| |  | |
25.12.11, 16:27
|
#2 (linkki)
| | AUTTAJA
Rekisteröitynyt: 01/2008 Sijainti: TELLUS I & II > SIRIUKSEN PLANEETTA IV
| ONKO ? Lainaus:
Alkuperäinen kirjoittaja Awa* | ONKO nyt PYHÄ ? ONKO mulla särkyy, vaik en TAHO ? OLENKO minä HULLU kOvin, vaik EN TAHO ? OLIKO ISÄNI JÄRJISSÄÄN kun minut TEKI, vaik EN tahtOnukkaan tulla tänne ? ONKO KOHTALOA NÄIN KAMALAA, vaik EN TAHO ? ONKO HUUMORII TAIVAISISSA, vaikOOs VAKAVISSAAN HEET MEITTII KIUSAA, vaik EN TAHO ? ONKO PARATIISISSA MUKAVOO SAKKII SIELLÄ ORSILLA KANALOITTEN, vaik EN TAHO ? MÄÄRÄÄKÖS LUOJA KAIKKI OLOSUHTEET & muutkin suhteet, vaik EN TAHO ? ONKOOS OMENAT SOPIVAN HAPPAMIA, vaik EN TAHO ? JOUTUUKS siellä SYÖMÄÄN PIHLAJANMARJOI, vai EN TAHO ? JOUTUUKS SIELLÄ AVIOLIITTOON, vaik EN TAHO ? ONKOOS TAIVAISISSA MIELIJOHTEEN EPÄNORMAALEJA MALLINUKKEI SAAMATTOMASTA LUVATUNMAAN PETKUTUKSESTA ? ¤¤¤¤¤¤¤jObi¤¤¤¤¤¤¤ | |
| | |
25.12.11, 16:32
|
#3 (linkki)
|
Rekisteröitynyt: 10/2009
| Jobille Kerropas Jobi, mitä sie tahot.
Joulurauhaa sydämeesi nyt toivon. | |
| | |
25.12.11, 16:55
|
#4 (linkki)
| | AUTTAJA
Rekisteröitynyt: 01/2008 Sijainti: TELLUS I & II > SIRIUKSEN PLANEETTA IV
| KIITOS VIESTISTÄ ! Lainaus:
Alkuperäinen kirjoittaja Awa* Kerropas Jobi, mitä sie tahot. Joulurauhaa sydämeesi nyt toivon. | TAHON SINUT, vaik VAIMO EI sitä TAHO ? jObi = POJAN KLOPPI RAUTAVUOREN LUOLASTA ####### | |
| | |
25.12.11, 17:09
|
#5 (linkki)
|
Rekisteröitynyt: 10/2009
| Lainaus:
Alkuperäinen kirjoittaja jobinposti TAHON SINUT, vaik VAIMO EI sitä TAHO ? jObi = POJAN KLOPPI RAUTAVUOREN LUOLASTA ####### | Nyt Jobi en voi sanoa, että tapahtukoon sinun tahtosi.:)
| |
| | |
25.12.11, 18:17
|
#6 (linkki)
| | (Vierailija) |
Awa? tulipa iso hymy, kun kokeilin tuota linkkiäsi, ja kysyin että vieläkö tavataan tämän erään herran kanssa, joinka kanssa meni sukset hieman ristiin?niin vastaus tuli että riidan sopiminen ja yhteen palaaminen.=D.. lueskelin tossa kanavointeja ja nautin joulupäivästä; tein valintani tos aiemmin, jätin kutsut ja joulukekkerit väliin, nautin vain olostani uudessa lahjapyjamassani ja kuuntelen musiikkia ja laulelen.
| |
| | |
25.12.11, 22:47
|
#7 (linkki)
| | (Vierailija) |
Hymy tuli minullekin. Haluan vaihtaa asennettani joitakin asioita kohtaan ja olen kysynyt korteilta miten se onnistuisi. Enkelikortit yms. ovat sanoneet että meditoi. Nyt Oraakkelikin sanoi että (toivottavasti tulee esiin): http://cgi.mtv3.fi/helmi/iching.cgi?08 | |
| | |
25.12.11, 22:56
|
#8 (linkki)
| | (Vierailija) | Lainaus:
Alkuperäinen kirjoittaja Hymykuoppa Hymy tuli minullekin. Haluan vaihtaa asennettani joitakin asioita kohtaan ja olen kysynyt korteilta miten se onnistuisi. Enkelikortit yms. ovat sanoneet että meditoi. Nyt Oraakkelikin sanoi että (toivottavasti tulee esiin): http://cgi.mtv3.fi/helmi/iching.cgi?08 |
No ei ollut tuo lause :) Oli vaihtunut. Siinä minun vastauksessani sanottiin että pitäisi kääntyä Lähteen luo ja miettiä sen olemusta tjsp. Tarkoittanee meditoimista.
Tuokin joka tuossa nyt on sopii kyllä minulle kuin porkkana lumiukon naamaan: tässä kuussa on ollut jo kaksi upeaa mahdollisuutta korjata muiden tekemiä vääryyksiä.
Toista saan vielä jatkaakin korjautumaan.
Mutta nyt kysyin siis oman asenteeni puolesta ja uskottava on että se vaatii meditoimista ja asenteenikin tuottamat vääryydet varmaan korjaantuvat tuon mukaan. Hienoja tapahtumia olisi siis edessä :)
| |
| | |
26.12.11, 21:24
|
#9 (linkki)
| | (Vierailija) |
minulle vastaa puuta heinää. Kaikille ei käy kaikki?
| |
| | |
30.12.11, 07:55
|
#10 (linkki)
| | (Vierailija) | Lainaus:
Alkuperäinen kirjoittaja Awa* |
Kiitos linkistä! Minulle tuli riidan selvittäminen, yhteenpalaaminen ja työ tehty, nyt voin levätä, mutta vain hetken.
Taisipa nämä viestit kolahtaa ja kovin : )
| |
| | |
31.12.11, 16:19
|
#11 (linkki)
| | (Vierailija) |
2012 M
Varovainen eteneminen.
Tahdikkuutta tarvitaan.
2012
Työ on tehty.
Nyt voit levätä. Vain hetken.
| |
| | |
04.01.12, 20:51
|
#12 (linkki)
| | (Vierailija) |
Valaistuminen
Myöntämällä omat virheesi
voitat itsesi
| |
| | |
04.01.12, 20:53
|
#13 (linkki)
| | (Vierailija) |
Vetäytyminen
Ota askel taaksepäin
niin näet mihin edetä
| |
| | |
14.01.12, 00:59
|
#14 (linkki)
| | (Vierailija) |
Ulkoinen kauneus.
Nauti itsestäsi.
| |
| | |
26.01.12, 19:41
|
#15 (linkki)
| | (Vierailija) |
1. Mikä tämä uusi olotila on?
Suurin voima.
Olet tasapainossa
ja siksi vahva
2.Menikö ok:sti se mitä yritin hyväkseen?
Kehitys.
Mitä enemmän annat
sitä enemmän saat.
3. Viihtyykö?
Ilo.
Nautintoa, iloa ystävistä.
Yhteistyötä.
4. Miten minun käy?
Vaikeus.
Mahdollisuudet avautuvat toisten avulla.
5. Mikä vaikeus?
Heikkeneminen.
Pakko pysähtyä,
odota ja katso.
6. Kenen avulla?
Naimakelpoinen neito.
Rakkautta ilmassa.
Ole kärsivällinen.
7. Tyytyväisyys.
Onni löytyy sisältäsi.
Tässä. Nyt.
Heh, ihan hauska :)))))
| |
| | |
04.02.12, 13:23
|
#16 (linkki)
| | (Vierailija) |
Suurin voima.
Olet tasapainossa
ja siksi vahva.
| |
| | |
07.02.12, 10:06
|
#17 (linkki)
| | (Vierailija) |
Ihan leikkiähän tämä, mutta sain tämän hetkiseen tilanteeseen myös osuvan vastauksen. Kiitos linkittäjälle. Näitä hyvän mielen linkkejä on mukava lukea aina.
| |
| | |
13.02.12, 23:28
|
#18 (linkki)
| | (Vierailija) |
Yhteys.
Yhteistyö tuo onnea.
Ole rehellinen.
| |
| | |
17.02.12, 13:20
|
#19 (linkki)
| | (Vierailija) | Onnistunko?
Odota aikaasi.
Sato kypsyy
omalla ajallaan
| |
| | |
17.02.12, 13:23
|
#20 (linkki)
| | (Vierailija) | 2v?
Poista vääryys.
Virheitä on tehty.
Ne voi korjata.
| |
| | |
17.02.12, 13:39
|
#21 (linkki)
| | (Vierailija) | siis onnistuu?
Vauraus, hyvinvointi.
Aika on kypsä.
Kaikki onnistuu.
| |
| | |
17.02.12, 16:23
|
#22 (linkki)
| | (Vierailija) |
Luovat ideat ovat suorastaan pursuilleet viime päivinä, niin ura- kuin muissakin asioissa. Sattumaa? Tuskinpa.
Täytyypä vähän jarrutella, ettei rupea vauhti päätä huimaamaan ;)
| |
| | |
25.02.12, 10:24
|
#23 (linkki)
| | (Vierailija) | | |
| | | | |