| |  | |
03.02.12, 08:54
|
#1 (linkki)
| | (Vierailija) | Jobi hoi
illallalla nukkumaan mennessä telettelin, ja sitten tuli kovasti mielikuvia ja värejä? rauhallinen aurora,ja kauniita värejä, sitten 'sibylla'..kuin villi myrskytuuli joka puhdisti kaiken tullen ja mennen..;) ja väri oli tulenpunainen. (näitä oli vaikea kuvailla, mutta yritän ainakin)..eli jäi kiinnostamaan kovasti, että oisko noihin jotain viestiä?oli sen verran vaikutta'unikuva' :)
| |
| | |
03.02.12, 12:44
|
#2 (linkki)
| | AUTTAJA
Rekisteröitynyt: 01/2008 Sijainti: TELLUS I & II > SIRIUKSEN PLANEETTA IV
| SESEON > ¤ Lainaus:
Alkuperäinen kirjoittaja ihmettelijä illallalla nukkumaan mennessä telettelin, ja sitten tuli kovasti mielikuvia ja värejä? rauhallinen aurora,ja kauniita värejä, sitten 'sibylla'..kuin villi myrskytuuli joka puhdisti kaiken tullen ja mennen..;) ja väri oli tulenpunainen. (näitä oli vaikea kuvailla, mutta yritän ainakin)..eli jäi kiinnostamaan kovasti, että oisko noihin jotain viestiä?oli sen verran vaikutta'unikuva' :) | SIELUSI vOimin "matkustit" kOhti "AAVOJA MERIÄ" > Sinulta On nyt "POLTETTU" kaikki vanha TURHA auvOistasi, jOtta On tilaa UUDELLE OPILLE = ASIOILLE tärkeille, jOtka Ovat UUTTA HAPITUSTASI = ELÄMÄN TEHTÄVÄÄSI, jOhOn tulee vielä niitä "MATKOJA & KURSSEJA", mutta SE Oppiminen On siitä mukavata, kun EI tarvitSE KIRJOJA & SE tulee "tOsta nOin vain" = SE saattaa kestää jOpa 12 - 13 vuOtta & minulla SE Opiskelu AIKA kesti 13 vuOtta = 1997 - 2010, kun piti saada niitä "KOKEMUKSIA AIDOSTI" = esim. SE >>>>>>> "SULJETTU" + vaikiat SAIRAUDET, jOille EI Ollut SElitystä minkään LÄÄKÄRIN tOimesta, kun Olivat niitä #"MUUKALAISTEN"# sairauksii elikkä IDIOPAATTISIA SEllaisia neet Oli, mutta paranivat KAIKKI, niinkuin minulle Oli luvattukkin vuOnna 1997, kun TEHTÄVÄNI kerrOttiin, jOpa kuOlinhetkeen ASTI 2022 vuOnna minun taaperrukSEni täällä lOppuu ainakin HETKEKSI pieneksi, niin YKSI On vielä tuO "PERINNÖLLINEN" lihassairaus, mutta SEkin On luvattu PARANTAA, mutta ajankOhtaa EN tiedä vielä, SE Olisi LÄÄKÄREIDEN mukaan "IHME" = mahdOttOmuus, mutta jOka päivähän täällä IHMEITÄ nytkin tapahtuu > vai < mitä ? ¤¤¤¤¤¤¤jObi¤¤¤¤¤¤¤ | |
| | |
03.02.12, 13:01
|
#3 (linkki)
| | (Vierailija) | Lainaus:
Alkuperäinen kirjoittaja jobinposti SIELUSI vOimin "matkustit" kOhti "AAVOJA MERIÄ" > Sinulta On nyt "POLTETTU" kaikki vanha TURHA auvOistasi, jOtta On tilaa UUDELLE OPILLE = ASIOILLE tärkeille, jOtka Ovat UUTTA HAPITUSTASI = ELÄMÄN TEHTÄVÄÄSI, jOhOn tulee vielä niitä "MATKOJA & KURSSEJA", mutta SE Oppiminen On siitä mukavata, kun EI tarvitSE KIRJOJA & SE tulee "tOsta nOin vain" = SE saattaa kestää jOpa 12 - 13 vuOtta & minulla SE Opiskelu AIKA kesti 13 vuOtta = 1997 - 2010, kun piti saada niitä "KOKEMUKSIA AIDOSTI" = esim. SE >>>>>>> "SULJETTU" + vaikiat SAIRAUDET, jOille EI Ollut SElitystä minkään LÄÄKÄRIN tOimesta, kun Olivat niitä #"MUUKALAISTEN"# sairauksii elikkä IDIOPAATTISIA SEllaisia neet Oli, mutta paranivat KAIKKI, niinkuin minulle Oli luvattukkin vuOnna 1997, kun TEHTÄVÄNI kerrOttiin, jOpa kuOlinhetkeen ASTI 2022 vuOnna minun taaperrukSEni täällä lOppuu ainakin HETKEKSI pieneksi, niin YKSI On vielä tuO "PERINNÖLLINEN" lihassairaus, mutta SEkin On luvattu PARANTAA, mutta ajankOhtaa EN tiedä vielä, SE Olisi LÄÄKÄREIDEN mukaan "IHME" = mahdOttOmuus, mutta jOka päivähän täällä IHMEITÄ nytkin tapahtuu > vai < mitä ? ¤¤¤¤¤¤¤jObi¤¤¤¤¤¤¤ |
juu. minulle on tapahtunut parin päivän sisällä kauniita ihmeitä. sinä joskus aiemmin minulle kerroitkin että niitä minulle on tulossa.(minulla on sinun viestisi jossain tallessa, kun se oli niin kaunis)..en vain sitä nyt löytänyt.
mutta tuo unikuva toi pienen levottomuuden..kun koin samalaisen n. vuosi sitten ennen japanin tsunamia..tai se oli vielä paljon levottomampi.. niin mietiskelin, että toivottavasti tuo tarkoitti vain tätä minun omaa puhdistuspolkuani, mistä olen kyl tietoinen, eikä mitään muuta. ;D
kiitos tuosta vastauksestasi. Ihana olet.
| |
| | | | |