Plazan keskustelut etusivu
» Rekisteröidy käyttäjäksi
» Unohditko tunnuksesi?
Mene takaisin   Plazan keskustelut – Plaza > Ellit > Kristallipallo > Ennustukset > Vaihdot
Plazan keskustelualusta on uudistunut - katso ohjeet

Kirjoita viesti

Työkalut Hae ketjusta
Päiväys 10.06.12, 10:05   #1 (linkki)
hertta
(Vierailija)

Vaihtoja,vaihtoja...

Vaihtoja sunnuntaihin?

Rakkausjuttuja minulle? sinkkunainen olen.
  Vastaa viestiin
Päiväys 10.06.12, 10:19   #2 (linkki)
SärkynytAstia
(Vierailija)

Näkyisi sinulle tähän voimallisimmin ensin kalju, lyhyt ja silmälasipäinen mies. Kuitenkin tuntuisi, ettet tästä innostuisi juurikin ulkonäön takia. Tämä mies näkyisi aktiivisena siis, mutta itse et hänen suuntaansa näyttäisi liikkuja tekevän. Tämän energiat kuitenkin tässä vahvimmiten lähitulevaan. Loppukesästä kohtaaminen pidemmän miehen kanssa, ja tästä näyttäisi rauhassa rakentaen tulevan vakaa ja lämmin suhde. Miehestä kerrotaan, että on ns. surusilmäinen.
Samaan asiaan voisit katsella, kiitokset jo etukäteen. Sinkku siis myös.
  Vastaa viestiin
Päiväys 10.06.12, 10:25   #3 (linkki)
Kortteja
(Vierailija)

Lainaus:
Alkuperäinen kirjoittaja hertta Näytä viesti
Vaihtoja sunnuntaihin?

Ohikulkiessani katsoin pikaisesti lähiaikaan ja en saa näkymään sinulle kumppania. Ainoastaan näkyy tuo toiveesi olla rakastunut nainen.

Mitä minulle ensi viikkoon?
  Vastaa viestiin
Päiväys 10.06.12, 10:56   #4 (linkki)
ristiakka
(Vierailija)

Lainaus:
Vaihtoja sunnuntaihin?

Fllirttiä ja hauskoja hetkiä kesään, mutta oikea tosirakkaus odotuttaa itseään. Sinulle tulee joku asia loppukesästä päällimäiseksi, johon upotat energiasi. Mutta älä haudaudu kotiisi, jotakin asioita pitää tapahtua ennen kuin rakkaus saavuttaa sinut. Siksi sinun ei pidä kotona odottaa prinssiäsi.
Ankealta tuntuva kesäkuu, eikä edessäpäinkään mitään mukavia asioita tiedossa, mistä imen voimani tähän kesään ja mikä lohduttaisi yh-äiskää? Minä kiitän!
  Vastaa viestiin
Päiväys 10.06.12, 11:19   #5 (linkki)
alli kivinen
(Vierailija)

Lainaus:
Vaihtoja sunnuntaihin?

kepeähkö kesä, treffeillä taidat muutamia kertoja käydä mutta vielä ei ole sen vakavamman rakkauden vuoro. Ikäänkuin vahvistut naiseudessasi ja loppusyksyllä, loskakelien aikaan sydämesi syttyy sellaiselle ristiveriselle miehelle. Tunne on molemminpuolinen ja hyvät lähtökohdat kestävään parisuhteeseen. Katsotko minulle millaisin miettein on tumma komistus? Meillä vähän ristiriitaa oli.
  Vastaa viestiin
Päiväys 10.06.12, 11:19   #6 (linkki)
alli kivinen
(Vierailija)

Lainaus:
Vaihtoja sunnuntaihin?

kepeähkö kesä, treffeillä taidat muutamia kertoja käydä mutta vielä ei ole sen vakavamman rakkauden vuoro. Ikäänkuin vahvistut naiseudessasi ja loppusyksyllä, loskakelien aikaan sydämesi syttyy sellaiselle ristiveriselle miehelle. Tunne on molemminpuolinen ja hyvät lähtökohdat kestävään parisuhteeseen. Katsotko minulle millaisin miettein on tumma komistus? Meillä vähän ristiriitaa oli.
  Vastaa viestiin
Päiväys 10.06.12, 12:29   #7 (linkki)
??
(Vierailija)

Kerrotko, milloin katsot takaisin niin tietää käydä sitten katsomassa...
  Vastaa viestiin
Päiväys 10.06.12, 14:29   #8 (linkki)
huijariko taas
(Vierailija)

tämäkin vaihtaja? toivottavasti ei.
  Vastaa viestiin
Päiväys 10.06.12, 15:24   #9 (linkki)
Siltä alkaa
(Vierailija)

Lainaus:
Alkuperäinen kirjoittaja huijariko taas Näytä viesti
tämäkin vaihtaja? toivottavasti ei.

vaikuttaa, että kusettamassa vain käväisi täällä...
  Vastaa viestiin
Päiväys 10.06.12, 22:36   #10 (linkki)
........
(Vierailija)

Lainaus:
Alkuperäinen kirjoittaja Siltä alkaa Näytä viesti
vaikuttaa, että kusettamassa vain käväisi täällä...
toivottavasti olet tyytyväinen valheella saatuun vastaukseen. Muistathan, että sen minkä taakseen jättää edestään löytää. Oli muuten viimeinen vaihto tällä palstalla minulla vähään aikaan, olen saanut tarpeekseni näistä valehtelijoista ja siipeilijöistä, joita täällä näyttää olevan yhä enemmän.
  Vastaa viestiin