|
11.06.12, 22:26
|
#1 (linkki)
| | (Vierailija) | vastaan yhdelle
Yhdelle vaihto, vahvalla intuitiolla.
olen punatukkainen nainen, lähellä 40vuotta.
Olen orastavassa suhteessa mieheen, joka palasi takaisin elämääni, näetkö meille tulevaisuutta ja mitä vielä on edessä.
Sinulle katson mitä haluat.
Kiitos.
| |
| |
11.06.12, 22:34
|
#2 (linkki)
| | (Vierailija) | Lainaus:
Alkuperäinen kirjoittaja katsoja Yhdelle vaihto, vahvalla intuitiolla.
Olen orastavassa suhteessa mieheen, joka palasi takaisin elämääni, näetkö meille tulevaisuutta ja mitä vielä on edessä.
Kiitos. | Jaahas, tämä mies joka palasi. . kyllä tässä orastuksessa on ihan pitkän tulevan siemen itämässä. Te olette aiemmin jo kokeilleet ja sitten omaa elämää välilläkin, nyt on aika palata ja yhteiselle tielle lähteä. Näyttäisi että tässä ihan virallistamistakin tulisi tämän asian suhteen.
Edessä on selvittämistä, keskusteluja jotka syvenevät ja huomaatte toisistanne jotain uutta puolta, jota ette aiemmin ole nähneet. Tämä uusi asia syventää ja tiivistää suhdettanne, olette kypsiä siihen nyt.
katsotko minulle rakkausasioita ja kesää:
olenko vielä tämän kesän yksin vai joko saan seurakseni miel. pitempiaikaisen kumppanin? Yhtä olen lämmitellyt ja viritellyt mutta hänestä en tiedä, etsii varmaan vielä itseään. Tuleeko hän vai onko se joku muu? Kuka ja mistä?
kiitos.
| |
| |
11.06.12, 22:43
|
#3 (linkki)
Alkuperäinen kirjoittaja katsoja Yhdelle vaihto, vahvalla intuitiolla.
Kiitos. |
Tässä näkyy ikäänkuin sidos, joka hiertää sinua voimakkaasti ja tuntuu,ettei tuosta tiltanteesta pääse irti.
Aivan kuin sinusta huokuisi ahdistus ja epävarmuus.Et uskalla ottaa sidettä silmiltä ja katsoa tilannetta rohkeasti. Tämä on tässä nyt käsillä ja esteenä tästä vapautumisesta.
Näytät miettivän, että voitko vielä rakentaa tämän suhteen varaan mitää ja antaako se sinulle sitä, mitä haet.
Varmasti tämän tiesitkin. Tässä on kuitenkin neuvona sinulle, että kun vapautat itsesi ja katsot rohkeasti, huomaat, että tämä tilanne on kasvattanut teitä molempia. ns. kokemuksesta viisastuneet.
Näen tässä keskustelua paljon ja sinä tahdot tehdä tilanteelle selvät rajat.
Teille näen tulevaisuuden kyllä ja tämä jokin selvittely avaa isoja lukkoja väleissänne.
Hänen palaaminen on sitä,että valmis ottamaan korjaavan liikkeen ja haluaa pysyvän ihmissuhteen. Hukassa hän on ollut ilman sinua ja tajuaminen oli juuri sitä,että joutui poistumaan hetkeksi tajutakseen tämän.Teidän yhteydessä on voimakkaita energioita, vaikka sinua se tällähetkellä mietityttää . Älä anna ahdistuksen,epävarmuuden vallata mieltäsi ja saat pian nauttia tasapainosta.
Minä olen alle 30v nuori nainen. Värjätyt punaiset hiukset. Minulla ja miehellä on tunteita toisia kohtaan. Meillä ollut voimakas yhteys keskenämme ja nyt tämä rakoillut. Onko tämä jokin kasvattava vaihe meille? Kuitenkin tunteita tuntuu olevan edelleen.
| |
| |
11.06.12, 22:43
|
#4 (linkki)
Alkuperäinen kirjoittaja kesäkukkanen Jaahas, tämä mies joka palasi. . kyllä tässä orastuksessa on ihan pitkän tulevan siemen itämässä. Te olette aiemmin jo kokeilleet ja sitten omaa elämää välilläkin, nyt on aika palata ja yhteiselle tielle lähteä. Näyttäisi että tässä ihan virallistamistakin tulisi tämän asian suhteen.
Edessä on selvittämistä, keskusteluja jotka syvenevät ja huomaatte toisistanne jotain uutta puolta, jota ette aiemmin ole nähneet. Tämä uusi asia syventää ja tiivistää suhdettanne, olette kypsiä siihen nyt.
katsotko minulle rakkausasioita ja kesää:
olenko vielä tämän kesän yksin vai joko saan seurakseni miel. pitempiaikaisen kumppanin? Yhtä olen lämmitellyt ja viritellyt mutta hänestä en tiedä, etsii varmaan vielä itseään. Tuleeko hän vai onko se joku muu? Kuka ja mistä?
kiitos. |
KIITOS SINULLE.
Jännää tässä on se, että hän, tämä jota olet miettinyt, pitää sinusta paljonkin mutta hänen kohdallaan on juuri se, että jos hän ei lähde juttuun mukaan johtuu se hänestä itsestään ,näen mahdollisuuden mutta voi käydä myös niin, että sinä kyllästyt odottamaan.
Näen sinut mietteliäänä asioiden suhteen, myös näihin miehiin liittyen.
Olet jotenkin hauraan oloinen ja kyllä miehet ovat kiinnostuneita mutta jotenkin hiukan arastelet, syksyllä tai myöhemmin talvella joku vauhdikas tapaus sinulle tulee vastaan ja hän ei kysele vaan toimii.
| |
| |
11.06.12, 22:56
|
#5 (linkki)
Alkuperäinen kirjoittaja katsoja KIITOS SINULLE.
Jännää tässä on se, että hän, tämä jota olet miettinyt, pitää sinusta paljonkin mutta hänen kohdallaan on juuri se, että jos hän ei lähde juttuun mukaan johtuu se hänestä itsestään ,näen mahdollisuuden mutta voi käydä myös niin, että sinä kyllästyt odottamaan.
Näen sinut mietteliäänä asioiden suhteen, myös näihin miehiin liittyen.
Olet jotenkin hauraan oloinen ja kyllä miehet ovat kiinnostuneita mutta jotenkin hiukan arastelet, syksyllä tai myöhemmin talvella joku vauhdikas tapaus sinulle tulee vastaan ja hän ei kysele vaan toimii. | Kiitos sinulle!! kyllä minä niin ymmärränkin, että tarvitsen miehen joka vie eikä vikise ;)
Hauras en ole, vaan ehkä sitten arka aloittamaan jos en ole varma sen jatkuvuudesta.. että tuhlaisin suotta aikaani(vaikka sitähän on).
ja tää mies.. en ymmärrä miksi ei lähde mukaan juttuun, mikä se hänen oma esteensä on sitten..? ja tässä minä olen ollut se aktiivisempi puoli - odottanuthan olen jo.
| |
| |
11.06.12, 23:02
|
#6 (linkki)
| | (Vierailija) |
[QUOTE=katsovainen;11241313]Tässä näkyy ikäänkuin sidos, joka hiertää sinua voimakkaasti ja tuntuu,ettei tuosta tiltanteesta pääse irti.
Aivan kuin sinusta huokuisi ahdistus ja epävarmuus.Et uskalla ottaa sidettä silmiltä ja katsoa tilannetta rohkeasti. Tämä on tässä nyt käsillä ja esteenä tästä vapautumisesta.
Näytät miettivän, että voitko vielä rakentaa tämän suhteen varaan mitää ja antaako se sinulle sitä, mitä haet.
Varmasti tämän tiesitkin. Tässä on kuitenkin neuvona sinulle, että kun vapautat itsesi ja katsot rohkeasti, huomaat, että tämä tilanne on kasvattanut teitä molempia. ns. kokemuksesta viisastuneet.
Näen tässä keskustelua paljon ja sinä tahdot tehdä tilanteelle selvät rajat.
Teille näen tulevaisuuden kyllä ja tämä jokin selvittely avaa isoja lukkoja väleissänne.
Hänen palaaminen on sitä,että valmis ottamaan korjaavan liikkeen ja haluaa pysyvän ihmissuhteen. Hukassa hän on ollut ilman sinua ja tajuaminen oli juuri sitä,että joutui poistumaan hetkeksi tajutakseen tämän.Teidän yhteydessä on voimakkaita energioita, vaikka sinua se tällähetkellä mietityttää . Älä anna ahdistuksen,epävarmuuden vallata mieltäsi ja saat pian nauttia tasapainosta.
Minä olen alle 30v nuori nainen. Värjätyt punaiset hiukset. Minulla ja miehellä on tunteita toisia kohtaan. Meillä ollut voimakas yhteys keskenämme ja nyt tämä rakoillut. Onko tämä jokin
Kiitos sinulle.
Näen jotenkin teillä hyvinkin haastavan ja kasvattavan vaiheen mutta myös sen, että jokin on päättynyt, puntaroitte jatkatteko vielä, saattaa olla, että teidän täytyy kokea muuta nyt, onko se uusi suhde tai vapaus tai näitä kumpaakin.
Tulee miehen kaipaus vapauteen, hän rakastaa sinua mutta tuntuu, että annat hänen mennä, suru nousee esiin mutta olet niin vahva, että sinä koet tämän kaiken ja hyvin vahvana naisena sinut näen myös ja elämää kokeneena kun olet vanhempi, sinultakaan ei puutu kosijoita, ota rohkeasti vastaan ne elämän kokemukset, jotka olet itse itsellesi räätälöinyt.
Kasvun paikka, jonka näet myöhemmin juuri oikein menneenä, te pysytte vähintäänkin ystävinä aina.
| |
| | | | |