|
08.06.12, 13:36
|
#1 (linkki)
| | (Vierailija) | Muutama vaihto
Minulla jäi saamatta vaihto toisessa ketjussa niin aloitan oman ketjun.
Tässä kysymykseni: Itsellä kuollut suhde. Tässäkö rakkauselämäni on tässä elämässä?
| |
| |
08.06.12, 15:53
|
#2 (linkki)
| | (Vierailija) | Eikö kukaan näe tähän?
Eikö kukaan näe tähän?
| |
| |
08.06.12, 17:16
|
#3 (linkki)
| | (Vierailija) | alisa-; Lainaus:
Alkuperäinen kirjoittaja -alisa- Minulla jäi saamatta vaihto toisessa ketjussa niin aloitan oman ketjun.
Tässä kysymykseni: Itsellä kuollut suhde. Tässäkö rakkauselämäni on tässä elämässä? | -näyttäisi että ex vielä kuvioissa sinulla
-yhteisiä asioita/velvotteita jotkaa yhdistää teitä pitkään.
-ei se tässä ole tulee sellainen mies vaalea jonka kanssa yritystä mutta jokin pidättelee teitä.
-minusta tähän ei mene vuosia tämän vuoden puolellla se saa sinut tekemään omat ratkaisusi ja hän pökkää sinut liikkeelle näissä asioissa.
-tämä ei ole ainoa joka tulee elämä antaa ja elämä ottaa.
mitä yksinäiselle tänne? jotenkin surettaa ainainen yksinäisyys? nytkin olis kiva lähetä jonnekkin mutta jotenkin tässä vaan ei ole kiva yksin baariin tai tansseihin lähteä.
mitä työssä näkyy jotenkin vaistoan siellä jotain supinaa ja sipinää?
| |
| |
08.06.12, 17:20
|
#4 (linkki)
| | (Vierailija) | Lainaus:
Alkuperäinen kirjoittaja -alisa- Minulla jäi saamatta vaihto toisessa ketjussa niin aloitan oman ketjun.
Tässä kysymykseni: Itsellä kuollut suhde. Tässäkö rakkauselämäni on tässä elämässä? |
Tässä suhteessa olet vielä jonkun aikaa. Jotenkin arkipäiväistynyt ja mietit itse olisiko sen kummallisempaa olla itsekseen. Lähteminen tästä suhteesta on vaikeampaa kuin uskotkaan. Mutta vasta kun irtaudut itse, voi elämääsi tulla uusi mies. Mitään tulenpalavaa en näe, olet "jalat maassa" tässä. Käsittelet tämän suhteen ja poimit hyvät asiat mukaasi, jatkat matkaasi hetken itseksesi kunnes tulee tuo uusi mies. Hyvin kypsältä suhteelta näyttäisi.
Katsotko minulle mitä vaan tulee, mitä annetaan. En seurustele mutta toiveissa.
| |
| |
08.06.12, 17:41
|
#5 (linkki)
Alkuperäinen kirjoittaja tuntuma -näyttäisi että ex vielä kuvioissa sinulla
-yhteisiä asioita/velvotteita jotkaa yhdistää teitä pitkään.
-ei se tässä ole tulee sellainen mies vaalea jonka kanssa yritystä mutta jokin pidättelee teitä.
-minusta tähän ei mene vuosia tämän vuoden puolellla se saa sinut tekemään omat ratkaisusi ja hän pökkää sinut liikkeelle näissä asioissa.
-tämä ei ole ainoa joka tulee elämä antaa ja elämä ottaa.
mitä yksinäiselle tänne? jotenkin surettaa ainainen yksinäisyys? nytkin olis kiva lähetä jonnekkin mutta jotenkin tässä vaan ei ole kiva yksin baariin tai tansseihin lähteä.
mitä työssä näkyy jotenkin vaistoan siellä jotain supinaa ja sipinää? |
Töissä supina ja sipinä on sinun mielilikuvitustasi. Eli oikeaa sipinää ja supinaa ei ole.
Yksinäisyyttä jatkuu vielä jonkin aikaa. Jotenkin itse nyt alitajuisesti luot ympärillesi sellaisen torjuvan ilmapiirin. Vaalea kiharqa hiuksinen nainen tuo yleensä helpotusta yksinäisyyteesi. Ja tumma hiuksinen mies sitten loppu kesästä romantiikan puolella.
| |
| |
08.06.12, 17:43
|
#6 (linkki)
Alkuperäinen kirjoittaja gerbera Tässä suhteessa olet vielä jonkun aikaa. Jotenkin arkipäiväistynyt ja mietit itse olisiko sen kummallisempaa olla itsekseen. Lähteminen tästä suhteesta on vaikeampaa kuin uskotkaan. Mutta vasta kun irtaudut itse, voi elämääsi tulla uusi mies. Mitään tulenpalavaa en näe, olet "jalat maassa" tässä. Käsittelet tämän suhteen ja poimit hyvät asiat mukaasi, jatkat matkaasi hetken itseksesi kunnes tulee tuo uusi mies. Hyvin kypsältä suhteelta näyttäisi.
Katsotko minulle mitä vaan tulee, mitä annetaan. En seurustele mutta toiveissa. |
Veneilevä mies tulee sinulle heti. Asuu itsekin lähellä venerantaa. Iso kaupunki matala ja vanhan tyylinen kerrostaloalue.
| |
| |
08.06.12, 18:00
|
#7 (linkki)
| | (Vierailija) |
Vieläs vaihtelet vai oliko tämä tässä?
Katson sinulle kuitenkin.
Motivaatio tässä on kadoksissa, ei välttämättä mistään erityisestä tietystä syystä, mutta tilanne vaikuttaa ihan nollalta, ei ole mitään näköalaa tulevaisuuteen jota tähytä. Pessimistisyyttä ja epäonnistumisen pelkoa. Ehkä joku vanha epäoikeudenmukaisuus kuohuttaa vieläkin tunteita eikä haluta ottaa riskiä että se toistuu. Väliaikaiselta tämä vaikuttaa kuitenkin, et ole loppuelämääsi onneton. Sitä ei näy onko uusi mies vai että tilanteenne muuttuu ja mieliala paranee nykyisen kanssa.
Joku sivusta voi yrittää painostaa joko jatkamaan suhdetta väkisin tai muuten vaikuttaa tilanteeseen niin että sekin alkaa ahdistaa.
Onko minulle mitään säpinöitä miesmaailmassa, vaikka eihän vaarttu saa näin kysyä ;) ? En halua sivusuhteita, mutta pieni säpinä aina piristää.
| |
| |
08.06.12, 18:08
|
#8 (linkki)
| | (Vierailija) |
Oikeastaan tiedät itsekin mikä on tähän vastaus ja se on juuri se, kuollut mikä kuollut.Siis suhteesi tällähetkellä.
Rakkautta voi tulla elämääsi vain, kun päästä irti ja vapautat rakkautesi. Sinä tiedät sen itsekin, että avain on sinulla itselläsi ja vain sinä voit avata uuden oven elämääsi.
Kun katson sinua elämässä eteenpäin, on siellä avattu ovi ja olet tehnyt sen mikä on sinun päätettävissä. Haudata kuollut suhde, tehdä surutyö ja löytää vapautta tunne. Surutyö nousee kyllä tähän siksi, että pelko kuitenkin on ilmassa ja kaikki se, mihin on tottunut.. on tuhkana tuulessa.
Rakkautta tulet saamaan elämääsi. Tämä ei kuole heti.
Jos minulle rakkauteen kanssa. Joko se mies astelee minun luokse?
| |
| |
08.06.12, 18:08
|
#9 (linkki)
Tässä kysymykseni: Itsellä kuollut suhde. Tässäkö rakkauselämäni on tässä elämässä? |
Tämä kuollut suhde ja sen aiheuttamat tuntemukset sinussa ovat avain uuteen parempaan.
Elämäsi rakkauselämä ei ollut tässä, tiedät itsekin että uutta ja hyvää tulee kun mahtuu tulemaan, kun tämä väljähtynyt suhde on poistunut tai se on pölytetty toisen osapuolen kanssa.
Näin se on, vaatii toimia, mutta kannattaa.
Katsopa minulle missä minun rakkauselämäni luuraa?? minulla sitä ei edes ole. että jos näkyy niin minkälainen - onko pitkä ruskeatukkainen mies vai kuka?
| |
| |
08.06.12, 20:22
|
#10 (linkki)
| | (Vierailija) |
Ei vastauksia?
| |
| |
08.06.12, 20:48
|
#11 (linkki)
| | (Vierailija) |
Vastaan. Mutta menee huomiseen, tulin vasta kotiin.
| |
| |
08.06.12, 21:01
|
#12 (linkki)
| | (Vierailija) | vaihtari
Suhde on valitettavasti minun korttieni mukaan historiaa, ei tästä enää lämpene eikä parane, viimeisillä hiiloksilla menette, mutta uutta sinulle tulee vuoden sisällä, silloin olet hyvin iloinen että lähdit tästä aiemmasta suhteestasi.
onko ero minun ja tuttavuuden välillä vai rakkaus?
| |
| |
08.06.12, 22:05
|
#13 (linkki)
Alkuperäinen kirjoittaja mustikkasoppa Suhde on valitettavasti minun korttieni mukaan historiaa, ei tästä enää lämpene eikä parane, viimeisillä hiiloksilla menette, mutta uutta sinulle tulee vuoden sisällä, silloin olet hyvin iloinen että lähdit tästä aiemmasta suhteestasi.
onko ero minun ja tuttavuuden välillä vai rakkaus? |
minkölainen on tuo uusi rakkaus?
| |
| |
09.06.12, 02:41
|
#14 (linkki)
Alkuperäinen kirjoittaja Sinunkaupat Vieläs vaihtelet vai oliko tämä tässä?
Katson sinulle kuitenkin.
Motivaatio tässä on kadoksissa, ei välttämättä mistään erityisestä tietystä syystä, mutta tilanne vaikuttaa ihan nollalta, ei ole mitään näköalaa tulevaisuuteen jota tähytä. Pessimistisyyttä ja epäonnistumisen pelkoa. Ehkä joku vanha epäoikeudenmukaisuus kuohuttaa vieläkin tunteita eikä haluta ottaa riskiä että se toistuu. Väliaikaiselta tämä vaikuttaa kuitenkin, et ole loppuelämääsi onneton. Sitä ei näy onko uusi mies vai että tilanteenne muuttuu ja mieliala paranee nykyisen kanssa.
Joku sivusta voi yrittää painostaa joko jatkamaan suhdetta väkisin tai muuten vaikuttaa tilanteeseen niin että sekin alkaa ahdistaa.
Onko minulle mitään säpinöitä miesmaailmassa, vaikka eihän vaarttu saa näin kysyä ;) ? En halua sivusuhteita, mutta pieni säpinä aina piristää. |
Silmäpeliä, flirttiä johtavassa asemassa olevan miehen kanssa. Mieheen liitty iso kulmahuone. Mies on ruskea hiuksinen ja ja hänellä on silmälasit.
| |
| |
09.06.12, 02:44
|
#15 (linkki)
Alkuperäinen kirjoittaja s.s Oikeastaan tiedät itsekin mikä on tähän vastaus ja se on juuri se, kuollut mikä kuollut.Siis suhteesi tällähetkellä.
Rakkautta voi tulla elämääsi vain, kun päästä irti ja vapautat rakkautesi. Sinä tiedät sen itsekin, että avain on sinulla itselläsi ja vain sinä voit avata uuden oven elämääsi.
Kun katson sinua elämässä eteenpäin, on siellä avattu ovi ja olet tehnyt sen mikä on sinun päätettävissä. Haudata kuollut suhde, tehdä surutyö ja löytää vapautta tunne. Surutyö nousee kyllä tähän siksi, että pelko kuitenkin on ilmassa ja kaikki se, mihin on tottunut.. on tuhkana tuulessa.
Rakkautta tulet saamaan elämääsi. Tämä ei kuole heti.
Jos minulle rakkauteen kanssa. Joko se mies astelee minun luokse? |
Miestä en ihan äkkiä saa sinulle. Joku ihan kuin poikkeasisi elämässäsi nyt kesällä mutta ei pysyväksi. Siksi hän ei kovin vahvana näy. Mies on sellainen hiukan kulkuri tyyppinen. Rennosti pukeutuva.
| |
| |
09.06.12, 02:59
|
#16 (linkki)
Alkuperäinen kirjoittaja suklaanappi Tämä kuollut suhde ja sen aiheuttamat tuntemukset sinussa ovat avain uuteen parempaan.
Elämäsi rakkauselämä ei ollut tässä, tiedät itsekin että uutta ja hyvää tulee kun mahtuu tulemaan, kun tämä väljähtynyt suhde on poistunut tai se on pölytetty toisen osapuolen kanssa.
Näin se on, vaatii toimia, mutta kannattaa.
Katsopa minulle missä minun rakkauselämäni luuraa?? minulla sitä ei edes ole. että jos näkyy niin minkälainen - onko pitkä ruskeatukkainen mies vai kuka? |
Pitkä mies, jolla on ruskeat hiukset. Mutta en ole varma onko tämä kysymäsi mies. Mies on dynaaminen ja hänessä on henkistä voimaa. Meri liittyy mieheen vahvasti. Purjehtii.
| |
| |
09.06.12, 03:01
|
#17 (linkki)
Alkuperäinen kirjoittaja mustikkasoppa Suhde on valitettavasti minun korttieni mukaan historiaa, ei tästä enää lämpene eikä parane, viimeisillä hiiloksilla menette, mutta uutta sinulle tulee vuoden sisällä, silloin olet hyvin iloinen että lähdit tästä aiemmasta suhteestasi.
onko ero minun ja tuttavuuden välillä vai rakkaus? |
Saan sinulle sekä eron että rakkauden- Eli tilanne on sinun päätettävissä kumman haluat.
| |
| |
09.06.12, 12:06
|
#18 (linkki)
| | (Vierailija) |
Kiitods kaikille vastanneille. Olisin toivonut konkreettisempaa näkemistä. Nyt koin katsannot ennemmänkin elämänohjeina, jotka jo tiedän.
| |
| | | | |