|
10.06.12, 14:45
|
#1 (linkki)
| | (Vierailija) | 1-2 tosi vaihtoa
1-2 vaihtoa.
Olen hoikka,pitkä ja 3kybänen nainen.
Olen naimisissa. Avioliitto rakoilee miehen kiireinen vuoksi.
Mitä näet minulle? Toivon syvällisempää vaihtoa.
Sinulle? Jos taustaa myös pienesti saisin.
| |
| |
10.06.12, 15:08
|
#2 (linkki)
| | (Vierailija) | Lainaus:
Alkuperäinen kirjoittaja maljojenässä 1-2 vaihtoa.
Sinulle? Jos taustaa myös pienesti saisin. | Aika tavallinen tarina. Mies ei huomaa ennen kuin on menettänyt sen, mikä kaikkein tärkeintä loppujen lopuksi on.
Olet erkaantunut jo hyvän matkaa miehestäsi ja suhteen kuntoon saattaminen vaatii tosi paljon työtä. Mutta mikä herättäisi miehesi? No, ei mikään ihan tavallinen juttu.
Tähän heitetään matka. Sinua kehoitetaan lähtemään pitkälle matkalle, pois miehesi ulottuvilta. Oletko ajatellutkin jotakin sellaista irtirepäisemistä ennen kuin tekisit lopullisen siirron. Kauempana miehestäsi voit puntaroida asioita ja saman voi tehdä myös miehesi.
Näkisin sinut mieluusti jossakin lämpimässä maassa hyvin kaukana, matkan kesto olisi usemman viikon, 3-4 viikkoa olisi sopiva aika. Paljon liikuntaa tuolla matkalla. Olisiko mahdollista? Tällainen vastaus tuli kysymykseesi.
Työssä on kireä ilmapiiri ja kiirettä. Kaksi naista, jotka panttaavat tietoa ja jättävät minut ulkopuolelle. Onko tahallista ja mikä on tarkoituksensa? Onko ainakin toisella näistä halu ylennykseen ja luulee minun olevan tiellä? Tai oikeasti, olenko tiellä?
| |
| |
10.06.12, 15:23
|
#3 (linkki)
Alkuperäinen kirjoittaja maljojenässä 1-2 vaihtoa.
Sinulle? Jos taustaa myös pienesti saisin. | Enpähän heti näe eroa, keskustelette tilanteesta ja kesän aikana ainakin lähennytte. Miehen työtahti hiljenee ja teille jää loppukesästä enempi aikaa. Onko vauvahaaveita? Näen konttaavan vauvan, en tiedä on sinun vai jonkun läheisesi, katselet vauvaa haaveksien. Joulun aikaan tulee jonkinlainen kriisi miehesi ja sinun välille, siinä vaiheessa keskustellaan muuttamisesta. Kauemmaksi en näe, mutta edelleen käsketään keskustella.
Minulla on ankeaa tämä alkanut kesä, varaa ei ole lomailuun, eikä mitään hauskaakaan ole tiedossa. En ole mikään mökki-ihminen, mutta jotakin vaihtelua toivoisin. Velvollisuuksia ja epämiellyttäviä on edessä, mutta näetkö kivaa esim. matkoja, rakkautta, rahaa? Yksi pakkomatka on edessä juhannuksen jälkeen, niýt jo stressaa ajatuskin. Kerro mitä kaikkea sinulle annetaan tilanteeseeni.
| |
| |
10.06.12, 15:59
|
#4 (linkki)
| | (Vierailija) | tämänkin
ketju?
| |
| |
10.06.12, 17:15
|
#5 (linkki)
| | (Vierailija) |
Ketju ei ole huijausta. Minä nukahdin. Ei sen kummepaa ja nyt katselemaan vastanneille.
| |
| |
10.06.12, 17:20
|
#6 (linkki)
Alkuperäinen kirjoittaja Sabrina Aika tavallinen tarina. Mies ei huomaa ennen kuin on menettänyt sen, mikä kaikkein tärkeintä loppujen lopuksi on.
Olet erkaantunut jo hyvän matkaa miehestäsi ja suhteen kuntoon saattaminen vaatii tosi paljon työtä. Mutta mikä herättäisi miehesi? No, ei mikään ihan tavallinen juttu.
Tähän heitetään matka. Sinua kehoitetaan lähtemään pitkälle matkalle, pois miehesi ulottuvilta. Oletko ajatellutkin jotakin sellaista irtirepäisemistä ennen kuin tekisit lopullisen siirron. Kauempana miehestäsi voit puntaroida asioita ja saman voi tehdä myös miehesi.
Näkisin sinut mieluusti jossakin lämpimässä maassa hyvin kaukana, matkan kesto olisi usemman viikon, 3-4 viikkoa olisi sopiva aika. Paljon liikuntaa tuolla matkalla. Olisiko mahdollista? Tällainen vastaus tuli kysymykseesi.
Työssä on kireä ilmapiiri ja kiirettä. Kaksi naista, jotka panttaavat tietoa ja jättävät minut ulkopuolelle. Onko tahallista ja mikä on tarkoituksensa? Onko ainakin toisella näistä halu ylennykseen ja luulee minun olevan tiellä? Tai oikeasti, olenko tiellä? | Kiitos. En usko että matka tulisi kyseeksi itselleni,valitettavasti. Kärsin lentofobiasta ja minulla on kuitenkin paljon velvoitteita, joista ei voi olla pitkään aikaa erossa/poissa.
Kyllä tässä sellainen tunnelma tulee, että he pitävät sinua uhkana tai oikeastaan toinen on enempi sillä kannalla. Hän tuntuu hiukan mustamaalavan sinua ja siten toinenkin lähtee tähän leikkiin mukaan.Olet kuin kolmaspyörä siellä ja ei millään päästetä mukaan juttuihin.
Ylennystä taidetaan sinullekin tarjota tai jotenkin siitä tulee kuitenkin hiukan kilpailua tähän. Nainen pitää sinua uhkana tässä ja pelkää, että sinusta tulisi häntä korkeampi. Kateus paistaa hänestä. Tämä tilanne rauhoittuu kyllä ajan kanssa, mutta mitään lämpöisiä ystäviä teistä ei tunnu koskaan tulevan ja pakolla olette vain tekemissä,työn puolesta.
| |
| |
10.06.12, 17:27
|
#7 (linkki)
Alkuperäinen kirjoittaja ristiakka Enpähän heti näe eroa, keskustelette tilanteesta ja kesän aikana ainakin lähennytte. Miehen työtahti hiljenee ja teille jää loppukesästä enempi aikaa. Onko vauvahaaveita? Näen konttaavan vauvan, en tiedä on sinun vai jonkun läheisesi, katselet vauvaa haaveksien. Joulun aikaan tulee jonkinlainen kriisi miehesi ja sinun välille, siinä vaiheessa keskustellaan muuttamisesta. Kauemmaksi en näe, mutta edelleen käsketään keskustella.
Minulla on ankeaa tämä alkanut kesä, varaa ei ole lomailuun, eikä mitään hauskaakaan ole tiedossa. En ole mikään mökki-ihminen, mutta jotakin vaihtelua toivoisin. Velvollisuuksia ja epämiellyttäviä on edessä, mutta näetkö kivaa esim. matkoja, rakkautta, rahaa? Yksi pakkomatka on edessä juhannuksen jälkeen, niýt jo stressaa ajatuskin. Kerro mitä kaikkea sinulle annetaan tilanteeseeni. | Kiitos. Olisitko nähnyt menneeseen? Koska viime joulukuussa tälläinen muutto asia oli esillä ja mies ottikin välimatkaa.
Kesääsi nousee rahallisesti jotain pientä muutosta.Sellaista, joka hiukan auttaa sinua lomailussa tai oikeastaan rentoutua erilailla kesästä. Ei mitään isoja matkoja tai sellaista. Näyttäisi jokin lomailu hotellissa ystävän tai useamman kanssa. Tämä on sellainen puhdistava sinulle ja antaa energiaa paljon.
Nauttimista siis pienistä asioista. Näytetään jotain pientä onnea ja en varmaksi voi sanoa, mutta tuntuisi liittyvän arpaa.Neliapilana ja rahana näytetään.
Tuo pakko matka menee loppujen lopuksi hyvin ja säästyt vatsahaavoilta.
Rakkaudessa ei näytä ainakaan kesän aikana muutosta tulevan, mutta jokin mies tähän nousee ja ystävänä ensin näyttää olevan ainakin rinnallasi. Kuitenkin tunteita nousee enemmän kuin ystävillä.
Hän tuntuu vievän sinua syömään ja nautit tälläisistä illoista hänen kanssa muutamia kertoja kesänaikana.
| |
| |
10.06.12, 17:46
|
#8 (linkki)
Alkuperäinen kirjoittaja maljojenässä Kiitos. En usko että matka tulisi kyseeksi itselleni,valitettavasti. Kärsin lentofobiasta ja minulla on kuitenkin paljon velvoitteita, joista ei voi olla pitkään aikaa erossa/poissa.
Kyllä tässä sellainen tunnelma tulee, että he pitävät sinua uhkana tai oikeastaan toinen on enempi sillä kannalla. Hän tuntuu hiukan mustamaalavan sinua ja siten toinenkin lähtee tähän leikkiin mukaan.Olet kuin kolmaspyörä siellä ja ei millään päästetä mukaan juttuihin.
Ylennystä taidetaan sinullekin tarjota tai jotenkin siitä tulee kuitenkin hiukan kilpailua tähän. Nainen pitää sinua uhkana tässä ja pelkää, että sinusta tulisi häntä korkeampi. Kateus paistaa hänestä. Tämä tilanne rauhoittuu kyllä ajan kanssa, mutta mitään lämpöisiä ystäviä teistä ei tunnu koskaan tulevan ja pakolla olette vain tekemissä,työn puolesta. | Kiitos. Lisäkysymyksenä, tummempi vai vaaleampiko on tuo mustamaalaaja?
| |
| |
10.06.12, 18:17
|
#9 (linkki)
Alkuperäinen kirjoittaja Sabrina Kiitos. Lisäkysymyksenä, tummempi vai vaaleampiko on tuo mustamaalaaja? |
Tähän en saa tarkasti vastausta. Näyttää tummaa väriä. Enpä osaa sanoa johtuuko tuosta energiasta heillä vai tummempaa naista. Kuitenkin molemmat tässä tuntuu olevan yhtä,toinen vain tuntuu olevan se isompi ja joka saa vedettyä toista mukaan tähän tilanteeseen.
| |
| |
10.06.12, 18:23
|
#10 (linkki)
Alkuperäinen kirjoittaja maljojenässä Kiitos. Olisitko nähnyt menneeseen? Koska viime joulukuussa tälläinen muutto asia oli esillä ja mies ottikin välimatkaa.
Kesääsi nousee rahallisesti jotain pientä muutosta.Sellaista, joka hiukan auttaa sinua lomailussa tai oikeastaan rentoutua erilailla kesästä. Ei mitään isoja matkoja tai sellaista. Näyttäisi jokin lomailu hotellissa ystävän tai useamman kanssa. Tämä on sellainen puhdistava sinulle ja antaa energiaa paljon.
Nauttimista siis pienistä asioista. Näytetään jotain pientä onnea ja en varmaksi voi sanoa, mutta tuntuisi liittyvän arpaa.Neliapilana ja rahana näytetään.
Tuo pakko matka menee loppujen lopuksi hyvin ja säästyt vatsahaavoilta.
Rakkaudessa ei näytä ainakaan kesän aikana muutosta tulevan, mutta jokin mies tähän nousee ja ystävänä ensin näyttää olevan ainakin rinnallasi. Kuitenkin tunteita nousee enemmän kuin ystävillä.
Hän tuntuu vievän sinua syömään ja nautit tälläisistä illoista hänen kanssa muutamia kertoja kesänaikana. | Kiitos, voi olla että oli mennyttä tuo näkeminen, mutta kovasti annettiin kuitenkin tulevaankin tätä kuvaa, että muutto tai väliaikainen muutto. Voimia sinulle!
| |
| |
10.06.12, 18:26
|
#11 (linkki)
Alkuperäinen kirjoittaja ristiakka Kiitos, voi olla että oli mennyttä tuo näkeminen, mutta kovasti annettiin kuitenkin tulevaankin tätä kuvaa, että muutto tai väliaikainen muutto. Voimia sinulle! | Kiitos. Toisaalta voihan tämä muutto olla takaisin?
| |
| |
10.06.12, 18:32
|
#12 (linkki)
Alkuperäinen kirjoittaja maljojenässä Tähän en saa tarkasti vastausta. Näyttää tummaa väriä. Enpä osaa sanoa johtuuko tuosta energiasta heillä vai tummempaa naista. Kuitenkin molemmat tässä tuntuu olevan yhtä,toinen vain tuntuu olevan se isompi ja joka saa vedettyä toista mukaan tähän tilanteeseen. | Kiitos tarkennuksesta. Tummempi on pahempi selkäänpuukottaja, mutta vaaleammalla on motiivit viedä paikkani ja yletä.
| |
| | | | |