Plazan keskustelut etusivu
» Rekisteröidy käyttäjäksi
» Unohditko tunnuksesi?
Mene takaisin   Plazan keskustelut – Plaza > Ellit > Kristallipallo > Ennustukset > Vaihdot
Plazan keskustelualusta on uudistunut - katso ohjeet

Kirjoita viesti

Työkalut Hae ketjusta
Päiväys 10.08.12, 18:20   #1 (linkki)
vaihdan
(Vierailija)

Pari pikaista vaihtoa

Olen menossa uusvanhaan työhön,mikä ei kaikilta osin innosta. Kauanko viihdyn,muuttuko työ vai saanko toisen työn,milloin? Mitä sinulle?
  Vastaa viestiin
Päiväys 10.08.12, 18:56   #2 (linkki)
Carmelita
(Vierailija)

Lainaus:
Alkuperäinen kirjoittaja vaihdan Näytä viesti
Olen menossa uusvanhaan työhön,mikä ei kaikilta osin innosta. Kauanko viihdyn,muuttuko työ vai saanko toisen työn,milloin? Mitä sinulle?

Työ on ennallaan verrattuna entiseen. Osaat sitä jo odottaa, joten suurena yllätyksenä tämä ei sinulle tule. Jokin tovi tuolla vierähtää, minulle näyttäisi siltä kuin paikka ei olisi vakituinen, sillä jo muutaman kuukauden kuluttua työ näyttäisi vaihtuvan ihan toiseen. Ala on samaa, mutta fyysinen työpiste erilainen. Menee loppuvuoteen tai ensi vuoden alkuun vaihdos.

Katsotko minulle rakkauteen. Muutakin saa toki kertoa jos sinulle viestiä annetaan. En ole parisuhteessa tällä hetkellä, mutta jotenkin päivä päivältä valmiimpi sellaiseen kylläkin.
  Vastaa viestiin
Päiväys 10.08.12, 19:11   #3 (linkki)
ap
(Vierailija)

Lainaus:
Alkuperäinen kirjoittaja Carmelita Näytä viesti
Työ on ennallaan verrattuna entiseen. Osaat sitä jo odottaa, joten suurena yllätyksenä tämä ei sinulle tule. Jokin tovi tuolla vierähtää, minulle näyttäisi siltä kuin paikka ei olisi vakituinen, sillä jo muutaman kuukauden kuluttua työ näyttäisi vaihtuvan ihan toiseen. Ala on samaa, mutta fyysinen työpiste erilainen. Menee loppuvuoteen tai ensi vuoden alkuun vaihdos.

Katsotko minulle rakkauteen. Muutakin saa toki kertoa jos sinulle viestiä annetaan. En ole parisuhteessa tällä hetkellä, mutta jotenkin päivä päivältä valmiimpi sellaiseen kylläkin.

Melkein ennallaan,pari inhottavaa hommaa vain lisänä. Ei onneksi ole vakituinen.
Rakkaus sinulle loistaa sielunkumppani löytyy tässä näytetään hiekkarantaa. Aika isoja elämänmuutoksia olet valmis tekemään. Ystävien kanssa yhteydenpitoa.
  Vastaa viestiin
Päiväys 10.08.12, 19:20   #4 (linkki)
kuivakukka
(Vierailija)

Lainaus:
Alkuperäinen kirjoittaja vaihdan Näytä viesti
mutta uusvanha työ onkin kivaa!! huomaat sen kun irtaudut ennakkoasenteista. viihdyt, viihdyt pitempään kuin itse ajattelet. TOinen työ tulee sitten luontevasti jatkumona tälle, on sitten täysin eriä ,mutta ensin on tämä käytävä ohi. En valitettavasti näe aikaa että onko jo ensikeväälle uutta työtä vai miloin, mutta tässä olet, ainakaan et ilman työtä jää.
kivaa se näyttää olevan.

minulle katsopa vähän rakkausasiaa, olematonta sellaista - onko ketään näkösällä, saapumassa elämääni tms.?
  Vastaa viestiin
Päiväys 10.08.12, 19:24   #5 (linkki)
ap
(Vierailija)

Lainaus:
Alkuperäinen kirjoittaja kuivakukka Näytä viesti
mutta uusvanha työ onkin kivaa!! huomaat sen kun irtaudut ennakkoasenteista. viihdyt, viihdyt pitempään kuin itse ajattelet. TOinen työ tulee sitten luontevasti jatkumona tälle, on sitten täysin eriä ,mutta ensin on tämä käytävä ohi. En valitettavasti näe aikaa että onko jo ensikeväälle uutta työtä vai miloin, mutta tässä olet, ainakaan et ilman työtä jää.
kivaa se näyttää olevan.

minulle katsopa vähän rakkausasiaa, olematonta sellaista - onko ketään näkösällä, saapumassa elämääni tms.?

Ennakkoasenteita on se on tosi. Jospa se kivaksi muuttuisi. Nyt ainakin inhottavat hommat ällöttää.
Sinulle tulee joku joka antaa paljon ajattelmisen aihetta vaikka ei seurustelusuhdetta tulekaan lähiaikoina tämä ja keväällä se rakkaus tulee.
  Vastaa viestiin
Päiväys 10.08.12, 19:29   #6 (linkki)
kuivakukka
(Vierailija)

Lainaus:
Alkuperäinen kirjoittaja ap Näytä viesti
Ennakkoasenteita on se on tosi. Jospa se kivaksi muuttuisi. Nyt ainakin inhottavat hommat ällöttää.
Sinulle tulee joku joka antaa paljon ajattelmisen aihetta vaikka ei seurustelusuhdetta tulekaan lähiaikoina tämä ja keväällä se rakkaus tulee.
kiitos. Onko kenties sinisilmäinen ruskeahiuksinen pitkähkö mies millään tavalla kumpikaan?
  Vastaa viestiin
Päiväys 10.08.12, 19:32   #7 (linkki)
ap
(Vierailija)

Lainaus:
Alkuperäinen kirjoittaja kuivakukka Näytä viesti
kiitos. Onko kenties sinisilmäinen ruskeahiuksinen pitkähkö mies millään tavalla kumpikaan?
On tämä ensiksi tuleva.
  Vastaa viestiin
Päiväys 10.08.12, 19:37   #8 (linkki)
kuivakukka
(Vierailija)

Lainaus:
Alkuperäinen kirjoittaja ap Näytä viesti
On tämä ensiksi tuleva.
Kiitos, eli lähestyy siis ja tulee, kai ystäväksi sitten... jos edelleenkään ei muuta halua.
  Vastaa viestiin