Plazan keskustelut etusivu
» Rekisteröidy käyttäjäksi
» Unohditko tunnuksesi?
Mene takaisin   Plazan keskustelut – Plaza > Ellit > Kristallipallo > Kanava
Plazan keskustelualusta on uudistunut - katso ohjeet

Kirjoita viesti

Työkalut Hae ketjusta
04.02.12, 19:53   #1 (linkki)
....
(Vierailija)

Varmuuden vuoksi: älkää laittako pyyntöjä nyt....

Kiitos teille ihmiset, että olette täällä. Haluaisin kovasti auttaa kaikkia tuomalla pientä lohtua itse kunkin elämään. Sain juuri erittäin tarpeellisen muistutuksen omista (rajallisista) voimavaroistani ja siksi haluan jättää tänne viestin. Pyydän vähän nolona, että ette huhuilisi, koska en halua, että kukaan odottaa turhaan viestiä. Olen luvannut vastata aiemmin huhuilleille 4-5:lle, ja sen viikon sisään teenkin, mutta nyt on pakko pistää raja ja stoppi.

Pistäydyn kyllä tuonnempana, ehkä piankin, ehkä menee pidempi aika. Kaikkea hyvää tällä "kanavalla" vieraileville, rakkautta ja enkeleitä elämään :D Ehkä tänne välittyy viestejä näinkin hyvin siksi, että täällä on paljon hyvää energiaa, valoa. Ei ole mitään niin ikävää, että se tukkisi valovirtaa :).

Mukavaa viikonloppua teille <3
  Vastaa viestiin

04.02.12, 20:24   #2 (linkki)
.tarjuska.
(Vierailija)

Oisin vielä kysynyt, löysitkö sinä minua, kun tuolla alempana, jo joitain päiviä sitten sinua huhuilin..? Mutta kai sinä olisit huomannut jos ois tarkoitettu.
  Vastaa viestiin
04.02.12, 20:38   #3 (linkki)
löysin
(Vierailija)

Lainaus:
Alkuperäinen kirjoittaja .tarjuska. Näytä viesti
Oisin vielä kysynyt, löysitkö sinä minua, kun tuolla alempana, jo joitain päiviä sitten sinua huhuilin..? Mutta kai sinä olisit huomannut jos ois tarkoitettu.

Tarjuska, löysin :). Mulla on teitä 3 tässä vielä, kirjoitin nimimerkit ylös ;). Tavataan :D!
  Vastaa viestiin
04.02.12, 20:59   #4 (linkki)
kaveri poissa...
(Vierailija)

jaksa hyvin <3

sinusta on ollut minulle ainakin niin suuri apu ja ilo, jotta toivon sinun lepäävän ja hoitavan myös itsesi.
jos osaisin, auttaisin sinua jotenkin. tänään juuri ajattelin, että nyt löytyi sellainen asia, jota toivon voivani joskus vielä itse tehdä. lämmin halaus tavoittakoon sinut............
  Vastaa viestiin
04.02.12, 21:22   #5 (linkki)

Käyttäjän shangrilae avatari

Rekisteröitynyt: 04/2011
Sijainti: henkisellä polulla kompuroimassa
Levätä pitää kun on sen aika. Kaikkea hyvää. <3 :)
  Vastaa viestiin
04.02.12, 22:02   #6 (linkki)
....
(Vierailija)

Kiitos teille <3. Olen totellut neuvoja ja mennyt illan himmennetyin lyhdyin. Kaikkea hyvää teille, iloa ja valoa pussikaupalla matkaevääksi :D Muistan teidät oikein hyvin, ei sitä noin vain unohda.

Halauksin .... <3
  Vastaa viestiin
04.02.12, 22:30   #7 (linkki)
.tarjuska.
(Vierailija)

Lainaus:
Alkuperäinen kirjoittaja löysin Näytä viesti
Tarjuska, löysin :). Mulla on teitä 3 tässä vielä, kirjoitin nimimerkit ylös ;). Tavataan :D!

Kiitos. Jään odottelemaan. :)
  Vastaa viestiin
Kirjoita viesti

Tagit
Tyhjä

>Työkalut Hae ketjusta
>
Hae ketjusta:

Laajennettu haku