Plazan keskustelut etusivu
» Rekisteröidy käyttäjäksi
» Unohditko tunnuksesi?
Mene takaisin   Plazan keskustelut – Plaza > Ellit > Kristallipallo > Kanava
Plazan keskustelualusta on uudistunut - katso ohjeet

Kirjoita viesti

Työkalut Hae ketjusta
03.02.12, 23:13   #1 (linkki)
susanna
(Vierailija)

.....

Tätini oli minulle läheinen, jäikö häneltä sanomatta jotain jota en ehinyt kuulla? Sain suruviestin matkalla sairaalaan. Luuliin näkeväni hänet usein matkalla luokseni hänen kuolemansa jälkeen. Halusiko hän vielä sanoa jotain?
  Vastaa viestiin

04.02.12, 19:12   #2 (linkki)
....
(Vierailija)

Lainaus:
Alkuperäinen kirjoittaja susanna Näytä viesti
Tätini oli minulle läheinen, jäikö häneltä sanomatta jotain jota en ehinyt kuulla? Sain suruviestin matkalla sairaalaan. Luuliin näkeväni hänet usein matkalla luokseni hänen kuolemansa jälkeen. Halusiko hän vielä sanoa jotain?

Sinulle koetan vielä viestin saada, sitten menen potemaan kipeää niskaa soffalle :).

Ensiksi: olen kovasti pahoillani...!

Saan tähän naisen kädet ensin. Niissä on kukkia... Tulija on sopusuhtainen ihminen, huoliteltu. Hänellä on tyylikäs jakkupuku ja hame. Istuu auton takapenkillä ja katselee ulos. Kun nyt osaisi tulkita tätä.. Olisiko se niin, että hän haluaa sanoa, että älä huolehdi, elämä kuljettaa. Lähdön hetkellä kuljettajana on joku muu, ei sitä hetkeä voi itse päättää, saati valita - joten älä syytä itseäsi siitä, ettet ehtinyt sinne sairaalaan. Ei ole kenenkään syy.

Kysyn onko muuta. Tässä samalla. NO, hengellisen viestin välitin yhdelle toiselle äsken, ja tässäpä tulee sama! Tämä ihminen näyttää isoa ristiä. Hän jättäytyy nyt jumalan suojelukseen, toivoo ehkä sinunkin niin tekevän. En halua saarnata, enkä paasata, mutta tämä viesti kyllä on tässä ja se oli nyt välitettävä. Hän haluaa vain sanoa, että älä huolhedi, hän on hyvissä käsissä nyt!

Kiitos kaunis tästä viestistäsi, ja siitä, että sain tämän välittää. Oli hyvin kaunis näky. Ihan loppuun: enkelin saattamana nainen kulkee ulos isosta rakennuksesta, siinä on kolmaskin henkilö mukana, tummapukuinen mieshahmo. Hän on utuinen, siis kauemman aikaa sitten edesmennyt. Tämä asia taitaa olla hyvin tuore. Tuntisin jotenkin niin, että henkilö on vielä osittain täällä, vaikka onkin siirtynyt rajan taakse. Kuulostelee ja huolehtii läheisistään. Läheisten surukin voi pitää häntä täällä, mutta menee kyllä, kun aika on. Ehkä aistitkin tämän.

Halauksin .... <3
  Vastaa viestiin
Kirjoita viesti

Tagit
Tyhjä

>Työkalut Hae ketjusta
>
Hae ketjusta:

Laajennettu haku