Plazan keskustelut etusivu
» Rekisteröidy käyttäjäksi
» Unohditko tunnuksesi?
Mene takaisin   Plazan keskustelut – Plaza > Ellit > Kristallipallo > Ennustukset > Vaihdot
Plazan keskustelualusta on uudistunut - katso ohjeet

Kirjoita viesti

Työkalut Hae ketjusta
Päiväys 17.06.12, 07:55   #1 (linkki)
Lämpimästi
(Vierailija)

Yhdestä aiheesta

Haluaisin kuulla tätäkin kautta, mitä mies ajattelee saamistaan viesteistä ja miten niihin reagoi tulevassa.

Mistä aiheesta Sinä haluat kuulla?
  Vastaa viestiin
Päiväys 17.06.12, 08:11   #2 (linkki)
tuntumat
(Vierailija)

lämpimästi

Lainaus:
Alkuperäinen kirjoittaja Lämpimästi Näytä viesti
Haluaisin kuulla tätäkin kautta, mitä mies ajattelee saamistaan viesteistä ja miten niihin reagoi tulevassa.

Mistä aiheesta Sinä haluat kuulla?
mielissään on tai myhäilevä,tykkää.
ethän mitään pahaa kuitenkaan viestittele.
mutta joudutko hiukan odottelemaan vastauksia tai jotain viivytystä on.
lähestyykö viesteillä ensin sinua se on jotenkin niin että saisit odotella sitä olenkohan nyt väärässä mutta sinähän sen tiedät tulevassa.
mikä tärkeintä minulle lähiajassa,rakkautta ei ole enkä oikein osaa odottaakaan,eräästä asiasta olen surullinen ja huolissani järjestyyköhän asiat?mitä näkisit?
  Vastaa viestiin
Päiväys 17.06.12, 08:34   #3 (linkki)
Lämpimästi
(Vierailija)

sinulle tuntumat

Lainaus:
Alkuperäinen kirjoittaja tuntumat Näytä viesti
mielissään on tai myhäilevä,tykkää.
ethän mitään pahaa kuitenkaan viestittele.
mutta joudutko hiukan odottelemaan vastauksia tai jotain viivytystä on.
lähestyykö viesteillä ensin sinua se on jotenkin niin että saisit odotella sitä olenkohan nyt väärässä mutta sinähän sen tiedät tulevassa.
mikä tärkeintä minulle lähiajassa,rakkautta ei ole enkä oikein osaa odottaakaan,eräästä asiasta olen surullinen ja huolissani järjestyyköhän asiat?mitä näkisit?

Kiitos. Hyvin nappasit energian. Noin se kai menee.

Ensinnäkin heti sanotaan tuosta rakkaudesta, että sitä on koko ajan ympärilläsi. Ala ensin koko sielusi voimalla nauttia siitä. Mies tulee ajan kanssa - houkutat hänet luokseen juuri sillä energialla, minkä teet itse itsellesi nauttimalla rakkaudesta, mikä ympäröi Sinua nyt.

Ja se toinen asia: tässä on vain turhaa stressiä ja turhia pelkoja. Anna mielesi levätä asian hyvässä ratkaisussa. Huolekas ajattelu ei ole tässä hyväksi. Jostain tulee yllättäen rahaa, mikä ratkaisee paljon.
  Vastaa viestiin