Plazan keskustelut etusivu
» Rekisteröidy käyttäjäksi
» Unohditko tunnuksesi?
Mene takaisin   Plazan keskustelut – Plaza > Ellit > Kristallipallo > Kanava
Plazan keskustelualusta on uudistunut - katso ohjeet

Kirjoita viesti

Työkalut Hae ketjusta
01.02.12, 23:55   #1 (linkki)
libra
(Vierailija)

valonetsijälle

voisitko minulle avata elämäntilannettani. se on aika mutkikas ollut pitkään, jos ei jollakin tavoin aina... minulla on kova halu elää elämääni tosissaan, kehittyä sen mukana ja olla hyvä kaikille ihmisille. en aina osaa, mutta... kiitos sinulle <3
  Vastaa viestiin

03.02.12, 00:05   #2 (linkki)

Käyttäjän Valon etsijä avatari

Rekisteröitynyt: 04/2008
Sijainti: Välitila
Lainaus:
Alkuperäinen kirjoittaja libra Näytä viesti
voisitko minulle avata elämäntilannettani. se on aika mutkikas ollut pitkään, jos ei jollakin tavoin aina... minulla on kova halu elää elämääni tosissaan, kehittyä sen mukana ja olla hyvä kaikille ihmisille. en aina osaa, mutta... kiitos sinulle <3
No iltaa libra :)
Vai että mutkikasta tietä siellä ajellaan ;)
Kaikilla on hyvät tarkoitukset kanssakäymisessä,yksikin pieni ele ja kaikki saattaa mennä vikateilleen.Niin tuttua.
Tahdot siis nykyhetkeen katsantoa...hmmm...
Kun ihminen ei osaa päättää niin se ei osaa,eikä se johdu tahallisuudesta yms "pilkanteosta".Joskus on vaan otettava aikalisää että voit miettiä mihin tie viemässä ja mitä se antaa jos valitsenkin sen vaikeimman reitin mutta lopputulos SAATTAA (????) olla 100 x makeampi.Tai sitten voit valita the easy way:n,ah,se niin helppo ja turvallinen...se joka ei tuo uutta mutta tietty turvallisuus mukana...aina ja aina...ja se kolmas,siinä ei olekaan maininnan arvoista hetkeen..."yksin" miettien mitä tuli tehtyä...hmmm...

Teet sinä sitten mitä vain,pidä tuo mutkittelu mukana.Se kuuluu osaksi sun perusluonnetta...mitä siitäkin tulisi jos olisi liian helppoa??Hah,itse tuppaan tuolle nauramaan päivittäin,jotenkin niin hyvin kuvaa tätä kaikkea mitä meille heitetään.

Kaikkea hyvää sinulle :)
  Vastaa viestiin
03.02.12, 12:50   #3 (linkki)
libra
(Vierailija)

Lainaus:
Alkuperäinen kirjoittaja Valon etsijä Näytä viesti
No iltaa libra :)
Vai että mutkikasta tietä siellä ajellaan ;)
Kaikilla on hyvät tarkoitukset kanssakäymisessä,yksikin pieni ele ja kaikki saattaa mennä vikateilleen.Niin tuttua.
Tahdot siis nykyhetkeen katsantoa...hmmm...
Kun ihminen ei osaa päättää niin se ei osaa,eikä se johdu tahallisuudesta yms "pilkanteosta".Joskus on vaan otettava aikalisää että voit miettiä mihin tie viemässä ja mitä se antaa jos valitsenkin sen vaikeimman reitin mutta lopputulos SAATTAA (????) olla 100 x makeampi.Tai sitten voit valita the easy way:n,ah,se niin helppo ja turvallinen...se joka ei tuo uutta mutta tietty turvallisuus mukana...aina ja aina...ja se kolmas,siinä ei olekaan maininnan arvoista hetkeen..."yksin" miettien mitä tuli tehtyä...hmmm...

Teet sinä sitten mitä vain,pidä tuo mutkittelu mukana.Se kuuluu osaksi sun perusluonnetta...mitä siitäkin tulisi jos olisi liian helppoa??Hah,itse tuppaan tuolle nauramaan päivittäin,jotenkin niin hyvin kuvaa tätä kaikkea mitä meille heitetään.

Kaikkea hyvää sinulle :)

kiitos. en haasteita pelkää, oikeastaan päinvastoin. kuitenkaan haasteidenkaan vastaanottaminen ei ole tuloksiin johtanut vaan palaan aina jotenkin lähtöruutuun. en ymmärrä sitä. uskon, että jonain päivänä nytkähtää elämä liikkeelle vaan mitenhän on?
  Vastaa viestiin
Kirjoita viesti

Tagit
Tyhjä

>Työkalut Hae ketjusta
>
Hae ketjusta:

Laajennettu haku