| |  | |
31.01.12, 21:42
|
#1 (linkki)
| | (Vierailija) | ..........
Hei. haluaisin viestin rajan takaa
siellä ovat jo molemmat isoäidit
ja kaksi härkä-horoskooppista melko nuorena kuollutta miestä
isoisät, joita en tuntenut
isän sisko, joka kuoli lapsena jne
jos jolta kulta tulisi neuvoja ja terveisiä minulle
kiitos
| |
| | |
02.02.12, 21:28
|
#2 (linkki)
| | (Vierailija) |
Lettipäinen tyttönen tässä istuu aidalla ja heiluttelee paljaita jalkojaan. Voisi olla isäsi sisko. Olisiko joku ekaluokkalaisen ikäinen tai vähän vanhempi, korkeintaan esimurrosiässä. Heilauttaa sieltä kättään iloisesti, valoisa luonne on hänellä. Loikkaa alas aidalta ja lähtee menemään hiekkatietä, joka kuivuuttaan pöllyää..katoaa..
Ja tulee pyöreähkö naisihminen, lyhyt tukka, jota on laitettu kiharoille. Harmaanvalkoinen. Hän on rakenteeltaan vahvan oloinen, luonteeltaan ystävällinen, mukava ihminen. Mekko on sininen, ja sellainen kotelomallinen, hihallinen. Niin kuin olisi "pyhäpukeissa" ja menossa johonkin, ei nyt juhlaan, mutta ehkä kahvittelemaan. On semmoinen sunnuntaiolo tässä. Kaikki on siistiä ja nättiä, talossa on valkoiset pöytäliinat ja siinä kahvikupit laitettuna. Kupitkin taitavat olla valkoiset. PÄivänkakkaroita ja kehäkukkia maljakossa. Nainen katosi, mutta kattoi tämän sunnuntaipöydän. Mitähän se nyt tarkoittaa. Haluaako hän sanoa, että elämässä on nautittava näistä pienistä hetkistä, niiden merkitystä ei saa unohtaa. Se pöytä on katettava itse, sitä ei kukaan muu tule puolesta tekemään. Itse voi vaikuttaa melko paljonkin siihen, millainen elämän kattauksesta tulee...Millaiset värit siinä on, onko se kaunis... Ainakin tämä henkilö tuntui arvostavan estetiikkaa, saattaa olla sininen oli hänen värinsä, koska sitä on tässä..
Toivon, että sait tästä jonkin pienen viestin! Olin jo lopettelemassa, kun tähän lensi pikkulintu. Sellainen, jolla on oranssia väriä "kauluksessa." Onkohan se nyt punarinta vai mikä. Lämpimiä hetkiä sinulle toivottelen näihin toooosi kylmiin pakkaspäiviin! <3
| |
| | |
03.02.12, 10:10
|
#3 (linkki)
| | (Vierailija) | Kiitos
Hei
en tiedä leteistä, vaalea tyttö oli isäni sisko, olen nähnyt kuvan, jossa hänellä on lyhyehkö polkkatukka. Kuoli 9 -vuotiaana.
Tuo vanha pyöreä naisihminen taitaa olla jompi kumpi isoäideistäni. Luultavimmin äitini äiti.
Pyhäpukeissaan uskonnollisena, kova juomaan kahvia ja tarjoamaan pullaa:) Tuo sininen väri puolestaan viittaa toiseen isoäitiini ja estetiikkakin. Olisivatkohan molemmat osallisina tässä...:)
Pikkulintu sopii kuvaan hyvin. Niitä ruokin ja ihmettelen, miten paljon ne saavatkaan syödyksi päivän mittaan. Mutta katson joka päivä, että niillä on ruokaa.
Kiitos kovasti! Lainaus:
Alkuperäinen kirjoittaja .... Lettipäinen tyttönen tässä istuu aidalla ja heiluttelee paljaita jalkojaan. Voisi olla isäsi sisko. Olisiko joku ekaluokkalaisen ikäinen tai vähän vanhempi, korkeintaan esimurrosiässä. Heilauttaa sieltä kättään iloisesti, valoisa luonne on hänellä. Loikkaa alas aidalta ja lähtee menemään hiekkatietä, joka kuivuuttaan pöllyää..katoaa..
Ja tulee pyöreähkö naisihminen, lyhyt tukka, jota on laitettu kiharoille. Harmaanvalkoinen. Hän on rakenteeltaan vahvan oloinen, luonteeltaan ystävällinen, mukava ihminen. Mekko on sininen, ja sellainen kotelomallinen, hihallinen. Niin kuin olisi "pyhäpukeissa" ja menossa johonkin, ei nyt juhlaan, mutta ehkä kahvittelemaan. On semmoinen sunnuntaiolo tässä. Kaikki on siistiä ja nättiä, talossa on valkoiset pöytäliinat ja siinä kahvikupit laitettuna. Kupitkin taitavat olla valkoiset. PÄivänkakkaroita ja kehäkukkia maljakossa. Nainen katosi, mutta kattoi tämän sunnuntaipöydän. Mitähän se nyt tarkoittaa. Haluaako hän sanoa, että elämässä on nautittava näistä pienistä hetkistä, niiden merkitystä ei saa unohtaa. Se pöytä on katettava itse, sitä ei kukaan muu tule puolesta tekemään. Itse voi vaikuttaa melko paljonkin siihen, millainen elämän kattauksesta tulee...Millaiset värit siinä on, onko se kaunis... Ainakin tämä henkilö tuntui arvostavan estetiikkaa, saattaa olla sininen oli hänen värinsä, koska sitä on tässä..
Toivon, että sait tästä jonkin pienen viestin! Olin jo lopettelemassa, kun tähän lensi pikkulintu. Sellainen, jolla on oranssia väriä "kauluksessa." Onkohan se nyt punarinta vai mikä. Lämpimiä hetkiä sinulle toivottelen näihin toooosi kylmiin pakkaspäiviin! <3 | | |
| | |
03.02.12, 12:25
|
#4 (linkki)
| | (Vierailija) | Lainaus:
Alkuperäinen kirjoittaja Uinukka Hei
en tiedä leteistä, vaalea tyttö oli isäni sisko, olen nähnyt kuvan, jossa hänellä on lyhyehkö polkkatukka. Kuoli 9 -vuotiaana.
Tuo vanha pyöreä naisihminen taitaa olla jompi kumpi isoäideistäni. Luultavimmin äitini äiti.
Pyhäpukeissaan uskonnollisena, kova juomaan kahvia ja tarjoamaan pullaa:) Tuo sininen väri puolestaan viittaa toiseen isoäitiini ja estetiikkakin. Olisivatkohan molemmat osallisina tässä...:)
Pikkulintu sopii kuvaan hyvin. Niitä ruokin ja ihmettelen, miten paljon ne saavatkaan syödyksi päivän mittaan. Mutta katson joka päivä, että niillä on ruokaa.
Kiitos kovasti! |
Pikainen päiväviesti arkiaherruksen lomasta :D. Tuo tyttönen voi hyvinkin olla sama, hiuksensa olivat vaaleat kyllä. Ikäkin oli samaa luokkaa. Vaikka tukka oli kyllä pidempi kuin polkka....
Tuota naisihmistä lähinnä tuumasin, ja tajusin viestistäsi, että hyvinkin siinä saattoi olla osallisena kaksi ihmistä! Nimittäin sunnuntaipöydän ilmestyessä henkilö oli jo hävinnyt. Kuvittelin ilman muuta, että se oli tämän ensin tulleen henkilön kattama :D. Mutta on hyvin mahdollista, että se liittyi tähän toiseen. En osannut erottaa heitä! Kahvipöytä oli kyllä metka näky, enpä ole sellaistakaan aiemmin nähnyt. Ihana :D <3. Jospa he laittoivat sen pöydän sinulle yhdessä =).
| |
| | |
03.02.12, 15:14
|
#5 (linkki)
| | (Vierailija) | LISÄPALAUTE:)
Kyselin tuossa välillä tädiltäni, joka on toisen edesmenneen mamman lapsi, että oliko isomamman lempiväri sininen. Ja hän sanoi, että ehdottomasti! Ja sunnuntait olivat hänen lempipäiviään. Pitkähihaista mekkoa hän piti siksi, etteivät rumat käsivarret kuulemma siitä näy:)
Pitsiliinoista piti myös kovasti!
Että tällaista.
Ja tyttö alussa on äitini, isomamman tytär, joka pienenä juoksi aina hiekkatietä isomamman perässä pitkät letit viuhuen.... Tosin äitini on vielä elossa, oli varmaan isomamman lähettämä muisto.
Ja isomamman hautakiven päällä on yksi pieni pikkulintupatsas. Hän piti kovasti pikkulinnuista ja linnuista. Ruokki myös variksia:)
:)
| |
| | |
04.02.12, 19:45
|
#6 (linkki)
| | (Vierailija) | Lainaus:
Alkuperäinen kirjoittaja Uinukka Kyselin tuossa välillä tädiltäni, joka on toisen edesmenneen mamman lapsi, että oliko isomamman lempiväri sininen. Ja hän sanoi, että ehdottomasti! Ja sunnuntait olivat hänen lempipäiviään. Pitkähihaista mekkoa hän piti siksi, etteivät rumat käsivarret kuulemma siitä näy:)
Pitsiliinoista piti myös kovasti!
Että tällaista.
Ja tyttö alussa on äitini, isomamman tytär, joka pienenä juoksi aina hiekkatietä isomamman perässä pitkät letit viuhuen.... Tosin äitini on vielä elossa, oli varmaan isomamman lähettämä muisto.
Ja isomamman hautakiven päällä on yksi pieni pikkulintupatsas. Hän piti kovasti pikkulinnuista ja linnuista. Ruokki myös variksia:)
:) |
Kiitoskiitos Uinukka <3! Hyvä, kun asia ratkesi :D! Oli tosi ihana lukea, että selitys sitten löytyi joka asialle! Olen huomannut, että noita elossa olevia lapsosia tosiaan tulee viesteihin mukaan. Kiitos, kun palauttelit tuosta, opin tästä jotakin. Sanoit todella osuvasti, että "lähettämä muisto". Juuri noin sen voi sanoa! En olisi itse ollenkaan osannut kuvata asiaa noin. Olen vain ihmetellyt, miksi heitä tulee. Jotenkin olen ajatellut vain, että näitä erityisen tärkeitä lapsia tulee mukaan, koska sillä halutaan välittää rakkautta heitä kohtaan.
Erityisen liikuttava on tuo pikkulintupatsas ja rakkaus lintuihin :). Olen itsekin pikkulintuja rakastava, mutta varikset eivät kyllä ruokintalistallani ole :DDD. Hauska! Kiitos, kun kerroit tuosta, se lämmitti mieltä jostain syystä erityisesti.
Halauksin ....<3
| |
| | | | |