|
11.06.12, 20:51
|
#1 (linkki)
| | (Vierailija) | vaihtaisitko
hei, joku saattaa ehkä muistaa minut. Mielelläni vaihtaisin muutaman kanssa, palaute olisi myös tervetullutta. saan helpommin kiinni, jos hieman kuvaat ulkonäköäsi.
Ja minulle, mitä näkyy tälläiseen suureen uusperheeseen? Alkaako myllerrykset hiukan hellittämään, mitä kenties näet pienokaisilleni 11 ja 9 ja 1 vuotiaille lapsilleni, joista niin suuresti kannan huolta.
kovasti kiittäen jo etukäteen,
näkijäinen
| |
| |
12.06.12, 08:47
|
#2 (linkki)
| | (Vierailija) | huomenta
täällä taas ollaan, jos joku innostuisi vaihtoon kanssani
t. näkijäinen
| |
| |
12.06.12, 10:02
|
#3 (linkki)
| | (Vierailija) | Lainaus:
Alkuperäinen kirjoittaja Näkijäinen hei, joku saattaa ehkä muistaa minut. Mielelläni vaihtaisin muutaman kanssa, palaute olisi myös tervetullutta. saan helpommin kiinni, jos hieman kuvaat ulkonäköäsi.
Ja minulle, mitä näkyy tälläiseen suureen uusperheeseen? Alkaako myllerrykset hiukan hellittämään, mitä kenties näet pienokaisilleni 11 ja 9 ja 1 vuotiaille lapsilleni, joista niin suuresti kannan huolta.
näkijäinen | Arkista pyöritystä ja lasten ehdoilla menemistä. Kesä näyttää helpommalta kuin aikoihin. Syksy tuo haasteita lasten osalta, sitkeä flunssa tai jotain muuta pientä sairastelua. Olosi helpottuu parin vuoden sisällä huomattavasti ja sinulle jää aikaa itsellesikin. Näen jonkun järjestelyn, joka edesauttaa jaksamistasi, en vain saa kiinni siitä. Yritä nauttia kesästä ja kerätä voimia, tämä on sinullekin hengähdysaikaa. Mitään suurta puoleen tai toiseen en näe. Lapset tuovat iloja ja pieniä murheitakin, muttei mitään sellaista jota et jaksaisi kantaa. Sinusta pidetään huolta!
'
Minulla on lyhyehkö punertavat hiukset (juuri ja juuri korvan alapuolelle) olen viisikymmentä täyttänyt yh jolla kaksi kotona asuvaa lasta. Perusluonteeltani olen iloinen ja positiivinen, mutta tällä hetkellä talous synkentää mieltäni. Työtä ei ole, harkitsen jonkin työn ottamista vaikka vain kuukaudeksi(esim. siivousta) jotta voisin tarjota jotakin mukavaa lapsilleni. Olen myös aika yksinäinen ja huoli lapsista myös minulla. Mitä näet talouteeni, rakkauteen ja lapsiini?
| |
| |
12.06.12, 11:28
|
#4 (linkki)
| | (Vierailija) | hei Lainaus:
Alkuperäinen kirjoittaja täällä joskus Arkista pyöritystä ja lasten ehdoilla menemistä. Kesä näyttää helpommalta kuin aikoihin. Syksy tuo haasteita lasten osalta, sitkeä flunssa tai jotain muuta pientä sairastelua. Olosi helpottuu parin vuoden sisällä huomattavasti ja sinulle jää aikaa itsellesikin. Näen jonkun järjestelyn, joka edesauttaa jaksamistasi, en vain saa kiinni siitä. Yritä nauttia kesästä ja kerätä voimia, tämä on sinullekin hengähdysaikaa. Mitään suurta puoleen tai toiseen en näe. Lapset tuovat iloja ja pieniä murheitakin, muttei mitään sellaista jota et jaksaisi kantaa. Sinusta pidetään huolta!
'
Minulla on lyhyehkö punertavat hiukset (juuri ja juuri korvan alapuolelle) olen viisikymmentä täyttänyt yh jolla kaksi kotona asuvaa lasta. Perusluonteeltani olen iloinen ja positiivinen, mutta tällä hetkellä talous synkentää mieltäni. Työtä ei ole, harkitsen jonkin työn ottamista vaikka vain kuukaudeksi(esim. siivousta) jotta voisin tarjota jotakin mukavaa lapsilleni. Olen myös aika yksinäinen ja huoli lapsista myös minulla. Mitä näet talouteeni, rakkauteen ja lapsiini? |
Kiitos sinulle, nyt taas aikaa vastailuun kun pienin nukkuu.
Tunnen huolesi, kun asat painaa ja ratkaisuja pitäisi tehdä. Lapsesi ensinnäkin ymmärtävät tilanteen. tottakai he toivovat, että saisivat näitä mukavia asioitakin, mutta iloisina näen heidät kesää viettämässä ystävien kanssa.
Raha-asiat. Aikamoista kituuttelua on, löyhässä hirressä elämistä jonkin aikaa. Työtä näen sinulle loppukesään. Lyhyitä pätkiä.
Sellaisen viestin saan sinulle, että lähdeppä itse viettämään iltaa. tutustut helposti ihmisiin ja ihastumista ja tapailua näen vaaleahkon miehen kanssa.
Syksyyn näen sinut omana iloisena itsenäsi, jotenkin saat asiat rullaamaan
| |
| |
12.06.12, 11:40
|
#5 (linkki)
Alkuperäinen kirjoittaja Näkijäinen Kiitos sinulle, nyt taas aikaa vastailuun kun pienin nukkuu.
Tunnen huolesi, kun asat painaa ja ratkaisuja pitäisi tehdä. Lapsesi ensinnäkin ymmärtävät tilanteen. tottakai he toivovat, että saisivat näitä mukavia asioitakin, mutta iloisina näen heidät kesää viettämässä ystävien kanssa.
Raha-asiat. Aikamoista kituuttelua on, löyhässä hirressä elämistä jonkin aikaa. Työtä näen sinulle loppukesään. Lyhyitä pätkiä.
Sellaisen viestin saan sinulle, että lähdeppä itse viettämään iltaa. tutustut helposti ihmisiin ja ihastumista ja tapailua näen vaaleahkon miehen kanssa.
Syksyyn näen sinut omana iloisena itsenäsi, jotenkin saat asiat rullaamaan | kiitos vastauksestasi, ei tule lyhyitä pätkiä työtä vähintään kuukausi aina. 45 euroa rahaa 10 päiväksi, joten en lähde iltaa istumaan, enkä edes viihdy ravintoloissa. Kun ei ole rahaa. hautaudun kotiin, niin silloin ei sitä rahaa kulukaan ja sitäpaitsi keskustaan meno maksaa, siksi olen vain kotosalla. OIkeassa olet syksyllä alkaa pitempi työsuhde ja silloin olen oma itseni. työsuhde alkaa 10 elokuuta, sitä ennen yritän heinäkuuksi jotain keksiä.
Sinulle on tulossa helpompia aikoja, ei vain järjellä aatellen vaan näkemiseni kautta saan, että jotakin helpottavia juttuja tulee rahaa tms. sellaista, joka tekee arkipäivästä helpompia mutta tarkkaa aikaa en osaa sanoa. Hyvää kesää sinulle!
| |
| |
12.06.12, 14:01
|
#6 (linkki)
Alkuperäinen kirjoittaja Näkijäinen hei, joku saattaa ehkä muistaa minut. Mielelläni vaihtaisin muutaman kanssa, palaute olisi myös tervetullutta. saan helpommin kiinni, jos hieman kuvaat ulkonäköäsi.
näkijäinen | Kovin seesteiseltä ja kauniilta vaikuttaa kesänne. Oletko ajatellut luonnonhelmassa oleilua? Näkisin, että lapsesi tykkäisivät kirmailla esim. jollakin pellolla. Siellä he kuulisivat linnunlaulua, näkisivät paljon kauniita kukkia ja perhosia. Syksyn tullen isommat lapsesi muistelesivat näitä mukavia päiviä.
Älä mieti enää menneitä, vaan nauti nykyisyydestä. Näen sinun istuvan puunjuurella tyytyväisenä hyräilemässä ja kuuntelemassa lastesi iloisia ääniä. Sinua neuvotaan ajattelemaan yksisarvisia ja saallivan niiden auttaa sinua.
Minäkin tahtoisin saada palautetta:)
Olen vähän alla 50-vuotias. Hiukseni ovat lyhyet ja punertaviksi värjätyt.
Olen suunnitellut muuttoa syksyllä. Muutanko ja minne?
Jäin taas työttömaksi. Näkyykö uutta työtä ja millaista se on?
Kiva mieskin olisi kiva saada elämääni sulostuttamaan. Löytyykö häntä ja millainen hän on?
| |
| |
12.06.12, 22:33
|
#7 (linkki)
Alkuperäinen kirjoittaja Aurinkoinen Kovin seesteiseltä ja kauniilta vaikuttaa kesänne. Oletko ajatellut luonnonhelmassa oleilua? Näkisin, että lapsesi tykkäisivät kirmailla esim. jollakin pellolla. Siellä he kuulisivat linnunlaulua, näkisivät paljon kauniita kukkia ja perhosia. Syksyn tullen isommat lapsesi muistelesivat näitä mukavia päiviä.
Älä mieti enää menneitä, vaan nauti nykyisyydestä. Näen sinun istuvan puunjuurella tyytyväisenä hyräilemässä ja kuuntelemassa lastesi iloisia ääniä. Sinua neuvotaan ajattelemaan yksisarvisia ja saallivan niiden auttaa sinua.
Minäkin tahtoisin saada palautetta:)
Olen vähän alla 50-vuotias. Hiukseni ovat lyhyet ja punertaviksi värjätyt.
Olen suunnitellut muuttoa syksyllä. Muutanko ja minne?
Jäin taas työttömaksi. Näkyykö uutta työtä ja millaista se on?
Kiva mieskin olisi kiva saada elämääni sulostuttamaan. Löytyykö häntä ja millainen hän on? | Hei aurinkoinen. Kiitos tuhannesti. Vastaan sinulle aamulla, nyt uni painaa.
terkuin näkijäinen
| |
| |
14.06.12, 00:02
|
#8 (linkki)
Alkuperäinen kirjoittaja Näkijäinen Hei aurinkoinen. Kiitos tuhannesti. Vastaan sinulle aamulla, nyt uni painaa.
terkuin näkijäinen | näkijäinen näekkään, kun ei vastaa?
Haluatko, että lapsistasi tulee samanlaisia huijareita, kuin itse olet? Ikävä kyllä lapset oppii matkimalla aikuisia...
| |
| |
14.06.12, 01:28
|
#9 (linkki)
| | (Vierailija) |
Juurihan hän kertoi koska katsoo!
| |
| |
14.06.12, 09:33
|
#10 (linkki)
Alkuperäinen kirjoittaja Lopeta jo Juurihan hän kertoi koska katsoo! |
äläpä nyt. aikoi vastata 13.6. aamulla. se oli eilen aamu.
| |
| | | | |