Plazan keskustelut etusivu
» Rekisteröidy käyttäjäksi
» Unohditko tunnuksesi?
Mene takaisin   Plazan keskustelut – Plaza > Ellit > Kristallipallo > Kanava
Plazan keskustelualusta on uudistunut - katso ohjeet

Kirjoita viesti

Työkalut Hae ketjusta
03.02.12, 20:33   #1 (linkki)
Enni
(Vierailija)

Jobille <3

Tulen harvoin kirjoittaneeksi sinulle kun sinulla on niin paljon noita juttukavereita. Nyt olisi kuitenkin tarvis tietää mitä minulle nousee eteen työrintamalla. Elän epävarmoja aikoja ja voipi olla että vuoden kahden sisällä työt vähenee ja tulot romahtaa joten onkohan enkeleillä minulle jotain neuvoa tähän?

Olin haaveillut muuttavani parempaan asuntoon, mutta se(kään) ei taida onnistua noiden tulon menetysten takia? Tuskin tässä on lottovoittoa tulossa?

ja onkos enkeleillä jotain sanomista tästä elämästäni? Jos vaikka on niin saa kyllä neuvoa ja sanoa. Yritän siitä sitten ottaa opikseni. Jos on jotain kiitettävää (?) niin saa kiittääkin.

Kiitos Jobi jos kysyt näitä asioita enkeleiltä.
  Vastaa viestiin

04.02.12, 17:22   #2 (linkki)
AUTTAJA

Käyttäjän jobinposti avatari

Rekisteröitynyt: 01/2008
Sijainti: TELLUS I & II > SIRIUKSEN PLANEETTA IV
KIITOS VIESTISTÄSI = SE EROTTUU ?

Lainaus:
Alkuperäinen kirjoittaja Enni Näytä viesti
Tulen harvoin kirjoittaneeksi sinulle kun sinulla on niin paljon noita juttukavereita. Nyt olisi kuitenkin tarvis tietää mitä minulle nousee eteen työrintamalla. Elän epävarmoja aikoja ja voipi olla että vuoden kahden sisällä työt vähenee ja tulot romahtaa joten onkohan enkeleillä minulle jotain neuvoa tähän?

Olin haaveillut muuttavani parempaan asuntoon, mutta se(kään) ei taida onnistua noiden tulon menetysten takia? Tuskin tässä on lottovoittoa tulossa?

ja onkos enkeleillä jotain sanomista tästä elämästäni? Jos vaikka on niin saa kyllä neuvoa ja sanoa. Yritän siitä sitten ottaa opikseni. Jos on jotain kiitettävää (?) niin saa kiittääkin.

Kiitos Jobi jos kysyt näitä asioita enkeleiltä.

EI Sinulla rOmahda mikään, vaan tulee VALINTOJEN AIKA = UUSI AIKA, jOnkalaista # KIRJAA # tOivOn nOilta CARI:lta & TARJ:alta, mutta EN tiiä missä jamassa SE KIRJA On = vihjaiskaa jOtain siitä "TILASTA" = tOivOn et EI mitenkään "PILASTA" kymysys, jOnka saisin KÄRSIÄ TYHMYYTTÄNI, kun pidän tämmestä "SALAISUUTTA" & turhamaista "VASTAAMATTOMUUTTA", mutta Otan yhteyttä "KUUNVAIHTEESSA", jOs EI sieltä kuulu mitään SEn UUSI AIKA KIRJAN tilanteesta, kun SE Olisi niin tärkeä "VIRSTANPYLVÄS" tälle AJALLE > UUDELLE > PARATIISILLE ?

Yleensäkin SUOMEEN tulee tyÖvOima PULA = PULA - AIKA samalla & siten nOin 5 vuOden päästä SE alkaa kaivertamahan meitin TALOUTTA = SOS. edut heikkenee RATKAISEVASTI = EI Ole varOja VALTIOLLA niitä hOitaa, kun pitää maksaa neet VELAT pOies & KOROTKIN Ovat nOusSEet kOlminkertaisiksi = nykytilanteeSEen verrattuna ¤

USKO > jOs pystyt VILPITTÖMÄSTI SEn tekemään, niin K O H T A L O O N USKO On siitä HYVÄ, et, et, RUPEE ITTEES SYYTTÄMÄÄN TILANTEISTASI ELÄMÄSSÄIS, kun vielä On niin, et SE USKO KOHTALOON > EI OO SYNTIÄ, kun ITSE LUOJA On NÄIN sanOnut SENKIN asian Olevan NÄIN, kun Olen NÄHNYT & ENKELINI vielä On SEn VAHVISTANUT = "TAPAHTUKOON SINUN TAHTOSI, niin MAANPÄÄLLÄ, kuin TAIVAISSA" = Ote siitä ISÄ MEIDÄN RUKOUKSESTA & kuka sanOO Sen Olevan "POTASKAA", niin kOvasti vieläkin ihmettelen EVAN.LUT. KIRKON PAPISTON ERIÄVÄÄ SAARNAAMISTA, vaikka On IHAN SELVÄSTI LUOJA SEn niin KERTOELLUT & SE menee "VÄHÄISEMPÄÄNKIN KAALIIN", kun On niin SElväsanaiSEsti SANOTTU & kun On vielä meillä niin EPÄTASAISET EDELLYTYKSET kilvOitella siitä TAIVAISTEN PAIKASTA, kun jOku ELÄÄ vain SEKUNNIN taikka SURMATAAN jO KOHDUSSA & Olet syntynyt SUOMEEN taikka NÄLÄNHÄTÄISEEN AFRIKKAAN tai POHJOIS - KOREAAN < taikka JAPANIIN > EI LUOJA Ole niin "HÖLMÖ", et näitten tOsiasiOiden perusteella tekisi NE VALINNAT = kuka MENNEE TAIVAISIHIN > kuka HELVETTIIN, et On niin tOdella, kuin sanOin SEn Olevankin = KOHTALO & TAIVAINEN OdOttaa MEITTIÄ KAIKKII, mutta On myÖskin niin, et mikään EI Ole "VARMAA" = muilla kuin J U M A L A L L A JEESUKSELLA
PYHÄLLÄ HENGELLÄ, jOka On HEIDÄN "TYÖKALUNSA" hOitaa MEIDÄN tulemiSemme & menemiSemme minne kullOinkin OOmme MÄNÖSSÄ > TULOSSA, SESEON luojan puOlesta AIKOJA sitten NÄIN SUUNNITELTU MÄNEVÄKSI & PARATIISIN TULEVAKSI KAIKILLE = kOkO UNIVERSUMIN YLI NÄIN On SE ASIA OLEVA, kun EMME Ole täällä "YKSINÄMME", vaan HÄNELLÄ On mOnta "HUONETTA" = jOita JEESUS kaitSEe & ENKELIT Ovat Hänen ALAISUUDESSAAN hOitamassa "KÄYTÄNNÖN" ASIAT = ÖIN & PÄIVIN PELLAA SE "TALON HOITO VERKOSTO", jOtta "HUONEET" Ovat ARVOISENSA KUNNOSSA, jOista Osa On PARATIISEJA = MEIILE KAIKILLE TARKOITETUT OLIN PLANEETAT, jOissa EI tyÖtä tehdä > eikästeen "HUORIN" tapahtumioi EI Ole, kun EMME siellä LISÄÄNNY, vaan Olemme SAMAN IKÄISIÄ, kun AIKAA EI Ole = sOlukkOmme uusiutuu SAMANMOISENA jatkuvassa juOksussa & SAIRAUKSII EI Ole > iekästeen SAIRAALOITA < EI "SULJETTUI OSASTOI", jOnne täällä SIJOITETAAN "OIKEA USKOISET", niin Kovin vihaa nykyinen VIRANOMAISKETJU, mutta niin On Ollut ENNENKIN, kun PROFEETAT SURMATTIIN & NAISET = "NOIDAT" pOltettiin ROVIOLLA, mittään TOTUUKSII Ei nykyisinkään HYVÄKSYTÄ > LUULLAAN, et ME vain täällä Olemme, EI Ole MUITA kOkO UNIVERSUMISSA = miksi sitten
J U M A L A On tehnyt nuOt muut PLANEETAT < jOita On miljardeja, jOissa VOI Olla ELÄMÄÄ & FIKSUMPAA > kuin MEILLÄ On, muistakaa että esim. MEILLÄ MERESSÄ On YLITTE 5.000 m syvyydellä karmeassa PAINEESSA & samalla PIMEYDESSÄ & jOpa JÄÄTYNEENÄ välillä = ELÄVÄT > EI SIIS tarvii Olla TÄMMÖSSII OlOsuhteita, kuin meillä täällä MAANKAMARALLA On & LÄMPIMISSÄ OlOsuhteissa = LUONTO HOITAA SEn ELÄMÄN OLOSUHTEISIIN KULLOINKIN NÄHDEN SOPIVIKSI :DF ;D :DA :D

¤¤¤¤¤¤¤jObi¤¤¤¤¤¤¤

Viimeinen muokkaaja jobinposti; 09.02.12 18:30.
  Vastaa viestiin
04.02.12, 18:24   #3 (linkki)
Enni
(Vierailija)

Tunnistan kyllä että puhut ihan totta tuosta kohtalosta ja Isä Meidän rukouksesta. Kiitos sinulle kun vahvistit muistuttamalla tästä juuri nyt:)

Ei kannata sitten sitä uutta asuntoa haikailla kun korotkin nousevat ja muutenkin kiristyy? Tai ehkä pitääkin muuttaa jo remontoituun. Kukas tätä vanhaa remontoi kun ei kohta ole työntekijöitä ? Hmm...no, mietitään ja katsotaan.

Ovatko Cari ja Tarja enkeleitä? Kyseletkö heiltä elämänkirjaani että näkisi mitä se minun uusi aika ja valintani on? Olisi se kyllä isoksi avuksi jos kertoisivat siitä. Toivotaan että ovat hakemassa sitä kirjaa!

Jään siis vielä odottamaan jos saisin tuohon jotain avitusta.

Kiitos sinulle Jobi <3
  Vastaa viestiin
09.02.12, 18:26   #4 (linkki)
AUTTAJA

Käyttäjän jobinposti avatari

Rekisteröitynyt: 01/2008
Sijainti: TELLUS I & II > SIRIUKSEN PLANEETTA IV
ENKELEITÄ HYVINNII > ¤

Lainaus:
Alkuperäinen kirjoittaja Enni Näytä viesti
Tunnistan kyllä että puhut ihan totta tuosta kohtalosta ja Isä Meidän rukouksesta. Kiitos sinulle kun vahvistit muistuttamalla tästä juuri nyt:)

Ei kannata sitten sitä uutta asuntoa haikailla kun korotkin nousevat ja muutenkin kiristyy? Tai ehkä pitääkin muuttaa jo remontoituun. Kukas tätä vanhaa remontoi kun ei kohta ole työntekijöitä ? Hmm...no, mietitään ja katsotaan.

Ovatko Cari ja Tarja enkeleitä? Kyseletkö heiltä elämänkirjaani että näkisi mitä se minun uusi aika ja valintani on? Olisi se kyllä isoksi avuksi jos kertoisivat siitä. Toivotaan että ovat hakemassa sitä kirjaa!

Jään siis vielä odottamaan jos saisin tuohon jotain avitusta.

Kiitos sinulle Jobi <3

TÄSSÄ KUUSSA HERRAT EU:n päättävät, jOtta ALETAANKO painaa UUSIA SETELEITÄ = KYLLÄ vaan,
niin KÄYPI ¤

RAHAN ARVO muuttuu = ALENEE, nin et, esim.50 € =
"HUOMENNA" = maaliskuussa vain nOin 30 €, jOten nyt OSTAMAAN, kun On vielä SE viiskymppinen > SE > viiskymppinen, kun kOhta = vain SE 30 € 0 SE SAMA SETELI ¤

TÄMÄN ENKELINI HALUSI ilmOittaa, jOtta EI tulisi minään "YLLÄTYKSENÄ" SE pakkO keinO saada kÖyhältä kansalta viimeiSEtkin SENTIT pOies = YKSITYISET SIJOITTAJAT EIVÄT HALUA sitä KULUTUSJUHLAA maksaa & VELKAANTUNEET MAAT eivät pysty edes KORKOJA MAKSA;MAAN, vaan SUOMIKIN jOutuu vielä lisäämään VELKATAAKKAANSA & LAINOITTAJAT eivät anna enää lisälainaa = maksaakSEen "VANHOJA" > VELKOJA & kun EI kOrOnmaksuunkaan Ole VARAA = KREIKKA > PORTUGALI > ESPANJA > ITALIA > RANSKA jOkka jOutuvat KIINAN ALAISUUTEEN = VELKAVANKEUTEEN > SUOMI On siinä "KHINHTAALLA", siis SElviää jOten kuten, mutta mitään pOikkihalaistuakaan PAHAA SANAA tule lausuman jOstain KIINAN "IHMISOIKEUKSISTA" maitten, jOkka EIVÄT EDES OMIA RAHA-ASIOITAAN Osaa HOITAA, siinä samassa menee USA:n valta - ASEMAKIN, kun SE > SEn FINANSSI KRIISIN ALOITTI vuOnna 2006 & siitä KERTOELI ENKELINI vuOnna 2008 & LAITOIN SIITÄ MONENMONTA KIRJOITELMAA tänne KANAVAAN & mOnet käskivät vain "OTTAMAAN LÄÄKKEENI" , mutta nyt NÄETTE SEn KONKREETTISESTI EDESSÄNNE > SEn VIISKYMPPISEN > jOka = MAALISKUUSSA kOLMEKYMPPINEN OSTOVOIMALTANSA, jOten nyt TARAVAIN KERÄÄJÄT OSTAMAAN kOkO RAHAN EESTÄ, kun sitä vielä On = kOht EI OO, kuin tyhjä KÄSI/Ä kadunvarsissa KERJÄÄMÄSSÄ ALMUJA = NÄIN SANOO ENKELINI RIEMUINEN, mut SEON vain HYVÄ ASIA, kun teemme tästä TELLUKSESTA PARATIISII, NÄIN vain On käytävä, SESEON KOHTALON IVAA, vai mitä ? :D

¤¤¤¤¤¤¤jObi¤¤¤¤¤¤¤

Vastaa viestiin
10.02.12, 18:33   #5 (linkki)
Enni
(Vierailija)

Näinhän se on kuin sanot eikä auta ottaa lainaa kun ei inflaatio eikä edes stagflaatio syö sitä enää pois. No, ei voi mitään, se on vastaanotettava mikä tulee.

Kiitos sinulle näistä mietteistäsi ja ilmoituksista joita olet saanut. Jos tämä stagflaatio tästä pahenee tai koko rahatalous romuttuu, niin on minulla ainakin tuo piha jossa viljellä jotain syötävää:) Se on aika lähellä valtaväylän katkuja mutta kun tarpeeksi pohjalle mennään niin ei ihmiset enää aja autoillakaan. Saisi vain olla hiukka uudempi ja lämpimämpi asunto, huoks. Vaan ei minulla olisi sellaiseen varaakaan näillä näkymin.
  Vastaa viestiin
Kirjoita viesti

Tagit
Tyhjä

>Työkalut Hae ketjusta
>
Hae ketjusta:

Laajennettu haku