|
16.06.12, 16:27
|
#1 (linkki)
| | (Vierailija) | Kesän mittaan
Hei!
Mitäpä minulle näytettäisiin tapahtuvaksi ihmissuhdepuolella kesän mittaan. Ja työelämän tapahtumista olisi kiva kuulla (minulla kaksi ihan erilaista työtä).
Mitä ja mistä näistä Sinulle näytetään?
Mistä aiheesta haluat itsellesi?
| |
| |
16.06.12, 16:41
|
#2 (linkki)
| | (Vierailija) | Lainaus:
Alkuperäinen kirjoittaja Aurinkoon katsova Hei!
Mitäpä minulle näytettäisiin tapahtuvaksi ihmissuhdepuolella kesän mittaan. Ja työelämän tapahtumista olisi kiva kuulla (minulla kaksi ihan erilaista työtä).
Mistä aiheesta haluat itsellesi? | Iloinen kohtaaminen on kesän aikana tulossa, heinäkuulle se menee. Lämmin kesäinen ilta ja mukava tapaaminen, näytetään vaa'an kielellä se, että johtaako se mihinkään jatkoon. Mahdollisuus on siihen että jatkatte elokuun lämpimissä öissä kohtaamisia mutta siihen vaaditaan tietoinen ratkaisu.
Työelämässä kaksi polkua muuttuu yhdeksi poluksi, eli tulkitsen että toinen töistä jää ajallaan poisa ja toisesta tulee täysin elättävä työ.
Kiitos vaihdosta.
Olemme komistuksen kanssa ihan sellaisessa järkyttävän raastavassa tilanteessa, jotenkin että uskaltaako hän ottaa askeleen vai pitäytyykö nykyisyydessä...äh. Ollaan muutama syvällinen puhelu käyty ja illalla jälleen. En halua sanallakaan painostaa, sitä yritän välttää. Mitä tähän sinulle annetaan?
| |
| |
16.06.12, 17:02
|
#3 (linkki)
| | (Vierailija) | Sinulle katrillinen Lainaus:
Alkuperäinen kirjoittaja Katrillinen Iloinen kohtaaminen on kesän aikana tulossa, heinäkuulle se menee. Lämmin kesäinen ilta ja mukava tapaaminen, näytetään vaa'an kielellä se, että johtaako se mihinkään jatkoon. Mahdollisuus on siihen että jatkatte elokuun lämpimissä öissä kohtaamisia mutta siihen vaaditaan tietoinen ratkaisu.
Työelämässä kaksi polkua muuttuu yhdeksi poluksi, eli tulkitsen että toinen töistä jää ajallaan poisa ja toisesta tulee täysin elättävä työ.
Kiitos vaihdosta.
Olemme komistuksen kanssa ihan sellaisessa järkyttävän raastavassa tilanteessa, jotenkin että uskaltaako hän ottaa askeleen vai pitäytyykö nykyisyydessä...äh. Ollaan muutama syvällinen puhelu käyty ja illalla jälleen. En halua sanallakaan painostaa, sitä yritän välttää. Mitä tähän sinulle annetaan? | Kiitos katsannosta.
Hän tuntuu vähän havainneen itsekin omia tunteitaan. Välillä pysähtyy niiden kanssa totaalisesti. Sitten alkaa touhuta kovaa, koska ei oikein itsekään ymmärrä miten pitää suhtautua näihin tunteisiinsa. Hän tunnistaa niitä pikku hiljaa.....
Hän ei todellakaan kestä yhtään painostusta. Ja kunhän saa itse valita tiensä, se vie vielä pitkälle. Pienikin tönäisy tai vetäisy vie häneltä osan tunteen ilosta. Totta kuitenkin on, että alatte tehdä yhteisiä suunnitelmia.
| |
| |
16.06.12, 17:25
|
#4 (linkki)
Mistä aiheesta haluat itsellesi? |
Oletko nyt kahden miehen vaiheilla, kun saan sinulle tumma ja vaalean miehen, joiden välillä mietit mitä tehdä ja mitkä ovat tunteesi heihin.
Molemmat miehet vahva luonteisia. Tumma vilkkaampi ja vähän sellainen pikku ilkeä, mutta lempeä sydäminen. Vaaleakin vahva luonteinen, mutta enemmän suuntaan vahvuutensa tekemiseen ja päämääriin työelämässä ja elämässä yleensä.
Pitkin kesää olet khaden vaiheilla noiden miesten suhteen. Päätät jo valita vaalean, mutta sitten kallistut taas tummaan, etkä saa tehtyä todellista päätöstä enen elokuuta. Jolloin tumma voittaa.
Minulle mitä näet kesän rakkauselämään.
| |
| |
16.06.12, 17:33
|
#5 (linkki)
| | (Vierailija) | Sinulle taiga Lainaus:
Alkuperäinen kirjoittaja -taiga- Oletko nyt kahden miehen vaiheilla, kun saan sinulle tumma ja vaalean miehen, joiden välillä mietit mitä tehdä ja mitkä ovat tunteesi heihin.
Molemmat miehet vahva luonteisia. Tumma vilkkaampi ja vähän sellainen pikku ilkeä, mutta lempeä sydäminen. Vaaleakin vahva luonteinen, mutta enemmän suuntaan vahvuutensa tekemiseen ja päämääriin työelämässä ja elämässä yleensä.
Pitkin kesää olet khaden vaiheilla noiden miesten suhteen. Päätät jo valita vaalean, mutta sitten kallistut taas tummaan, etkä saa tehtyä todellista päätöstä enen elokuuta. Jolloin tumma voittaa.
Minulle mitä näet kesän rakkauselämään. | Sinulle näyttää ilmestyvän kuin tyhjästä kaksi Sinusta kiinnostunutta. Vanhempi jotenkin hieman enemmän Sinuun ihastuneempi.
Tämä näyttää jo lähes kilpalaulannalta. Mikä Sinussa saakaan noiden miesten sydämet pomppimaan noin hurjasti? Kaikenlaisia tarjouksia satelee. Nauti Sinä nyt tästä suitsutuksesta. Ja loppukesästä itsekin sitten rakastut toiseen noista mieheistä - pidemmän korren vetää se, jolla on selvästi enemmän romantiikan tajua.
| |
| |
16.06.12, 18:22
|
#6 (linkki)
Mistä aiheesta haluat itsellesi? |
hei sinulle! olisi kiva vaihdella kanssasi. minun kysymys koskee ihan yleisesti mitä tulevaan näytetään, on imes tässä vierellä, miten meidän suhteemme, tulevamme? pieni huoli ja pelko vallannut mielen onko kaikki hyvin, onko mies etääntymässä, onko kaikki välillämme hyvin. hänen kanssaan mieluusti jatkan ja yhdessä olen. näytetäänkö minulle lapsia tulevaan? kaikki mitä kauttasi annetaan ja mitä minuun saat, kiitollisna vastaan otan :)
minulle valitettavasti tuli niin, että joutunet odottamaan syksyyn kunnes alkaa tapahtumaan rakkauselämän puolella, ihan kuin jokin ihminen tässä olisi, mutta se käynnistyy vasta syksyn puolella kunnolla, sinne syksyyn tuli kuva kauniista tummanpunaisesta ruususta, lämmintä, intohimoa alkavaa ja syttyvää näkyy syksyyn. vielä kesällä ihan kuin ei vielä kunnolla saisi vauhtia ja alkaisi tarina, vaikka jokin ehkä tähtäimessä onkin? mutta syksy näyttää hyvältä. työhön tuli paljon hyvää energiaa, tuottavat rahaa ja mielihyvää, etkä kuitenkaan ole loppuunpalamassa vaan voit oikein hyvin, olet hyvissä voimissa.
| |
| |
16.06.12, 18:31
|
#7 (linkki)
| | (Vierailija) | Sinulle mansikoita... Lainaus:
Alkuperäinen kirjoittaja Mansikoita vaan hei sinulle! olisi kiva vaihdella kanssasi. minun kysymys koskee ihan yleisesti mitä tulevaan näytetään, on imes tässä vierellä, miten meidän suhteemme, tulevamme? pieni huoli ja pelko vallannut mielen onko kaikki hyvin, onko mies etääntymässä, onko kaikki välillämme hyvin. hänen kanssaan mieluusti jatkan ja yhdessä olen. näytetäänkö minulle lapsia tulevaan? kaikki mitä kauttasi annetaan ja mitä minuun saat, kiitollisna vastaan otan :)
minulle valitettavasti tuli niin, että joutunet odottamaan syksyyn kunnes alkaa tapahtumaan rakkauselämän puolella, ihan kuin jokin ihminen tässä olisi, mutta se käynnistyy vasta syksyn puolella kunnolla, sinne syksyyn tuli kuva kauniista tummanpunaisesta ruususta, lämmintä, intohimoa alkavaa ja syttyvää näkyy syksyyn. vielä kesällä ihan kuin ei vielä kunnolla saisi vauhtia ja alkaisi tarina, vaikka jokin ehkä tähtäimessä onkin? mutta syksy näyttää hyvältä. työhön tuli paljon hyvää energiaa, tuottavat rahaa ja mielihyvää, etkä kuitenkaan ole loppuunpalamassa vaan voit oikein hyvin, olet hyvissä voimissa. | Kiitos Sinulle.
Ensimmäisenä tässä on, että älä vain missään hetkessä anna pelokkaille ajatuksille valtaa ja mieti tuota etääntymistä. Voit sen sijaan miettiä, mitä voisit tehdä, että olisitte jälleen lähempänä toisianne. Ajatukset ovat energiaa.
Tässä on nyt tällaista turhaa stressin energiaa, koska kotona on kaikki hyvin. Sinulle lienee myös työelämässä tarjolla jotain menestystä - ja se näkyy kehossasi ihan kokonaisuutena. Nauti siitä. Mies tuntuu haaveilevan lapsesta hänkin - saattaa olla että teillä on pieni erimielisyys ajasta. Tässä on sillä tavalla, että ensin järjestyy talous, sitten on lasten aika.
| |
| | | | |