|
08.06.12, 22:07
|
#1 (linkki)
|
Rekisteröitynyt: 05/2012
| Vaihtoa.Voimassa koko vkl.
Heipä hei :) Tunnelma on hyvä. Osittain olen hämmentynyt ja ihmeissäni tilanteestani.
Minulla pitkään huonot välit mieheen(ex).
Mies oli tehnyt ison muutoksen elämässä, joka oli joskus meidän liitossa kompastuskivi ja nyt tämän jälkeen hän muuttunut täysin. Eniten ihmettelen hänen lähestymistään minua kohtaan.
Mitä näet,kuulet,aistit tästä tilanteesta?
Sinulle? Kun taustaa annat kysymykselle, niin näkemystä parantaa :)
Ilmoitan, kun en tänään enää vastaa/vaihda takaisin :)
| |
| |
08.06.12, 22:14
|
#2 (linkki)
| | (Vierailija) | vaihtari
Näkyy kontaktin ottoa teidän välillenne, nyt sanoisin silti että ole varovainen, tämä ei ole pysyvä muutos, valitettavasti ja tässä on nyt hänellä ns. oma lehmä ojassa, jotenkin tuntuu että on tässä mukautuvainen ja sanoo että on muuttunut, mutta totuudelta tämä ei näytä, kyllä tähän tulee mies joka ei rehellisyyteen pohjaa puheitaan, valitettavasti.
Hänellä on jokin ovi sulkeutunut myös elämässään joka häntä harmittaa kovasti, jokin on hänet jättänyt taakseen, siitä tämä lähestyminen nousee. Hän vakuuttelee tässä sinua puheillaan, jotka eivät pidä paikkaansa, myöhemmin tulet tämän huomaamaan ja petyt häneen kovin. Anteeksi kun sanon näin, mutta säästyt pahemmilta pettymyksiltä kun tiedostat tämän etukäteen.
katsotko rakkauselämääni? mielessä on yksi mies, jonka kanssa satunnaisesti olemme tavanneet, silmäpeliä ja selvää ihastusta molemminpuolin. Nyt tiemme erkanivat kun vaihdoin työpaikkaa, tapaammeko vielä vai jäikö tämä näin? Lainaus:
Alkuperäinen kirjoittaja minä vain tässä Heipä hei :) Tunnelma on hyvä. Osittain olen hämmentynyt ja ihmeissäni tilanteestani.
Mies oli tehnyt ison muutoksen elämässä, joka oli joskus meidän liitossa kompastuskivi ja nyt tämän jälkeen hän muuttunut täysin. Eniten ihmettelen hänen lähestymistään minua kohtaan.
Ilmoitan, kun en tänään enää vastaa/vaihda takaisin :) | | |
| |
08.06.12, 22:29
|
#3 (linkki)
|
| Lainaus:
Alkuperäinen kirjoittaja Anu68 Näkyy kontaktin ottoa teidän välillenne, nyt sanoisin silti että ole varovainen, tämä ei ole pysyvä muutos, valitettavasti ja tässä on nyt hänellä ns. oma lehmä ojassa, jotenkin tuntuu että on tässä mukautuvainen ja sanoo että on muuttunut, mutta totuudelta tämä ei näytä, kyllä tähän tulee mies joka ei rehellisyyteen pohjaa puheitaan, valitettavasti.
Hänellä on jokin ovi sulkeutunut myös elämässään joka häntä harmittaa kovasti, jokin on hänet jättänyt taakseen, siitä tämä lähestyminen nousee. Hän vakuuttelee tässä sinua puheillaan, jotka eivät pidä paikkaansa, myöhemmin tulet tämän huomaamaan ja petyt häneen kovin. Anteeksi kun sanon näin, mutta säästyt pahemmilta pettymyksiltä kun tiedostat tämän etukäteen.
katsotko rakkauselämääni? mielessä on yksi mies, jonka kanssa satunnaisesti olemme tavanneet, silmäpeliä ja selvää ihastusta molemminpuolin. Nyt tiemme erkanivat kun vaihdoin työpaikkaa, tapaammeko vielä vai jäikö tämä näin? | Kiitos.
Tässä nousee pitempi aika ettei tienne kohtaa, mutta sinä alat jotenkin työstämään tätä asiaa ja kun et saa tätä herraa mielestäis.
Oliko jotenkin niin, että kohtasit tämän miehen aina välillä vain entisessä työpaikalla ja ilmoille heiteltiin katseita,sekä tunteita energioiden kautta?
Ei siis joka päiväistä tämä kohtaaminen ollut. Kuitenkin nämä vähäisetkin tapaamiset ja katseet riitti teille.
Ihan kuin olisit salapoliisina siellä, selvittelet hänen tietojaa tai jotain tälläistä. Tämä tuottaa kuitenkin tulosta ja löydät hänet. Jokin tapahtuma nousee, johon menet tietäen että hän on siellä ja siellä syvällisempää keskustelua.
Tämä on se alku. Läheisyys vahvistuu teissä.Tunteita, tunteita paljon välillänne :)
| |
| |
08.06.12, 22:57
|
#4 (linkki)
| | (Vierailija) | Lainaus:
Alkuperäinen kirjoittaja minä vain tässä Heipä hei :) Tunnelma on hyvä. Osittain olen hämmentynyt ja ihmeissäni tilanteestani.
Ilmoitan, kun en tänään enää vastaa/vaihda takaisin :) | Mies on kasvanut henkisesti ja paljonkin. Hän on käynyt pitkän matkan itsensä kanssa ja pystyy vihdoin hyväksymään itsensä, samalla rakastamaan sekä itseään että sinua. Ota, anna ja nauti , tulee tähän sinulle tilanteeseen.
Minulle voisi katsoa näkyykö minulle minkäänlaista miestä ja mistä, onko lähelläkin pitkä vai onko menossa pois jo.. meillä on sellaista on-off tilannetta ollut jonkinaikaa mutta se syttyminen puuttuu vielä. Saanko häntä enää syttymään?? Vai lähdetäänkö eri suuntiin?
| |
| |
08.06.12, 23:18
|
#5 (linkki)
|
| Lainaus:
Alkuperäinen kirjoittaja sininen Mies on kasvanut henkisesti ja paljonkin. Hän on käynyt pitkän matkan itsensä kanssa ja pystyy vihdoin hyväksymään itsensä, samalla rakastamaan sekä itseään että sinua. Ota, anna ja nauti , tulee tähän sinulle tilanteeseen.
Minulle voisi katsoa näkyykö minulle minkäänlaista miestä ja mistä, onko lähelläkin pitkä vai onko menossa pois jo.. meillä on sellaista on-off tilannetta ollut jonkinaikaa mutta se syttyminen puuttuu vielä. Saanko häntä enää syttymään?? Vai lähdetäänkö eri suuntiin? | Kiitos.
Tähän nousee aika. Pieni aika ja odotus sinun suunnaltasi. Mies tuntee käyvän lävitse omia murheitaa ja tarvitsee tämän piene ajan niitä käsitellessään. Kun näytät hänelle, että odota siinä vieressä ja olet valmis tukemaan, hän nostaa tunteita ilmaan.
Eivät ne kadoksissa nytkään ole, mutta kovin eksyneen oloinen mies on ja kun ei tunnut tietävän mihin menee. Piilossa ne on hetken ja kyllä tässä jatkatte on sillä on-linjalle :) Off nappulaa ei tarvita tämän jälkeen.
| |
| |
08.06.12, 23:29
|
#6 (linkki)
| | (Vierailija) | Lainaus:
Alkuperäinen kirjoittaja minä vain tässä Kiitos.
Tähän nousee aika. Pieni aika ja odotus sinun suunnaltasi. Mies tuntee käyvän lävitse omia murheitaa ja tarvitsee tämän piene ajan niitä käsitellessään. Kun näytät hänelle, että odota siinä vieressä ja olet valmis tukemaan, hän nostaa tunteita ilmaan.
Eivät ne kadoksissa nytkään ole, mutta kovin eksyneen oloinen mies on ja kun ei tunnut tietävän mihin menee. Piilossa ne on hetken ja kyllä tässä jatkatte on sillä on-linjalle :) Off nappulaa ei tarvita tämän jälkeen. |
Kiitos sinulle, odotan odotan, vielä toistaiseksi, ja eksynyt mies on kyllä. tässä pieni käytännön haaste asettaa sille, että miten saisin tukemisen näytettyä ja osoitettua..
| |
| |
08.06.12, 23:34
|
#7 (linkki)
|
|
Kiitokset vaihdoista. Huomenna taas palailen ja jos vaihtajia löytyy.
| |
| | | | |