Plazan keskustelut etusivu
» Rekisteröidy käyttäjäksi
» Unohditko tunnuksesi?
Mene takaisin   Plazan keskustelut – Plaza > Ellit > Kristallipallo > Kanava
Plazan keskustelualusta on uudistunut - katso ohjeet

Kirjoita viesti

Työkalut Hae ketjusta
02.02.12, 00:24   #1 (linkki)
minä
(Vierailija)

mitä, missä, miksi

Menetin läheiseni, joka kuitenkin oli kaukainen. Jotenkin on on suru hukassa ja vähän itsekin. Syyllisyyskö ja mistä?
  Vastaa viestiin

04.02.12, 01:03   #2 (linkki)
ap nostaa
(Vierailija)

Lainaus:
Alkuperäinen kirjoittaja minä Näytä viesti
Menetin läheiseni, joka kuitenkin oli kaukainen. Jotenkin on on suru hukassa ja vähän itsekin. Syyllisyyskö ja mistä?

---------
  Vastaa viestiin
08.02.12, 21:22   #3 (linkki)
ap nostaa
(Vierailija)

Lainaus:
Alkuperäinen kirjoittaja ap nostaa Näytä viesti
---------
--------
  Vastaa viestiin
12.02.12, 23:11   #4 (linkki)
aapee nostaa
(Vierailija)

Lainaus:
Alkuperäinen kirjoittaja ap nostaa Näytä viesti
---------
------
  Vastaa viestiin
16.02.12, 21:17   #5 (linkki)
ei taida
(Vierailija)

minulle kukaan vastata. niin arvelinkin. näkemiin.
  Vastaa viestiin
20.02.12, 16:29   #6 (linkki)
yritän vielä
(Vierailija)

Lainaus:
Alkuperäinen kirjoittaja minä Näytä viesti

---------------------------
  Vastaa viestiin
20.02.12, 16:33   #7 (linkki)
harjoittelen
(Vierailija)

Tämän tästä elämässä koemme olevamme yksin ongelmien kanssa. Me emme näe metsää puilta. Mutta kun nousemme maan tasolta visualisoiden itsemme peltojen ylle ja metsien ylle me näemme että kaikki mikä vaikutti vaikealta ei enää näytäkään samalta vaan muuttuu. Koska me muutumme. Me muutamme katsantokantaamme ja näemme asiat eri valossa. Kaikki ei siis ole sitä miltä näyttää. Olet oikeutettu tunteisiin. Mutta kun olet valmis, voit päästää irti. Me luotamme sinuun että sinä pärjäät, kun niin vain itsekin tekisit. Luota itseesi ja voimaasi.
  Vastaa viestiin
24.02.12, 19:48   #8 (linkki)
aapee
(Vierailija)

Tämä ei nyt ollut ihan sitä, mitä hain. Jostakin kopioitua tekstiä. Kiitos tyhjästä!
  Vastaa viestiin
24.02.12, 20:09   #9 (linkki)
....
(Vierailija)

Hei, en ole mikään näkijä mielestäni, mutta kun avasin viestisi niin siihen tuli juokseva nuori nainen, juoksee vaaleat hiukset hulmuten. Joku kai haluaa nyt sanoa sinulle, että juokset pakoon asioita, ihmisiä, vaikeuksia. Liittyneekö tämä viesti kysymykseesi syyllisyydestä. Tämä juoksija voi olla henkioppaasi, joka näyttää miten asia on. Ehkä tämän tarkoitus on sanoa, että pitäisi pysähtyä tutkimaan tilannetta, pysähtyä, keskittyä, kohdata tilanne sellaisena kuin se on.

Etkö ehkä omasta mielestäsi kohdannut tätä menettämääsi läheistäkään, juoksit mielestäsi hänenkin luotaan pois, vaikka olisi pitänyt kohdata? Ja nyt sitten syyllisyys tulee siitä. Tämä on tulkintaa vain, mitä tuo juokseva eteerinen hahmo voisi tarkoittaa. Ehkä tää sinulle aukeaa, toivon niin.
  Vastaa viestiin
24.02.12, 20:34   #10 (linkki)
aapee
(Vierailija)

Lainaus:
Alkuperäinen kirjoittaja .... Näytä viesti
Hei, en ole mikään näkijä mielestäni, mutta kun avasin viestisi niin siihen tuli juokseva nuori nainen, juoksee vaaleat hiukset hulmuten. Joku kai haluaa nyt sanoa sinulle, että juokset pakoon asioita, ihmisiä, vaikeuksia. Liittyneekö tämä viesti kysymykseesi syyllisyydestä. Tämä juoksija voi olla henkioppaasi, joka näyttää miten asia on. Ehkä tämän tarkoitus on sanoa, että pitäisi pysähtyä tutkimaan tilannetta, pysähtyä, keskittyä, kohdata tilanne sellaisena kuin se on.

Etkö ehkä omasta mielestäsi kohdannut tätä menettämääsi läheistäkään, juoksit mielestäsi hänenkin luotaan pois, vaikka olisi pitänyt kohdata? Ja nyt sitten syyllisyys tulee siitä. Tämä on tulkintaa vain, mitä tuo juokseva eteerinen hahmo voisi tarkoittaa. Ehkä tää sinulle aukeaa, toivon niin.
Sinä sen sanoit.
Tuo loppu on hyvinkin paljon totta, itse olisin voinut tehdä jotain.

Kiitos avusta.
  Vastaa viestiin
24.02.12, 20:50   #11 (linkki)
....
(Vierailija)

Lainaus:
Alkuperäinen kirjoittaja aapee Näytä viesti
Sinä sen sanoit.
Tuo loppu on hyvinkin paljon totta, itse olisin voinut tehdä jotain.

Kiitos avusta.

Mutta, hei: älä syytä itseäsi!! Syyllisyys on niin turhaa, niin turhaa! Kukaan muu ei sua syyttele, kuin sinä itse. Halaus!!! <3
  Vastaa viestiin
25.02.12, 08:44   #12 (linkki)
aapee
(Vierailija)

Lainaus:
Alkuperäinen kirjoittaja .... Näytä viesti
Mutta, hei: älä syytä itseäsi!! Syyllisyys on niin turhaa, niin turhaa! Kukaan muu ei sua syyttele, kuin sinä itse. Halaus!!! <3

Kiitos vielä.
  Vastaa viestiin
25.02.12, 16:00   #13 (linkki)
palautetta
(Vierailija)

Lainaus:
Alkuperäinen kirjoittaja aapee Näytä viesti
Tämä ei nyt ollut ihan sitä, mitä hain. Jostakin kopioitua tekstiä. Kiitos tyhjästä!
Mietestäni tämä oli ikävästi sanottu harjoittelijalle. Voisit ennemmin sanoa esim: "Tämä ei nyt ollut ihan sitä, mitä hain, mutta kiitos kumminkin." En usko, että hän kopioi tekstin jostakin, vaan sinulle sen kirjoitti. Aina ei voi osua ytimeen... T. sivusta katsoja
  Vastaa viestiin
Kirjoita viesti

Tagit
Tyhjä

>Työkalut Hae ketjusta
>
Hae ketjusta:

Laajennettu haku