta mielestäni tuo vaaleanpunainen "kupla" tulee hänen itsensä puolelta sitten yllättäenkin.

on minulla yksi valkeapohjainen mekko, mut se on vanha. kaveripiiri on laaja, siihen sopii kaikenlaista. kun niin toivoisin jo, että tämä juttu jäisi kokonaan taakse tai olisi selkeä. aina vaan tulee näitä *ehdollisuuksia*.

se vaalea nainen on minun mielestä 40 - 50 vuotias. tekee ehkä toimistotyötä ja on hyvin naisellinen. sen hiukset on luonnonkiharat ja takaa ainakin pitkät. harmoninen ja mukava ihminen.
  Vastaa viestiin
Päiväys 29.05.12, 21:56   #13 (linkki)
matkustusinto
(Vierailija)

Hei

Taisit sitten nähdä minut :D.. tuo ikä nyt oli yläkanttiin, mutta kuitenkin. Miksikähän minä siell sinulle kummittelin.. hmm
  Vastaa viestiin
Päiväys 29.05.12, 22:00   #14 (linkki)
non tässä
(Vierailija)

Lainaus:
Alkuperäinen kirjoittaja Sekunda Näytä viesti
Ainakin tulee elämääsi rikastuttamaan tuo mies, tulee ikäänkuin lahjana ja sitähän se jo onkin jos yllättäen palasi. Ettei olisi miehen mietteet vakavoituneet noin yleensäkin elämän suhteen, miettii ehkä jollain tasolla jo lapsiakin vaikkei ihan justiinsa niitä haluaisikin. Vakavammat sävelet hällä yleensäkin tulevaisuuden suhteen.
Minä ja työ. Meneekö kaikki uurastukseni vain hukkaan? Mieltä vaivaa 8v. sitten taakse jäänyt vakityö josta läksin perheen tultua kuvioihin, työmatka oli pitkä. Olisiko sinne vielä paluuta?

otahan tämä varauksella, kun niin jännästi tulee. sinun vanha työpaikka ei voi hyvin, näyttää että se on loppunsa alussa. ehkä koko firma ei mee nurin, mutta jokin sielä kuoleutuu. sinne en näe sinun palaavan, mutta työtilanteen muuttuvan. vanhan työn kaltaisia tehtäviä tai saman alan asioita ihan uudessa, fyysisestikin, ympäristössä. uudet tilat, rempontoidut tai muutoksen kokeneet tilat.
  Vastaa viestiin
Päiväys 29.05.12, 22:01   #15 (linkki)
non tässä
(Vierailija)

Lainaus:
Hei

Taisit sitten nähdä minut :D.. tuo ikä nyt oli yläkanttiin, mutta kuitenkin. Miksikähän minä siell sinulle kummittelin.. hmm
empäs tiijä, mut joskus näen aika selvästikin kysyjän. en vain aina luota siihen itsekään, että näin olisi :)
  Vastaa viestiin
Päiväys 29.05.12, 22:04   #16 (linkki)
Sekunda
(Vierailija)

Lainaus:
otahan tämä varauksella, kun niin jännästi tulee. sinun vanha työpaikka ei voi hyvin, näyttää että se on loppunsa alussa. ehkä koko firma ei mee nurin, mutta jokin sielä kuoleutuu. sinne en näe sinun palaavan, mutta työtilanteen muuttuvan. vanhan työn kaltaisia tehtäviä tai saman alan asioita ihan uudessa, fyysisestikin, ympäristössä. uudet tilat, rempontoidut tai muutoksen kokeneet tilat.

Kiitosta! Tuliko tähän nykyiseen puurtamiseen jotain?
  Vastaa viestiin
Päiväys 29.05.12, 22:17   #17 (linkki)
plörö
(Vierailija)

[QUOTE=non tässä;11232375]
Lainaus:

Kiitti. Muutosta työhön on tulossa jo ihan lähiaikoina. Syksyllä uusi muutos? Saanko siis potkut uudesta työstä vai mitä? Suhteessa olen se joka yrittää rakentaa ja korjata tilanteita. Puuroisista energioista huolimatta tunnen oloni iloiseksi, vaikka taustalla kummittelee eräs ihmissuhde.
  Vastaa viestiin
Päiväys 29.05.12, 22:26   #18 (linkki)
non tässä
(Vierailija)

Lainaus:
Alkuperäinen kirjoittaja Sekunda Näytä viesti
Kiitosta! Tuliko tähän nykyiseen puurtamiseen jotain?

ei sen kummempaa kuin että väsynyt olet siihen.
  Vastaa viestiin
Päiväys 29.05.12, 22:28   #19 (linkki)
non tässä
(Vierailija)

[QUOTE=plörö;11232411]
Lainaus:

Kiitti. Muutosta työhön on tulossa jo ihan lähiaikoina. Syksyllä uusi muutos? Saanko siis potkut uudesta työstä vai mitä? Suhteessa olen se joka yrittää rakentaa ja korjata tilanteita. Puuroisista energioista huolimatta tunnen oloni iloiseksi, vaikka taustalla kummittelee eräs ihmissuhde.

en kyllä usko, että kahta muutos. näin tuon muutoksen aikaan, jossa kesä näytti niin kypsältä, että ajattelin sen olen loppu kesää, alku syksyä.
  Vastaa viestiin
Päiväys 29.05.12, 22:32   #20 (linkki)
plörö
(Vierailija)

[QUOTE=non tässä;11232420]
Lainaus:

en kyllä usko, että kahta muutos. näin tuon muutoksen aikaan, jossa kesä näytti niin kypsältä, että ajattelin sen olen loppu kesää, alku syksyä.

Kiitto lisäyksestä. Oon kyllä ajatellut omaan kotiin muuttoa syksyllä, jospa ne sitten yhdisty siinä.
  Vastaa viestiin

Päiväys 29.05.12, 23:32   #21 (linkki)
non tässä
(Vierailija)

[QUOTE=plörö;11232425]
Lainaus:

Kiitto lisäyksestä. Oon kyllä ajatellut omaan kotiin muuttoa syksyllä, jospa ne sitten yhdisty siinä.

voi olla. mäkin kysyin sulta lisää...?
  Vastaa viestiin
Päiväys 29.05.12, 23:48   #22 (linkki)
minä vain
(Vierailija)

Lainaus:

Mies on käynyt tässä hetkittäin raskaita taisteluja sisällään, selvittänyt niitä ja suorastaa hypännyt tuntemattomaan. Kaikki vanha on poistunut ja uusi energia virtaa hänestä. Hän on muuttunut paljon ja olet oikein nähnyt tämän heti. Luota siis aina sinun vaistoosi :)
Mies jotenkin tahtoo näyttää sinulle, että siinä hän seisoo edessäsi ja saat tarkkailla uutta häntä päästä varpaisiin. Hyvin ylpeä on muutoksestaan ja iloinen, kuin kevyt olisi mieleltään.
En tiedä tästä tilanteesta taustaa tai en taida aikaisemmin sinulle vaihtaa, mutta tämä miehen energia tuntuu saavan sinut hetkittäin hämmentyneeksi. Osittain vetää voimakkaasti puoleensa, toisella hetkellä kaivat jotain sisältäsi ja aivan kuin siellä olisi kohdattu surua tämän miehen takia. Taistelet epävarmuuden puolesta ja mietit, voitko luottaa hänen läsnäoloon. Silti sisälläsi tiedät, ettet voisi antaa hänen mennä tai jokin teitä pitää visusti käsikädekkäin.
Samoin mies, hän tuntee suurta vetovoimaa sinuun ja suorastaan hykertelee luoksesi. Tälläkertaa toisella tapaa, jotenkin pysyvämmin ja muutoksien myötä asiat rullaantuu. Sinun epävarmuus koettelee tässä alussa, mutta osittain alat kuuntelee sisintäsi ja käsittelet epävarmuuden sisältäsi pois.
Näen kyllä teidät yhdessä. Olette kuin sidotut yhteen.

Jos katselmusta saisin sinulta minun ja mieheni(olemme eroamassa miehen tahdosta) tilanteeseen. Tähän ei ole mitään erityistä syytä.Jotain henkistä kasvua,masennusta tjs.
Alkaako tämä tilanne pian selviämään? Löytääkö mies tunteensa sisältään ja lopettaako pakoilemisen?
  Vastaa viestiin
Päiväys 30.05.12, 00:16   #23 (linkki)
non tässä
(Vierailija)

Lainaus:
Alkuperäinen kirjoittaja minä vain Näytä viesti
Mies on käynyt tässä hetkittäin raskaita taisteluja sisällään, selvittänyt niitä ja suorastaa hypännyt tuntemattomaan. Kaikki vanha on poistunut ja uusi energia virtaa hänestä. Hän on muuttunut paljon ja olet oikein nähnyt tämän heti. Luota siis aina sinun vaistoosi :)
Mies jotenkin tahtoo näyttää sinulle, että siinä hän seisoo edessäsi ja saat tarkkailla uutta häntä päästä varpaisiin. Hyvin ylpeä on muutoksestaan ja iloinen, kuin kevyt olisi mieleltään.
En tiedä tästä tilanteesta taustaa tai en taida aikaisemmin sinulle vaihtaa, mutta tämä miehen energia tuntuu saavan sinut hetkittäin hämmentyneeksi. Osittain vetää voimakkaasti puoleensa, toisella hetkellä kaivat jotain sisältäsi ja aivan kuin siellä olisi kohdattu surua tämän miehen takia. Taistelet epävarmuuden puolesta ja mietit, voitko luottaa hänen läsnäoloon. Silti sisälläsi tiedät, ettet voisi antaa hänen mennä tai jokin teitä pitää visusti käsikädekkäin.
Samoin mies, hän tuntee suurta vetovoimaa sinuun ja suorastaan hykertelee luoksesi. Tälläkertaa toisella tapaa, jotenkin pysyvämmin ja muutoksien myötä asiat rullaantuu. Sinun epävarmuus koettelee tässä alussa, mutta osittain alat kuuntelee sisintäsi ja käsittelet epävarmuuden sisältäsi pois.
Näen kyllä teidät yhdessä. Olette kuin sidotut yhteen.

Jos katselmusta saisin sinulta minun ja mieheni(olemme eroamassa miehen tahdosta) tilanteeseen. Tähän ei ole mitään erityistä syytä.Jotain henkistä kasvua,masennusta tjs.
Alkaako tämä tilanne pian selviämään? Löytääkö mies tunteensa sisältään ja lopettaako pakoilemisen?
mua pelottaa lukea näin lupailevaa tekstiä. meillä on useampi vuosi yhteisiä juttuja ja tämä on raastanu minua hirveästi. täällä on lyöty toiveet lyttyyn ja luvattu taivaita, kaikkea siltä välitäkin. mutta kun tässä on joku, joka pitää kiinni.... kiitos tästä, vaikka tämä saa vatsaan sattumaan, sydämmen hakkaamaan j kyyneleet virtaamaan.

teille kahdelle on annettu haasteellinen tie. koen tämän aika vahvasti, että olette toistenne kanssa oppimassa eikä yhdessäolonne kestä ikuisuuksiin. tulee kohtalonomainen tapahtuma, joka ratkaisee tilanteen, viheltää pelin poikki. miehen näen poistuvaksi tilanteesta. paljon on silti vielä yhteistä aikaa edessä, ylämäkiä mutta väliin myös alamäkiä. mies tasoittuu kesän aikana vähän ja erohaaveet saatetaan haudata. lopummalla syksyä tilanne kuitenkin jatkuu vaan tämmöisenä ja sinäkin väsyt sen keskellä. alakulo on miehessä voimakasta, mutta hänestä puutuu masentuneelle tyypillinen elämänhaluttomuus.

miehellä on siinuun tunteita, tiedät itsekin. ne on nyt kaiken kuonan alla piilossa ja saat ne kyllä vielä esiinkin. silti en pysty lupaamaan teille yhteistä onnellista loppua.
  Vastaa viestiin
Päiväys 30.05.12, 08:11   #24 (linkki)
plörö
(Vierailija)

[QUOTE=non tässä;11232462]
Lainaus:

voi olla. mäkin kysyin sulta lisää...?

sopii... kysy vain, jospa näen siihen. Jos näet niin, miten tämä toinen taustalla kummitteleva ihmissuhde näyttäytyy?
  Vastaa viestiin
Päiväys 30.05.12, 08:48   #25 (linkki)
tuntuma
(Vierailija)

Lainaus:
saisin näin, että mies on kasvanut henkisesti paljon viime aikana. Tosissaan tuntuu olevan. Mutta sinua on satutettu paljon ja olet varovainen. Tämä on hyvä asia. Etene maltilla ja sanele ehdot. Nyt sinä olet tilanteen herra!

Minulla oli seksisuhde tummaan, pitkään, komeaan mieheen. Mies on naimisissa, kaksi poikaa. Törmään häneen jatkuvasti. Mikä merkitys tällä on?
  Vastaa viestiin
Kirjoita viesti

Tagit
Tyhjä

>Työkalut Hae ketjusta
>
Hae ketjusta:

Laajennettu haku