Plazan keskustelut etusivu
» Rekisteröidy käyttäjäksi
» Unohditko tunnuksesi?
Mene takaisin   Plazan keskustelut – Plaza > Ellit > Kristallipallo > Ennustukset > Vaihdot
Plazan keskustelualusta on uudistunut - katso ohjeet

Kirjoita viesti

Työkalut Hae ketjusta
Päiväys 12.06.12, 21:16   #1 (linkki)
Helena,
(Vierailija)

vaihtarit

Teen muutaman vaihdon tämän illan aikana. Pyydän että katsot minulle onko vastaan tulossa miesystävää? Olen kovin yksinäinen ja kaipaan jo rinnalleni miesystävää jakamaan arkea/juhlaa vai olenko liian hiljainen/tylsä, mitä neuvoja saat?

Mikä kysymyksesi on?

Helena,
  Vastaa viestiin
Päiväys 12.06.12, 22:09   #2 (linkki)
-eleonoora-
(Vierailija)

Lainaus:
Alkuperäinen kirjoittaja Helena, Näytä viesti
Teen muutaman vaihdon tämän illan aikana. Pyydän että katsot minulle onko vastaan tulossa miesystävää? Olen kovin yksinäinen ja kaipaan jo rinnalleni miesystävää jakamaan arkea/juhlaa vai olenko liian hiljainen/tylsä, mitä neuvoja saat?

Mikä kysymyksesi on?

Helena,

Et ole liian hiljainen tai tylsä. Tällä hetkellä vain vähän liian käpertynyt itseesi. Mies tulee. Vähän erakkomainen mies. Tykkää välillä olla paljonkin itsekseen. Mutta, kun on toisen kanssa on aidosti läsnä. Pitkä mies ja pukeutuu haalareihin ja lippiseen vapaa ajallaan eli tykkää tehdä remontti yms. korjaus. hommia.

Minun kysymykseni on mitä saat minulle tähän kesään ja rakkauteen?
  Vastaa viestiin
Päiväys 12.06.12, 22:24   #3 (linkki)
siltikin sitten
(Vierailija)

Lainaus:
Alkuperäinen kirjoittaja -eleonoora- Näytä viesti
Et ole liian hiljainen tai tylsä. Tällä hetkellä vain vähän liian käpertynyt itseesi. Mies tulee. Vähän erakkomainen mies. Tykkää välillä olla paljonkin itsekseen. Mutta, kun on toisen kanssa on aidosti läsnä. Pitkä mies ja pukeutuu haalareihin ja lippiseen vapaa ajallaan eli tykkää tehdä remontti yms. korjaus. hommia.

Minun kysymykseni on mitä saat minulle tähän kesään ja rakkauteen?

Kyllä elämääsi näytetään mies tulevaksi, ei mikään pintäliitäjä vaan sellainen sielukas ja tasainen. Joulun alla käsi kädessä kuljette.

Mitä mies ajattelee iltaisesta lyhyestä tekstarista? Minun piti yhtydenpito lopettaa, mutta....
  Vastaa viestiin
Päiväys 12.06.12, 22:28   #4 (linkki)
-eleonoora-
(Vierailija)

Lainaus:
Alkuperäinen kirjoittaja siltikin sitten Näytä viesti
Kyllä elämääsi näytetään mies tulevaksi, ei mikään pintäliitäjä vaan sellainen sielukas ja tasainen. Joulun alla käsi kädessä kuljette.

Mitä mies ajattelee iltaisesta lyhyestä tekstarista? Minun piti yhtydenpito lopettaa, mutta....

Oli mielissään. Vaikka ei sitä sinulle myönnäkään.

Saatko tuohon mieheen vielä jotakin lisää?
  Vastaa viestiin
Päiväys 12.06.12, 22:35   #5 (linkki)
siltikin sitten
(Vierailija)

Lainaus:
Alkuperäinen kirjoittaja -eleonoora- Näytä viesti
Oli mielissään. Vaikka ei sitä sinulle myönnäkään.

Saatko tuohon mieheen vielä jotakin lisää?

Jotenkin maanläheinen, pitää luonnon väreistä janluonnosta.harrastaa luontoa jotenkin. Työ liittyy osin suunnittelemiseen ja osin toteuttamiseen, jokin rakennusmestariksi tapainen voisi tulla kyseeseen. Tasapainoinen ja elämänmyönteinen.

Miksinmies ei myönnä minulle, miksi hänen on vaikea ilmaista tunteitaan,olennaisten pyytänyt häneltä.
  Vastaa viestiin
Päiväys 12.06.12, 22:38   #6 (linkki)
Pieni suurella sydämellä
(Vierailija)

Lainaus:
Alkuperäinen kirjoittaja Helena, Näytä viesti

Mikä kysymyksesi on?

Helena,
Helena, olet ottanut tuon olotilan, ilman miestä omaksesi ja et usko ketään siihen tulla. Toisaalta odotusta, että joku tulisi ja yllättäisi ja täyttäisi rakkaudella. Joskun kun liikaa odottaa, voi odotus käydä liian pitkäksi. Helena, sinun pitää nyt heittää miesasia mielestäsi ja suunnata ajatuksesi ja energiasi sellaiseen, jossa kehosi saa liikettä. Tanssi olisi hyvä sinulle. Kun pääset liikkeelle, miehetkin huomaavat eloisuutesi ja iloisuutesi ja kiinnostuvat sinusta. Sinun tarvitsee vain valkata sopiva kaveri ja se on siinä.

Kysymyksesi oli kuin kopio omastani. Mistä apua minulle samaan ongelmaan??
  Vastaa viestiin
Päiväys 12.06.12, 23:28   #7 (linkki)
-eleonoora-
(Vierailija)

Lainaus:
Alkuperäinen kirjoittaja siltikin sitten Näytä viesti
Jotenkin maanläheinen, pitää luonnon väreistä janluonnosta.harrastaa luontoa jotenkin. Työ liittyy osin suunnittelemiseen ja osin toteuttamiseen, jokin rakennusmestariksi tapainen voisi tulla kyseeseen. Tasapainoinen ja elämänmyönteinen.

Miksinmies ei myönnä minulle, miksi hänen on vaikea ilmaista tunteitaan,olennaisten pyytänyt häneltä.

Mies pelkä haavoittuvansa. Ja olensa liian suojaton, jos näyttää tunteensa.

Kiitos Sinulle tarkennuksesta.

Menikö oma katsantoni sinnepäinkään?
  Vastaa viestiin