Plazan keskustelut etusivu
» Rekisteröidy käyttäjäksi
» Unohditko tunnuksesi?
Mene takaisin   Plazan keskustelut – Plaza > Ellit > Kristallipallo > Ennustukset > Vaihdot
Plazan keskustelualusta on uudistunut - katso ohjeet

Kirjoita viesti

Työkalut Hae ketjusta
Päiväys 10.06.12, 22:14   #1 (linkki)
yksi pelkuri
(Vierailija)

vaihtarit max 3

otan ihastukseeni yhteyttä huomenna ja kerron hänelle tunteistani, mikä on hänen reaktio? välillämme on tunnetta ja silmäpeliä :) vastaan max kolmelle.
  Vastaa viestiin
Päiväys 10.06.12, 22:20   #2 (linkki)
tinttu
(Vierailija)

Lainaus:
Alkuperäinen kirjoittaja yksi pelkuri Näytä viesti
otan ihastukseeni yhteyttä huomenna ja kerron hänelle tunteistani, mikä on hänen reaktio? välillämme on tunnetta ja silmäpeliä :) vastaan max kolmelle.

Sinussa huokuu tämä päättäväisyys.Olet päättänyt heittää koukun veteen ja odotat saalista. Tässä nousee todella hyvät mahdollisuudet ja juuri sinun ansiosta,että uskallat ottaa tämän ison askeleen rohkeana. Et ole pelkuri,vain rakastunut ihminen ja tästä muodostuu ihana tunnelma. Tunne tulee olemaan molemminpuolista ja saat vastauksena samanlaisia tunteita kun itse koet. Reaktio on siis hyvä :)
Tulehan kertomaan sitten tänne :)

Minä olen kirjoitellut vaalean miehen kanssa. Mitkä ovat mietteet minusta?
  Vastaa viestiin
Päiväys 10.06.12, 22:24   #3 (linkki)
lyhyt
(Vierailija)

Lainaus:

Hän on osannut odottaa tätä reaktiota. Hämmentyy siltikin ja on otettu. Kuitenkin hieman mietintälinjalle jää.

Miksi minulla on voimakasta pahoinvointia makuulla?
  Vastaa viestiin
Päiväys 10.06.12, 22:27   #4 (linkki)
Rennosti
(Vierailija)

Lainaus:
Hän yllättyy rohkeasta aloitteestasi. Saat myönteisen vastaanoton, hän haluaa katsoa tarkemmin ja lähemmin. :)

Miten huominen työtapaaminen sujuu? Tärkeitä ihmisiä.
  Vastaa viestiin
Päiväys 10.06.12, 22:36   #5 (linkki)
ap
(Vierailija)

vaihto

kiitos tinttu sinulle. Vaalea mies ajattelee sinua kyllä usein, päivittäin, mutta tämä ei ihan tässä vielä nouse kovin vakavana, enemmän sellaisena uteliaana tutustumisena puolin ja toisin, mutta tässä on myös molemmilla halukkuutta tutustua enemmän ja näyttäisi tapaaminen olevan tässä kesän aikana, tulossa joka muuttaa taas asioita, ihastusta..

Lainaus:
Alkuperäinen kirjoittaja tinttu Näytä viesti
Sinussa huokuu tämä päättäväisyys.Olet päättänyt heittää koukun veteen ja odotat saalista. Tässä nousee todella hyvät mahdollisuudet ja juuri sinun ansiosta,että uskallat ottaa tämän ison askeleen rohkeana. Et ole pelkuri,vain rakastunut ihminen ja tästä muodostuu ihana tunnelma. Tunne tulee olemaan molemminpuolista ja saat vastauksena samanlaisia tunteita kun itse koet. Reaktio on siis hyvä :)
Tulehan kertomaan sitten tänne :)

Minä olen kirjoitellut vaalean miehen kanssa. Mitkä ovat mietteet minusta?
  Vastaa viestiin
Päiväys 10.06.12, 22:40   #6 (linkki)
tinttu
(Vierailija)

Lainaus:
Alkuperäinen kirjoittaja ap Näytä viesti
kiitos tinttu sinulle. Vaalea mies ajattelee sinua kyllä usein, päivittäin, mutta tämä ei ihan tässä vielä nouse kovin vakavana, enemmän sellaisena uteliaana tutustumisena puolin ja toisin, mutta tässä on myös molemmilla halukkuutta tutustua enemmän ja näyttäisi tapaaminen olevan tässä kesän aikana, tulossa joka muuttaa taas asioita, ihastusta..

Kiitos tästä :)
  Vastaa viestiin
Päiväys 10.06.12, 22:47   #7 (linkki)
ap
(Vierailija)

vaihtari

kiitos lyhyt, näkyy jonkinlainen tutkimus korvapoliklinikan puolella, selviää kyllä ja opit elämään tämän kanssa.

Lainaus:
Alkuperäinen kirjoittaja lyhyt Näytä viesti
Hän on osannut odottaa tätä reaktiota. Hämmentyy siltikin ja on otettu. Kuitenkin hieman mietintälinjalle jää.

Miksi minulla on voimakasta pahoinvointia makuulla?
  Vastaa viestiin
Päiväys 10.06.12, 22:49   #8 (linkki)
ap
(Vierailija)

vaihtari

kiitos Rennosti,

työtapaaminen menee hyvin, yllätyt itsekin jälkeenpäin, kuinka mukavasti se sujuu :)

Lainaus:
Alkuperäinen kirjoittaja Rennosti Näytä viesti
Hän yllättyy rohkeasta aloitteestasi. Saat myönteisen vastaanoton, hän haluaa katsoa tarkemmin ja lähemmin. :)

Miten huominen työtapaaminen sujuu? Tärkeitä ihmisiä.
  Vastaa viestiin
Päiväys 10.06.12, 22:54   #9 (linkki)
Rennosti
(Vierailija)

Lainaus:
Alkuperäinen kirjoittaja ap Näytä viesti
kiitos Rennosti,

työtapaaminen menee hyvin, yllätyt itsekin jälkeenpäin, kuinka mukavasti se sujuu :)
kiittää ja toivottaa hyvää yötä!
  Vastaa viestiin