Plazan keskustelut etusivu
» Rekisteröidy käyttäjäksi
» Unohditko tunnuksesi?
Mene takaisin   Plazan keskustelut – Plaza > Ellit > Kristallipallo > Ennustukset > Vaihdot
Plazan keskustelualusta on uudistunut - katso ohjeet

Kirjoita viesti

Työkalut Hae ketjusta
Päiväys 01.06.12, 21:48   #1 (linkki)
love is beatiful
(Vierailija)

muutama vaihto

tästä vaaleasta miehestä mitä hän meinaa
entä tarjotusta työmahdollisuudesta omiin nimiin

entäpä sulle

kevyet vaihdot illan kuluksi
  Vastaa viestiin
Päiväys 01.06.12, 22:01   #2 (linkki)
sade
(Vierailija)

Lainaus:
Alkuperäinen kirjoittaja love is beatiful Näytä viesti

entäpä sulle

Vaalea mies ei ehkä täysin vilpitön sanomisissaan ja tekemisissään, hauskanpitoon hänen kanssaan mahdollisuus. Tähän kyllä vaalean lisäksi nousee joku enemmänkin ristiverinen mies vaikuttavampana tulevassa. Työn suhteen nousi positiivinen energia, tosin muutaman mutkan kautta kohti tavoitetta.

Minulle voisi katsoa, saanko hakemani opiskelupaikan syksyksi?
  Vastaa viestiin
Päiväys 01.06.12, 22:03   #3 (linkki)
tuutilulla
(Vierailija)

Lainaus:
Alkuperäinen kirjoittaja love is beatiful Näytä viesti

entäpä sulle

mies on kahden vaiheilla, miettii mitä tekisi kun mieli tekisi. esteitä hänellä, mikä estää tarttumasta härkää sarvista. mies vaikuttaa olevan menossa eteenpäin, mutta sinä olet pysäyttänyt hänen matkansa. oliskohan hänellä toinen nainen ollut kiikarissa jo ennen sinua tai tälläkin hetkellä jollakin tasolla ainakin. työtajouksen suhteen on mietintämyssy nyt vahvana ja en saa selkoa miten se tulee edistymään.

lähetin postia insinöörimiehelle, tuleeko viestejä lisää tai onko mies sidottuna toisaalle? mitä ajatteli postista, jonka lähetin hänelle? kerroin avoimesti omasta tämänhetkisestä elämäntilanteestani, miten hän suhtautui siihen?
  Vastaa viestiin
Päiväys 01.06.12, 22:19   #4 (linkki)
love is beautiflu
(Vierailija)

vihdot

Lainaus:
Alkuperäinen kirjoittaja sade Näytä viesti
Vaalea mies ei ehkä täysin vilpitön sanomisissaan ja tekemisissään, hauskanpitoon hänen kanssaan mahdollisuus. Tähän kyllä vaalean lisäksi nousee joku enemmänkin ristiverinen mies vaikuttavampana tulevassa. Työn suhteen nousi positiivinen energia, tosin muutaman mutkan kautta kohti tavoitetta.

Minulle voisi katsoa, saanko hakemani opiskelupaikan syksyksi?

Hei

sorry mies on täysin vilpitön ja sanoo mitä tarkoittaa, sen olen oppinut huomaamaan. Mutta tulee lähelle ja menee pois mut nyt ollaan lähestytty toisiamme. ristivärisen näit kyllä oikein...

sitten sulle tähän nousee tämä opiskelupaikka sulle numero Ykkösenä Isolla vielä! En tiedä sitten onkos tää sun toiveesi vai ei. Mutta jotenkin Voisi olla kaikki mahdollisuudet, ehkä myös varapaikan saaminen tai peruutuksen kautta? koulunpenkki nousee tähän symbolisesti...
kokeilehan ajatusenergiaa:)
  Vastaa viestiin
Päiväys 01.06.12, 22:26   #5 (linkki)
love is...
(Vierailija)

vaihdot

Lainaus:
Alkuperäinen kirjoittaja tuutilulla Näytä viesti
mies on kahden vaiheilla, miettii mitä tekisi kun mieli tekisi. esteitä hänellä, mikä estää tarttumasta härkää sarvista. mies vaikuttaa olevan menossa eteenpäin, mutta sinä olet pysäyttänyt hänen matkansa. oliskohan hänellä toinen nainen ollut kiikarissa jo ennen sinua tai tälläkin hetkellä jollakin tasolla ainakin. työtajouksen suhteen on mietintämyssy nyt vahvana ja en saa selkoa miten se tulee edistymään.

lähetin postia insinöörimiehelle, tuleeko viestejä lisää tai onko mies sidottuna toisaalle? mitä ajatteli postista, jonka lähetin hänelle? kerroin avoimesti omasta tämänhetkisestä elämäntilanteestani, miten hän suhtautui siihen?

Hei ja kiitos! pakko antaa palautetta! Näit oikein oletko näkijä? en usko toista naista mutta jotakin muuta ja on avoimesti kertonut... tai voihan olla naisia muttei mitään vakavaa..

sitten sulle-----> olet itse onnellinen siitä että kerroit avoimesti ja luulen että se kannattaa. postia voipi tulla, ja ehken kenties tuleekin) posti tulee yllättäen ehkä ehkä ehkä ensi viikolla jopa. en osaa sanoa onko mies sidottu toisaalle mutta tähän nousee että vilkuilee sinuun päin. on siis kentässäsi ja se on ainakin hyvä juttu! kenties kaikki mahdollisuudet hitaaseen tutustumiseen on. vihreää valoa ja kevyt onnellinen olotila?

Sinun kanssasi olisi joskus kiva tehdä vaihtoja myöhemminkin, käytän kyllä eri nikkejä ja varmaan sinäkin.

Kiitos vaihdosta:)
  Vastaa viestiin
Päiväys 01.06.12, 22:52   #6 (linkki)
tuutilulla
(Vierailija)

Lainaus:
Alkuperäinen kirjoittaja love is... Näytä viesti
Hei ja kiitos! pakko antaa palautetta! Näit oikein oletko näkijä? en usko toista naista mutta jotakin muuta ja on avoimesti kertonut... tai voihan olla naisia muttei mitään vakavaa..

sitten sulle-----> olet itse onnellinen siitä että kerroit avoimesti ja luulen että se kannattaa. postia voipi tulla, ja ehken kenties tuleekin) posti tulee yllättäen ehkä ehkä ehkä ensi viikolla jopa. en osaa sanoa onko mies sidottu toisaalle mutta tähän nousee että vilkuilee sinuun päin. on siis kentässäsi ja se on ainakin hyvä juttu! kenties kaikki mahdollisuudet hitaaseen tutustumiseen on. vihreää valoa ja kevyt onnellinen olotila?

Sinun kanssasi olisi joskus kiva tehdä vaihtoja myöhemminkin, käytän kyllä eri nikkejä ja varmaan sinäkin.

Kiitos vaihdosta:)
kiitos vaihdosta myös sinulle. näkemisestä sen verran, että saan tarkkojakin viestejä ja kuvia, mutta vain silloin kun olen rauhallinen ja keskittynyt. aina se ei onnistu.

hyvä, että mies on kentissäni. hitaasti hyvä tulee, ei hosumalla.

Ja vaihto myöhemmin onnistuu varsin hyvin kysymällä tätä nikkiä. vaihtokysymystä nostamalla se tavoittaa minut jossakin vaiheessa.
  Vastaa viestiin
Päiväys 01.06.12, 23:26   #7 (linkki)
love is...
(Vierailija)

vaihdot

Lainaus:
Alkuperäinen kirjoittaja tuutilulla Näytä viesti
kiitos vaihdosta myös sinulle. näkemisestä sen verran, että saan tarkkojakin viestejä ja kuvia, mutta vain silloin kun olen rauhallinen ja keskittynyt. aina se ei onnistu.

hyvä, että mies on kentissäni. hitaasti hyvä tulee, ei hosumalla.

Ja vaihto myöhemmin onnistuu varsin hyvin kysymällä tätä nikkiä. vaihtokysymystä nostamalla se tavoittaa minut jossakin vaiheessa.

saisitko vielä tarkennusta tuleeko syvennystä tähän meidän juttuun nyt ollaan vain kaveripohjalla mutta syvenee koko ajan ja mies tarkoittaa mitä sanoo....

Sulle jotenkin nousee hertta9 onko se toiveesi? nimenomaan pelikorteissa ei taroteissa
Hyvää yötä ja enkelin kuvia:)
  Vastaa viestiin